عمومی

در اخبار: کمک های مالی 1000 دلاری نیز 5000 دلار برای کمک در دسترس است کار و کسب های خرد

در اخبار: کمک های مالی ۱۰۰۰ دلاری نیز ۵۰۰۰ دلار برای کمک در دسترس است
کار و کسب های خرد

مشکلات مختلفی وجود دارد که کسب و کارهای کوچک روزانه با آن سروکار دارند. از امور مالی گرفته تا استخدام، بهبود ساختاری و بسیاری موارد دیگر. کمک های مالی جامعه به دنبال کمک به همه این مسائل است، اما گاهی اوقات آنها بیشتر بر روی دومی تمرکز می کنند. این شامل حمایت از کسب‌وکارها در جوامعشان با بهبود ویترین، آموزش کارکنان، رشد، توسعه و موارد دیگر می‌شود.

با شروع سال جدید، مطمئن شوید که بسیاری از برنامه هایی را که جوامع برای کمک به کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور راه اندازی می کنند، زیر نظر داشته باشید. از کمک های مالی و ابتکارات محلی گرفته تا ملی، همیشه فرصت هایی برای برنده شدن شما وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درخواست دهید، بالاخره آنها رایگان هستند.

چه بخواهید ویترین فروشگاه خود را زیباتر کنید یا به آموزش کارکنان خود کمک کنید، در اینجا کمک هزینه هایی وجود دارد که می تواند آن را محقق کند. جمع‌بندی کمک‌های مالی این هفته به نظر می‌رسد که با میلیون‌ها دلار برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک با این مشکلات، همین کار را انجام دهد.

اخبار کسب و کارهای کوچک ۶ ژانویه ۲۰۲۳

در جمع بندی این هفته بیابید در ایالت هایی که مکانیک ها تقاضای زیادی دارند، برای گزارش های حقوق و دستمزد و سایر گزارش های مالیاتی و موارد دیگر آماده شوید:

این ایالت ها جایی هستند که مکانیک خودرو در آن قرار دارد در تقاضای بالا

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار مکانیک خودرو هستید، باید بدانید دقیقا چه میزان تقاضا است. برای چنین خدماتی در ایالت شما وجود دارد. به لطف کارشناسان گارانتی تمدید شده FindTheBestCarPrice.com، اکنون می توانید ببینید کدام ایالت ها در سراسر آمریکا بیشترین و کمترین تقاضا را برای خدمات مکانیک خودرو دارند.

۳۲ نفر اکنون امکان تماس واتس اپ

واتس اپ اخیرا چندین مورد را معرفی کرده است. ویژگی های w برای بهبود تماس های گروهی، از جمله امکان شروع یک تماس ویدیویی یا صوتی در یک دستگاه تلفن همراه با حداکثر ۳۲ نفر. اکنون امکان تماس ۳۲ نفر در واتس اپ وجود دارد محدودیت جدید ۳۲ نفر چهار برابر مقدار قبلی است و به کسب و کارها این امکان را می دهد که همکاران بیشتری را در تماس های کنفرانس و جلسات همکاری بگنجانند.

تویتر آبی بازگشت – در اینجا نحوه دریافت آن آمده است

تویتر اخیراً ثبت نام های آبی توییتر را در iOS و وب بازگردانده است. که به مشترکین امکان دسترسی به ویژگی های انحصاری مانند ویرایش توییت، آپلود ویدیوی ۱۰۸۰p و حالت خواننده را می دهد. Twitter Blue بازگشت – در اینجا نحوه دریافت آن آمده است مشترکین Twitter Blue نیز یک علامت آبی در نمایه های خود دریافت می کنند، اگرچه همه این مزایا قبل از فعال شدن مشمول یک سیستم بازبینی هستند.

هی پپسی، جت هریر من کجاست؟

من در اواسط دهه ۱۹۹۰ به یاد دارم وقتی شنیدم که یکی از بچه‌های کالج به دلیل مسابقه‌ای که در حال اجرا بودند، سعی کرد از پپسی جت هریر بگیرد. در تبلیغات، آنها جت را با ۷ میلیون امتیاز پیشنهاد کردند. فلان بچه آنها را در این مورد گرفت! به یاد داشته باشید، این در اوج چیزی بود که صنعت «جنگ کولا» بین پپسی و کوکاکولا نامید.

۸ بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی در سال ۲۰۲۳

دوباره فصل مالیات فرا رسیده است و بسیاری از مردم به دنبال این هستند که دریابند چگونه برای ثبت مالیات و مکان های مناسب برای بیمه کردن به درستی انجام می شود. ما هشت مورد از بهترین خدمات تهیه مالیات را بررسی خواهیم کرد تا به شما در پرداخت مالیات های سال ۲۰۲۳ کمک کنیم. بیا شروع کنیم. خدمات آمادگی مالیاتی چیست؟ شرکت‌های خدمات آماده‌سازی مالیات مکانی هستند که می‌توانید برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود کمک بگیرید.

آماده شدن برای گزارش حقوق و دستمزد و سایر گزارش های مالیاتی

موضوع مالیات برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک کمترین علاقه آنهاست. . این شامل زمان و هزینه است، که هر دوی آنها عرضه محدودی دارند. با این حال، مسائل مالیاتی را نمی توان نادیده گرفت. ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳، زمانی که صحبت از گزارش برخی اطلاعات به کارگران و دولت می شود، تاریخ مهمی برای مشاغل است. عدم انجام این کار می تواند منجر به جریمه های جدی شود.

دقیقا چگونه یک کد QR ایجاد کنیم

کدهای پاسخ سریع یا کدهای QR راهی عالی برای دسترسی سریع به سایت‌های مختلف در اینترنت هستند. وظیفه کدهای QR این است که به کسی کمک کنند تا بدون نیاز به تایپ URL به چیزی سریع دسترسی پیدا کند. کاربران می‌توانند به سادگی با نشان دادن دوربین گوشی هوشمند خود به سمت یک کد QR به یک مقصد آنلاین خاص هدایت شوند.

۴۷ بهترین برنامه پولساز برای استفاده در سال ۲۰۲۳

اگر به دنبال راه هایی برای تکمیل درآمد ماهانه خود هستید، برنامه های پولساز گزینه های قابل اعتمادی هستند. و بهترین چیز این است که شما نیازی به سرمایه گذاری ندارید. می‌توانید از تلفن هوشمند خود برای دانلود برنامه‌هایی استفاده کنید که برای شما درآمدزایی می‌کنند و به سرعت فعالیت‌های جانبی شما را شروع می‌کنند.

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. . ما را در اخبار Google دنبال کنید.


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی