عمومی

رونق مشاغل مشاغل کوچک در ماه دسامبر گزارش شد

رونق مشاغل مشاغل کوچک در ماه دسامبر گزارش شد

بر اساس گزارش اشتغال ملی مرکز تحقیقات ADP که در ارتباط با آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد محاسبه شده است، کسب و کارهای کوچک در ماه دسامبر ماه بسیار خوبی را سپری کردند و ۱۹۵۰۰ شغل به دست آوردند.

با شمارش مشاغل در هر اندازه (کوچک، متوسط ​​و بزرگ) در ماه دسامبر ۲۳۵۰۰۰ شغل در سراسر کشور ایجاد شد. کسب و کارهای کوچک (۱۹۵۰۰۰ سود) و کسب و کارهای متوسط ​​(۱۹۱۰۰۰ سود) میانگین را افزایش دادند، در حالی که مشاغل بزرگ با بیش از ۵۰۰ کارمند ۱۵۱۰۰۰ شغل را از دست دادند.

نلا ریچاردسون، اقتصاددان ارشد ADP، بازار کار را “قوی اما چندپاره” خواند. ” او گفت که سود و زیان شغل به طور قابل توجهی بسته به صنعت و اندازه متفاوت است. کسب و کارهای کوچک با ۱-۱۹ کارمند در ماه دسامبر ۶۵۰۰۰ شغل ایجاد کردند. کسب‌وکارهای کوچک با ۲۰ تا ۴۹ کارمند، ۱۳۰۰۰۰ شغل ایجاد کردند.

در سطح ملی، از جمله مشاغل در هر اندازه، افرادی که در همان شغل باقی مانده‌اند شاهد افزایش دستمزد در طول سال به میزان ۷٫۳ درصد بوده‌اند. افرادی که در مشاغل کوچک با ۲۰ تا ۴۹ کارمند کار می کنند، افزایش دستمزد ۶٫۹٪ را تجربه می کنند، در حالی که افرادی که در مشاغل ۱-۱۹ نفری کار می کنند، شاهد افزایش حقوق ۵٫۴٪ بوده اند.

افزایش دستمزد سالانه بر اساس محاسبه می شود. در مورد مبلغ حقوق و دستمزد برای همان ماه در طول سال قبل. اعداد و ارقام با استفاده از تراکنش های حقوق و دستمزد بیش از ۲۵ میلیون کارگر کاهش یافته است.

کدام صنایع بیشترین رشد را داشته اند؟

<.>

سایر صنایع با رشد قوی عبارتند از:

  • خدمات حرفه ای و تجاری: ۵۲,۰۰۰ شغل
  • آموزش و خدمات بهداشتی: ۴۲,۰۰۰ شغل
  • ساخت و ساز: ۴۱,۰۰۰ شغل

صنایع با کاهش مشاغل عبارتند از: تجارت، حمل و نقل و تاسیسات، کاهش ۲۴۰۰۰ شغل و فعالیت‌های مالی، کاهش ۱۲۰۰۰ شغل.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی