عمومی

3 اشتباهی که می تواند به قیمت استعداد برتر شما تمام شود

۳ اشتباهی که می تواند به قیمت استعداد برتر شما تمام شود

دانیجل ولیکی، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو در جنوب شرقی ویرجینیا، موسس و مدیر عامل Sqwire است. که به خانواده های کم درآمد تا متوسط ​​کمک می کند تا از طریق آموزش مالی به وعده های مالی خود عمل کنند. ما از دانیجل پرسیدیم که نگرانی های مالی چگونه در بحران استخدام فعلی نقش دارد. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

در میان شدیدترین استخدام بسیاری از ما تا به حال تجربه کرده ایم، گفتمان عمومی زیادی حول محور کشف کردن وجود دارد. چگونه به اینجا رسیدیم برخی اقتصاد را مقصر می‌دانند، برخی دیگر همه‌گیری را مقصر می‌دانند، و برخی پیشنهاد می‌کنند که این موضوع نسلی است.

در حالی که هر یک یا ترکیبی از این چیزها وجود دارد. می‌تواند مشارکت‌کننده باشد، یک فکر وجود دارد که در گفتگو وجود ندارد: آیا ما به‌عنوان صاحبان کسب‌وکار بخشی از مشکل هستیم؟

من روزانه با مدیران اجرایی دیگر درباره وضعیت شرکت‌هایشان صحبت می‌کنم – از جمله اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست. از رشد شرکت شما در آینده.

شما در حال چرخش نیستید

همه به یک عبارت کوچک خلاصه می شود که بسیاری از ما مرتباً از آن استفاده می کنیم: کسب و کار طبق معمول. بی ضرر به نظر می رسد، درست است؟

اما شاید “کسب و کار طبق معمول” دقیقاً مشکل باشد.

ما موجودات عادتی هستیم که ساختار آنها را راحت می کند. بنابراین، وقتی در مورد چیزی که کار می‌کند قرار می‌گیریم، درست است که آن را ادامه دهیم. ما فرآیندهای خود را کامل می کنیم، سیاست ها را توسعه می دهیم و مدیران را استخدام می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به خوبی پیش می رود. شاید ما هر از گاهی چک می کنیم تا مطمئن شویم دستگاه همچنان مطابق طراحی کار می کند. اما اگر جایی برای تغییر ایجاد نکنیم چگونه می‌توانیم رشد کنیم؟

اگر همه‌گیری چیزی به ما آموخت، چابکی است یک ویژگی کاملا ضروری برای هر صاحب کسب و کاری. ما چیزهای زیادی در مورد چگونگی چرخش در اطراف تعطیلی جهانی و بازسازی محل کارمان آموختیم. اما درک اینکه تغییر خوب و ضروری است، نباید فاجعه‌بار باشد.

کسب و کار طبق معمول — هرچند که ممکن است برای مدتی کار کند — فرصت هایی برای رشد ارائه نمی دهد. چیزی که به نظر ثبات می رسد در واقع می تواند رکود باشد. و رکود باعث ارتقای فرهنگ شرکتی نمی شود که در آن کارکنان با استعداد و جاه طلب می توانند پیشرفت کنند.

شما فهرست خود را بهینه نمی کنید

ما همچنین باید چابکی را در تاکتیک های مدیریت تیم اعمال کنیم. همانطور که دنیای اطراف ما تغییر می کند، خواسته های کسب و کار ما نیز تغییر می کند. برای برآورده کردن این خواسته‌ها، باید مطمئن شویم که کارکنان در بالاترین سطوح خود عمل می‌کنند. این بدان معناست که هر فرد را در موقعیت مناسب قرار دهید، حتی اگر نیاز به تغییر در فهرست اصلی شما باشد. این نوع مدیریت استعداد مستلزم آن است که کارکنان خود را در سطح عمیق تری درک کنید و سوالات زیادی بپرسید.

با اطمینان از اینکه هر کدام کارمند در کار خود احساس رضایت، چالش و تشویق می کند، شما فرهنگ مراقبتی را ایجاد خواهید کرد که ترک کردن آن سخت است و از مزایای افزایش بهره وری و کارایی که همراه با یک تیم راضی و متعهد است، بهره مند خواهید شد.

شما افراد خود را اولویت بندی نمی کنید

اولویت های شما به عنوان یک رهبر تجاری چیست؟ من متوجه شده ام که بسیاری از مدیران عامل در چرخه اولویت دادن به سود بر مردم گیر کرده اند. مطمئناً ما کارمندان خود را دوست داریم و همیشه می گوییم که بدون آنها نمی توانیم زنده بمانیم. اما آیا به کارمندان خود نشان می‌دهیم که برای ما چیزی بیش از اعداد هستند؟

اجازه دهید کمی دقیق‌تر صحبت کنم. وقتی نوبت به بسته مزایای کارکنان شما می رسد، آیا حداقل چیزی را ارائه می دهید زیرا این چیزی است که دیگران ارائه می دهند؟ یا به طور متفکرانه مزایایی را ارائه می کنید که به سلامت کلی کارکنان کمک می کند؟

من شرکت های زیادی را دیده ام که “معمولا” را ارائه می کنند. “- پزشکی، دندانپزشکی، بینایی، مسابقه ۴۰۱(k) و مقداری PTO. این یک نقطه شروع عالی است. اما کارگران امروزی لیاقت بیشتری دارند. باید به آنها فرصت هایی برای موفقیت در داخل و خارج از محل کار ارائه شود.

به عنوان مثال، و چون سلامت مالی تخصص من است. بر اساس مطالعه ۲۰۲۲، ۸۴ درصد از کارمندان معتقدند که کارفرمایان باید مسئول رفاه آنها باشد. با توجه به اینکه کارمندان به طور متوسط ​​۹٫۲ ساعت در هفته به امور مالی خود در محل کار می پردازند، منطقی است که اولویت دادن به سلامت مالی کارکنان شما نه تنها به آنها کمک می کند، بلکه به شما در این فرآیند کمک خواهد کرد! برای جذب و حفظ استعدادهای برتر در صنعت خود، بیشتر به آنچه کارگران نیاز دارند فکر کنید، زیرا رقابت سخت است. و شرکت‌هایی که مزایای سلامتی کامل را برای کارگران خود فراهم می‌کنند، پاداش تفکر و اقدام سریع را درو می‌کنند.

برای من، پاسخ به این بحران استخدام ساده به نظر می رسد. ما باید از عصر جدیدی برای کسب‌وکار خود استقبال کنیم، دوره‌ای که در آن پتانسیل شرکت‌ها و کارمندان خود را با ایجاد فضایی برای تعدیل به حداکثر برسانیم، و مسئولیتی را که با فراهم کردن فرصت‌هایی برای پیشرفت هر یک از اعضای تیم به ما داده شده است، ارج نهیم. – هم از نظر شخصی و هم حرفه ای. اگر بتوانید چنین تنظیماتی را در کسب و کار خود انجام دهید، قول می دهم دیگر هرگز نگران استخدام و نگهداری نخواهید بود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی