خبر

قیمت فروش دستگاه cnc برش لیزر فلزات

قیمت فروش دستگاه cnc برش لیزر فلزات

به گزارش بازار، تولید دستگاه cnc برش لیزر فلزات: نیاز به قمیت دستگاه cnc برش لیزر فلزات آهن، الومینیوم و یا انواع ورق های فلزی دارید؟ تصمیم به خرید یا فروش دستگاه cnc برش لیزری با قیمت مناسب دارید؟

در روش برش لیزر با استفاده از اشعه لیزر انواع قطعات فلزی و غیر فلزی را می توان برشکاری کرد و حتی بر روی آنها حکاکی کرد. با استفاده از دستگاه cnc لیزر برش فلزات می توان انواع قطعات و ورق های آهن، آلومینیوم، استیل و … را برشکاری نمود.

همان طور که گفته شده دستگاه های برش لیزر فلزات در دو نوع کاربردی ساخته و تولید می شوند شامل دستگاه cnc لیزر برش فلزات و دستگاه cnc لیزر برش غیر فلزات. اینکه کدام یک از این دستگاه ها مناسب شما است بستگی به این دارد که در چه صنایعی تصمیم به فعالیت دارید و یا نوع قطعه ی شما چیست. در اینجا مبحث ما مربوط به دستگاه های لیزر برش فلزات است.

در این مقاله به بررسی دستگاه cnc برش لیزر فلزات تولید شده توسط مجله صنعتی آرنیوس می پردازیم. در این مدل از دستگاه ها جدیدترین تکنولوژی لیزر برش به کار رفته است.

نحوه عملکرد دستگاه cnc برش لیزر

عملیات برشکاری در برش با استفاده از اشعه لیزر که به صورت یک پرتو متمرکز است صورت می گیرد. این پرتور متمرکز شرایطی را ایجاد می کند که باعث ایجاد برش بر روی قطعات فلزی، آلومینیوم، آهن و … می شود.

اشعه لیزر در تیوب لیزر تولید و برای برشکاری، این اشعه به هد دستگاه CNC برش لیزر ارسال می شود. آینه های لیزر وظیفه ارسال اشعه از سمت تیوب به سمت هد دستگاه را بر عهده دارند. در نهایت اشعه لیزر پس از اینکه به این اینه برخورد  می کند از تیوب به سمت هد دستگاه cnc برش لیزر می رسد.

در دستگاه cnc لیزر قطعه ای به نام هد استفاده می شود، وظیفه هد تقویت اشعه لیزر است تا توانایی لازم برای برشکاری را بدست آورد. قطعاتی که برای برشکاری استفاده میکنیم سختی و ضخامت مختلفی دارند که برای هرکدام باید دستگاه cnc با توان مناسب را انتخاب کرد.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - قیمت فروش دستگاه cnc برش لیزر فلزات

دستگاه cnc برش لیزر فلزات

دستگاه برش لیزر فلزات یکی از ماشین آلات مهم در صنایع برشکاری است که با استفاده از این دستگاه cnc می توان برش هایی با طرح های بسیار ظریفی را ایجاد کرد. تکنولوژی ای که در این ماشین آلات استفاده شده، تکنولوژی فایبر است.

دستگاه cnc برش لیزر فلزات در تیوب، اشعه لیزر را تولید و توسط آیینه ها به سمت هد دستگاه ارسال می کند و سپس اشعه تولید شده در هد دستگاه تقویت می شود و در نهایت هد دستگاه اشعه تقویت شده را به سمت فلز ارسال می کند.

با استفاده از دستگاه cnc لیزر برش فلزات قطعاتی از جمله آلومینیوم، استیل، فولاد ضد زنگ، مس، روی، برنج و همچنین فلزات گرانبهایی همچون طلا و نقره را می توانید برشکاری کنید.

دستگاه های معرفی شده در مجله صنعتی آرنیوس دارای توان های مختلفی هستند و هر کدام از این توان ها برای ضخامت های مختلفی استفاده می شوند. با توجه به نوع فلز و ضخامت قطعه مورد نظر توان دستگاه لیزر برش را می توانید انتخاب کنید.

دستگاه های لیزر برش فلزات آرنیوس دارای ویژگی های زیر هستند: تولید در توان های مختلف، ابعاد و اندازه های سفارشی، کیفیت بالای قطعات به کار رفته در دستگاه که تحت لیسانس اروپا می باشند، قابلیت ارتقا دستگاه ها با حداقل هزینه و در نهایت بهره مندی از مکانیزم close loop است.

کاربرد دستگاه cnc برش لیزری فلزات

از لیزر برش در کاربردهای بسیار مختلفی می توان استفاده کرد شامل:

برشکاری و حکاکی بر روی انواع ورق های فلزی و آلیاژ های فلزی، مونتاژ انواع سازه ‌های فلزی، صنعت خودروسازی، صنعت کشتی‌سازی، صنعت هواپیماسازی، ساخت لوله و پروفیل، در دکوراسیون داخلی، ساخت کابین آسانسور، صنعت لوازم خانگی، ماشین‌آلات صنعتی و … اشاره کرد.

 مزایای دستگاه cnc برش لیزری فلزات یکتا صنعت

برخی از مزیت های دستگاه cnc لیزر برش فلزات آرنیوس شامل این موارد است: دقت، سرعت بالا، کیفیت بسیار بالای قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه و  سایر ویژگی های این ماشین آلات برش شامل:

  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار کم
  • کاهش برق مصرفی
  • اپراتوری بسیار حرفه ای
  • افزایش کیفیت خروجی
  • کاهش نیروی انسانی
  • افزایش تیراژ کار در تولیدات انبوه
  • سیستم عیب یاب اتوماتیک
  • دارای تکنولوژی سورس فایبر
  • دقت بسیار بالا در برش فلزات
  • قابلیت برش آهن، آلومینیوم، برنج و استیل در ضخامت‌های مختلف

عملکرد و کارایی دستگاه لیزر برش باعث شده که بسیاری از خدمات برشکاری در صنعت با سهولت و کیفیت بالایی انجام شود. با خرید دستگاه از مجله صنعتی آرنیوس لوازمی از جمله استابلایزر، فن و سایر لوازم جانبی به همراه دستگاه تحویل شما داده می شود و شما نیاز به خرید تجهیزات جانبی ندارید. همچنین دستگاه cnc برش لیزری دارای زیر ساخت هایی است از جمله قبیل شیربرقی ها، شیر فشار، واحد مراقبت و … که تمام این موارد به همراه دستگاه در سطح کیفی بالایی عرضه می شود.

در طراحی دستگاه های مجله صنعتی آرنیوس ویژگی ارتقا پذیری و همچنین هوشمند پذیری رعایت شده به طوری که دستگاه cnc لیزر برش تا توان ۱ کیلووات را می توانید تا ۳ کیلووات ارتقا دهید و برای این عمل فقط کافی است که سورس و خنک کننده دستگاه را تعویض کنید.

174447 - قیمت فروش دستگاه cnc برش لیزر فلزات

انواع دستگاه cnc برش فلزات

دستگاه cnc برش لیزر مجله صنعتی آرنیوس بر حسب نوع توان به مدل های Y-L۱، Y-L۱۵، Y-L۲، Y-L۳، Y-L۴، Y-L۶ تقسیم بندی می شوند.  در ساخت این دستگاه ها به روز ترین قطعات مربوط به برشکاری لیزر موسوم به نسل چهارم استفاده شده است.

 مشخصات فنی cnc لیزر آرنیوس

دستگاه های برش لیزری هر کدام مشخصات فنی مخصوص به خود را دارند که در ادامه برخی از مشخصات فنی مربوط به ماشین آلات برش آرنیوس را معرفی میکنیم:

  • دستگاه cnc لیزر فایبر برش فلزات کاملا با سورس ریکاس  تحت لیسانس اروپا با توان انتخابی
  • هد: ریتولز Raytools ساخت سوئیس
  • محور: HIWN تایوان X=۲۵mm و Y=۳۵mm( یا X=۲۰ و Y= ۲۵)
  • نرم افزار: cypcut (جدیدترین ورژن)
  • حداکثر سرعت ۱۰۰ متر بر دقیقه
  • دارای آپشن های مختلف شامل: روغنکاری اتومات، گازرسانی اتومات،  کنترلر وایرلس صنعتی،
  • میز ۲*۳  – ۲*۶  به دو صورت ساده و میز دوبل
  • شیر برقی smc ژاپن ۸ بار
  • چیلر هانلی
  • کنترل CNC: ‏CYPCUT CNC laser control system
  • سرو موتورها : پاناسونیک ( بالاترین سطح دقت و کیفیت)
  • دقت ۰.۰۲mm

 ساختار close loop در cnc لیزر

یکی از مشخصه های مهم در دستگاه های مجله صنعتی آرنیوس ویژگی close loop است که در بسیاری از دستگاه های دیگر مشاهده نمی شود:

در سیستم های ساده، حلقه بسته ای بین درایو سروموتور و انکودر سروموتور است و فرمان سروموتور توسط کنترلر بالاتر (upper controller) بسته می شود. درصورتیکه اطلاعات انکودر به کنترلر بالاتر ارسال شود و یک حلقه کنترل ثانویه نیز در کنترل بالاتر بسته شود، روش جدید را حلقه بسته (closed loop) می گویند.

توسط کنترلر حلقه بالاتر، سیگنالهای مناسب تری برای درایو ارسال میشود. درصورتیکه در سیستم های ساده، کنترلر اطلاعی از وضعیت موتور و دقت عملکرد ندارد و لذا سیگنالهای تولیدی آن بر اساس خطای نهایی نیست.

دستگاه های لیزر برشی که دارای ویژگی close loop هستند از دقت بسیار بالاتری برخوردار هستند. در دستگاه های معمولی با افزایش سرعت دقت دستگاه پایین می آید اما با استفاده از ویژگی close loop می توان در سرعت های بالا، دقت بالایی را داشت.

در دستگاه های لیزر برش با ساختار close loop تمام پارامترها به طور اتوماتیک به برنامه داده می شود و مواردی از قبیل اتوماسیون، درایو ها و … پارامتر دهی می شوند.

هزینه و قیمت دستگاه cnc برش لیزری فلزات

دستگاه های برش لیزری جزو ماشین آلات با قیمت بالا محسوب می شوند چرا که تکنولوژی به کار رفته در آن ها از پیچیدگی نسبتا بالایی برخوردار است. اما ارزش افزوده بالایی را به خریدار می دهند و با استفاده از این دستگاه می توان به سود آوری بالایی رسید.

قیمت دستگاه cnc لیزر فلزات برش از ۴ هزار دلار شروع می شود و علاوه بر این شما یک هزینه تعمیر نگهداری نیز خواهید داشت. اما اگر کیفیت قطعات مورد استفاده در دستگاه بالا باشد تعمیر نگهداری دستگاه به شدت کاهش خواهد یافت.

قیمت دستگاه های لیزر برش به عوامل مختلفی از جمله به نوع و توان تیوب لیزر، ابعاد و اندازه سطح کار مؤثر دستگاه، برند قطعات دستگاه، وجود ویژگی‌های خاص همچون میز متحرک در دستگاه بستگی دارد.

 خرید دستگاه cnc برش لیزری فلزات

مجله صنعتی آرنیوس به عنوان یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان دستگاه های لیزر برش فلزات است که مدل های بسیار متنوعی از ماشین آلات برش را تولید میکند. سابقه فعالیت واحد صنعتی آرنیوس بیش از ۴۰ سال است و در طی این مدت ماشین آلات برشکاری متنوع cnc شامل پلاسما برش، هواگاز، لیزر برش، واترجت را تولید و در بازار عرضه کرده است.

کارشناسان مجله صنعتی آرنیوس خدمات مختلفی در زمینه خرید دستگاه cnc برش لیزر فلزات و مشاوره و آموزش در زمینه انواع دستگاه های cnc را ارائه می دهند.

خدماتی از جمله نصب و راه اندازی دستگاه cnc لیزر برش فلزات، تعمیر انواع دستگاه های لیزر برش، فروش قطعات دستگاه cnc لیزر برش، فروش انواع دستگاه های برشکاری به صورت اقساطی، اموزش اپراتوری و راه اندازی انواع دستگاه cnc لیزر برش فلزات و …

174448 - قیمت فروش دستگاه cnc برش لیزر فلزات

معرفی نمونه های اقتصادی لیزر برش

دستگاه cnc لیزر برش آرنیوس دارای دقت برشکاری بسیار بالایی است. با تولید و عرضه دستگاه های لیزر برش به بازار عملیات برشکاری و حکاکی با راحتی بسیار زیادی در حال انجام است و اگر شما با برش فلزات سر و کار دارید پیشنهاد می کنیم با خرید این دستگاه از مزیت های آن بهره مند شوید.

در دستگاه های تولید مجله صنعتی آرنیوس انرژی پرتوها دچار افت نخواهد شد از همین رو شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته از این دستگاه استفاده کنید و راندمان کاری خود را بالا ببرید. همین مزیت باعث شده است که  بسیاری از صنعتگران برای برشکاری فلزات، دستگاه cnc لیزر برش فایبر را ترجیح دهند.

فیبر نوری مورد استفاده در دستگاه cnc لیزر برش باعث می شود که قدرت اشعه لیزر تولید شده بیشتر شود و به راحتی بتواند فلزات را برش دهد. فیبر نوری مورد استفاده در دستگاه cnc لیزر برش باعث تقویت اشعه لیزر شده تا به سمت لنز منتقل شود.

هنگامی که اشعه شدت و قدرت بیشتری پیدا کرد، در یک محفظه کوچک متمرکز می شود و این عملیات باعث می شود شدت اشعه بسیار قوی تر شود و با خروج اشعه به راحتی فلز را برش دهد.

چرا دستگاه cnc برش فلزات آرنیوس

با پیشرفت علم و تکنولوژی ماشین آلات برش لیزر پا به عرصه صنعت گذاشتن چراکه هم سرعت برشکاری بالاتری دارند و هم هزینه پایین تری دارند. از این دستگاه ها برای برشکاری انواع فلزات می توان استفاده کرد.

دستگاه cnc لیزر برش آرنیوس کارایی بسیار بالایی را دارد و با توجه به مشخصه های فنی آن بین صنعتگران محبوبیت زیادی دارد. دستگاه های لیزر برش آرنیوس یک اشعه منسجم دارند و در برابر بسیاری از دستگاه های موجود در بازار افت توان کمتری دارد و نه تنها از تنظیمات خود خارج نمیشود بلکه می تواند به طور اتوماتیک پارامترهای خود را تنظیم کند و هرگز از تنظیمات خود خارج نمی شود.

علت این موضوع این است که برای انتقال اشعه از آینه استفاده نمی شود که این مسئله باعث افزایش عمر دستگاه نیز خواهد شد. اشعه لیزر برش دستگاه cnc آرنیوس از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

برای خرید  دستگاه برش فلزات این خاطر جمعی را به شما  می دهیم که دستگاه های عرضه شده دارای بالاترین کیفیت هستند. همچنین در زمان خرید دستگاه، تمام تست ها و آزمایش ها بر روی دستگاه صورت می گیرد و حتی می توانید با دستگاه های موجود کار برشکاری را انجام دهید تا بدین ترتیب از عملکرد دستگاه مطمئن شوید.

174449 - قیمت فروش دستگاه cnc برش لیزر فلزات

جدیدترین دستگاه cnc برش را از کجا بخریم؟

دستگاه های cnc لیزر برش از نظر حجم و کیفیت و کارایی و سرعت همچنین قطعات فنی به مدل های متنوعی تقسیم می شوند و دارای قیمت های متنوعی هستند.

جدیدترین دستگاه های cnc لیزر برش فلزات را می توانید از مجله صنعتی آرنیوس تهیه کنید چرا که به واسطه ۴۰ سال سابقه تولید در زمینه ماشین آلات برشکاری توانسته دستگاه های بسیار کارامدی را روانه بازار کند. امروزه این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات برشکاری cnc است.

اهمیت نوع دستگاه، کیفیت و خدمات پس از فروش

مواردی از جمله نوع دستگاه cnc برش، ابعاد دستگاه، توان دستگاه، کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت دستگاه، خدمات پس از فروش و … در قیمت نهایی دستگاه cnc موثر هستند. دستگاه های لیزر برش در دو نوع co۲ و فایبر ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

در دستگاه های cnc برش فایبر هیچ کدام از قطعات و آینه‌ها در مسیر پرتو، متحرک نیستند ، ثابت بودن قطعات و آینه‌ها یکی از مواردی است که باعث می شود تا قیمت این نوع از دستگاه cnc برش کمتر از دیگر مدل‌ها باشد.

دستگاه های cnc برش co۲ چون هم قابلیت برش فلزات را دارند و قابلیت برش غیر فلزات را و علاوه بر این می توان با این دستگاه ها حکاکی را انجام داد، از همین رو قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه ها دارند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید یا فروش  برش فلزات با کاشناسان ما در وب سایت مجله صنعتی آرنیوس به ادرس www.arnius.com مراجعه کنید و یا با شماره  ۰۹۲۱۵۰۱۷۵۰۵ تماس بگیرید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی