عمومی

4 دلیل برای درخواست برای بهترین شرکت در تجارت 2022 جوایز

۴ دلیل برای درخواست برای بهترین شرکت در تجارت ۲۰۲۲
جوایز

اکنون برنامه های کاربردی برای جوایز سالانه بهترین در تجارت شرکت. همین امروز درخواست دهید!

در چهار دهه گذشته، شرکت شرکت‌هایی که سریع‌ترین رشد را داشته‌اند جشن گرفته است. در آمریکا از طریق سالانه Inc. لیست ۵۰۰۰٫ سه سال پیش، به این نتیجه رسیدیم که یک نوع  اضافی از بهترین ها شایسته شناسایی است — که نیازی به درآمدهای سابقه دار یا تسلط بر بازار ندارد. این در مورد بهترین بودن در تأثیرگذاری است، و برنامه سالانه جوایز بهترین‌ها در کسب‌وکار این را جشن می‌گیرد.

شاید برای اولین بار در تاریخ شهر خود برای تنوع و گنجاندن استخدام شده باشید. شاید برای مشتریانتان از آن فراتر رفته اید، حتی زمانی که به معنای ضربه زدن به خط پایین شما بود. یا شاید شما به طور چشمگیری در حال بازنگری در عملیات خود هستید تا ردپای محیطی شرکت خود را کاهش دهید. هر پیشرفتی که در سال گذشته برای ساختن آینده بهتر از امروز به دست آورده اید – هر تفاوتی که روی جامعه، صنعت، محیط زیست یا جامعه به طور کلی ایجاد کرده اید – ما می خواهیم در مورد آن بشنویم. .

شاید از خود بپرسید چه چیزی برای شما مفید است. در اینجا فقط چند مورد از مزایای شرکت در جوایز بهترین کسب و کار ۲۰۲۲ آمده است.

۱٫ یک داستان بزرگتر در مورد اینکه چرا شرکت شما کاری را که انجام می دهد بگویید.

شما از قبل می دانید که چه چیزی شما را هر روز صبح و اغلب از رختخواب بیرون می آورد. برای رویارویی با موانع پیش بینی نشده، در سفر خود برای ساختن چیزی از هیچ. شما “چرا” خود را پیدا کرده اید و هر کاری را که انجام می دهید هدایت می کند. احتمالاً این چیزی است که به شما کمک کرده است که تیم اختصاصی و بسیار مؤثر از افراد اطراف خود را جذب کنید که سال به سال به اجرای چشم انداز شما کمک می کنند. به قول Simon Sinek–نویسنده پشت “Start With Why” و TED Talk فوق العاده محبوب، “How Great Leaders Inspire Action”–“People don’t buy what شما انجام می دهید، آنها می خرند چرا شما این کار را انجام می دهید.”

پس در اینجا شانس شما برای به اشتراک گذاشتن ” چرا” با مخاطبان بسیار بیشتری – مشتریان بالقوه، شرکا، فروشندگان، سرمایه گذاران و موارد دیگر.

۲٫ روی یک مخزن استعداد گسترده‌تر ضربه بزنید.

البته، دستیابی به مخاطبان بسیار بیشتر به این معنی است که می‌توانید به مخاطبان بسیار بیشتری دسترسی پیدا کنید. استخر وسیع تری از استعداد این یکی از چیزهایی است که بیشتر در مورد آن از برگزیدگانی که در برنامه‌های جوایز ما شرکت کرده‌اند می‌شنویم: حضور در Inc. این فرصت را به شما می‌دهد که به طور چشمگیری بازی استخدام خود را افزایش دهید و در مقابل نامزدهایی قرار بگیرید که ممکن است در غیر این صورت شرکت شما را کشف نکنند.

۳٫ به صنعت خود توجه کنید.

Best in Business نه تنها برای برجسته کردن کارهایی که در کسب و کار انجام می دهید بلکه نحوه انجام آن را نیز برجسته می کند. . اگر می‌خواهید سطح را بالا ببرید و صنعت خود را تحت فشار قرار دهید تا استانداردهای بالاتری داشته باشد، اکنون وقت آن است که یک مگافون بزرگ‌تر را به دست بگیرید و جهان را در مورد آن آگاه کنید. هرچه افراد بیشتری از تلاش‌های فردی شما برای ایجاد تغییرات مثبت آگاه باشند، احتمال این تغییر بیشتر می‌شود.

۴٫ به جامعه ای از رهبران الهام بخش دیگر بپیوندید.

برترین های کسب و کار، بخشی از جامعه گسترده تر شرکت می شوند، که ما اغلب آن را دریافت می کنیم. برای فرصت‌های صحبت، منابع برای داستان‌های اضافی، و بینش در مورد مجموعه‌ای از مسائل مهم برای مخاطبان کارآفرینان ما ضربه بزنید.

بیشتر کاوش کنید بهترین ها در شرکت های تجاریgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - 4 دلیل برای درخواست برای بهترین شرکت در تجارت 2022
جوایزمستطیلحتما بخوانید : ایلان ماسک به تازگی نیروی هدایت کننده پشت تعقیب هایش را به اشتراک گذاشته است.
این ۱ کلمه ای است که بسیاری هرگز درباره آن نشنیده اند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی