عمومی

خرید بدون اصطکاک اینجاست. یوتیوب و اینستاگرام بپیوندید TikTok با ابزارهای جدید تجارت اجتماعی

خرید بدون اصطکاک اینجاست. یوتیوب و اینستاگرام بپیوندید
TikTok با ابزارهای جدید تجارت اجتماعی

اگر هنوز کسب‌وکار خرده‌فروشی خود را وارد دنیای تجارت اجتماعی نکرده‌اید، این را نشانه خود در نظر بگیرید.

این ماه، اینستاگرام و یوتیوب از ابزارهای جدیدی رونمایی کردند که هدف آنها کمک به کاربران مستقیماً در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود فروش می کنند– نیاز به خرید از وب سایت خود برند یا فروشگاه آنلاین خرده فروش را از بین می برند. با گزینه‌های یکپارچه‌تر تسویه‌حساب، احتمالاً مصرف‌کنندگان موانع کمتری برای خرید خواهند داشت و این می‌تواند منجر به فروش بیشتر شود.

در اینستاگرام، مشتریان اکنون می توانند سفارشات را مستقیماً در پیام های مستقیم ثبت و پیگیری کنند، و فروشندگان می توانند در همان رشته درخواست و دریافت کنند. با استفاده از Meta Pay. هدف این ویژگی ساده‌سازی فرآیند خرید است، به‌ویژه برای سفارش‌های سفارشی که ممکن است نیاز به ارتباط رفت‌وآمد بین خریدار و فروشنده داشته باشند، طبق گفته متا، مالک اینستاگرام و فیسبوک مستقر در کالیفرنیا، منلو پارک. پیش از این، کسب‌وکارها می‌توانستند اقلامی را در اینستاگرام از طریق عملکرد فروشگاه برنامه بفروشند، اما خریداران نمی‌توانستند از طریق پیام‌های مستقیم سفارش دهند. کسب و کارها برای استفاده از ابزار جدید باید ویترین فروشگاه اینستاگرام داشته باشند.

از طریق یک شراکت جدید با Shopify، سازندگان YouTube اکنون می توانند مستقیم محصولات آنها را در کانال ها و محتوای خود، از جمله در ویدیوهای پخش زنده، پیوند دهید. کاربران آمریکایی این ویژگی می‌توانند تسویه‌حساب در محل را فعال کنند، که می‌تواند به خریداران اجازه دهد مستقیماً در YouTube خرید کنند. برای استفاده از ویژگی خرید جدید، سازندگان YouTube باید بیش از ۱۰۰۰ مشترک داشته باشند و کانال آنها برای کسب درآمد تأیید شود. کیسی هو، بنیانگذار برند پیلاتس Blogilates، می‌گوید: «پیش‌بینی می‌کنم که این به شدت بر نرخ تبدیل من تأثیر می‌گذارد و به افراد بیشتری کمک می‌کند تا محصولات و برند من را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنند.» ” href=”http://blog.youtube/news-and-events/youtube-shopify-integration-merch-shopping/”>در یک بیانیه مطبوعاتی که شراکت Shopify را اعلام می کند.

این به‌روزرسانی‌ها آخرین روند رو به رشد به سمت تجارت اجتماعی هستند. در ماه نوامبر، Pinterest مجموعه خرید زنده را راه اندازی کرد. دوبله تلویزیون پینترست و تابستان گذشته، TikTok از ادغام های خرید درون برنامه ای از طریق Square و Shopify رونمایی کرد. بر اساس گزارشی از Accenture.

بهترین راه برای سرمایه گذاری از روند این است که از همین حالا شروع کنید — و از فروش سخت رد شوید. در حالی که گزینه‌ها برای انواع مختلف محصولات، جمعیت‌شناسی و پلتفرم‌های اجتماعی متفاوت است، یک چیز در همه پلتفرم‌ها ثابت است: اصالت. ماریا ویلکس، بنیانگذار برند مستقر در لندن، “این در واقع به این است که آن را ارگانیک کنید و سعی نکنید به مردم بگویید محصول را بخرند – بیشتر در مورد ارائه گزینه ای برای آنهاست که این کار را انجام دهند.” href=”https://candid-beaute.com/”>Candid Beauté، قبلاً به Inc.در مورد استفاده از ادغام Shopify در TikTok گفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی