عمومی

چگونه این مادر الگو به ایجاد پایه ای قوی کمک کرد برای آینده دخترش

چگونه این مادر الگو به ایجاد پایه ای قوی کمک کرد
برای آینده دخترش

جردن تیلور به خاطر می آورد که از دفتر مادرش ادیت کوپر در گلدمن ساکس در منهتن پایین بازدید کرده بود. او می گوید: «من زیر ۱۰ سال سن داشتم. هیجان‌انگیزترین بخش آن ماجراجویی، بازی با دستگاه کپی و لوازم اداری بود.” در آن زمان، کوپر به عنوان مدیر عامل در بخش اوراق بهادار گلدمن مشغول به کار بود، به عنوان مدیر عامل، رئیس جهانی مدیریت سرمایه انسانی و برای پنج سال آخر فعالیت بیش از ۲۶ ساله او در این شرکت، یک مدیر ارشد بود.

حدود هشت ماه پس از کوپر ۶۶ ساله که از شغل خود بازنشسته شد، او و تیلور در سال ۲۰۱۸ شرکت Medley را تأسیس کردند، سرویسی که گروه‌های حداکثر هشت نفری، از پیشینه‌های مختلف، همراه با یک مربی را برای حل مشکل مشترک همسو می‌کند. کوپر می گوید: «آنها در ایجاد ارتباطات و اکتشاف مورد نیاز برای رشد مهارت دارند. این در مورد تشویق از طریق نشانه‌ها و چارچوب‌ها برای ترغیب مردم به یادگیری واقعی حرکات عمیق رفتن و معنای آن است.”

خود تیلور تا حدی اخلاق کاری ناشی از تعاملاتی است که او شاهد بود که مادرش در دفتر داشت. تیلور ۳۱ ساله می‌گوید: «من دوستانی داشتم که مادرانشان کار نمی‌کردند. به نظر می‌رسید که شغلی بسازم و به آن افتخار کنم.” بازدید از دفتر مادرش به یک روز در سال کاهش پیدا نکرد. روابطی که او ایجاد کرد، افراد باورنکردنی که با آنها کار کرد و رهبری کرد. من همیشه به او نگاه می کردم. تیلور می‌گوید: من بسیار خوش شانس هستم، من چنین الگوی باورنکردنی داشتم و هنوز هم دارم. با همه از کارکنانش گرفته تا امنیت رفتار می‌کرد. «یکی از اولین چیزهایی که به یاد می‌آورم وقتی با مادرم به دفتر می‌رفتم، احترامی بود که او با تک تک افراد رفتار می‌کرد. در یک شرکت بزرگ، مردم اغلب در داخل و خارج شلوغ می شوند. آنها در حالی که [هزینه ناهار خود را می پردازند] شخص را در کافه تریا نمی شناسند. با مامانم کاملا برعکسه او به چشم مردم نگاه می کند. او نام آنها را می داند.” تیلور اعتراف می کند که تلاش آگاهانه ای انجام می دهد تا خودش این رفتار را تقلید کند. تیلور پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه بازرگانی هاروارد با MBA، تنها چند سال به‌عنوان دستیار در گروه مشاوره بوستون و پیش از او به‌عنوان رئیس کارکنان شرکت خبری دیجیتال Mic کار کرد. تیلور می‌گوید: «بخش‌های زیادی از زندگی وجود دارد که در تئوری باید به راحتی جابجا شوند، اما در واقع اینطور نیست. ما گروه‌هایی [بر اساس] علایق مشترک و چیزهایی که آنها می‌خواهند ایجاد می‌کنیم. کاوش. قدرت یادگیری با افراد دیگر بیشتر از انجام کاری به تنهایی است. مردم بخش هایی از زندگی خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. آنها حضور دارند و درگیر هستند، که همیشه اینطور نیست.” او از دفتر خانگی خود در بروکلین می گوید. اگرچه Medley برای همه باز است، شرکت کنندگان به احتمال زیاد در دهه ۳۰ زندگی خود هستند و به یک نقش رهبری در محل کار یا تبدیل می شوند. شاید تشکیل خانواده. “نکته ای که در مورد آنها وجود دارد، صراحت و کنجکاوی آنها در مورد دیگران است. این احتمالاً بزرگترین محرک روانشناختی است.” تیلور می گوید. عضویت برای شرکت در یکی از گروه ها در مقیاس کشویی از ۵۰ دلار تا ۲۵۰ دلار در ماه است.

Medley در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از مشتریان خود را از ارجاعات اعضای موجود و همچنین پست‌های لینکدین و اینستاگرام جذب می‌کند. آنها هنوز روی تبلیغات پولی سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، اما پیش‌بینی می‌کنند با شرکت‌های دیگر اتحاد برقرار کنند. دوباره شروع به همکاری با شرکت هایی می کنند که از عضویت ماهانه برای کارمندان خود حمایت می کنند و واقعاً می خواهند روی رشد آنها سرمایه گذاری کنند. این راهی است برای دسترسی آنها به یک جامعه حامی، و کمک به آنها، همانطور که ادیت گفت، مهارت هایی را که نه تنها برای زندگی حرفه ای آنها بلکه برای زندگی شخصی و رفاه آنها حیاتی است، ایجاد کنند.” 

آیا متوجه این موضوع شدید؟ بی احترامی در نظر گرفته نشده است، اما تیلور حدود سه سال پیش، پس از سال افتتاحیه شرکت، کوپر را در ساعات کاری «مادر» خطاب نکرد. او می‌گوید: «هنگام ساختن Medley به مادرش زنگ زدم، اما ما کارمندان داریم و می‌تواند عجیب باشد، گفتن «مامانم گفت که ما باید X، Y، Z را انجام دهیم». و در خارج از محل کار، او می داند که شریک تجاری او همیشه زنی است که پشت اوست، او را بزرگ کرده و به او الهام می بخشد. در پایان روز، تیلور می داند که ادیت همیشه اول مادرش خواهد بود. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی