خبر

قیمت مسکن در تهرانپارس

قیمت مسکن در تهرانپارس

364773 631 - قیمت مسکن در تهرانپارس

اقتصاد۲۴– تهرانپارس در شمال شرق تهران و در محدوده‌ی دو منطقه‌ی ۴ و ۸ شهرداری تهران واقع شده است. تهرانپارس جزو محله‌های قدیمی تهران است و در گذر زمان تبدیل به محله‌ای وسیع و پرجمعیت شده است.

تهرانپارس غربی از نظر مراکز خرید، بانک‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی متنوع‌تر از تهرانپارس شرقی است و امکانات خوبی در این محله وجود دارد.

یک مشاور املاک درباره قیمت ملک در این منطقه گفت: واحد‌های تهرانپارس‌شرقی هرچه به سمت خاک‌سفید نزدیک‌تر می‌شوند، ارزان‌تر می‌شوند و هرچه این واحد‌ها به تهرانپارس غربی نزدیک میشوند قیمت افزایش پیدا می‌کند.

طبق گفته مشاور املاک دیگری که در این منطقه فعالیت دارد، واحد‌های نوساز منطقه از متری ۴۵ میلیون تومان شروع می‌شوند و تا متری ۷۰ الی ۸۰ میلیون تومان هم پیش می‌روند.


بیشتر بخوانید: قیمت آپارتمان در تهران؛ ۱۲ تیر ۱۴۰۱


این صاحب بنگاه مثال زد: اگر قصد خرید آپارتمانی ۵۰ متری در این منطقه را دارید میتوانید واحدی ۱ خوابه درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد را به قیمت ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

او ادامه داد: واحد‌های نوساز شرقی تهرانپارس حدودا از متری ۴۳ میلیون تومان شروع می‌شوند و با توجه به متراژ، تعداد اتاق‌خواب، پارکینگ و عوامل دیگر قیمت افزایش پیدا میکند.

وی افزود: همینطور واحد‌های غربی این منطقه از متری ۴۵ میلیون تومان شروع میشوند و تا ۵۷ میلیون تومان افزایش پیدا میکنند.

او تاکید داشت: این قیمت‌ها با توجه به کیفیت مصالح استفاده شده، متریال ساخت و متراژ قابل افزایش یا کاهش نیز هستند.

این کارشناس املاک مثال زد: واحد آپارتمانی ۷۷ متری در تهرانپارس‌شرقی که ۲۶ ساله باشد و ۲ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان دارد.

فعالین این حوزه در صحبت‌های خود اضافه کردند: درحال حاضر قیمت مسکن درحال رکود است، ولی این قضیه در رکود قیمت واحد‌های این منطقه به صورت چشمگیری تاثیر نداشته است، مگر در صورتی که فروشنده احتیاج فوری به سرمایه داشته باشد و زیر قیمت ملک را بفروشد.

او تاکید کرد: در آینده‌ای نزدیک قیمت املاک افزایش خواهند داشت.

این صاحب بنگاهی افزود: واحد‌های قدیمی‌ساز این منطقه از متری ۲۰ الی ۲۵ میلیون تومان شروع میشوند و هرچه سن سازه کمتر شود، قیمت افزایش پیدا میکند.

او افزود: حداقل سرمایه‌ای که برای خرید واحدی در تهرانپارس احتیاج دارید، حدودا معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، این واحد‌ها نزدیک به محله خاک‌سفید هستند.

وی مثال زد: اگر قصد خرید واحد آپارتمانی نوساز در این منطقه را دارید، میتوانید واحدی ۷۲ متری را با ۲ اتاق‌خواب، با قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

او در نهایت اضافه کرد: اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهرانپارس را دارید حدودا با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومن می‌توانید واحد‌هایی نوساز را خریداری کنید که برای ساخت این واحد‌ها از بهترین متریال‌های ساختمانی استفاده شده است و با توجه به نوع نما، کفپوش‌های هر واحد، نوع شیرالات و… قیمت واحد‌ها تغییر می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی