مشتریان خود را بخشی از روایت تجاری خود کنید

مشتریان خود را بخشی از روایت تجاری خود کنید
اگر جوانان یک مزیت قطعی نسبت به تجربه دارند، این قدرت شور و شوق ساده لوحانه است. انرژی و استعداد خاصی برای تصاحب جهان وجود دارد که به مرور زمان و با کسب تجربه از بین می رود. در ازای از دست دادن آن اشتیاق ساده لوحانه، آنهایی از ما که کارآفرینان باتجربه هستیم، پوست هایی به دست می آوریم که ضخیم تر از فولاد هستند و به اندازه کافی قدرتمند برای هر طوفانی یا هر موقعیتی.
اما، تصور کنید ، چه می شد اگر بتوانید قدرت شور و شوق ساده لوحانه را با شن و ماسه ای به سختی میخ ترکیب کنید؟ تاثیر بر روی نتیجه تحول آفرین است.
در اوایل دهه ۲۰ خود به اندازه کافی خوش شانس بودم که مسئول یک شرکت کوچک بودم. ما هیچ بهترین روش را اجرا نکردیم زیرا بهتر از این را نمی دانستیم. این با اشتیاق محض اجرا شد، قدرت از بینایی و جسارت رویاپردازی در یک نسخه بتوار از اینکه اوضاع چگونه میتواند باشد. تمرکز کل شرکت بر روی ایده گرایی نتیجه شگفتانگیزی داشت.
تلاشهای ما توانست صنعت چند میلیارد دلاری را تغییر دهد که طی دههها تغییر چشمگیری نداشته است. . با این حال، در آن زمان، من تجربه کافی نداشتم که بدانم دقیقاً چگونه از آن استفاده کنم و به ناچار این حرکت از بین انگشتان ما رد شد.
با گذشت زمان، من از طریق رکود، رونق و مبارزات، تجربه سخت جنگی را به دست آوردم. زمانی که شرکت خودم را راهاندازی کردم، میدانستم چگونه از چشمانداز سود ببرم، اما چیزی در این مسیر گم شده بود. جسارت با ارزیابی ریسک اندازه گیری شده و بینش مبتنی بر تجربه جایگزین شد.
در حالی که پوست ضخیم مطمئن شد که من هرگز بیرون نمی روم. در تجارت، متوجه شدم که کم کم در حد متوسط خفه می شویم. توانایی عمل بر اساس مانیفست جسورانه ای که مذاکره نمی کرد و جرات رویاپردازی در آرمان گرایی را داشت از بین رفته بود. برای پیشرفت، باید یاد می گرفتم که چگونه قدرت اشتیاق ساده لوحانه را بازپس بگیرم.
تجربه به شما این توانایی را می دهد که یکپارچه بر آن غلبه کنید. موانع و چالشها، اما همچنین باعث میشود محافظهکارانهتر عمل کنید یا در مورد اینکه چه چیزی میتواند و چه چیزی نمیتواند کارساز باشد شک دارید. محافظه کاری به این دلیل است که ما به سادگی نمی خواهیم منحنی های یادگیری دردناک را دوباره تجربه کنیم. هر چه سن ما بالاتر میرود، تمایل کمتری برای صرف انرژی برای گذراندن آن دورهها داریم.
دلیلی که شرکت خود را راهاندازی کردید، بستری قدرتمند برای یک چشمانداز جسورانه است.
هیچکس شرکتی را راهاندازی نکرده است، زیرا با شرایط موجود در دنیا مشکلی ندارد. به زمانی که شرکت خود را راه اندازی کردید فکر کنید: چیزی بود که دیدید یا ناامید یا انگیزه کافی برای گفتن “این را می توان بهتر انجام داد.” همه کسبوکارها زندگی خود را آغاز میکنند زیرا چشماندازی وجود دارد که اعلام میکند جهان میتواند به نوعی بهتر شود. تجربه راهی دارد که باعث میشود ما این قدرت را از دست بدهیم و در عوض بیشتر روی مکانیک کسبوکار تمرکز کنیم.
آنچه باید داشته باشید. انجام دادن این است که دوباره آن هدف را احیا کنیم تا قدرت آن را بدست آوریم. برای انجام این کار، باید عادت داشته باشید که مدام به خود یادآوری کنید که چه چیزی باعث شد شرکت را شروع کنید. یک مانیفست جسورانه برای چشم انداز خود از آینده بنویسید و هر روز به آن بازگردید.
هیچکس شرکتی را راهاندازی نکرده است، زیرا با شرایط موجود در دنیا مشکلی ندارد. به زمانی که شرکت خود را راه اندازی کردید فکر کنید: چیزی بود که دیدید یا ناامید یا انگیزه کافی برای گفتن “این را می توان بهتر انجام داد.” همه کسبوکارها زندگی خود را آغاز میکنند زیرا چشماندازی وجود دارد که اعلام میکند جهان میتواند به نوعی بهتر شود. تجربه راهی دارد که باعث میشود ما این قدرت را از دست بدهیم و در عوض بیشتر روی مکانیک کسبوکار تمرکز کنیم.
آنچه باید داشته باشید. انجام دادن این است که دوباره آن هدف را احیا کنیم تا قدرت آن را بدست آوریم. برای انجام این کار، باید عادت داشته باشید که مدام به خود یادآوری کنید که چه چیزی باعث شد شرکت را شروع کنید. یک مانیفست جسورانه برای چشم انداز خود از آینده بنویسید و هر روز به آن بازگردید.
عملکرد از یک مانیفست جسورانه افراد با کیفیت بالاتری را به شرکت شما جذب میکند
وقتی شرکت خود را از منظر مانیفست جسورانه راه اندازی می کنید، یک اتفاق جالب شروع می شود. مردم شروع به جذب شما به روشی می کنند که به سادگی دوست داشتنی تر و طولانی تر از تمرکز بر مزایای مکانیکی کاری که انجام می دهید یا جزئیات روزمره روزمره کار است.
استخدام شما بهتر می شود زیرا افراد همفکر را جذب می کنید. بازاریابی شما بهتر می شود زیرا از یک مکان پرشور کار می کنید. شما مشتریان تکراری بهتر و طولانیتری را جذب میکنید، زیرا آنها به چشمانداز شما خریده شدهاند و احساس میکنند که به همان اندازه بخشی از آن هستند.
به جای اینکه کسبوکار خود را به یک روایت تبدیل کنید. بیشتر از یک کسب و کار
آنچه که اتفاق می افتد این است که شما و کسب و کارتان بخشی از یک روایت می شوید. بخشی از یک داستان، نه صرفاً یک تجارت دیگر در آنجا. مردم می خواهند شرکت کنند و شاهد چالش ها، پیروزی ها و تحقق چشم انداز باشند.
روایت قوی ترین شکل از اتصال طولانی مدت با ضربه زدن به دلیل شروع کسب و کارتان، آن را غیرقابل مقاومت کنید.