خبر

دانلود و تماشای آنلاین قسمت دوم ۲ سریال هفت

دانلود و تماشای آنلاین قسمت دوم ۲ سریال هفت

بازار: سریال هفت با استارت بسیار خوب و قابل قبولی که در قسمت اول از خود به جای گذاشت همینک به قسمت دوم رسیده است.هفت نشان داد که اثری بسیار خوش ساخت و سرزنده است که حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر این سریال بتواند همین روند را در ادامه نیز حفظ کند قطعا از موفق ترین آثار امسال خواهد بود. به جز قسمت دوم هفت، قسمت اول فصل دوم سریال نیسان آبی و قسمت ۲ دفتر یادداشت هم در این هفته قابل تماشا و دانلود خواهند بود!

  • قسمت ۱ نیسان آبی ۲ بالاخره از راه سید!

به گزارش وبسایت کول دانلود ، فصل دوم نیسان آبی پس از کش و قوس های نسبتا طولانی و یک دوره تعویض کارگردان و.. سرانجام آماده پخش شد. بعضا دیده شده است که فصل های بعدی یک سریال موفق با افت روبرو می شود. اتفاقی که به طور مثال برای سریال زخم کاری متاسفانه افتاد و فصل دوم این سریال به هیچ وجه نتوانست مخاطبین را راضی کند. البته در این بین سریال هایی مانند شهرزاد هم بوده اند که توانستند به هر ترتیب باز هم جذابیت و گیراییشان در جذب مخاطب را دست کم حفظ کنند. در هر حال امیدواریم که در هنگام تماشای فصل دوم نیسان آبی همانند فصل نخست با سکانس های کمیک و خنده دار بکر و جالب روبرو باشیم تا این که با سکانس های کلیشه ای و کشدار کردن قصه به هر قیمتی. در هر حال امیدواریم که نسان آبی ۲ اثری ارزنده و جاندار باشد چرا که امسال دیگر کاربران تحمل دیدن آثار ضعیف را ندارند. و تقریبا به جرات می توان گفت که امسال پس از پوست شیر و رهایم که تازه هر دو مربوط به پارسال می باشند دیگر هیچ سریال جذابی را شاهد نبوده ایم.

اگر کاربران به خاطر داشته باشند که قطعا هم همین طور است، فصل اول سریال نیسان آبی یک اثر شاد، مفرح و کمدی بود که از مهرماه ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی پخش شد و بسیار نیز مورد توجه قرار گرفت. خلق موقعیت های کمیک و بسیار خنده دار در جریانات زندگی محقرانه ولی شاد رضا خرسند و دوستانش، لحظات شادی آوری را به نمایش خانگی آورده بود و توانست در پخش موفق ظاهر شود.تهیه کننده نیسان آبی ۲ احسان ظلی پور و نویسنده اثر سعید دولتخانی می باشد. همچنین کارگردان این اثر برخلاف فصل نخست که با منوچهر هادی بود این بار بر عهده مسعود اطیابی می باشد!

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - دانلود و تماشای آنلاین قسمت دوم ۲ سریال هفت

  • شما می توانید از طریق لینکی که در زیر درج شده است جهت دانلود قسمت ۱ و همچنین سایر قسمت های سریال نیسان آبی ۲ اقدام کنید:

بازیگران نیسان آبی ۲

آرش ظلی پور , ایمان صفا , بهناز جعفری , بیژن بنفشه خواه , جواد پولادی , حسین یاری , سیروس همتی , صفر کشکولی , علیرضا خمسه , غلامرضا نیکخواه , گیتی قاسمی , مه لقا باقری , مهران غفوریان , یکتا ناصر , یوسف صیادی

خلاصه داستان فصل دوم نیسان آبی

۳ سال گذشت! ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید تازه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی از یادشان رفت…

زمان پخش نیسان آبی ۲ کی است؟

نیسان آبی ۲ ساعت ۰۸:۰۰ چهارشنبه هر هفته (آغاز پخش از ۱ آذرماه ۱۴۰۲) در وبسایت کول دانلود پخش می شود.

  • قسمت ۲ سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت The Notebook محصول ۱۴۰۲ به تهیه کنندگی: حسین اکبری ، نویسندگی: مسعود خاکباز و کارگردانی: کیارش اسدی زاده از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که قرار است تا به زودی و تا چند روز دیگر در سایت کول دانلود پخش شود.

این سریال از یک حیث دیگر نیز مهم است و آن هم این که در واقع نخستین حضور رضا عطاران در یک پروژه نمایش خانگی است، چیزی که به دلیل علاقه وافر مخاطبین یا حداقل علاقمندان به کارهای کمدی، برای بینندگان بسیار جالب و جذاب است. وی که تا به حال در شبکه نمایش خانگی تجربه بازی نداشته است ولی در سینما حضور کاملا موفق داشته و به نوعی تضمین فروش همه فیلم های سینمایی بوده است. انتظار می رود که این سریال از جمله مهم ترین سریال های امسال باشد. سایت کول دانلود اولین و معتبرترین سایتی ست که این سریال را زودتر از همه در دسترس شما کاربران عزیز می گذارد.

172963 - دانلود و تماشای آنلاین قسمت دوم ۲ سریال هفت

  • شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای قسمت ۲ و سایر قسمت های سریال کمدی و طنز دفتر یادداشت اقدام کنید:

چه بازیگرانی در دفتر یادداشت حضور دارند؟

آزیتا حاجیان , اردشیر رستمی , الهام پاوه نژاد , بیژن بنفشه خواه , پاشا رستمی , حسن معجونی , حسین سلیمانی , داریوش کاردان , رضا عطاران , ریما رامین فر , زهرا داوودنژاد , سوگل خلیق , سیامک انصاری , شمسی فضل الهی , فریبا متخصص , کاظم سیاحی , مریم سعادت , مینا ساداتی , نعیمه نظام‌ دوست

موضوع و خط داستانی سریال دفتر یادداشت درباره چه چیزی ست؟

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده های جنایی درد می کند، پای آن ها ناخواسته به پرونده قتل‌‍ های زنجیره ای باز می شود… پرونده ای که با ورود آن ها آبستن حوادث خطرناک تری می شود، اما ماجرا پیچیده تر از این حرف هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه چیز و همه کس را از خاطر می برد.

درباره دفتر یادداشت چه می دانیم؟

رضا عطاران سال ۱۴۰۱ با فیلم انفرادی به غیبت چند ساله‌ اش بر روی پرده سینماها پایان داده و توانست با این کمدی عنوان پرفروش‌ ترین فیلم سال ۱۴۰۱ را از آن خودش کند. او در حال حاضر چهار فیلم آماده اکران دارد و این روزها مشغول بازی در یک سریال شبکه خانگی به نام “دفتر یادداشت” است. آثاری که پیش بینی می‌ شود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

بنابراین شاید بتوان مهم ترین و سوپرایز کننده ترین سریال پاییزی امسال را دفتر یادداشت دانست. سریالی که بسیاری از مخاطبین منتظر تماشای آن هستند. مخصوصا با پوستر جنجالی که چندی پیش از این سریال منتشر شد تا جایی که ساترا نیز به آن تاخت و آن را غیرقانونی دانست. داستان از این قرار بود که رضا عطاران به مانند مریلین مونرو بر روی صندلی نشسته تا سیگار بکشد و در همین حال چندین و چند خانم دور تا دور او را گرفته تا برای سیگاری که وی در دهان دارد، با فندک، آتشی روشن کنند. به هر حال همیشه حضور رضا عطاران برای بینندگان آثار سینمایی جذابیت و کشش خاصی داشته و این بار در قالب یک سریال می تواند تداعی خاطرات قدیمی مانند سریال های موفق خانه به دوش، متهم گریخت، بزنگاه و… باشد.

زمان و تاریخ پخش دفتر یادداشت کی است؟

شما می توانید ساعت ۱۲:۰۰ آدینه هر هفته در سایت کول دانلود نسبت به تماشا و یا دانلود سریال دفتر یادداشت اقدام کنید.

در قسمت ۱ سریال دفتر یادداشت چه گذشت؟

در آغاز انتظار یک سریال کمدی را داشتیم. حضور رضا عطاران، حسن معجونی و بیژن بنفشه خواه و همچنین تبلیغات و توضیحاتی که پیش از پخش ارایه شده بود. ولی با دیدن اپیزود ۱ دفتر یادداشت، تصویر دیگری در ذهن مخاطب نقش می بنند. تصویر ذهنی که کاملا متفاوت با پیش بینی ها بود. در هر حال ژانر این سریال جنایی / فانتزی است و به هیچ وجه کمدی نیست. هیچ صحنه کمیک و خنده داری آن چنانی را نیز در قسمت ۱ شاهد نبودیم.

سکانس های اولیه سریال، آتش سوزی در یک محل عجیب که افراد حاضر گمان می کنند در زمان جنگ و پناهگاه قرار دارند! همچنین لباس عروس پوشیدن مردی دیگر که خودش پلیس است و بهم ریختن ماموریت پلیس ها حین عملیات! همه و همه صحنه هایی خارج از عادت و طبیعی و در واقع فانتزی هستند. در ادامه ولی داستان جنایی پلیسی نیز می شود. بنابراین بهترین ژانری که می توان برای دفتر یادداشت پیدا کرد همان جنایی/فانتزی است.

حال به قصه اصلی بازمی گردیم، ایرج (رضا عطاران) که گویا پیش تر کارآگاه و پلیس اداره آگاهی بوده است به همراه دوستش حمید (حسین معجونی) به دلایلی که هنوز بر ما مشخص نیست در سنین پیری در یک کلینیک روانی تحت مداوا و مراقبت هستند. منیر (مینا ساداتی) مدیر این تیمارستان است و مخصوصا با ایرج به دلیل فراموشی های پی در پی (ظاهرا ذهن او هر یکی دو روز یک بار خالی می شود) و از سویی با شیطنت ها و خرابکاری های حمید، به ستوه و شکوه آمده است.

در همین جاست که شمه کارآگاهی ایرج به کار می افت و متوجه می شود که سیمین به مرگ طبیعی نمرده است و در روز های آخر زندگیش تحت خطر زندگی می کرده. تا جایی که او برای ایرج نشانه گذاشته بود که جانش در خطر است. بنابراین ایرج این گونه استنباط می کند که خواهرش سیمین کشته شده است. این که چه کسی وی را کشته است و چه نفعی از ماجرا می برده است و در این بین ایرج چگونه باید قاتل را پیدا کند، همه و همه به قسمت بعدی موکول شده است چرا که این قسمت دقیقا در همین جا به پایان می رسد.

حال باید دید که در قسمت دوم سریال دفتر یادداشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت ۲ دفتر یادداشت می کنیم.

– قسمت ۲ سریال هفت

سریال هفت – Seven Serial به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: کیارش اسدی زاده از محصولات ۱۳۹۹ است که زمان زیادی را صرف کرد تا به پخش رسید. ولی همه این انتظارها می ارزید. چرا که سریال هفت استارت بسیار خوب و دلچسبی را داشت. سریال هفت حداقل در قسمت نخست نشان داد که اثری بسیار خوش ساخت و سرزنده است که حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر این سریال بتواند همین روند را در ادامه نیز حفظ کند قطعا از موفق ترین آثار امسال خواهد بود.

172965 - دانلود و تماشای آنلاین قسمت دوم ۲ سریال هفت

  • شما می توانید از طریق این لینک نسبت به دانلود و یا تماشای قسمت ۲ و همچنین دیگر قسمت های سریال هیجان انگیز و خوش ساخت هفت اقدام کنید:

چه بازیگرانی در هفت حضور دارند؟

امیر جعفری , بابک حمیدیان , حدیث میر امینی , رضا کیانیان , علی مصفا , مهدی هاشمی , مینا ساداتی , نازنین بیاتی , نیکی کریمی , هانیه توسلی , مهدی هاشمی, پانته آ بهرام,مه لقا باقری

موضوع و خط داستانی سریال هفت درباره چه چیزی ست؟

داستان این سریال در مورد هفت دانشجو می باشد که برای پول درآوردن وارد راه خلاف می شوند. شخصیت اصلی داستان نازنین بیاتی در سریال آنیل نام دارد. این سریال که قرار بود در آغاز ۷ اپیزود باشد، در نهایت در ۲۰ قسمت تولد شده است. ما رفیق بازیم ، پای حق وای میستیم، بزنن می زنیم، بکشن، می کشیم، ما هفتا تا تهش می ریم ولی نمی بخشیم، تهش هرچی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم!

زمان و تاریخ پخش سریال هفت کی است؟

سریال هفت ساعت ۰۸:۰۰ سه شنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در قسمت ۱ سریال هفت چه گذشت؟

افتتاحیه سریال هفت بسیار دلنواز و باشکوه انجام می گیرد. سکانسی که با حمل و جابجایی چندین زندانی به دادسرا دنبال می شود. بازیگران سرشناسی چون نازنین بیانی، مینا ساداتی و…

مشخص نیست که این فلش بکی به گذشته ست و یا این که سکانسی درباره آینده کارکترهای سریال است. این موضوع به ویژه هنگامی بیشتر عیان می شود که در سکانس بعد که مربوط به استارت سریال پس از تیتراژ است و همه این کارکترها در کمپی طبیعتگردی مشغول تفریح و خوش گذرانی هستند. در نهایت همین دورهمی باعث آشنایی و روابط بین افراد می شود.

یکی از پسرها از دختری که استاد زبان فرانسوی ست خوشش می آید. بی درنگ از مکان و زمان کلاس های او اطلاع پیدا می کند و سر کلاس ها حضور پیدا می کند. فرد دیگر نیز از علایق نازنین بیاتی مطلع می شود و در روزی که او در کلیسا است به نزد او می رود و در کنار وی می نشیند. شخص دیگر که به باران (با بازی مینا ساداتی) علاقمند شده است در فروشگاهی زنجیره ای و بزرگ از میکروفون آن جا، باران را خواستگاری می کند. خواستگاری باشکوهی که با تشویق حضار و سایر مشتری های فروشگاه همراه می شود.

در همین هنگام است که همسر اردلان خبر از وجود خیری می دهد که همه هزینه آزادی پدرش را متقبل می شود. در نتیجه اردلان مسرور از این اتفاق پیشنهاد مراسم را می پذیرد. سرانجام روز موعود فرا می رسد و اعضای تیم به مهمانی می روند.

مراسم جشن مذکور ظاهرا به باشکوهی هر چه تمام تر برگزار می شود. این مهمانی که به وسیله مهدی هاشمی تدارک و میزبانی می شود با حضور مهمان های پرشمار و متمول انجام می شود. گروه هفت در پذیرایی، شور و هیجان، موزیک لایو و رقص و آواز سنگ تمام می گذارند. هاشمی از این گروه تشکر می کند ولی این همه ماجرا نیست. اعضای هفت، صبح در همان محل از خواب بلند شده و هر کدام آشفته و بی اطلاع از اتفاقات پایانی دیشب هستند. هنوز بر هیچ کس مبرهن نیسن که در انتهاس جشن چه اتفاقاتی روی داده است ولی در همین حال جسد اردلان پیدا می شود. اتفاقی که همه اعضای گروه را در بهت فرو می برد.

این که در این شب به جز به ارسلان آسیبی وارد نشده است و همگی اعضای هشت نفره گروه هفت در صحت و سلامت هستند جای پرسش دارد. البته معما از جایی حل می شود که به ماجرای کشته شدن رییس بیمارستان برگردیم. به نظر می رسد که این فرد از این طریق از پدر اردلان انتقام گرفته است. قسمت اول هفت در این جا پایان می یابد و این پرسش را در ذهن بیننده باقی می گذارد که دلیل خصومت خان (مهدی هاشمی) با اردلان بر سر مرگ رییس بیمارستان است؟ اگر بدین گونه است پس چه ارتباطی بین خان و آن رییس است. یا در حالت دوم کلا این خصومت بر سر مسایل دیگری ست.

حال باید دید که در قسمت دوم سریال هفت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت ۲ سریال هفت می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

  • قسمت ۱ سریال داوینچیز

سریال داوینچیز – Davinchiz Serial محصول ۱۴۰۲ به تهیه کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی و با بازی سام درخشانی , سیما تیرانداز , مونا فرجاد، یک سریال مفرح و شاد است که تم و فضای قدیمی و گذشته ها را دارد. این سریال همینک آخرین مراحل اخذ مجوزهای قانونی خود را در حال طی کردن است و قرار است که به زودی زود از طریق سایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

172964 - دانلود و تماشای آنلاین قسمت دوم ۲ سریال هفت

  • شما می توانید با کلیک بر روی این لینک که در ادامه آمده است نسبت به دانلود و یا تماشای سریال داوینچیز اقدام کنید:

چه بازیگرانی در داوینچیز حضور دارند؟

سام درخشانی , سیما تیرانداز , مونا فرجاد , رضا بهبودی, زهرا کیانی, شبیر پرستار, علی میری, یدالله شادمانی

موضوع و خط داستانی سریال داوینچیز درباره چه چیزی ست؟

داوینچیز یک سریال کمدی و طنز است که تم و فضای قدیمی و گذشته ها را دارد. قصه زن و شوهری است که کارمند یک موزه کوچک در تهران هستند! آن ها به صورت اتفاقی یک تابلو از لیوناردو داوینچی را پیدا می کنند و این سر آغاز ماجراهای مختلفی است…

درباره داوینچیز چه می دانیم؟

داوینچیز دومین تجربه افشین هاشمی پس از سریال توقیفی تازه آزاد شده شبکه مخفی زنان است که این بار نیز حال و هوای زمان گذشته و تم نوستالژیک قدیمی را با رگه های کمدی دارد و از این حیث کاملا مشابه شبکه مخفی زنان است. سریال داوینچیز با نام قبلی برای چشمان سالی از اوایل مهرماه فیلمبرداری خود را آغاز کرده بود. این سریال همزمان با آغاز تبلیغات مراحل فیلمبرداری خود را هم پشت سر می گذارد. پیش بینی می شود داوینچیز تا پایان آبان ماه به پخش برسد. این سریال که در ژانر کمدی معمایی بر اساس فیلمنامه ای از آریان گلصورت و پویا نبی ساخته می شود. داوینچیز یک سریال مفرح و شاد است که تم و فضای قدیمی و گذشته ها را دارد. این سریال همینک آخرین مراحل اخذ مجوزهای قانونی خود را در حال طی کردن است و قرار است که به زودی زود از طریق سایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

زمان و تاریخ پخش داوینچیز کی است؟

قرار است که سریال داوینچیز از ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در سایت کول دانلود پخش شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی