عمومی

در تلاش برای بستن قرارداد فدرال هستید؟ SBA فقط ساخته شده است کارها کمی ساده تر

در تلاش برای بستن قرارداد فدرال هستید؟ SBA فقط ساخته شده است
کارها کمی ساده تر

اگر برای پیشرفت از آخرین قراردادهای فدرال در هفته قبل از کسب و کار، برنده شوید ://www.inc.com/melissa-angell/small-business-administration-federal-contracting-procurement-scorecard.html”>گسترش دسترسی قرارداد فدرال برای کسب و کارهای کوچک متعلق به زنان و پیمانکاران زیرساخت محلی.

آژانس ابتدا بهبودهایی را در روند ضمانت نامه خود اعلام کرد که بسیاری از پیمانکاران احتمالاً از آن استقبال خواهند کرد: یک گزینه خودکار برای داوطلبان برای ارائه اطلاعات پروژه .

برخی از قراردادهای دولتی مستلزم پیوند صحیح کسب و کارها هستند. اوراق قرضه تضمینی قراردادهای سه جانبه ای هستند که در آنها ضامن تکمیل قرارداد را تضمین می کند، در این مورد با دولت فدرال. اگر پیمانکاری نتواند پروژه ای را تکمیل کند، مسئولیت یافتن پیمانکار جایگزین بر عهده شرکت ضامن است.

بر اساس برنامه تأیید قبلی تضمین اوراق تضمین، کسب‌وکارهای کوچک گزارش‌های در حال انجام کار را به SBA ارائه می‌کنند که حاوی اطلاعات پروژه است. به عنوان قیمت قرارداد، جدول زمانی پروژه، هزینه های تکمیل، و اطلاعات صورتحساب در سیستم مالی دسترسی به سرمایه آژانس. این گزارش‌ها ممکن است ۳۰ دقیقه یا بیشتر طول بکشد تا به‌صورت دستی ارسال شوند، در حالی که طبق SBA، گزینه ساده‌شده اجازه می‌دهد به‌روزرسانی‌های در حال انجام کار در عرض چند ثانیه انجام شود.

اما تلاش‌های ساده‌سازی آژانس اکنون به لطف یک الگوی صفحه‌گسترده خودکار و برنامه‌ای که کسب‌وکارهای کوچک، همراه با نمایندگان اوراق قرضه و شرکای ضامن، می‌توانند از آن استفاده کنند، اکنون گزینه‌ای برای صرف‌نظر کردن از ورود دستی فراهم می‌کند. این امر با استاندارد داده‌های زبان گزارش‌دهی تجاری توسعه‌پذیر (XBRL) که SBA در حال اتخاذ آن است امکان‌پذیر شده است. از طریق XBRL، شرکت ها می توانند از نرم افزاری استفاده کنند که به آنها امکان می دهد داده های مهم را در گزارش های خود برچسب گذاری کنند. سپس داده‌های استخراج‌شده تبدیل می‌شوند، اعتبارسنجی می‌شوند، و در نهایت به‌صورت تصویری در می‌آیند.

“بهینه‌سازی و ساده‌سازی این موارد ارسالی در جریان کار باعث می‌شود ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر SBA در بیانیه ای گفت: شرکت در برنامه SBG برای بیشتر کسب و کارهای کوچک – به ویژه آنهایی که در جوامعی که از نظر تاریخی ضعیف هستند – راحت تر است.

و دو روز پس از اطلاعیه ساده SBG، SBA Guzman همچنین ChallengeHer را به اشتراک گذاشت که یک طرح آموزشی رایگان و با قرارداد دولتی برای زنان است. کسب‌وکارهای کوچک متعلق به، برای تور حضوری خود بازمی‌گردد. ChallengeHer که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد، به کارآفرینان زن در مورد چگونگی برنده شدن در قراردادهای فدرال آموزش می دهد. در مراحل اولیه همه‌گیری، رویدادهای ChallengeHer به صورت آنلاین برگزار می‌شد.

اعلامیه‌ها پس از آخرین داده‌های تدارکات آژانس به دست می‌آیند. انتشار، که نشان می‌دهد کسب‌وکارهای کوچک در طول سال مالی ۲۰۲۱ رکورد ۱۵۴٫۲ میلیارد دلار دلار فدرال را دریافت کردند. درصد در دهه گذشته

اما این چیزی نیست که آژانس نادیده گرفته شود. گوزمن قبلاً به Inc گفت: «SBA به دنبال ایجاد راه‌حل‌های ساده‌تر است تا کسب‌وکارها بتوانند راحت‌تر در برنامه‌های دولت فدرال حرکت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی