عمومیمقالات

آیا به طرح املاک نیاز دارم؟

آیا به طرح املاک نیاز دارم؟

داشتن طرح املاک ممکن است چیزی باشد که فقط افراد بسیار ثروتمند به آن نیاز دارند، اما این کاملاً درست نیست. در حالی که افراد با ارزش خالص به یک طرح املاک نیاز دارند، اگر مالک خانه یا کسب و کار، فرزند داشته باشید یا می خواهید کنترل داشته باشید که چه چیزی و چگونه دارایی شما پس از مرگ شما توزیع می شود.

حتی اگر متاهل یا والدین نیستید و مطمئن هستید که هیچکس بر سر مجموعه مجسمه‌های Star Trek شما دعوا نمی‌کند، داشتن یک طرح ملکی همچنان ایده خوبی است.

این شانس شماست که خواسته های نهایی خود را به صورت مطلق اعلام کنید. همچنین راهی برای کمک به خانواده خود در یک زمان غم انگیز و استرس زا با اضافه نکردن به بار آنها است.

ایجاد طرح املاک دلهره آور به نظر می رسد، اما لزومی ندارد. درک اینکه چرا یک مورد را ایجاد می کنید و اسنادی که باید برای وضعیت خود بگنجانید، می تواند روند را آسان تر کند.

من ثروتمند نیستم. آیا واقعاً به یک طرح املاک نیاز دارم؟

صحبت کردن در مورد آن ناراحت کننده است، اما همه ما یک روز می میریم. گاهی اوقات بیماری یا آسیب می تواند به آرامی اتفاق بیفتد و شما زمان خواهید داشت تا خواسته های خود را اعلام کنید. گاهی اوقات، آسیب ناتوان کننده، بیماری یا مرگ در ضربان قلب اتفاق می افتد. عزیزان شما غمگین مانده اند و سعی می کنند به آخرین خواسته های شما احترام بگذارند.

به همین دلیل است که در نظر گرفتن طرح املاک خود قبل از اینکه بیمار یا مجروح شوید، می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

یک طرح املاک از ذینفعان شما محافظت می کند.

داشتن وصیت نامه و سایر اسناد برنامه ریزی املاک بهترین راه برای اطمینان از این است که افرادی که می خواهید پول، سرمایه گذاری و دارایی شما را به ارث ببرند، واقعاً این کار را انجام می دهند.

هدف اصلی وصیت نامه تعیین وارثان برای دارایی های شما است که می تواند به جلوگیری از دعوا بین اعضای خانواده کمک کند.

اگر تصمیم نگیرید که چه کسی دارایی‌های شما را پس از مرگ دریافت کند، کنترلی بر نحوه توزیع آن نخواهید داشت. در بسیاری از موارد، اگر بدون وصیت بمیرید، مرگ نامیده می شود. بدون ارث، دارایی شما توسط دادگاه رسیدگی می شود. این تصمیم می‌گیرد که چه کسی دارایی‌های شما را دریافت کند، حتی اگر آنها را به یکی از اعضای خانواده بدهد که نمی‌توانید تحمل کنید.

یک طرح املاک برای کودکان خردسال فراهم می شود.

هدف دیگر وصیت نامه، و در برخی موارد، امانت، این است که سرپرستی فرزندان صغیر شما یا سایر افرادی که قانوناً مسئول آنها هستید .

انتخاب یک قیم برای فرزندان شما ضروری است و در کمال تعجب، ممکن است توسط برخی از سایت‌های برنامه‌ریزی املاک که خودتان انجام دهید نادیده گرفته شود.

فرض نکنید که فردی که فکر می‌کنید بهترین کار برای تربیت فرزندانتان است، به‌طور خودکار قیم نامیده می‌شود. اگر در وصیت نامه یا اعتماد خود از قیم نام نبرید، دادگاه ممکن است حکم کند که فرزندان شما با شخصی که شما انتخاب نمی کردید یا احتمالاً حافظ ایالت می شدند زندگی کنند.

هنگام انتخاب سرپرست، مطمئن شوید که شخص یا زوج می توانند از نظر مالی از فرزندان شما مراقبت کنند و مایل به بزرگ کردن آنها هستند.

علاوه بر این، مهم است که برای یک کودک یا یکی از اعضای خانواده با مشکلات سلامتی یا ناتوانی‌های رشدی برنامه‌ریزی کنید، بدون توجه به اینکه چند سال دارند یا چه اتفاقی برای شما می‌افتد.

یک طرح املاک به کاهش مالیات کمک می کند.

یک طرح املاک و مستغلات می تواند دعواهای خانوادگی را قبل از شروع آنها متوقف کند. همچنین می‌تواند به کاهش بار مالیاتیی که وراث شما با آن مواجه خواهند شد کمک کنید. کار با یک وکیل املاک یا متخصص مالیات می تواند به شما در درک جزئیات دقیق مالیات بر ارث کمک کند و به وراث شما کمک کند تا مالیات بر درآمدی را که ممکن است مجبور شوند پس از به ارث بردن دارایی های شما بپردازند، کاهش دهند.

اگر طرح املاک نسازم چه اتفاقی می افتد؟

بعد از مرگ، املاک شما به وثیقه منتقل می‌شود، فرآیند رسمی توزیع هر گونه دارایی که پشت سر گذاشته اید. با وصیت نامه یا اسناد ملکی، وصیت نامه بسیار آسان تر است. مجری که شما نام می برید به وصیت شما رسیدگی می کند و اطلاعات مربوطه را در دادگاه ارائه می کند.

اگر بدون وصیت بمیرید، فرآیند اعسار دارایی های شما را طبق قوانین ایالت شما توزیع می کند. قوانین وصیت نامه در اکثر ایالت ها دارایی را بین همسر و هر فرزندی تقسیم می کند، اما همیشه اینطور نیست.

اگر با شریک زندگی خود ازدواج نکرده اید یا در وسط جدایی یا طلاق هستید، املاک شما می تواند بسیار پیچیده تر شود. مطمئن شوید که به صراحت نام افرادی را که می خواهید کدام دارایی را دریافت کنید، ذکر کنید و هر سال طرح املاک خود را به روز کنید.

اسناد مورد نیاز شما در طرح املاک

طرح املاک شما می تواند شامل چندین مورد باشد اسناد. بسته به موقعیت شما، ممکن است فقط به چند مورد از اسناد ذکر شده در زیر نیاز داشته باشید، در حالی که افراد دیگر ممکن است نیاز به ایجاد طرح های املاک بسیار پیچیده و تخصصی داشته باشند.

داشتن وصیت نامه زنده، وکالت نامه پزشکی و آخرین وصیت نامه شروع خوبی برای اکثر مردم است. شما می توانید دستورالعمل های اضافی اضافه کنید بر اساس نیازهای خاص شما.

آخرین وصیت نامه 

A نحوه تقسیم دارایی های شما پس از مرگ را مستند می کند. همچنین می توانید برای فرزندان صغیر قیم و مجری نام ببرید تا دارایی های شما را مطابق میل شما تقسیم کند.

توجه داشته باشید که اراده نمی تواند همه چیز را دیکته کند. دارایی هایی که به طور مشترک با حق بقاء نگهداری می شوند به طور خودکار به بازماندگان نامبرده و نه لزوماً وراث شما منتقل می شوند. برخی از حساب‌های بازنشستگی همچنین نحوه توزیع دارایی‌ها را بر اساس ارث تعیین می‌کنند.

وصیت نامه زنده

وصیت نامه زنده برای طرح املاک حیاتی است. اگر نمی توانید پس از بیماری یا جراحت به اقدامات پزشکی رضایت دهید یا از خود دفاع کنید، یک وصیت نامه زنده (که گاهی اوقات دستورالعمل مراقبت های بهداشتی یا دستورالعمل های قبلی نامیده می شود) می تواند خواسته های شما را برای شما بیان کند.

می‌توانید درمان‌هایی را که می‌خواهید دریافت کنید یا رد کنید، توضیح دهید و استفاده از مداخلات نجات جان مانند CPR، تغذیه لوله‌ای یا قرار گرفتن در دستگاه تنفس مصنوعی را دیکته کنید. همچنین می توانید در وصیت نامه زندگی خود راهنمایی در مورد اهدای عضو ارائه دهید.

وکالتنامه مراقبت های بهداشتی (HCPA) یا وکیل مراقبت های بهداشتی

داشتن یک وکیل یا وکالت نامه مراقبت های بهداشتی، فردی را برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی منصوب می کند، اگر شما نمی توانید آنها را برای خود بگیرید. بدون این سند، این تصمیمات به طور پیش فرض به قانون ایالتی، که معمولاً نزدیکترین خویشاوند خونی شماست، می رسد.

شخصی که دادگاه برای تصمیم گیری منصوب می کند ممکن است فردی باشد که سال هاست او را ندیده اید یا با او صحبت نکرده اید. در همین حال، شریک طولانی مدت شما نمی تواند هیچ حق قانونی در مورد تصمیم گیری در مورد مراقبت شما داشته باشد.

وکالتنامه (POA)

مشابه وکالتنامه مراقبت‌های بهداشتی، این سند شخصی را منصوب می‌کند تا در موارد خاص مانند پرداخت صورت‌حساب یا تصمیم‌گیری مالی، از طرف شما اقدام کند. با یک POA، مجری نام‌برده شما می‌تواند مانند شما در معاملات تجاری عمل کند. آنها همچنین می توانند شما را از نظر قانونی و مالی مسئول کنند، بنابراین بسیار مراقب باشید که چه کسی را انتخاب می کنید.

یک POA فقط تا زمانی که زنده هستید و در زمان مرگ شما باطل می شود. آن وقت است که مجری وصیت نامه یا اسناد امانی شما را بر عهده می گیرد. POA و مجری شما می توانند یک شخص باشند، اما همچنین می توانید دو فرد مختلف (یا چند نفر) را در طرح املاک خود برای رسیدگی به امور خود منصوب کنید.

اعتماد

اعتماد می‌تواند تا زمانی که شما زنده هستید یا بر اساس میل شما ایجاد شده باشد و در زمان مرگ شما معتبر شود. تراست ها معمولاً برای کنترل نحوه توزیع وجوه بین وراث شما استفاده می شوند. به جای وراثت با مبلغ یکجا، می‌توانید جدول زمانی توزیع‌ها را تعیین کنید، که اگر پول را به خردسالان می‌سپارید می‌تواند مفید باشد.

همچنین می‌توانید در صورت ناتوانی و نیاز به مراقبت تخصصی، یک تراست برای رسیدگی به نیازهای مراقبت طولانی‌مدت و وجوه خود ایجاد کنید.

بیمه عمر

آیا بیمه نامه عمر دارید؟ جزئیات خط مشی، اطلاعات ورود و رمز عبور را با بقیه اسناد برنامه ریزی املاک خود نگه دارید. به این ترتیب، مجری شما یا سایر اعضای خانواده شما پس از مرگ شما مجبور به جستجوی اطلاعات مرتبط نخواهند بود.

پس از ایجاد این اسناد چه کار کنم؟

وقتی اسناد برنامه ریزی املاک شما ایجاد شد، به مکانی امن برای قرار دادن آنها نیاز دارید.

اورجینال ها را در مکانی امن، ترجیحاً در یک جعبه نسوز در خانه یا یک صندوق امانات در بانک قرار دهید. کپی های فیزیکی هر سند را در یک پوشه یا پاکت مشخص شده با کپی از سایر سوابق حیاتی مانند گواهی تولد و ازدواج و گذرنامه نگهداری کنید.

سپس مطمئن شوید که اعضای خانواده، مانند همسر یا شریک زندگی شما، والدین، خواهر و برادرها، فرزندان یا دوستان مورد اعتماد شما، می دانند که همه چیز را کجا نگه می دارید. به این ترتیب، اگر شما به طور غیر منتظره بمیرید، آنها می دانند به کجا نگاه کنند.

اگر نام افراد را در اسناد طرح املاک خود ذکر می‌کنید، برای هر فرد یک نسخه دیجیتال ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها مسئولیت های خود را می دانند و مایل به انجام آنها هستند.

همچنین ایده خوبی است که یک نسخه از دستورالعمل های پزشکی یا وصیت نامه های زنده ای که ایجاد می کنید برای پزشک خود ارسال کنید و از او بخواهید که یک نسخه را با سوابق پزشکی شما نگه دارد. بسیاری از سیستم های مراقبت بهداشتی بزرگتر از پورتال های آنلاین برای دسترسی پزشکان و بیماران استفاده می کنند و ممکن است مکانی برای آپلود دستورالعمل های پزشکی برای ذخیره سازی ایمن داشته باشند.

خط پایین طرح های املاک

ممکن است وضعیت شما بر اساس قوانین ایالت و دارایی هایی که باید توزیع کنید متفاوت باشد. اما تقریباً همه می توانند از داشتن یک طرح املاک سود ببرند.

برنامه های خود را با عزیزان خود در میان بگذارید، بنابراین هیچ کس از نام بردن در اسناد برنامه ریزی املاک شما تعجب نکند. در صورت امکان، و در صورت لزوم، با یک وکیل یا متخصص مالیات مشورت کنید تا به شما در تعیین درست نحوه توزیع همه چیز کمک کند. این تضمین می کند که عزیزان شما محافظت می شوند، حتی زمانی که شما نمی توانید آن را انجام دهید.

عکس توسط Prostock-studio/Shutterstock

5708d3fb3e29a3e9515a6f15db0cef95?s=150&d=mp&r=g - آیا به طرح املاک نیاز دارم؟

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی