عمومی

نقش هوش مصنوعی در پردازش اسناد

نقش هوش مصنوعی در پردازش اسناد

Lazarus Forms، یک API مناسب برای توسعه‌دهندگان، یک اینفوگرافیک در مورد پردازش هوشمند اسناد (IDP) گردآوری کرده است، دسته‌ای از هوش مصنوعی که در بین صاحبان مشاغل کوچک در صنایع مختلف محبوبیت پیدا می‌کند.

تجارت‌ها به طور فزاینده‌ای ارزش استفاده از فناوری‌های IDP، مانند یادگیری ماشین، برای تجزیه و تحلیل، طبقه‌بندی و استخراج داده‌های مرتبط از اسنادی مانند صورت‌حساب و سفارش‌های خرید را درک می‌کنند.

اینفوگرافیک به مدل های مختلف هوش مصنوعی نگاه می کند، از جمله هوش مصنوعی مولد، خودروهای خودران، و پیشنهادات محتوای پویا برای حذف در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی.

این توضیح می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی به ماشین‌ها امکان می‌دهد از داده‌ها و تجربه‌ها بدون برنامه‌ریزی دستی یاد بگیرند. اینفوگرافیک توضیح می‌دهد که چگونه سیستم‌های خبره از تصمیم‌گیری متخصص انسانی تقلید می‌کنند و می‌توانند تصمیم‌گیری در سطح انسانی را افزایش دهند.



متداول‌ترین عملکردهای هوش مصنوعی

این تحقیق نشان می دهد که در سال ۲۰۲۳، هزینه های جهانی برای فناوری هوش مصنوعی توسط مشاغل و دولت ها از ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر خواهد رفت. این به رایج ترین کاربردهای هوش مصنوعی در بین مشاغل می پردازد. بهینه‌سازی عملیات خدمات رایج‌ترین عملکرد هوش مصنوعی بود و پس از آن ایجاد محصولات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی و سپس تجزیه و تحلیل خدمات مشتری و تقسیم‌بندی مشتری انجام شد.

مزایای هوش مصنوعی در تجارت

تحقیقات نشان داد که برخی از بزرگترین مزایای استفاده از هوش مصنوعی در بین مشاغل افزایش کارایی و بهره وری است. در کوتاه‌تر کردن چرخه‌های توسعه و کاهش زمان بین طراحی و تجاری‌سازی، فناوری هوش مصنوعی همچنین منجر به بازگشت سرمایه سریع‌تر و بالاتر می‌شود. یکی دیگر از مزایای کلیدی بهبود نظارت است، زیرا هوش مصنوعی حجم زیادی از داده ها را پردازش می کند و به کسب و کارها بینش در زمان واقعی می دهد و حتی راه حل هایی را آغاز می کند. هوش مصنوعی همچنین برای مدیریت استعدادهای پیشرفته استفاده می‌شود، زیرا این فناوری با غربالگری و شناسایی نامزدها، فرآیند استخدام را ساده‌تر می‌کند.

چگونه هوش مصنوعی را با موفقیت در عملیات تجاری وارد کنیم

اینفوگرافیک برخی از موارد را برجسته می‌کند. راه های پیشرو کسب و کارها می توانند هوش مصنوعی را در عملیات بگنجانند. شرکت‌ها باید نیازهای خود را تعریف کنند، اهداف کوتاه‌مدت تعیین کنند، قابلیت‌های تجاری خود را ارزیابی کنند، داده‌ها را آماده کنند و کارهای کوچک را شروع کنند تا بهترین شانس را برای اجرای موفقیت‌آمیز فناوری هوش مصنوعی در عملیات تجاری خود داشته باشند.

اینفوگرافیک Lazurus Form. بر اهمیت کسب‌وکارهای کوچک درک اینکه چه چیزی و چگونه هوش مصنوعی می‌تواند عملکردشان را بهبود بخشد و در نهایت به رشد آنها کمک کند، تأکید می‌کند.

svg%3E - نقش هوش مصنوعی در پردازش اسناد

برای آخرین مورد ، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: lazarusforms


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی