عمومی

آیا باید رویدادهای اجتماعی را برای تیمم سازماندهی کنم؟

آیا باید رویدادهای اجتماعی را برای تیمم سازماندهی کنم؟

Alison Green، ستون نویس Inc.com به سؤالات مربوط به محل کار و مسائل مدیریت پاسخ می دهد – همه چیز از نحوه برخورد با رئیس ریزمدیریت نحوه صحبت کردن با فردی در تیم خود درباره بوی بدن.

در اینجا خلاصه ای از پاسخ به سه سوال خوانندگان آمده است.

۱٫ آیا باید برای کارکنانم گردش های اجتماعی ترتیب دهم؟

من کارکنانی متشکل از ۱۵ نفر را مدیریت می کنم که از مکان های مختلف کار می کنند. بسیاری از اعضای تیم من هستند که اگر عمدی نباشد یکدیگر را نمی بینند. برای اینکه تیم ما خوب عمل کند، مهم است که ارتباط برقرار کنیم و همکاری کنیم. برای این منظور، جلسات دائمی، جلسات منظم توسعه حرفه‌ای و سفرهای گروهی گاه به گاه به کنفرانس‌های صنعتی، یک فرآیند جهت‌گیری که بر شناخت بقیه بخش‌ها تاکید دارد، و غیره داریم–همه فعالیت‌های ویژه روز کاری.

پیش از این، من چند کارمند داشتم که به طور منظم ساعات شاد و سایر فعالیت های اجتماعی را نیز آغاز می کردند. از آنها سپاسگزار بودم زیرا وقتی روز کاری به پایان می رسد، در حالی که من واقعاً از همکارانم لذت می برم، نمی توانم صبر کنم تا به خانه نزد خانواده ام بروم و در حمام کتاب بخوانم. من همچنین تمایلی به سازماندهی ساعات شادی ندارم زیرا نمی‌خواهم موقعیت‌های «اوه، باید بعد از کار بیرون بروم تا رئیسم را خوشحال کنم» ایجاد کنم. با این حال، من می دانم که بسیاری از مردم دوست دارند با همکاران خود معاشرت کنند. و هنگامی که شخص دیگری یک ساعت شاد را ترتیب داد، من تا زمانی که می توانستم به نوشیدنی رفتم — سرگرم کننده و کم صدا بود. با این حال، اخیراً متوجه شدم که پس از مدتی چرخش عادی، «مدیران اجتماعی» اصلی رفته اند و هیچکس برای جانشینی آنها قدمی نگذاشته است. آیا من باید این را قبول کنم؟ یا می‌توانم به خانه بروم و در را پشت سرم قفل کنم؟

نیازی به انجام این کار ندارید. باید مطمئن شوید که تیم شما فرصت‌هایی برای تعامل و همکاری دارد، و به نظر می‌رسد که شما این کار را انجام می‌دهید. چیزی وجود ندارد که بگوید “و برخی از این فرصت ها باید بعد از کار یا با الکل باشد.”

اگر واقعاً می خواهید به آن رسیدگی کنید، می توانید به کل تیم خود بگویید: “من متوجه شده ام که از زمانی که جین و مارکوس رفتند، ما ساعات خوشی زیادی نداشته ایم یا فعالیت های اجتماعی از آنجایی که آنها عموماً سازمان دهندگان بودند. اگر کسی از انجام این کارها دلتنگ شد، راحت سازماندهی کند. آنها. من خودم این کار را انجام نمی‌دهم، زیرا نمی‌خواهم کسی برای حضور در جلسه تحت فشار باشد. اما اگر شما بخواهید خوب است. و اگر نخواهید نیز خوب است.”

۲٫ کارمندم فکر می‌کند «تشکر» بازخورد مثبتی است

من با گزارش مستقیم خود، “کارل” مشکلی دارم که فکر می‌کند وقتی کسی از او برای انجام یک کار تشکر می کند، که بازخورد مثبتی دارد. او ایمیل‌هایی را برای من ارسال می‌کند که به سادگی «متشکرم» خوانده می‌شود و یادداشت‌هایی از من می‌خواهد تا شواهد کار خارق‌العاده‌اش را یادداشت کنم.

در فرهنگ کاری ما، “تشکر” فقط به این معنی است که شخصی ایمیلی دریافت کرده است. به هیچ وجه به کیفیت کار مرتبط نیست. بنابراین، با تفسیر نادرست آنها، کارل به درک مثبت غیرمنصفانه ای از محصول کاری خود می رسد. این باعث می‌شود که او از مربیگری که من با او انجام می‌دهم عقب نشینی کند، زیرا کار او در واقع به‌طور غیرقابل قبولی ضعیف است. او با کوچکترین انتقادی بسیار ناراحت و دفاعی می شود و اغلب به نظر نمی رسد که نظرات منفی را قبول کند. چگونه می توانم توضیح دهم که “متشکرم” و حتی “عالی، متشکرم” به معنای “خوب انجام شده” نیست، تا حد امکان موثر و مهربانانه؟

“متوجه شده‌ام که شما ایمیل‌های زیادی را از طرف مردم برای من فوروارد کرده‌اید که “متشکرم” می‌گویند. این تصدیق است که شما کاری را برای آنها انجام دادید، اما معمولاً بازخوردی در مورد کیفیت کار شما نیست. با این حال، اگر ایمیل‌هایی از افرادی دارید که درباره کیفیت پروژه‌ای که برای آنها انجام داده‌اید صحبت می‌کنند، دوست دارم آن‌ها را داشته باشم. “

می‌توانید اضافه کنید، “نوعی بازخوردی که می‌تواند کار شما را تحسین کند، مواردی از این قبیل است که کری در مورد آن نظر می‌دهد. کامل بودن و صحت گزارشی که برای او ارسال کردید، یا اگر باب گفت که از نکات ظریف پیش‌نویسی که برای او نوشته‌اید قدردانی می‌کند.”

این یک بحث نیست.

۳٫ نوشتن یک توصیه لینکدین برای کارمندی که در شلوغ ترین زمان ما کار را ترک می کند

من یک سازمان کوچک را اداره می کنم و یکی از کارمندان ما اخیراً کار را ترک کرده است. در شلوغ ترین زمان سال با دادن اخطار دو هفته ای. می‌دانم که این یک قرارداد حرفه‌ای است، اما با توجه به جایگاه ویژه (که پر کردن آن را سخت می‌کند) و زمان اعلام، من را کنار گذاشت. برخی از همکاران او نیز از این زمان ناراحت بودند.

اکنون کارمند سابق از من خواسته است که نظری بنویسم. در نمایه LinkedIn او . اگر او از من بخواهد که مرجعی برای تماس کارفرمایان آینده باشم، این کار را می‌کنم و نظر مثبتی به او می‌دهم. اما وقتی او قبلاً شغل جدیدی پیدا کرده است، از من خواسته می شود برای نوشتن یک بررسی لینکدین وقت بگذارم و اکنون مشغول تلاش برای یافتن جایگزین او هستم. آیا این اشتباه یا بی ادبی من است که یکی را ننویسم؟

خیلی کوچک است. استثنا در این مورد این است که شغل او شغلی باشد که کاملاً قابل درک باشد که شما در این زمان از سال یا بدون اطلاع بیشتر از کار استعفا نمی دهید (مثلاً برای حسابداران عمومی در طول فصل مالیات، یک برنامه ریز رویداد درست قبل از آن. بزرگترین رویداد سالانه یا مدیران کمپین شما یک ماه قبل از روز انتخابات) — اما این باید واقعاً یک هنجار برای این حوزه باشد، نه فقط ترجیح شما. اگر فقط زمان شلوغی برای سازمان است و ناخوشایند بود، خوب، گاهی اوقات این کارها به همین شکل پیش می‌رود. در این صورت، اگر کار او خوب بود و شما مایل بودید در غیر این صورت یک توصیه لینکدین برای او بنویسید، اکنون نباید آن را دریغ کنید. (با این حال، توصیه های LinkedIn وزن زیادی ندارند، و واقعاً نیازی به نوشتن چیزهای گسترده ندارید.)

می‌خواهید سؤالی از خودتان ارسال کنید؟ آن را به alison@askamanager.org ارسال کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی