عمومی

آوردن خود واقعی به کار آسان‌تر از این است انجام شده.

آوردن خود واقعی به کار آسان‌تر از این است
انجام شده.

به عنوان یک رهبر، بهتر است خودت باش، یا آن چیزی باشی که مردم انتظار دارند؟

حتی در عصری که معتبر رهبری مورد ستایش قرار می گیرد و محل کار که همه کارمندان را تشویق می کند “خود را کامل به کار بیاورند” به استاندارد طلا تبدیل شده است، معلوم شد که پاسخ آنقدرها هم بریده و خشک نیست.

یک بحث بین المللی در این هفته در پاسخ به ویدیویی که ظاهر شد، برپا شد. از نخست وزیر فنلاند، Sanna M آرین، در یک مهمانی رقص که او آن را “پرهیجان” توصیف کرد.

مارین، که در سراسر جهان به محبوبیت رسیده است، و گاهی اوقات توسط ناظران به عنوان بی زحمت، توسط برخی به عنوان افراد غیرمسئولانه و نابالغ، و از سوی برخی دیگر به طور قابل تحسینی معتبر معرفی شده است.

در در سال ۲۰۱۹، در سن ۳۴ سالگی، سانا مارین جوانترین نخست وزیر جهان شد و امروز با ۳۶ سالگی، هنوز در میان جوانترین نخست وزیر جهان است. در حالی که جوانی و موفقیت او به عنوان یک رهبر جهانی، که اتفاقاً زن است، تا حد زیادی مایه غرور و جشن جهانی بوده است (این یک فراخوان واضح برای سایر زنان و جوانانی است که مشتاق رهبری هستند و اعتبار منحصر به فرد او را برای تأثیرگذاری بر مکالمه جهانی پیرامون ) همچنین باعث انتقاد از کمد لباس های مد روز و تمایل او به مهمانی شده است.

در طول یک دوره بین المللی. کنفرانس مطبوعاتی سندیکایی در پاسخ به انتقادات اخیر، مارین از اقدامات خود دفاع کرد و حتی با اصرار برخی در پارلمان فنلاند با انجام آزمایش مواد مخدر موافقت کرد که از آن زمان منفی شده است.

مارین بدون عذرخواهی و با نادیده گرفتن کل ماجرا به عنوان یک موضوع غیرممکن، گفت: “من باور کنید که جامعه فنلاند و انعطاف‌پذیری آن می‌تواند من را در آواز خواندن و رقصیدن با دوستانم تحمل کند.” داستان مارین سه حقیقت رایج را به تصویر می‌کشد:

محرمانه بودن بسیار اندک، خصوصی می‌ماند.

مارین در دفاع از خود گفت که “این ویدئوها خصوصی هستند و در یک فضای خصوصی فیلمبرداری شده اند. من از اینکه اینها برای عموم شناخته شده اند خشمگین هستم.”

خوب یا بد، زیرا ما به طور کامل به دنیای ۲۴ تبدیل شده ایم. /۷ رسانه، عادی سازی خشم عمومی از حداقل یک جمعیت در مورد تقریباً هر موضوعی، و تقریباً به هر فردی یک پلتفرم اعطا شده است، در حالی که بسیاری احساس می کنند مجبورند همه عناصر زندگی خود را در رسانه های اجتماعی مستند کنند، تقریباً چیزی به نام وجود ندارد. حریم خصوصی واقعی دیگر، حتی در میان دوستان.

این بدان معناست که شما باید انتظار داشته باشید که هر کاری که انجام می دهید یا می گویید در یک تنظیم می تواند، و احتمالا در نهایت راه خود را به تنظیمات دیگر باز خواهد کرد، به ویژه تنظیماتی که در آن بیشترین بحث و جدل را برانگیزد.

ممکن است همیشه اینطور نباشد. رقص حرکت می کند، اما همان فلسفه به طور مساوی در همه جا اعمال می شود.

در سال ۲۰۱۶، زمانی که یکی از مدیران شرکت کریر در تماس با کارمندانی که صحبت های او را قطع کردند در حالی که او به گروهشان اطلاع می داد که مشاغل آنها به مکزیک برون سپاری می شود، او ممکن است باور داشته باشد که فقط با کسانی که در اتاق هستند صحبت می کند. اما علیرغم وجود خط مشی عدم تلفن همراه در کارخانه که در آن اعلامیه اعلام شد، ویدیوی آیفون از این گفتگو در سراسر اینترنت و برنامه های خبری روز بعد پخش شد. ۹۵ درصد نظرات او که حمایتی و مناسب بودند، به طرز تاسف باری توسط ۵ درصدی که آتش گرفتند، خفه شدند.

همیشه از خود بپرسید. وقتی شروع به گفتن یا انجام کاری در مقابل یک گروه می کنید، اگر این را به عنوان یک عنوان در روزنامه فردا ببینم چه احساسی دارم؟

اصالت واقعی هزینه دارد.

اصالت یک کیفیت رهبری است، تا حدی، زیرا آسان نیست. چسبیدن به فیلمنامه، مهم نیست که چقدر جدا از هم احساس می‌کند، در واقع بسیار آسان‌تر است.

منطق رایج قرن بیست و یکم این است که آسیب پذیری در رهبری یک نقطه قوت است. اما چقدر آسیب پذیر بیش از حد آسیب پذیر است؟ آن قسمت کمتر مشخص است. کمی می تواند شما را با همکاران خود بیشتر مرتبط کند و به شما کمک کند اعتماد تیم خود را جلب کنید. اما زیاده روی می تواند به عنوان عدم اطمینان، ضعف یا ناتوانی در رهبری تلقی شود.

به طور مشابه، انرژی جوانی مثبت تلقی می شود. با این حال، تصمیمات جوان – همانطور که مارین می تواند تأیید کند – اینطور نیست.

تعهد به اصالت به عنوان یک رهبر به نفع اطرافیان شما خواهد بود. و برانگیختن اعتماد اما این تضمینی است که همیشه همه شما را دوست نخواهند داشت یا با شما موافق نیستند. پذیرش انتقاد و حرکت رو به جلو برای انجام کاری که فکر می کنید درست است، بخش اصلی رهبری است.

این هزینه ای است که باید در نظر بگیرید. in.

Authenticity یک Catch-22 برای رهبران اقلیت است.

همانطور که که قبلا نوشته شده بود، اصالت اغلب چالش بزرگتری را برای رهبران اقلیت نشان می دهد.

به عنوان مثال. به عنوان یک رهبر کم نمایندگی، ممکن است از ترس اینکه مبادا برای دیگرانی که تجربیات شما را به اشتراک نمی گذارند احساس غریبگی کند، تمایلی به خود واقعی خود نداشته باشید. گاهی اوقات ترس از تقویت کلیشه ها زمانی که شما تنها یا یکی از معدود افرادی مانند خود در سطح خود، در نقش یا محل کار خود هستید، شامل می شود.

ویدئوی یک مرد سفیدپوست میانسال در یک مهمانی رقص ممکن است احمقانه تلقی شود، در حالی که یک زن جوان در همان محیط اغلب به سرعت مورد جنسیت قرار می گیرد. در مورد مارین، با وجود ادعای او مبنی بر اینکه هرگز در زندگی خود مواد مخدر مصرف نکرده است، مسئله مصرف مواد نیز مطرح شد. اتهامی که برای بسیاری از رنگین پوستان بسیار آشنا به نظر می رسید.

به خاطر داشته باشید که اگرچه اصالت یک کیفیت حیاتی است. رهبری، ممکن است برای برخی افراد دشوارتر از دیگران باشد، و همیشه با خطرات ذاتی همراه است.

هنگامی که فرهنگ را در نظر می گیریم. ما در تیم یا محل کار خود ایجاد می کنیم، نه تنها باید به نحوه ظاهر شدن خود فکر کنیم، بلکه باید فضایی را که برای دیگران ایجاد می کنیم را نیز در نظر داشته باشیم.

در این سؤال که آیا بهتر است خودتان باشید یا همان چیزی باشید که مردم از شما انتظار دارند، پاسخ به هدف شما بستگی دارد. مواقعی وجود دارد که اولین یا تنها بودن باعث می شود که به دیگران نشان دهید که توانایی دارید، و مواقعی وجود دارد که داشتن عرض جغرافیایی بیشتر به شما امکان می دهد فضای بیشتری برای اطرافیان خود ایجاد کنید.

در حالی که من مطمئن هستم که سنا مارین از چرخه خبری فعلی لذت نمی برد، وضوح پاسخ نخست وزیر جوان و تعهد به اینکه او چه کسی است، به گفتگوی بین المللی دامن زده است که فضایی را برای هر یک ایجاد می کند. از ما تا در حوزه های خود کمی معتبرتر باشیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی