عمومیمقالات

به گفته یک پیرمرد 91 ساله چگونه از رکود جان سالم به در ببریم؟ کسب و کار

به گفته یک پیرمرد ۹۱ ساله چگونه از رکود جان سالم به در ببریم؟
کسب و کار

میلیون‌ها آمریکایی بیکار بودند، موجی از بانک‌ها کشور را فرا گرفت، خشکسالی و طوفان گرد و غبار ایالت را ویران کرد – و با این حال هیچ‌یک از اینها یک زوج را از افتتاح داروخانه در یک داروخانه کوچک منصرف نکرد، در شهر کوچکی از داکوتای جنوبی که تقریباً یک قرن بعد از آن شروع شد. نمادین ترین جاذبه های کنار جاده ای در ایالات متحده

تد و دوروتی هاستد به دعوت کارآفرینی در دوران رکود بزرگ پاسخ دادند. Wall Drug به هیچ وجه یک شبه موفقیت آمیز نبود و این زوج پنج سال به خود فرصت دادند تا چشم انداز خود را در انتظار تکمیل کوه راشمور و امیدواریم موجی از گردشگران ببینند.

آن گردشگران شروع به ورود کردند – اما نه به عنوان مشتری. ریک هاستد، نوه تد و دوروتی و نسل سومی که Wall Drug را در نقش فعلی خود به عنوان رئیس اداره می‌کند، می‌گوید: «گفت‌وگوهای زیادی درباره شکست خوردن وجود داشت». دخترش سارا مدیر و معاون رئیس جمهور است. «آنها به سختی هیچ کاری انجام نمی‌دادند.»

در سال پنجم کسب‌وکارشان در سال ۱۹۳۶، وقتی دوروتی از پهپاد ترافیکی که از کنار وال عبور می‌کرد بیدار بود، الهام گرفت که مجموعه‌ای از تابلوها را در امتداد جاده نصب کند: «یک نوشابه گازدار دریافت کنید… یک آبجو ریشه‌دار بگیرید… یک قالیچه رایگان… به همان نزدیکی… به همان نزدیکی… به دیوار آب بپیچید. افسانه شروع Wall Drug می گوید، اولین مشتریان قبل از اینکه تد از نصب آن تابلوها برگردد، وارد فروشگاه شده بودند. و بقیه، به نظر می رسد، تاریخ است.

برای زنده ماندن از رکود، روی سودآوری تمرکز کنید

در حالی که وال دارو ضد رکود نیست، همانطور که Hustead اشاره می کند بیش از یک سال از رکود عبور کرده است. گمانه زنی درباره یک رکود قریب الوقوع دیگر، اعتماد صاحبان مشاغل کوچک را خدشه دار کرد، همانطور که توسط نظرسنجی های ماهانه انجام شده توسط فدراسیون ملی کسب و کار مستقل نشان داده شده است. اد وال دارو گاهی اوقات.

بارها و بارها، حفظ تمرکز بر سودآوری برای کمک به بقای کسب‌وکارهای کوچک حیاتی بوده است. هاستد می‌گوید: «برای حفظ یک کسب‌وکار کوچک و خصوصی باید سودآور باشید.

با تکیه بر بیش از ۴۰ سال همکاری با Wall Drug و درس‌هایی که از نسل‌های قدیمی‌تر آموخته است، هاستد توصیه‌هایی را برای دیگر صاحبان کسب‌وکارهای کوچک به اشتراک می‌گذارد که ممکن است در رکود اقتصادی بعدی یا کسب‌وکار غیرقابل پیش‌بینی دیگری مورد آزمایش قرار گیرند، نیاز به نظارت منظم بر بحران‌های غیرقابل پیش‌بینی هوست دارد.

سربار، نیروی کار، مخارج موجودی و درآمد شما: «اگر پولتان تمام شود و خراب شوید، کسب و کارتان تمام شده است.»

تأثیر COVID-19

همه‌گیری COVID-19 و دیوارهای همه‌گیر کسب‌وکار هیچ استثنای کوچکی نداشتند. فروشگاه مجبور شد به مدت ۷۰ روز تعطیل شود، بنابراین Husteads مجبور شد بیشتر کارکنان خود را در طول سال اخراج کند. هاستد می‌گوید: «این یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که باید در حرفه‌ام انجام می‌دادم»، و اضافه کرد که همه کارکنان مرخصی می‌توانستند تا ژوئن ۲۰۲۰ به سر کار بازگردند.

با این وجود، تعداد کل نیروی کار برای کسب‌وکار کمتر بود. برای اینکه فروشگاه ۷۶۰۰۰ فوت مربعی تنها با ۱۲۰ کارمند کار کند که ۴۰ درصد کمتر از سال قبل است و با ۵۰ درصد کارکنان کمتر در رستوران، باید کارایی هایی مانند ساده کردن منوی رستوران پیدا می کردند. در زمان بازگشایی «سیلاب‌های گردشگری» در سال ۲۰۲۱، Husteads راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها پیدا کرده بودند و یاد گرفته بودند که با کارکنان کمتری نسبت به سال‌های قبل از همه‌گیری، کسب‌وکار خود را اداره کنند و سودآورترین سال را در تاریخ فروشگاه رقم بزنند. a-recession”>نکات آزموده و واقعی Wall Drug برای کمک به جان سالم به در بردن از رکود

برای رکود قبل از وقوع برنامه ریزی کنید

این فروشگاه در ۵ سال گذشته توسط سایر رویدادها آزمایش شده است. کمبود بنزین در سال ۱۹۷۳ منجر به کاهش ۲۵ درصدی کسب و کار و سودآوری شد زیرا افراد کمتری از داکوتای جنوبی عبور کردند. آتش سوزی در آشپزخانه رستوران در آوریل ۲۰۰۲ مالکان را مجبور کرد تا قبل از شلوغی تابستان دوباره به فعالیت بپردازند. آنها پس از شکسته شدن خط اصلی آب در فوریه ۲۰۱۳ با یک تعمیر پرهزینه مواجه شدند که ۱۰۰۰۰۰ گالن آب را به زیرزمین Wall Drug سرازیر کرد و تک تک پنل های قدرت بزرگ را از بین برد.

این نوع از مخوف و به اصطلاح “tarticles. فرانک لاموناکا، یک مربی با SCORE، شبکه ای از مشاوران کسب و کار داوطلب و متخصص، توصیه می کند: «پیش بینی رویدادها دشوار است، بنابراین مهم است که قبل از وقوع بحران، برنامه ای داشته باشیم. او می‌گوید: «رویدادهایی که نمی‌توانید آن‌ها را درک کنید، رخ می‌دهند، و باید از قبل برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید، حتی اگر نمی‌دانید چه چیزی می‌تواند باشد.

منتظر اتفاق بد نباشید، لاموناکا اصرار می‌کند. درعوض، برنامه ریزی رکود باید در شروع کسب و کار شما انجام شود—یا باید در اسرع وقت به عقب برگردید—تا بتوانید از یک طرح B و گروهی از متخصصان کلیدی Disasterh strikeh=”p-p-stractb3. -review-finances-regularly”>به طور منظم امور مالی را مرور کنید

در حالی که مشتریان پس از آن تعطیلی‌های دوران کووید نسبتاً سریع به Wall Drug بازگشتند، چالش‌های دیگر همچنان ادامه دارد. یعنی، Hustead باید با ارائه مزایا و دستمزد ساعتی که هم کارمندان را جذب و هم حفظ می‌کند، اطمینان حاصل کند که کارفرمای رقابتی باقی می‌ماند.

به‌علاوه، با توجه به نگرانی‌ها در مورد in-20=”2_20″>supply-chain-disruptions. الف>، Wall Drug موجودی خود را «کمی» افزایش داد، که تعداد بیشتری از دارایی‌های کسب‌وکار را محدود کرده است، چالشی که Hustead امسال همچنان با آن دست و پنجه نرم می‌کند. در نتیجه، او شروع به نظارت بر امور مالی شرکت به صورت هفتگی کرد.

استفانی سیمز، یکی از اعضای شورای تجارت کوچک اتاق بازرگانی ایالات متحده، توصیه می‌کند که سرعت هفتگی برای بررسی مالی ایده خوبی است، به خصوص اگر شرایط اقتصادی سخت‌تر باشد، اوضاع کمی دشوار باشد یا تجارت در مراحل اولیه باشد. در زمان‌های “عادی”، این آهنگ ممکن است به فصلی کاهش یابد.

در عمل چگونه به نظر می‌رسد؟ سیمز می‌گوید: «مرور منظم مالی خود و درک اینکه کدام بخش‌های کسب‌وکار شما سودآور هستند یا نزدیک به سودآور هستند، و کدام بخش‌های کسب‌وکار شما واقعاً سودآوری شما را پایین می‌آورند»، و اضافه می‌کند که چنین بررسی به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که طیف گسترده‌ای از محصولات را می‌فروشند، مهم است. Hustead می‌گوید که شرکت وال دارو تلاش می‌کند با کارمندان خود طوری رفتار کند که آنها بخشی از خانواده هستند و برخی از کارمندان حتی ۵۰ سال در فروشگاه کار کرده‌اند. این وفاداری و فداکاری، همراه با کمک کارمندان به کسب‌وکار در «زمان بسیار سخت» در طول همه‌گیری، به این معنی است که Husteads – ریک، همسرش پت و سارا – احساس می‌کنند که این وظیفه‌شان است که در زمان‌های شلوغ شرکت کنند.

«ما زیاد اینجا در فروشگاه هستیم و با کارمندان‌مان کار می‌کنیم، و فکر می‌کنیم این همان چیزی است که برای اداره کردن کسب‌وکار لازم است. «پدرم به من گفت: «ریک، اگر می‌خواهی رستوران خوب کار کند، در رستوران باش.» توصیه‌های عالی.»

مشتریان را نزدیک نگه دارید

Wall Drug تخمین زده می‌شود که ۵۰٪ از کسب و کارها از مشتریان تکرار شونده است. tomer-service/”>کارکنان نقش ارزشمندی در کسب و کار کلی دارند. Hustead می گوید: «شما نمی توانید بدون کارکنان یک کسب و کار را اداره کنید. الیزابت گور، رئیس و یکی از بنیانگذاران Hello Alice، خاطرنشان می کند: “من باید فکر کنم که بخشی از دلیل اینکه کارمندان ما چنین کار خوبی با خدمات مشتری انجام می دهند این است که ما بر اهمیت آن تاکید می کنیم و آنها آن را انجام می دهند.”

کارمندان همچنین می توانند منبع مهمی در هنگام بروز مشکلات باشند و ممکن است بتوانند به شناسایی تغییرات در بین پایگاه مشتریان شما کمک کنند. او می‌گوید: «رفتار مشتری می‌تواند خواه ناخواه در شرایط رکود یا قبل از رکود به وجود بیاید.» و اضافه کرد که این ممکن است شامل تغییراتی در نحوه خرج کردن پول افراد، اعم از مراجعه به فروشگاه‌ها یا خرید آنلاین، و اینکه آیا قراردادهای کوتاه‌مدت یا بلندمدت با ارائه‌دهندگان خدمات را انتخاب می‌کنند، باشد. او خاطرنشان می‌کند که «بسیار، بسیار مهم است که به مشتریان خود نزدیک بمانید» تا بتوانید در محور خود قرار بگیرید.

دو خط ارتباطی را با کارمندان و فروشندگان خود باز نگه دارید، به خصوص اگر شما نیاز به برقراری ارتباط با کارمندان دارید. لاموناکا توصیه می کند. برنامه قبلی خود را برای چنین رویدادی تنظیم کنید، با کارمندان خود برای یافتن راه حل ها درگیر شوید و در ارتباط بیشتر و نه کمتر اشتباه کنید. او می‌گوید: «وقتی کارها دشوار است، شایعات به سرعت در سراسر گروه کارمندان شما پخش می‌شوند، و این شایعات بدتر از حقیقت هستند.

Husted می‌تواند هنگام تصمیم‌گیری‌های کلیدی کسب‌وکار، از دیدگاه نسل‌های گذشته و حال استفاده کند. او می‌گوید فراتر از خانواده، حسابدار Wall Drug که سال‌ها با او کار می‌کند، نقش ارزشمندی به‌عنوان مشاور داشته و برای کسب‌وکار بسیار مفید است.

به همین ترتیب، توصیه لاموناکا برای برقراری روابط با تیمی از متخصصان – بانک‌دار، حسابدار، نماینده بیمه و وکیل – برای انجام این کار در اوایل دوره کاری‌تان مهم است تا بتوانید از طریق آن‌ها در اوایل دوره‌ی تصدی خود، این کار را انجام دهید. لاموناکا می‌گوید تماس با یک مربی امتیاز رایگان نیز می‌تواند مفید باشد: «ما قضاوت نمی‌کنیم. ما در دسترس هستیم ما به نوعی مکانی امن برای افراد هستیم که در هنگام استرس به آنجا بروند.”

به گفته گور، اطمینان از داشتن رابطه محکم با بانک و درک خدماتی که بانک شما در دسترس است نیز می تواند کلید بقای کسب و کار باشد. این منابع ممکن است شامل خطوط اعتباری، وام های کسب و کارهای کوچک، کمک های بلاعوض برای مشاغل کوچک و اعتبارات عملیاتی باشد. او می‌گوید: «به شعبه بانک خود وارد شوید و در واقع با بانکدار خود رابطه برقرار کنید قبل از اینکه کل دنیا به آنها نیاز داشته باشد.

بدانید که کسب و کارهای دیگر نیز ممکن است در همان رابطه با شما باشد

چالش ها در عین حال، و این تجربه مشترک می تواند مفید باشد. برای اینکه احساس انزوا کمتری داشته باشید، گور توصیه می‌کند با گروه‌های تجاری در منطقه خود تعامل داشته باشید، مانند گروه‌هایی که توسط اتاق بازرگانی محلی شما اداره می‌شوند، یا به دنبال فرصت‌های مربیگری همتا به همتا یا وبینارها باشید.

همانطور که Wall Drug ثابت کرده است، حتی بدترین بحران مالی در تاریخ ایالات متحده نمی‌تواند مانع از یک کسب‌وکار موفق شود. گور می‌گوید مالکانی که این همه‌گیری را تحمل کرده‌اند، توسط طیف وسیعی از چالش‌ها، از جمله بلایای طبیعی، قطعی برق یا برق و مشکلات کارکنان مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. او ادامه می‌دهد: «کسانی که پنج سال گذشته را پشت سر گذاشتند، فوق‌العاده قوی خواهند بود—آن‌ها باید کارهای زیادی را پشت سر بگذارند.

در نهایت، همانطور که از سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاده است، رکود دیگری می‌تواند منجر به شکل‌گیری بیشتر کسب‌وکارهای کوچک شود. سیمز می‌گوید: «این زمین حاصلخیز برای موج بزرگ بعدی نوآوری است.

گور می‌افزاید: «تاریخ نشان می‌دهد که کسب‌وکارها و کارآفرینانی که در زمان‌های بحران راه‌اندازی می‌کنند، نسبت به دارایی‌های خود بسیار انعطاف‌پذیر و بسیار باهوش هستند، بنابراین من نسبت به راه‌اندازی افراد جدید در حال حاضر خوش‌بینی زیادی دارم». cession

اگر هنوز آماده نشده اید آماده شدن برای رکود زمان می برد. این شامل داشتن درک کامل از هزینه های اصلی شما است تا بتوانید جریان نقدی را افزایش دهید (و متنوع کنید) و روابط قوی با متخصصان کلیدی ایجاد کنید که در طول بحران به شما کمک می کنند. با اختصاص زمان اختصاصی هر روز یا هفته، گور تخمین می‌زند که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند ظرف یک ماه برنامه‌ای را اجرا کنند – و در نهایت موقعیت خود را برای زنده ماندن از رکود افزایش دهند.

او می‌گوید: «بزرگ‌ترین نقطه ضعف مردم در اینجا وقت گذاشتن برای انجام آن است. “این یک “وقتی بتوانم به آن خواهم رسید” نیست، بلکه یک فکر بعدی نیست.”

بازبینی منظم صورت سود و زیان به شما کمک می کند تا وضعیت مالی خود را درک کنید، بنابراین می توانید در صورت لزوم تغییر دهید. سیمز می‌گوید: «واقعیت را نادیده نگیرید به امید اینکه بهتر شود. «اگر وارد دوره‌ای می‌شوید که شرایط سخت‌تر می‌شود، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ابتدا سود ناخالص خود را بهبود بخشید. فقط چیزهایی را بفروشید که می دانید پول در می آورید و در سطح سود ناخالص بیشترین درآمد را کسب می کنید.”

سیمز می گوید، در نهایت، زیان شخصی را که کاهش کسب و کار می تواند داشته باشد، در نظر بگیرید، از جمله اگر امور مالی شخصی و تجاری خود را در هم آمیخته باشید.

مواظب سلامت روان نیز در طول دوره های استرس مهم است، به گفته گور.

لاموناکا توصیه می کند از خود و تیمتان دو سوال بپرسید: چه چیزی را می توانیم کنترل کنیم؟ چه چیزی را نمی توانیم کنترل کنیم؟ وقتی برنامه‌ای برای مقابله با آنچه می‌توانید کنترل کنید دارید، به آن ادامه دهید، او می‌گوید: «هیچ چیز جای مداوم بودن را نمی‌گیرد.»

این مقاله در ابتدا در جولای/آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد SUCCESS. عکس از فروشگاه داروی دیوار.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی