عمومی

چرا آژانس بازاریابی شما به شدت نیاز به تنوع بخشیدن به آن دارد؟ درآمد

چرا آژانس بازاریابی شما به شدت نیاز به تنوع بخشیدن به آن دارد؟
درآمد

آژانس بازاریابی شما چگونه درآمد خود را به دست می آورد؟ در عصر دیجیتال ما، به نظر می‌رسد که آژانس‌های بیشتری برای رسیدگی به

هیچ اشکالی ندارد که بر روی کارهایی که بهترین انجام می دهید تمرکز کنید. به هر حال، طراحی گرافیک و تولید سرنخ هر دو زیر چتر بازاریابی قرار می گیرند، اما به مجموعه مهارت های بسیار متفاوتی نیاز دارند. متأسفانه، این می تواند شرایطی را ایجاد کند که در آن یک آژانس بیش از حد به یک منبع درآمد تکیه کند.

چرا تنوع درآمد برای آژانس ها ضروری است.

در حالی که ممکن است شما قادر به در شما متمایز باشد جایگاه و موفقیت اولیه، رقبای جدید یا تغییر شرایط بازار می تواند به سرعت آژانسی را با تنها یک جریان درآمد اصلی غرق کند.

به عنوان سه ماهه اخیر ناامید کننده و در نتیجه سقوط ارزش سهام فاش شد ، حتی “تاسیس ترین” کانال های بازاریابی نیز می توانند آسیب پذیر باشند. در حالی که بعید به نظر می رسد فیس بوک به این زودی ناپدید شود، پلتفرم هایی را در نظر بگیرید که چندان خوش شانس نبوده اند.

Vine و Google Plus فقط هستند. دو پلتفرم رسانه اجتماعی که زمانی میلیون ها کاربر داشتند، اما اکنون منقرض شده اند. MySpace از نظر فنی هنوز وجود دارد اما به عنوان پوسته ای از خود قبلی خود. اگر آژانس بازاریابی داشتید که به طور انحصاری بر روی هر یک از این پلتفرم‌ها تمرکز می‌کرد، افول و سقوط آنها به معنای مرگ آژانس شما نیز خواهد بود.

کاهش ریسک مالی. افزودن محصولات یا خدمات جدید به پیشنهادات آژانس شما در نهایت با ارائه روش جدیدی به مشتریان برای تعامل با شما، کسب و کار شما را سودآورتر می کند. هنگامی که این جریان‌های درآمد جدید به خوبی اجرا شوند، به شما کمک می‌کنند تا اعتبار بیشتری برای برند ایجاد کنید — احتمالاً سرنخ‌های جدیدی ایجاد می‌کنند.

همه این ترکیب باعث می شود آژانس شما بسیار پایدارتر و مجهزتر شود تا از طبیعت در حال تغییر صنعت بازاریابی عبور کند.

درآمد آژانس را با مشارکت های استراتژیک متنوع کنید.

خوشبختانه، راه های بالقوه بسیاری وجود دارد که یک آژانس بازاریابی بتواند درآمد خود را متنوع کند. این امر به ویژه در جلسه اخیر با Itzik Levy، بنیانگذار و مدیر عامل vcita، یک پلت فرم مدیریت کسب و کار کوچک، آشکار شد. شرکت او اخیراً با FCR Media خارج از بلژیک شریک شد تا به آنها کمک کند Sitee را منتشر کنند، نسخه ای مشترک از پلتفرم vcita که برای فعال کردن FCR برای گسترش خدمات بازاریابی خود طراحی شده است.

با شراکت با یک شرکت نرم افزاری، آژانس توانست جریان درآمد خود را با ارائه یک مسیر سلف سرویس برای مشتریان خود متنوع کند و متعاقباً بازار هدف خود را با ارائه خدمات به مخاطبان جدیدی که ممکن است غیر از این بوده اند، گسترش دهد. قیمت خارج از کار با FCR. این مشارکت همچنین آژانس را بهتر به فروش می رساند تا خدمات خود را بر اساس هدفمندی دقیق تری بفروشد، به لطف دید بهتر به نیازهای مشتریانش.

با پیشنهادات جدید درآمد را متنوع کنید.

<.>

علاوه بر گسترش دسترسی شما برای خدمت به مخاطبان جدید، آژانس های بازاریابی باید به دنبال گسترش انواع خدمات و محصولاتی باشند که ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک آژانس با یک وبلاگ فعال در واقع می‌تواند پیوندهای وابسته را در پست‌هایی در مورد موضوعاتی که ابزارهای نرم‌افزار ترجیحی یا وبلاگ‌نویسان را برای دنبال کردن فهرست می‌کند، ترکیب کند.

بسیاری از آژانس ها نیز تلاش های بازاریابی محتوای خود را گسترش می دهند و با ارائه محتوای آموزشی پولی به مخاطبان خود، اقتدار صنعت را ایجاد می کنند. وبینارها، کتاب‌های الکترونیکی، راهنماها و سایر محتوای مشابه می‌توانند به عنوان یک آهنربای قوی برای مشتریان شما عمل کنند. پس از ایجاد شهرت برای تولید محتوای باکیفیت، می‌توانید به مدل پولی بروید که این مواد را به منبع درآمد غیرفعال تبدیل می‌کند.

البته، آژانس های بازاریابی نباید از گسترش به حوزه های جدیدی که به شایستگی های اصلی آنها مربوط می شود، هراس داشته باشند. اگر آژانس شما بر بازاریابی رسانه های اجتماعی متمرکز است، توسعه برای افزودن مدیریت شهرت آنلاین می تواند برای بسیاری از مشتریان بسیار جذاب باشد. از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی اغلب برای مدیریت شهرت استفاده می‌شوند، این حوزه‌ای است که می‌توانید به توانایی خود در ارائه نتایج با کیفیت اعتماد بیشتری داشته باشید.

همانطور که نقاط قوت و ضعف سازمانی خود را ارزیابی می‌کنید، باید بتوانید جریان‌های درآمد اضافی را شناسایی کنید که می‌تواند به عنوان یک گسترش طبیعی برای پیشنهادات فعلی شما باشد. با ایجاد منابع جدید درآمد فعال و غیرفعال برای آژانس خود، آینده باثبات و سودآورتری را تضمین خواهید کرد — مهم نیست چه تغییراتی در بازار ممکن است داشته باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی