عمومیمقالات

اهمیت نمایندگی: 5 نکته برای ایجاد ارزش کسب و کار حمایت می کند

اهمیت نمایندگی: ۵ نکته برای ایجاد ارزش کسب و کار
حمایت می کند

وقتی رابرت هارتول برای اولین بار مجموعه برادوی، یک آکادمی تئاتر موزیکال، در سال ۲۰۱۶، او با دستیارش روی میز آشپزخانه کار کرد. در آن زمان روزگار سختی بود، احساسی که اکثر کارآفرینان در مراحل اولیه می توانند با آن همدردی کنند.

هارتول می‌گوید: «فقط ما دو نفر بودیم که در آشپزخانه کار می‌کردیم». “شما نمی توانید یخچال را باز کنید زیرا به میز برخورد می کند.”

اما او پایداری کرد و گروه فروتن را با آموزش های برنده جوایز به یک شرکت چند میلیون دلاری تبدیل کرد. دانشجویان آن در دانشگاه‌های برتر مانند دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه نیویورک به خود می‌بالند و مدرسان آن شامل نوازندگان حرفه‌ای برادوی و مدیران صحنه، در میان کارشناسان دیگر در این زمینه هستند. هارتول رزومه چشمگیر خود را دارد و در پنج برنامه برادوی، دو تور ملی و در جوایز تونی اجرا کرده است.

اکنون او به دنبال هدایت نسل بعدی هنرمندان است – به ویژه در جوامع کم نمایندگی و به حاشیه رانده شده. مطمئنا، مجموعه برادوی به هنرمندان کمک می کند استعدادهای خود را توسعه دهند، اما رویای واقعی هارتول کمک به آنها برای قوی، انعطاف پذیر شدن و انسان های آسیب پذیر.

هارتول می‌گوید: «بسیاری از این افراد در جوامع خود افراد عجیبی هستند. «آنها در حال گذر از جهت گیری جنسیتی و هویت گرایش جنسی هستند. آنها از اعضای خانواده می شنوند که می گویند: «این یک شغل واقعی نیست. این یک رویا است. ما برای آن مردم اینجا هستیم.”

چگونه شرکتی بسازیم که ارزش های شما را منعکس کند

از نظر هارتول، حضور در این جوامع به معنای ساختن شرکتی است که ارزش‌های او در بازنمایی و تنوع.

او می‌گوید: «اگر آن را نبینی، نمی‌توانی تبدیل به آن شوی». من می‌خواهم دانش‌آموزان ما ببینند که افراد سیاه‌پوست، قهوه‌ای، جنسیتی غیر باینری و عجیب و غریب در شرکت ما وجود دارند. اگر آن را نبینند، چگونه می‌دانند که ممکن است؟»

خارج از شرکت، هارتول زمان و مکان را برای کمک به شناسایی و ایجاد فرصت‌هایی اختصاص می‌دهد که در غیر این صورت ممکن است دانش‌آموزانش از وجود آن‌ها اطلاعی نداشته باشند.

او می گوید: “وظیفه ما این است که موقعیت های موجود را به آنها نشان دهیم.” و بسیاری از مکان‌های مختلفی که می‌توانستند در صنعت بروند. و سپس ابزارهایی را به آنها بدهید تا سقف های شیشه ای را بشکنند. و درها را بشکنید. این در مورد تلاش برای نشستن روی میز کسی نیست. این در مورد ساختن خودتان است.”

به آن دسته از کارآفرینانی که می‌خواهند مسیرهای خود را ادامه دهند، او این توصیه را ارائه می‌کند:

۱٫ به قدرت سخت کوشی ایمان داشته باشید.

هارتول می داند که کار سخت چگونه به نظر می رسد. در روزهای اول دفترچه تلفن را باز می‌کرد و با همه تئاترها و شرکت‌های رقص شهر تماس می‌گرفت تا کلاس‌های آموزشی خود را تبلیغ کند. بیشتر از او تلفن را قطع کردند. حالا کلاس هایش تمام شده است.

بخشی از آموزش گروه برادوی ایجاد روال و ساختار است و چارچوبی برای دانش آموزان فراهم می کند برای یادگیری نظم و انضباط و قدرت کار سخت. هارتول می‌گوید این جایی است که تحول اتفاق می‌افتد.

۲٫ در هنگام ساختن شرکتی که ارزش های شما را منعکس می کند، صدای واحدی پیدا کنید تا شما را راهنمایی کند.

اولین مربی تجاری هارتول ریچل راجرز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hello Seven بود، شرکتی که برای کمک به زنان و به ویژه زنان رنگین پوست ساخته شده است. – کسب درآمد بیشتر راجرز تنها صدایی بود که در گوش هارتول بود و به او کمک کرد تا یک کسب‌وکار بسازد و بهترین روش‌هایی را که برای او منطقی بود دنبال کند. در دنیایی پر از اشیاء براق، او توصیه می کند که یک صدای واحد پیدا کنید تا شما را راهنمایی کند.

هنگام انتخاب مربی خود، به دنبال زیر: 

  • اطمینان حاصل کنید که بیانیه ماموریت آنها با ارزش ها و باورهای شما همسو باشد.
  • به مربیان گذشته آنها نگاه کنید. مطمئن شوید که آنها فرد مناسبی هستند که شما را راهنمایی می کنند.
  • مطمئن شوید که آنها نیز به یادگیری و رشد ادامه می دهند. به خدمت گرفتن کسی که فکر می کند دیگر نیازی به یادگیری ندارد، دستوری برای فاجعه است.

۳٫ بیانیه ماموریتی برای شرکت خود ایجاد کنید که نشان دهنده ارزش های شما باشد که از صمیم قلب به آنها اعتقاد دارید. 

اجازه دهید این بیانیه ماموریت ستاره شمالی شما باشد. نوشتن چند کلمه زیبا که جذاب به نظر می رسند در یک وب سایت براق آسان است، اما این کار کمی برای هدایت کسب و کار شما به سمت رشد واقعی و پایدار انجام می دهد. زمانی را با کلمات بگذرانید و مطمئن شوید که آنها نماینده شما، هدف واقعی شرکت و ارزش های شخصی شما هستند.

۴٫ هر تصمیمی را با در نظر گرفتن بیانیه ماموریت خود بگیرید تا شرکتی بسازید که منعکس کننده ارزش های شما باشد.

هارتول می‌گوید: «این یک وضعیت نوشتن و فراموش کردن نیست. هر روز بیانیه ماموریت خود را مرور کنید. آن را با حروف درشت پست کنید، جایی که نمی توانید آن را از دست بدهید. هر تصمیمی را با در نظر گرفتن بیانیه ماموریت خود بگیرید. هیچ تصمیمی آنقدر کوچک نیست که بتوان آن را بخشی از این بیانیه دانست. از اولین استخدام تا اولین آتش سوزی، کلمات را با تأمل در نظر بگیرید.

۵٫ دانشجوی مادام العمر بمانید

او می گوید مهم ترین توصیه هارتول این است که یک یادگیرنده مادام العمر باقی بمانید . تو هیچ وقت برای دانش آموزی پیر نیستی. برای انجام این کار، به دنبال افرادی باشید که تحسینشان می کنید و از آنها یاد بگیرید. در کنفرانس ها شرکت کنید. زمانی را به یادگیری چیزهای جدید نه تنها در صنعت خود اختصاص دهید ، اما در صنایع مرتبط نیز.

هارتول می‌گوید: «مایل به اشتباه باشید. «مایل به انجام کار باشید. مایل باشید که آسیب پذیر باشید. مایل باشید در هر سنی دانشجو باشید.”

این مقاله در فوریه ۲۰۲۱ منتشر شده و به روز شده است. عکس از دانیل کوهن

1b81ded084bc48e862897929bdafbea5?s=150&d=mp&r=g - اهمیت نمایندگی: 5 نکته برای ایجاد ارزش کسب و کار
حمایت می کند

سیسیلیا میس مدیر تحریریه موفقیت و یک عشایر دیجیتال است. او در مورد سایر عشایر دیجیتال، افراد انفرادی و آینده کار می نویسد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی