کسب و کار

معرفی 7 شغل مختلف در کسب و کارهای آنلاین

فقط چند دهه پیش، بیشتر کسب و کارهای آنلاین فرصتهای شغلی در اینترنت که قبل از درآمد هر نوع پول واقعی به دنبال نوعی سرمایه گذاری اولیه بودند، کلاهبرداری در نظر گرفته شدند. آنها به مراتب کمتر از فرصت های در اختیار بازرگانان موفق بودند.

با این حال، با رونق باورنکردنی رسانه های اجتماعی و اینترنت طی چند سال گذشته، کسب و کارهای آنلاین توسعه زیادی یافته اند.

با کهنه بیرون روید و با نو به داخل بیایید

مشاغل در حال از بین بردن مدل های تجاری قدیمی خود هستند و به طور فزاینده ای از نیروی کار آنلاین پشتیبانی می کنند، این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که به دنبال فرصت های شغلی مبتنی بر اینترنت از محل کار هستند.

از مدیریت رسانه های اجتماعی گرفته تا تبدیل شدن به یک کارآفرین، بسیاری از شغل های با درآمد خوب و پردرآمد وجود دارد که از هر جایی که ارتباط اینترنتی داشته باشد، قابل انجام است. اگر چه برخی از عناوین شغلی ممکن است به مدرک رسمی نیاز داشته باشند، مشاغل زیادی در دسترس کسانی است که صرفاً اینترنتی و مسلط به رسانه های اجتماعی هستند.

اگر چه این لیست تنها هفت شغل مختلف کسب و کارهای آنلاین را در بر می گیرد، اما فرصتها بی پایان است.

با کمی خلاقیت و کوشش، جابجایی به کسب و کارهای آنلاین گزینه ای مناسب برای هر کس با شهامت است.

مدیر رسانه های اجتماعی

نیاز اصلی این شغل، اشتیاق صمیمانه و تسلط کامل در رسانه های اجتماعی است. برخی از این مکان ها شامل فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، اسنپ چت، تامبلر، پینترست و یوتیوب است.

تنها وظیفه یک مدیر رسانه های اجتماعی شامل مدیریت تمام وقت همه حضور رسانه های اجتماعی، رشد آنلاین و گسترش دسترسی مشتری خود است. شركتها در همه ابعاد در حال برون سپاری هستند و مدیران رسانه های اجتماعی را برای انجام این كار استخدام می كنند.

با این حال، فقط درج ارسال عکس یا مقاله روزانه، کمی بیشتر درگیر است. این مدیران باید تحقیقات زیادی درباره نحوه بهینه سازی حضور آنلاین شرکت خود انجام دهند. برای اینکه مدیر رسانه های اجتماعی شوید ، باید به ابزارهای بهینه سازی رسانه های اجتماعی، مانند Google Analytics و Bit.ly ، که به سمت ارزیابی و بهبود ترافیک آنلاین هستند، تمرکز کنید.

به دلیل رونق شدید رسانه های اجتماعی، اکنون شرکت ها علاقه ای به حفظ کسب و کارهای آنلاین خود دارند که این امر می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند و به همین دلیل ارزش برند را به دنبال دارد.

مدیریت محتوا

یکی از کسب و کارهای آنلاین مدیریت محتوا است. این شخصی است که کلیه محتوای منتشر شده در وب سایت یا وبلاگ مشتری را بازرسی و نظارت می کند. مسئولیت آنها مدیریت محتوا و قرارگیری آن است، اطمینان حاصل شود که زیبایی ایجاد کرده و اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گذشته از مدیریت صفحه وب مشتری، CM باید بتواند تیمی از توسعه دهندگان محتوا را مدیریت کند، ویرایش و ایجاد محتوا کند و تصمیمات اجرایی درباره آنچه باید در وب سایت مشتری خود منتشر شود، اتخاذ کند.

این موقعیت همچنین به شما نیاز دارد که در Google Analytics و بهینه سازی سئو اطلاعات کاملی داشته باشید؛ زیرا این موارد برای اطمینان از ترافیک بالا مهم است. به طور معمول، یک مدیر محتوا با طراحان وب، طراحان گرافیک، متخصصان بازاریابی، توسعه دهندگان محتوا و کارشناسان رسانه های اجتماعی همکاری خواهد کرد.

images 2 1 - معرفی 7 شغل مختلف در کسب و کارهای آنلاین
کسب و کارهای آنلاین

    طراح گرافیک مبتنی بر وب

جنبه اصلی کار طراحی گرافیک ایجاد مارک تجاری یا ایجاد شخصیت برای مشتری خود از طریق تصاویر و نمادها است. برخی از نمونه های طراحی های گرافیکی عبارتند از: آرم معروف Starbucks ، قوس های مک دونالد و نماد شناخته شده جهانی Apple. با این وجود، تمرکز اصلی یک طراح گرافیک مبتنی بر وب ایجاد تصاویر یا گرافیک های در نظر گرفته شده برای استفاده در وب سایت است.

اینترنت به دلیل وجود منابع موجود در نوک انگشتان شما، تمام دنیای فرصت را باز کرده است. اگر چه یک درجه یا آموزش رسمی در زمینه طراحی گرافیکی مبتنی بر وب تشویق شده است، اما این روزها، یک نمونه کارها و صلاحیت قوی در برنامه های طراحی مانند Photoshop ، InDesign و Illustrator می تواند تمام موارد لازم برای تحت تأثیر قرار گرفتن مشتری مناسب باشد.

در یک شرکت بزرگ، یک طراح گرافیک مبتنی بر وب فقط یک عضو تیمی از توسعه دهندگان محتوا، مدیران و توسعه دهندگان وب است. با این حال، طراحان گرافیک مبتنی بر وب نیز می توانند قبل از حرکت به سایر پروژه ها، برای یک پنجره از زمان خاص روی یک پروژه خاص کار کنند.

راههای خارج شدن از کسب و کار کوچک 300x177 - معرفی 7 شغل مختلف در کسب و کارهای آنلاین
کسب و کارهای آنلاین

توسعه دهنده وب

یکی دیگر کسب و کارهای آنلاین توسعه دهنده وب است. یک توسعه دهنده وب با آموزش و مهارت های کد نویسی فنی با یک طراح گرافیک متفاوت است. در حالی که یک طراح گرافیک گرافیک خاصی را برای مشتری ایجاد می کند، یک توسعه دهنده وب مسئول ایجاد واقعی یک وب سایت از ابتدا تا انتها است. آنها مهارت های برنامه نویسی شدیدی را که برای رمزگذاری پشتی پیچیده در ایجاد وب سایت ایجاد شده است، به دست می آورند.

با توجه به اینکه الزامات آموزش سنتی قابل مذاکره تر است، برنامه های کد نویسی آنلاین در دسترس هستند که می توانید مهارت های توسعه وب را در زمان ضبط نسبت به اخذ مدرک دانشگاهی رسمی یاد بگیرید.

با این حال، در مورد برنامه های آنلاین محتاط باشید، زیرا ممکن است برخی از آنها کلاهبرداری باشند و شما می توانید بدون دریافت آن آموزش رسمی که به دنبال آن بودید، پول زیادی را از دست بدهید. تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از انجام هرگونه تعهد، آنچه را خریداری می کنید بیاموزید.

توسعه دهندگان وب به دلیل کار دشوار و پیچیده که در روند ساخت وب سایت درگیر هستند، تقاضای زیادی دارند. شرکت ها از یک توسعه دهنده وب برون سپاری می کنند؛ زیرا استخدام یک توسعه دهنده قرارداد برای یک پروژه خاص به جای نگه داشتن تمام وقت آنها در کارمندان، اقتصادی تر است.

برنامه نویس

یک برنامه نویس یا مهندس نرم افزار در زمینه ساخت نرم افزار رایانه فعالیت می کند. آنها وظیفه تهیه، طراحی، آزمایش، عیب یابی و حفظ کد منبع مناسب برای یک برنامه عملیاتی را بر عهده دارند.

کد منبع ضروری است؛ زیرا این زبانی است که یک کامپیوتر برای اجرای برنامه از آن استفاده می کند. وظیفه اصلی برنامه نویس ایجاد یک رابط کاربری گرافیکی یا رابط کاربری گرافیکی است، واسط کاربر پسند است که هنگام باز کردن هر برنامه دیجیتالی عادت کرده ایم تا ببینیم.

بسیاری از برنامه نویسان خودآموز هستند؛ زیرا ماندن آنها در بالای منحنی یادگیری، در حوزه ای که در آن تغییرات و پیشرفت های مداوم در فناوری وجود دارد، برای آنها ضروری است.

به عنوان مثال، توسعه و تقاضای زیاد برای برنامه های تلفن همراه، مکان جدیدی را برای برنامه نویسان ایجاد کرده است تا موارد خود را نشان دهند. برنامه نسخه مختصری از یک برنامه کاملاً توسعه یافته رایانه ای است که به گونه ای طراحی شده است که از طریق تلفن، تبلت و لپ تاپ خود تجربه مشابهی را به کاربر ارائه دهد. همانطور که می دانیم این روزها تقریباً برنامه ای وجود دارد و تقاضای زیادی برای برنامه نویسان برای ایجاد آنها وجود دارد.

حساب کاربری

مدیر حساب کاربری یکی دیگر از کسب و کارهای آنلاین است که شناخته شده است. این یک اصطلاح چتر برای شخصی است که در یک شرکت با زنجیره بالاتر کار می کند، نظارت بر توسعه تصویر بزرگ این کسب و کار و در عین حال برای افزایش فروش نیز نظارت دارد.

بدون داشتن یک نظم خاص، مدیران حساب در بیشتر بخشهای یک تجارت، از بازاریابی و مدیریت کارکنان گرفته تا استراتژی مالی، دست در دست دارند. آنها تلاش می کنند تا ضمن فروش محصول یا مفهوم مشاغل، با روابط خریداران و سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنند.

گسترش یک تجارت می تواند شامل سرماخوردگی، شرکت در رویدادهای شبکه، تحلیل استراتژیهای تجاری رقبا، توسعه مراحل عملیاتی و آموزش کارمندان جدید باشد.

همچنین بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا