عمومی

بهترین برنامه های مدیتیشن برای اضطراب

بهترین برنامه های مدیتیشن برای اضطراب

مدیتیشن روزانه بخش مهمی از رژیم مراقبت از خود شماست، چه به مدت ۱۰ دقیقه یا حتی پنج دقیقه تمرین کنید. برنامه‌های مدیتیشن یادگیری و تمرین مدیتیشن را آسان‌تر می‌کنند و به شما کمک می‌کنند عادات ذهن‌آگاهی مثبتی ایجاد کنید که به سلامت، رفاه و روابط بهتر کمک می‌کند – چه شخصی و چه حرفه‌ای.

اما آیا مدیتیشن هدایت شده و بدون هدایت می تواند به شما در کاهش ترس، افسردگی و استرس مرتبط با اضطراب؟ و اگر چنین است، بهترین برنامه مدیتیشن برای هدف قرار دادن اضطراب به عنوان بخشی از روال سلامتی و مراقبت از خود چیست؟

ما برنامه مورد علاقه خود را پیدا کردیم که به طور خاص برای غلبه بر استرس طراحی شده است. اما یکی از نایب قهرمان های ما ممکن است مال شما باشد!

آرام: برترین برنامه مدیتیشن ما برای غلبه بر اضطراب

به‌عنوان «خوشحال‌ترین برنامه جهان» توسط مرکز فناوری انسانی، Calm همه چیز را به شما ارائه می‌کند. نیاز به کاهش فوری و طولانی مدت اضطراب رابط متحرک “نفس” آن به راحتی به شما کمک می کند تا کنترل تنفس را در دست بگیرید و اضطراب ناشی از ترس یا استرس را کاهش دهید. سایر ویژگی‌ها به طور خاص اضطراب را از طریق مدیریت استرس و برنامه‌های رهایی عاطفی از طریق مراقبه‌های هدایت‌شده و هدایت‌نشده هدف قرار می‌دهند. حتی یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های خواب را دارد که با Sleep Stories و موسیقی آرامش‌بخش انحصاری موجود است. به علاوه، Calm برای مبتدیان، کاربران متوسط ​​و مدیتیشن کنندگان طولانی مدت مناسب است.

به طور معمول، نسخه پولی Calm 69.99 دلار در سال اجرا می شود، اما فراوانی ویژگی های کاهش اضطراب آن فراتر از حد معمول است. اگر مطمئن نیستید، می‌بینید که نسخه رایگان همه چیزهایی را که برای شروع کاهش استرس و اضطراب نیاز دارید فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد در مسیری به سوی رفاه بهتر قرار بگیرید.

Calm را در اپ استور امتحان کنید/

آرام را امتحان کنید در Google Play

برنامه های دیگر مدیتیشن برای غلبه بر اضطراب

پیدا کردن برنامه مناسب برای شما تا حدی به سلیقه و سبک زندگی شخصی بستگی دارد. گاهی اوقات، فقط پیدا کردن رابط یا راهنمای مدیتیشن مورد علاقه خود بر انتخاب برنامه مدیتیشن شما تأثیر می گذارد. در اینجا هفت برنامه خودمراقبتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هر یک از آنها می تواند به شما در کاهش اضطراب و افزایش شادی کمک کند. و تندرستی فقط در چند دقیقه هر روز.

هاله

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مراقبت از خود که امروزه در دسترس است، Aura در انتشارات نشان داده شده است. مانند نیویورک تایمز. برنامه های مدیتیشن برای اضطراب و همچنین تمرینات تنفسی و برنامه های خواب ارائه می دهد. این برنامه دارای برخی از مربیان برتر در جهان است، و شما به راحتی می توانید آن را مطابق با برنامه شلوغ خود سفارشی کنید.

نفس بکش

Breethe در حال حاضر بیش از ۱۷۰۰ آهنگ مدیتیشن را ارائه می دهد و این تعداد همچنان در حال افزایش است. این مدیتیشن‌های زیادی را ارائه می‌کند که می‌توانید در کمتر از پنج دقیقه آن‌ها را کامل کنید که به‌طور ویژه برای کمک به کنترل اضطرابتان طراحی شده‌اند. کاملاً قابل تنظیم است، می توانید اهدافی مانند اضطراب عمومی، اضطراب اجتماعی یا به سادگی مقابله بهتر با استرس تعیین کنید. همچنین یک برنامه تمرکز حواس را خواهید دید که به طور خاص برای نوجوانان طراحی شده است.

هدسپیس

آیا یک تمرین روزانه یا سایر ورزشها بخشی از برنامه شما برای مقابله با استرس و اضطراب است؟ اگر چنین است، Headspace ممکن است بالاتر از بقیه باشد. هنوز مراقبه های هدایت شده و بدون هدایت و رژیم قابل تنظیمی را که از هر برنامه مدیتیشن درجه یک انتظار دارید ارائه می دهد. اما Headspace همچنین یک کتابخانه ویدئویی ارائه می‌کند که شامل رقص، یوگا و تمرینات اصلی بدن است. با یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه، Headspace قطعا برنامه‌ای است که باید آن را امتحان کنید.

بلوط

آیا کسی به رایگان اشاره کرده است؟ مانند Calm، Oak یک رابط تمرین تنفسی را فراهم می کند تا به شما کمک کند کنترل بدن خود را در هنگام اضطراب و استرس شدید به دست آورید. Oak که توسط اپل در رده “برنامه های جدید مورد علاقه” خود قرار دارد، مراقبه های هدایت شده و هدایت نشده، تایمر مدیتیشن و برنامه خواب با موسیقی متن های آرام را ارائه می دهد. با وجود تمام هزینه‌های پرداخت شده توسط خریدهای درون‌برنامه، هیچ دلیلی وجود ندارد که Oak را به دستگاه خود اضافه نکنید، حتی اگر از سایر برنامه‌های مراقبه و خواب استفاده می‌کنید.

آزادسازی

Liberate که به طور خاص برای سیاه‌پوستان آمریکایی طراحی شده است توسط Black Enterprise، AfroTech، The Washington Postو سایر رسانه‌های اصلی برجسته شده است. برنامه های مدیتیشن به طور خاص بر اضطراب و استرس تمرکز دارند و در عین حال به موضوعاتی مانند تجاوزات خرد، نژادپرستی درونی و شفای اجدادی نیز توجه ویژه ای دارند. بسیاری از کاربران با مدیتیشن‌هایی که با صدای آرام‌بخش سیاه‌پوست هدایت می‌شوند، آرامش و کاهش اضطراب بیشتری را تجربه می‌کنند.

تایمر Insight

Insight Timer دارای بزرگترین کتابخانه مدیتیشن در بین هر برنامه نسخه رایگان با ویژگی های حتی بیشتر در نسخه پولی آن است. برنامه های Insight Timer شامل مدیتیشن و تمرین هایی است که به طور خاص برای کاهش استرس و اضطراب طراحی شده اند. این برنامه که در علم بهزیستی قوی است، برخی از برجسته ترین متخصصان تمرکز حواس، عصب شناسان، روانشناسان و اساتید دانشگاه های بزرگ را در اختیار دارد.

عادت ساده

به ویژه در ABC’s Shark Tank و همچنین TechCrunch، Business Insider و دیگران، Simple Habit ممکن است آخرین برنامه میانجیگری در لیست شما باشد، اما ممکن است اولین برنامه ای باشد که باید امتحان کنید. این به این دلیل است که برای سادگی ساخته شده است و برای مبتدیان در حال حرکت جذاب است. با مدیتیشن های پنج دقیقه ای که برای کمک به کاهش اضطراب و یافتن آرامش و شادی طراحی شده اند، به راحتی رژیم مراقبت از خود را شروع کنید. مانند Oak، این برنامه با خریدهای درون برنامه ای ارائه شده رایگان است.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - بهترین برنامه های مدیتیشن برای اضطراب

موفقیت راهنمای شما برای پیشرفت شخصی و حرفه ای از طریق الهام، انگیزه و آموزش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی