عمومی

کارشناسان ایده ها و الهاماتی را برای رشد یک بچه کوچک به اشتراک می گذارند کسب و کار

کارشناسان ایده ها و الهاماتی را برای رشد یک بچه کوچک به اشتراک می گذارند
کسب و کار

بسیاری از کسب و کارها با یک ایده جدید شروع می کنند. اما حتی اگر سال‌هاست که در آنجا بوده‌اید، برای رشد و شکوفایی کسب‌وکارتان به ایده‌های دیگری به صورت دوره‌ای نیاز خواهید داشت. برای دریافت نکاتی از اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین برای پرورش ایده ها و روش خود را بخوانید. کسب و کار.



دریافت کنید با الهام از ایده های بازاریابی جدید برای سال ۲۰۲۳

هر سال، بازاریابی شما طرح باید طوری تکامل یابد که نیازهای مصرف کنندگان امروزی را برآورده کند و به کسب و کار شما کمک کند تا برجسته شود. این به ایده ها و الهام جدیدی نیاز دارد که آنتونی ویلیامز به اشتراک می گذارد به BizSugar بروید تا ببینید اعضا چه می گویند.

svg%3E - کارشناسان ایده ها و الهاماتی را برای رشد یک بچه کوچک به اشتراک می گذارند
کسب و کار

بهترین دوره های آنلاین سئو را بیابید

SEO تقریباً در هر صنعتی می تواند برای مشاغل مفید باشد. و شما نیازی به یک شرکت بزرگ سئو ندارید تا این عملکرد را برای شما انجام دهد. دوره های آنلاین رایگان و پولی زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند این مفاهیم را خودتان یاد بگیرید. این پست eAskme را بررسی کنید توسط گواراو کومار برای لیست کامل.

از تیم خود اطمینان حاصل کنید آیا شاد و سازنده است

یک کسب و کار کوچک معمولاً با یک تیم شاد و سازنده می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. اما این می تواند به مهارت های رهبری قوی نیاز داشته باشد که باید در طول زمان پرورش داده شوند. دریافت نکات در این پست Startup Professionals Musings توسط Marty Zwilling.

اهداف بازاریابی خود را برای سال جدید تنظیم کنید

اگر می خواهید استراتژی بازاریابی خود را در سال ۲۰۲۳ بهبود بخشید، اهداف می توانند شما را در مسیر درست نگه دارند. اما چگونه می توانید اهدافی را تعیین کنید که در واقع سوزن را برای کسب و کار شما حرکت دهند؟ گرگ والتور به اشتراک می گذارد افکار در این پست Noobpreneur.

یک سازمان بازاریابی با عملکرد بالا ایجاد کنید

استراتژی بازاریابی شما چقدر خوب عمل می کند؟ اگر پاسخ را نمی دانید یا از نتایج فعلی خود کاملاً راضی نیستید، ممکن است نیاز به ایجاد تغییر داشته باشید. این پست MarTech توسط برایان کسمن شامل یک چارچوب ۵ نقطه ای برای ایجاد یک سازمان بازاریابی با عملکرد بالا.

ممیزی محتوا برای سئو انجام دهید

ممیزی محتوای آنلاین شما می تواند به شما کمک کند بهترین ایده های کسب و کار خود را جدا کنید. و استراتژی سئوی خود را بهبود بخشید. اما بهترین زمان برای انجام این وظیفه مهم چه زمانی است؟ بیشتر بیاموزید در این پست مجله موتور جستجو توسط آدام ریمر.

بلاگ خود را با تحقیقات کلیدواژه موثر رشد دهید

اگر برای بهبود استراتژی سئوی وبلاگ خود آماده هستید، می تواند به یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف کمک کند. این می تواند تحقیقات زیادی را ببرد. این را بخوانید پست Inspire to Thrive توسط لیزا سیکارد را برای دریافت نکات بخوانید. سپس از BizSugar بازدید کنید تا ببینید اعضای انجمن چه می گویند.

تعیین کنید که آیا ایده نرم افزار شما یک محصول است یا خیر. ویژگی

ایده های نرم افزاری جدید می توانند موفقیت های زیادی را برای کسب و کار شما در سال ۲۰۲۳ به ارمغان بیاورند. اما برخی از ایده ها به عنوان ویژگی مناسب تر هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است مناسب باشند. محصول جدید خودشان در این پست ENO8، جف فرانسیس در مورد آنچه که باید هنگام سازماندهی ایده های نرم افزاری خود بدانید بحث می کند.

بدانید در یک شرکت رسانه های اجتماعی به دنبال چه چیزی باشید.

استخدام یک شرکت برای مدیریت رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا در کسب و کار خود به موفقیت بیشتری برسید. اما همه شرکت ها خدمات یا سطح کیفیت یکسانی ارائه نمی دهند. بنابراین راشل استرلا از رسانه اجتماعی Strella می‌گذرد نکاتی را که باید هنگام انتخاب در این پست رعایت کنید.

بهترین بستر وبلاگ نویسی را برای سایت جدید خود بیابید

وقتی صحبت از وبلاگ نویسی به میان می آید، اکثر مردم از قبل درباره بلاگر و وردپرس می دانند. اما اینها تنها دو پلتفرم موجود نیستند. درک گزینه ها ممکن است به شما کمک کند تا ویژگی های دقیقی را که برای رشد وبلاگ خود نیاز دارید، به دست آورید. Lahaul Seth of Lion Blogger به چندین گزینه‌ها در اینجا. و اعضای BizSugar به گفتگو ملحق شدند اینجا.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا در نظر گرفته شود جمع بندی آینده انجمن، لطفا نکات اخبار خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی