عمومی

کانال های پخش اینستاگرام ساخته شده برای سازندگان

کانال های پخش اینستاگرام ساخته شده برای سازندگان

مارک زاکربرگ مشغول معرفی کانال‌های پخش جدید به اینستاگرام، که ابزارهای پیام رسانی عمومی یک به چند است که به سازندگان اجازه می دهد همه دنبال کنندگان خود را دعوت کنند.

زاکربرگ از “Meta Channel” خود برای اعلام مرحله آزمایشی جدید استفاده کرد. قابلیت پخش کانال، که به سازندگان امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های متن، ویدیو و عکس را به اشتراک بگذارند. سازندگان همچنین می‌توانند یادداشت‌ها و نظرسنجی‌های صوتی را برای مشارکت دنبال‌کنندگان خود اضافه کنند.

new instagram broadcast channels - کانال های پخش اینستاگرام ساخته شده برای سازندگان



کانال‌های پخش اینستاگرام برای سازندگان

سازندگانی که به کانال‌های پخش دسترسی دارند ارسال خواهند کرد یک پیام اولیه از صندوق ورودی اینستاگرام آنها برای اعلام یک کانال، به همراه فالوورهای آنها یک نوتیفیکیشن برای پیوستن دریافت می‌کنند.

کانال‌های پخش نیز برای همه قابل کشف و مشاهده خواهند بود، اما فقط دنبال‌کنندگانی که به کانال می‌پیوندند، می‌توانند هر زمان که به‌روزرسانی وجود دارد، اعلان‌ها را دریافت کنید.

اعلان‌های کانال پخش

اعلام ویژگی کانال‌های پخش جدید در درباره وب‌سایت FB، متا توضیح داد: “دنبال‌کنندگان می‌توانند کانال‌های پخش را در هر زمانی ترک یا نادیده بگیرند و همچنین می‌توانند اعلان‌های خود را از سازندگان با رفتن به نمایه سازندگان، ضربه زدن روی نماد زنگ و انتخاب «کانال پخش». اعلان‌ها به‌طور پیش‌فرض روی «بعضی» خواهند بود، اما این تنظیم را می‌توان به «همه» یا «هیچ‌کدام» تغییر داد.

«به‌جز اعلان دعوت، دنبال‌کنندگان هیچ اعلان دیگری درباره کانال پخش دریافت نخواهند کرد، مگر اینکه آنها را دریافت کنند. کانال را به صندوق ورودی خود اضافه کنید. هنگامی که یک کانال به صندوق ورودی خود اضافه می‌شود، در میان رشته‌های پیام دیگر ظاهر می‌شود و اعلان‌ها روشن می‌شوند و مانند هر چت دیگری عمل می‌کنند.

«به‌محض اینکه کانال پخش زنده شد، سازندگان نیز می‌توانند با استفاده از برچسب “پیوستن به کانال” در استوری ها یا با سنجاق پیوند کانال به نمایه آنها (به زودی) دنبال کنندگان خود را تشویق کنید به پیوستن بپیوندند.»

تست‌کنندگان کانال پخش

در حال حاضر تعداد آزمایش‌کنندگان کانال پخش کاملاً محدود است، اما در میان آزمایش‌کنندگان، سازندگان محتوا آستین اسپرینز هستند. ، Valkyrae، FaZe Rug و Katie فینی همچنین تعدادی از ستاره‌های معروف ورزشی در مرحله آزمایشی شرکت می‌کنند، از جمله اسنوبرد برنده دو مدال طلای المپیک، کلوئی کیم، و رزمی‌کاران گیلبرت برنز و مکنزی درن.

برای آخرین مورد. ، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی