عمومی

20 رقیب Airbnb که باید در نظر بگیرید

۲۰ رقیب Airbnb که باید در نظر بگیرید

Airbnb بازیگر بزرگی در فضای اجاره تعطیلات آنلاین است. از ماه مه ۲۰۲۲، این شرکت که در سانفرانسیسکو ایجاد شده بود با ۴٫۷۲٪ از ترافیک دسکتاپ برای سفر و گردشگری. آنها به دلایل زیادی پیشرو در صنعت بوده اند. اینها شامل این واقعیت است که آنها تجربیات معتبری را در مناطق محلی ارائه می دهند. این برای مسافرانی که به دنبال تجربیات معتبر هستند جذاب است.

اما گزینه‌های Airbnb برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاه برای سفر آینده هستند وجود دارد. برخی از این افراد برای نیازهای خاص دیگر پلتفرم‌های اجاره را بررسی می‌کنند.

 

مانند رزرو گروهی کوچک، سرگرمی‌های محلی، و پیشنهادات رستوران برای نام‌گذاری تعداد کمی. برخی از این مسافران در مکان‌هایی مانند اروپا و سنگاپور به دنبال تجربیات نزدیک‌تر به خانه خود هستند.

از طریق جایگزینی برای Airbnb به دنبال املاک اجاره‌ای برای تعطیلات هستید؟ یا حتی یکی را فهرست کنیم؟ به یاد داشته باشید که آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) نیز وجود دارند.



صنعت اجاره تعطیلات در سال ۲۰۲۳

بازار اجاره تعطیلات در سراسر جهان در حال رشد است. انتظار می‌رفت که درآمد به تنهایی در سال ۲۰۲۲ به ۸۳٫۷۶ میلیارد دلار می رسد. پیش بینی می شود حجم بازار تا سال ۲۰۲۷ به ۱۰۷٫۷۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

تا همان سال، ۷۵ درصد از کل درآمد شامل اجاره های کوتاه مدت به صورت آنلاین ایجاد می شود. این یک بازار در حال گسترش است که هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد.

airbnb competitors - 20 رقیب Airbnb که باید در نظر بگیرید

سهم بازار Airbnb

 

Airbnb ارزیابی فعلی حدود ۱۱۳ میلیارد دلار است. همچنین تخمین زده می شود که بیش از ۲۰٪ از سهم بازار کل صنعت اجاره تعطیلات را در اختیار داشته باشد. داده های اخیر همچنین می گوید که این شرکت بیش از ۴ میلیون میزبان در سراسر جهان پراکنده است. امسال تقریباً ۱۴۰۰۰ هاست جدید هر ماه به شرکت می پیوندند. آمار همچنین می گوید که میانگین سالانه میزبان حدود ۱۳۸۰۰ دلار درآمد دارد.

 

چرا مردم از Airbnb استفاده می کنند؟

به دنبال اجاره آنلاین مناسب برای تعطیلات هستید؟ Airbnb انتخاب خوبی برای مسافران تجاری و افرادی است که به دنبال مکان‌هایی برای تعطیلات مانند خانه‌های ساحلی هستند. مسافران می توانند آپارتمان هایی برای اجاره پیدا کنند که ایمن و تایید شده باشند. این شرکت فرآیندی دارد که در طول سال‌های فعالیتش انجام شده است.

مزایای دیگری نیز وجود دارد که باعث می‌شود این مورد در بین مسافران و دیگران مورد علاقه باشد. به عنوان مثال، هاست ها باید خود را تأیید کنند. نظراتی که ارسال می شوند به دقت بررسی می شوند. حتی می‌توانید قبل از پیگیری فهرست به میزبان پیام دهید.

همه پرداخت‌ها از طریق سیستم Airbnb انجام می‌شود. عکس‌های تأیید شده برای کمپینگ‌های مدرنی که می‌خواهند در مکانی بمانند که دقیقاً شبیه عکس‌ها است مفید است.

آیا میزبانی هستید که می‌خواهید شروع کنید؟ به یاد داشته باشید که این شرکت نرخ اشتراک سالانه را دریافت نمی کند. Airbnb بر اساس کمیسیون کار می کند. یکی دیگر از مزایای زمانی که اجاره می دهید – AirCover for Hosts بیمه رایگان است. این یک امتیاز است.

 

وقتی این پلت فرم اجاره تعطیلات را در نظر می گیرید، باید به چیزهای زیادی نگاه کنید. همچنین رقابت زیادی برای مرتب کردن وجود دارد.

رقبای برتر Airbnb در بازار اجاره تعطیلات

 

بررسی گزینه های Airbnb می تواند هر تعطیلاتی را هیجان انگیزتر کند. برخی از افراد از Airbnb به مکان های دیگری مانند Expedia Group نگاه می کنند املاک می توانند در زمان های شلوغ از قبل رزرو کنند.

 

چه به دنبال آپارتمان در آمریکای مرکزی باشید و چه خانه در اقیانوس آرام جنوبی، در اینجا برخی از رقبای عالی Airbnb آورده شده است. Some even

۱٫ Vrbo

Airbnb و Vrbo رقبای بزرگی در بازار اجاره تعطیلات هستند. یک تفاوت بزرگ این است که Vrbo عملکرد جستجوی بهتری دارد. می‌توانید نظرات کاربران را بر اساس رتبه‌بندی مهمان فیلتر کنید.

Airbnb در فهرست‌ها برنده می‌شود. ۷ میلیون دارد در حالی که Vrbo حدود ۲ میلیون دارد.

۲٫ Glamping Hub

سایر رقبای Airbnb مانند این، نوع متفاوتی از تجربه را ارائه می دهند. Glamping Hub اقامتگاههای جایگزینی را برای دوستداران طبیعت ارائه می دهد. مانند خانه‌های کوچک، کلبه‌ها، و خانه‌های درختی.

مدیران املاک در اینجا سود خوبی می‌برند. کمیسیون فقط ۴ درصد است. پس انداز را دقیقاً در وب سایت فهرست می کند تا به شما در برنامه ریزی سفر بعدی کمک کند

۳٫ Booking.com

این آژانس مسافرتی آنلاین در زمینه اقامت در هتل تخصص دارد. اما در حال حرکت به سمت اجاره تعطیلات است. در حال حاضر، بیش از ۶ میلیون اجاره آپارتمان و اجاره خانه را فهرست کرده است. Booking.com در اصل یک موتور جستجو برای صنعت هتلداری بود. این یکی از برترین رقبای Airbnb است.

 

بر خلاف Airbnb ، هیچ فضای مشترکی در این سایت فهرست نشده است. فقط املاک اجاره ای خصوصی برای تعطیلات.

۴٫ Misterb&b

انتخاب جامعه LGBTQ+ در آمریکای شمالی و فرانسه. بیش از ۲۵۰۰۰۰ هاست باید همجنسگرا باشند. مانند Airbnb، Misterb&b کمیسیون دریافت می‌کند. اما کمتر از ۴٫۵ درصد است. یک میزبان Airbnb 14-16% پرداخت می‌کند.

۵٫ TravelStaytion

این یک سایت اجاره جایگزین است. بر اجاره های کوتاه مدت با مدیریت ماهرانه تمرکز دارد. TravelStaytion دارای ۸۵۰۰۰ ملک در صدها شهر مختلف در سراسر جهان است

۶٫ Hopper

این یک سایت جدیدتر است. کاربر پسند است و چندین ویژگی را در یک دستگاه تلفن همراه نشان می دهد. پس انداز را در وب سایت فهرست می کند تا به شما در برنامه ریزی سفر بعدی کمک کند. یک جایگزین عالی که در سال ۲۰۲۲ شروع شد و در حال حاضر دارای ۲ میلیون فهرست است.

۷٫ Holidu

Holidu فهرست‌هایی را از سایر سایت‌های اجاره تعطیلات جمع‌آوری می‌کند. این با سایت های دیگر مانند Airbnb متفاوت است. این یک موتور فراجستجوی است که در اروپا محبوب است.

 

۸٫ Trip.com

این شماره یک OTA در چین. فهرست کردن یک اتاق خصوصی یا سایر انواع ملک در آنجا باعث می‌شود مسافران آسیایی در معرض دید شما باشند.

۹٫ Hipcamp

به دنبال یک تجربه طبیعی هستید؟ Hipcamp یک پلت فرم رزرو کمپینگ است. این شامل گزینه های گلمنگ مانند اجاره یورت است. مسافران مقرون به صرفه ای که به دنبال چیزی بیش از یک اتاق هستند، می توانند از این سرویس بی نظیر استفاده کنند.

 

۱۰٫ Google

ممکن است دیدن این نام در فهرست خدمات شرکت هایی مانند Airbnb کمی عجیب به نظر برسد. اما اجاره تعطیلات در نقشه های گوگل گنجانده شده است. از هم‌اکنون، Google هنگام هدایت جستجو به صفحه رزرو مستقیم، کمیسیونی دریافت نمی‌کند.

مدیران دارایی همچنان باید برای فهرست‌های Airbnb پرداخت کنند.

پلتفورم های برتر بیشتر برای اجاره تعطیلات

رقبای اجاره ای برای تعطیلات وجود دارد. برخی از آنها وب سایت های خاص هستند. سایرین آژانس های مسافرتی آنلاین هستند که اطلاعات را ادغام می کنند.

 

۱۱٫ Wimdu

به افرادی که به دنبال ویلاها در اسپانیا و استودیو آپارتمان در فرانسه. Wimdu دارای ۳۵۰۰۰۰ اجاره در موجودی است.

۱۲٫ Agoda

مستقر در سنگاپور. دو میلیون لیست اما کمیسیون بالاتر از Airbnb.

۱۳٫ PegiPegi

این مستقر در اندونزی OTA شامل ۲۵۰۰۰ هتل است. وقتی به دنبال آپارتمان‌های سرویس‌دهی‌شده، مهمان‌خانه‌ها، و کلبه‌ها هستید، عالی است.

۱۴٫ Tripadvisor

اگر فکر می کنید رقابت فقط بین Airbnb و Vrbo است، دوباره فکر کنید. این سایت توسط ۴۹۰ میلیون مسافر در ماه استفاده می شود. Tripadvisor یک آژانس مسافرتی آنلاین OTA است. این با یک بازار تعطیلات متخصص در اجاره متفاوت است.

برای مدیران املاک، این بدان معنی است که شما با هتل ها رقابت خواهید کرد. اما اگر تجربه منحصربه‌فردی برای به اشتراک گذاشتن و هزینه‌های کم دارید، لزوماً چیز بدی نیست.

 

۱۵٫ Expedia

Expedia پایگاه مشتری بزرگتری نسبت به Airbnb دارد. آنها فراتر از خانه های تعطیلات و سایر گزینه های اقامتی را ارائه می دهند. Expedia اجاره اتومبیل، پرواز، سفرهای دریایی، و گزینه‌های دیگر را ارائه می‌دهد.

صاحبان ملک کمی بیشتر (۱۵ تا ۲۲%) پورسانت می‌پردازند.

۱۶٫ راهنمای آلو

این سایت در زمینه اجاره لوکس تخصص دارد. تفاوت اصلی بین راهنمای آلو و Airbnb در نوع مشتری است. اگر لیست ها را با هم مقایسه کنید، خواهید دید که این سایت پیشرفته تر است. آنها به دنبال فضای داخلی زیبا و مبلمان شیک هستند.

۱۷٫ Rakuten

این انتخاب ترکیب خوبی را ارائه می دهد. نام رسمی Rakuten Travel Xchange.

آنها یک شریک API هتل هستند که از پیشرفته ترین فناوری موجود استفاده می کند.

۱۸٫ Anyplace

این شرکت بسیار شبیه Airbnb است. آنها فضاهای محلی را اجاره می کنند تا مردم بتوانند از تجربیات اصیل لذت ببرند. با این حال، Anyplace در حال حرکت به سمت بازار کارگران از راه دور و تمرکز بیشتر بر آپارتمان‌ها است.

 

۱۹٫ eDreams

در ۴۰ کشور مختلف. به ۱۸ میلیون مشتری در اروپا خدمات ارائه می دهد.

۲۰٫ HomeToGo

این شرکت دارای بزرگترین موتور جستجوی جهان برای اجاره تعطیلات است. به عنوان یک موتور متاجستجو طبقه بندی می شود. می تواند لیست هایی را برای اجاره از سایر وب سایت ها بکشد. مسافران می‌توانند فهرست‌ها را از سایر سایت‌های رزرو در کنار هم مقایسه کنند.

Airbnb چه تفاوتی با سایر رقبا دارد؟

آنها در گزینه های اجاره تعطیلات برتر هستند زیرا حدود ۷ میلیون مکان برای اجاره دارند. این پلتفرم تجربیات منحصر به فرد محلی را از اتاق‌ها در آپارتمان‌ها تا خانه‌های کامل ارائه می‌دهد.

آیا مالکان ملک باید اجاره‌های تعطیلات را در پلتفرم‌های متعدد فهرست کنند؟ span class=”ez-toc-section-end”/>

شما می توانید در بیش از یک سایت اجاره ای مختلف لیست کنید. حتی فهرست‌های مشابه را در چندین پلتفرم اضافه کنید. اما به یاد داشته باشید که سیاست های پرداخت متفاوت است. همچنین ممکن است پروتکل های پاکسازی و سیاست های لغو. مراقب رزرو دوبل نیز باشید. آنها می توانند نتایج جستجوی شما را مختل کنند.

بزرگترین رقیب Airbnb کیست؟

به دنبال جایگزین Airbnb هستید؟ آنها با سایت‌های متاجستجوی مسافرتی، آژانس‌های مسافرتی آنلاین (OTA) و دیگر شرکت‌های اجاره‌ای رقابت می‌کنند.

 

اما بزرگترین رقابت آنها از Vrbo می آید. به خاطر داشته باشید که Airbnb فهرست های بیشتری دارد.

بهترین سایت اجاره کوتاه مدت چیست؟

میزبان ها و مسافران تجاری هر دو باید به بهترین اقامتگاه های اجاره ای کوتاه مدت علاقه مند باشند. این وبلاگ اطلاعاتی ارائه کرده است که کدام یک از آنها اقامتگاه های منحصر به فرد و انتخاب نوع ملک را ارائه می دهند.

به علاوه هزینه های رزرو و ویژگی هایی مانند رزرو فوری پوشش داده شده است. با توجه به هزینه خدمات بین دو پلتفرم برتر، Airbnb و Vrbo، Airbnb در صدر قرار می گیرد.

اگر لازم است فقط یک پلتفرم را انتخاب کنید، آنها از شهرت خوبی برخوردار هستند، زیرا آنها جا افتاده اند. اتاق های خصوصی، کل ملک یا حتی یک اتاق مشترک را با آنها دریافت کنید. حتی با وجود هزینه‌های Airbnb، فهرست‌های آن‌ها ارزان‌تر از اتاق‌های هتل است.

جستارجو

 

 


بیشتر در: Airbnb


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی