عمومی

کارگران فدرال تراجنسیتی خواهان آموزش بیشتر هستند و ارتباط در مورد گنجاندن جنسیت

کارگران فدرال تراجنسیتی خواهان آموزش بیشتر هستند و
ارتباط در مورد گنجاندن جنسیت

کارمندان تراجنسیتی فدرال ناامیدی خود را در مورد عدم آموزش و ارتباطات در رابطه با محافظت از تراجنسیتی ها و فرآیندها ابراز کرده اند.

در حالی که کارمندان تراجنسیتی گفته اند که از شفافیت و قدردانی می کنند. آنها معتقدند که باید اقدامات بیشتری انجام شود.

کارگران فدرال معتقدند که آژانس‌ها، که در مارس ۲۰۲۳ در روز مشاهده تراجنسیتی منتشر شد، حمایت‌هایی ارائه شده است. می تواند راهنمایی ها را به طور مؤثرتری هم در سطوح مدیریتی و هم در سطوح کارمند منتقل کند. آنها می گویند که باید برای مدیران آموزش داده شود، بنابراین آنها می توانند با مسائل فنی و قانونی که کارمندان فدرال تراجنسیتی اغلب با آن مواجه هستند، مقابله کنند.

<نگرانی‌هایی توسط دو کارمند فدرال تراجنسیتی مطرح شد که شامل فقدان جزئیات در مورد جنبه‌های مهم انتقال، از جمله تغییر ضمایر و نام‌ها، و حمایت‌های موجود در مورد انتقال آنها بود. هر دو کارمند گفتند که راهنمایی های OPM در مورد هویت و شمول جنسیتی را ندیده اند یا از آن اطلاعی نداشته اند.

یکی از کارمندان گفت که آژانس در هنگام استخدام برای اولین بار آموزش هایی را در مورد گنجاندن جنسیت و هویت جنسی ارائه کرده است، اما راهنمایی بیشتر متمرکز بوده است. در مورد اطلاع رسانی به کارگران دگرجنسگرا و سیس جندر در مورد مسائل LGBTQ+.

گفتگو با شبکه جدید فدرال، یکی از کارمندان توضیح داد که چگونه وقتی موضوع را با مدیر خود مطرح کردند، فکر نمی کردند که او تجربه زیادی در برخورد با موضوع داشت. کارمند گفت: «او ضمایر یا نام ترجیحی یا چیز دیگری نپرسید.

کارمند تراجنسیتی دیگر به بخش منابع انسانی مراجعه کرد، اما متوجه شد که مدیران و کارمندان آموزش‌های اندکی دریافت کرده‌اند یا اصلاً آموزش‌های لازم را در مورد برخورد با آنها دریافت نکرده‌اند. کارمندان تراجنسیتی این کارمند همچنین گفت که آژانس آموزش های خود را در مورد آزار و اذیت به روز نکرده است و از نحوه انجام آن با قبل از انتشار دستورالعمل های OPM خبر داده است.

OPM گفت که دستورالعمل به روز شده آن منبع مهمی برای ارجاع است. به عنوان آژانس‌هایی که روی بهبود شیوه‌های گنجاندن جنسیت، از جمله استفاده از ضمیر و نام صحیح کار می‌کنند.

این داستان درس‌های مهمی را برای نیاز کسب‌وکارهای کوچک به آگاه ماندن و درک مسائل مربوط به هویت جنسیتی در محل کار ارائه می‌دهد.< /p>

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی