عمومی

اطمینان حاصل کنید که شغل بعدی شما برای شما مناسب است با شغل صحیح چرخش

اطمینان حاصل کنید که شغل بعدی شما برای شما مناسب است با شغل صحیح
چرخش

پیوتینگ شغلی در بین حرفه ای ها رایج تر شده است، به خصوص در زمان عدم اطمینان، تغییرات عمیق و افزایش فرسودگی شغلی . دانستن اینکه چه چیزی باعث موفقیت محور شغلی برای ادامه رشد شغلی ضروری است، حتی اگر این رشد به گونه ای نباشد که شما را از پله های ترقی بالا ببرد.

در حالی که تغییر شغل می تواند دلهره آور باشد زیرا می تواند به معنای با شروع دوباره، مردم همچنان انتخاب می کنند. مایکروسافت گزارش سالانه شاخص روند کار خود را در مارس سال جاری منتشر کرد. با داده‌ها حاکی از آن است که ۵۲ درصد از نسل‌زیرها و هزاره‌ها احتمالاً در طول سال مشاغل خود را تغییر می‌دهند. این یافته‌ها با داده‌های قدیمی‌تری که قبلاً سازمان‌هایی مانند گالوپ را به نام مستعار Millennials به عنوان نسل Job-Hopping.

در حالی که تعویض مشاغل رایج است، دانستن اینکه چگونه آن را به درستی انجام دهیم نیاز به مهارت دارد. شما نمی‌خواهید پل‌ها را بسوزانید، و می‌خواهید مطمئن شوید که کار بعدی‌تان بهتر از گذشته است.

عمد باشید

مهم نیست تصمیم به چرخش شغلی نتیجه یک ضرورت باشد یا انتخاب، همه می توانند قبول کنند که این چیزی است که نمی تواند به شانس واگذار شود

مدیر عامل Kudoboard، آرون روبنز، کار خود را در آموزش و پرورش به عنوان معلم ریاضی آغاز کرد. او تصمیم گرفت که مسیر متفاوتی را برای خلق چیزی از ابتدا دنبال کند، اگرچه می‌دانست که انجام چنین محوری کار آسانی نیست و خطرات زیادی را در پی خواهد داشت.

تغییر شغل باید عمدی باشد. روبنس در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ گفت که تصمیم دارد از مسیر سنتی برای راه اندازی Kudoboard یک ریسک مالی بود، اما او خوشحال بود که این تغییر را انجام داد. چرخش شغلی یک حرکت مخاطره آمیز است، به همین دلیل است که اکثر مردم از آن اجتناب می کنند. با این حال، مزایایی که با تکمیل موفقیت‌آمیز آن حاصل می‌شود، بیشتر از صرف مالی است و به رشد حرفه‌ای و شخصی نیز تسری پیدا می‌کند.

روش‌گرا باشید

نویسنده جنی بلیک توضیح می‌دهد که محور شغلی شامل تمرکز بر جنبه‌هایی است که کار می‌کنند در حالی که به طور هدفمند در یک مسیر جدید و مرتبط حرکت می‌کنند. همانطور که می بینید، چرخش به معنای شروع از صفر نیست، بلکه بر پایه موفقیت های قبلی است. در حالی که مطمئناً می توان چرخش را به عنوان یک چرخش ۱۸۰ درجه ای دید، باید بین تجربه قبلی و هدف جدید شما ارتباطی وجود داشته باشد.

جنبه‌های دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام تغییر جهت جدید در نظر بگیرید. از این میان، مهم‌ترین آنها درک این موضوع است که میانبرها ممکن است در بلندمدت مضر باشند. اگر در حال انجام یک کارآفرینی جدید هستید، انجام آن بدون ایجاد برنامه یا یادگیری مهارت های لازم در بیشتر موارد منجر به شکست می شود. این تغییر باید به خوبی اندیشیده شود.

تغییر مسیرها همچنین مستلزم آن است که به روی احتمالات جدید باز بمانید. در حالی که داشتن یک ایده روشن از آنچه به دنبال آن هستید ضروری است، تغییر شغل همیشه با شگفتی هایی همراه است که می تواند مثبت یا منفی باشد. برخی از این شگفتی ها ممکن است امکانات جدیدی را ارائه دهند. اجازه ندهید ایده اصلی شما شما را از در نظر گرفتن آنها باز دارد، زیرا ممکن است برخی از آنها سودمند باشند.

قابل اعتماد باشید

در نهایت، با خود و دیگران صادق باشید. در حالی که در حال گذر از یک تغییر زندگی هستید، به یاد داشته باشید که پل های خود را اصلاح کنید. در مورد اینکه چرا در حال تغییر شغل هستید صادق باشید و از رها کردن موقعیت قبلی خود بدون اطلاع قبلی خودداری کنید.

گذراندن یک مشکل تغییر بزرگ می تواند سخت باشد برای تکیه بر دیگران آماده باشید. هنگامی که یک سیستم پشتیبانی دارید، شروع یک تلاش جدید از هر نوعی آسان تر است. تلاش برای گسترش شبکه خود همیشه ایده خوبی است، به خصوص زمانی که در مسیر شغلی قرار می گیرید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی یک ارتباط شما را به فرصت بعدی می رساند.

دنیای کار و تجارت با سرعتی بی سابقه در حال تغییر است. در حالی که پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما قبلاً می توانستند یک حرفه را انتخاب کنند و در بیشتر عمر خود به آن پایبند باشند، دیگر اینطور نیست. نه تنها چنین رویکردی دیگر امکان پذیر نخواهد بود، بلکه اکثر ما آن را رد می کنیم. توانایی چرخش مشاغل آزادی های بیشتری را فراهم می کند، اما برای انجام موفقیت آمیز آن، باید عمدی، روشمند و قابل اعتماد باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی