عمومی

بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار و کارگر

بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار و کارگر

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کار آزاد در حال افزایش است. فریلنسینگ می تواند راهی عالی برای کارآفرینان جدید برای ارائه خدمات به مشتریان باشد. و استخدام فریلنسرها راهی کارآمد برای کسب و کارهای کوچک برای رشد تیم است. بنابراین سؤال این است: این فریلنسرها و مشاغل کجا می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؟

وب‌سایت‌های فریلنسر مکان مناسبی برای مشاغل برای ارسال مشاغل آزاد فراهم می‌کنند. و سپس کارگران می توانند فرصت ها را مرور کنند و خدمات خود را به بازار عرضه کنند. چه به دنبال شغل آزاد جدید باشید و چه طراحان یا نویسندگان مستقل جدید، در اینجا برخی از بهترین وب سایت های فریلنسری وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

چرا در وب‌سایت‌های مستقل استخدام شوید؟

روش ما برای یافتن بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری

هنگام جستجوی بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری برای توصیه به صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان، ترکیبی از ویژگی‌هایی را که این پلتفرم‌ها باید داشته باشند به دقت در نظر می‌گیریم.

برای کمک به فریلنسرها در یافتن کار و کسب و کار در استخدام کارگران آزاد ماهر، ما” طیف وسیعی از پلتفرم های آنلاین را ارزیابی کرده ایم. هر معیار در مقیاسی از ۱۰ (مهمترین) تا ۱ (کمترین اهمیت) رتبه بندی می شود، با هدف ارائه توصیه هایی که نیازهای هر دو طرف بازار آزاد را برآورده می کند.

  1. تنوع و کیفیت فرصت های شغلی: اهمیت ۱۰/۱۰ (برای مترجمان آزاد)
    • تنوع فهرست های شغلی در صنایع و سطوح مهارت.
    • کیفیت و مشروعیت آگهی‌های شغلی.
    • فرصت‌هایی برای کنسرت‌های کوتاه‌مدت و پروژه‌های بلندمدت.
  2. دسترسی به استعدادهای ماهر و متنوع: اهمیت ۱۰/۱۰ (برای مشاغل)
    • تجمع گسترده ای از فریلنسرها با مجموعه مهارت ها و تجربیات متنوع.
    • مکانیسم هایی برای تأیید فریلنسر صلاحیت و تخصص.
    • در دسترس بودن هم متخصصان و هم متخصصان.
  3. رابط کاربری و سهولت استفاده: اهمیت ۹/۱۰
    • پیمایش و عملکرد وب سایت واضح و بصری.
    • فرآیندهای ساده برای ایجاد نمایه ها، ارسال مشاغل و ارسال پیشنهادات.
    • ابزارهای جستجو و فیلتر کارآمد برای مشاغل و نامزدها.
  4. قیمت گذاری منصفانه و ساختار کمیسیون: اهمیت ۸/۱۰
    • ساختارهای هزینه معقول و شفاف برای فریلنسرها و مشاغل.
    • ارزش برای پول با توجه به خدمات و ویژگی‌های ارائه شده.
    • گزینه‌های پرداخت مختلف، از جمله خدمات امانی، واریز مستقیم ، و تراکنش های امن.
  5. ابزارهای ارتباطی موثر: اهمیت ۷/۱۰
    • ویژگی های پیام رسانی و همکاری درون پلت فرم قابل اعتماد.
    • ابزارهایی برای زمان‌بندی، اشتراک‌گذاری فایل و مدیریت پروژه.
    • در دسترس بودن پشتیبانی برای ارتباط از راه دور، مانند تماس‌های ویدیویی.
  6. امنیت و پیشگیری از کلاهبرداری: اهمیت ۷/۱۰
    • اقدامات قوی برای محافظت از اطلاعات شخصی و مالی.
    • سیستم هایی برای جلوگیری از کلاهبرداری و فعالیت های متقلبانه وجود دارد.< /li>
    • فرایندهای حل اختلاف موثر.
  7. سیستم های بازخورد و بررسی: اهمیت ۶/۱۰
    • بازخورد جامع و سیستم های رتبه بندی برای مترجمان آزاد و کارفرمایان.
    • شفافیت در نمایش نظرات و سابقه کاری.
    • مکانیسم هایی برای اطمینان از اصالت و عادلانه بودن بررسی ها.
  8. پشتیبانی مشتری و منابع آموزشی: اهمیت ۵/۱۰
    • خدمات مشتری پاسخگو برای فنی و عملیاتی کمک.
    • در دسترس بودن منابع آموزشی، راهنماها، و بهترین شیوه‌ها.
    • تالارهای انجمن یا شبکه‌ها برای پشتیبانی بیشتر و شبکه‌سازی.
  9. <. /ol>

    با اعمال این معیارها، ما صاحبان مشاغل کوچک را به سمت وب‌سایت‌های مستقل راهنمایی می‌کنیم که نه تنها معتبر و گسترده هستند، بلکه با شرایط مالی همخوانی دارند. و نیازهای عملیاتی کسب و کار آنها

    ۲۰ مکان برای پر کردن یا یافتن شغل آزاد

    svg%3E - بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار و کارگر

    لیست انتخاب شده ما از ۲۰ وب سایت فریلنسری که فرصت ها و استعدادها را در زمینه های مختلف ارائه می دهند را ببینید. موردی را که برای کسب و کار کوچک شما مناسب است انتخاب کنید و از آن برای پر کردن یا یافتن شغل آزاد استفاده کنید.

    ۱٫ Upwork

    svg%3E - بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار و کارگر

    Upwork یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری است زیرا شبکه متنوعی از فریلنسرها و مشاغل دارد. تجربه کاملاً قابل تنظیم است. کسب و کارهای کوچک می توانند شغلی را ارسال کنند و سپس نامزدهای واجد شرایط را بررسی کنند. یا می‌توانید به Upwork اجازه دهید مترجم‌های آزاد را برای شما پیدا کند.

    از طرف دیگر، فریلنسرها می‌توانند پروژه‌های ارسال‌شده توسط کسب‌وکارها را مرور کنند یا از پیش تعریف‌شده خود پست کنند. پروژه هایی برای شرکت ها برای مناقصه همچنین دسته بندی های زیادی وجود دارد، از جمله طراحی، نوشتن، فناوری اطلاعات، فروش و حسابداری.

    Upwork همچنین میزبان کلیه فرآیندهای ارتباطی و پرداخت بین مشاغل و مترجمان آزاد مستقیماً در وب سایت است. برای پرداخت‌ها، Upwork کارمزد تراکنشی را دریافت می‌کند. این معمولاً برای کسانی که استخدام می‌کنند ۳ درصد و برای فریلنسرها یک مقیاس کشویی است. هر چه بیشتر در سایت کار کنید، هزینه کمتری دریافت می کنید.

    ۲٫ Fiverr

    Fiverr یک وب سایت مستقل است که برای پروژه ها ساخته شده است. هیچ نرخ ساعتی وجود ندارد – فقط قیمت گذاری بر اساس پروژه. بنابراین کسب و کارها می توانند فریلنسرهای مورد نیاز خود را برای کارهای خاص، مانند توسعه یک وب سایت یا لوگو، پیدا کنند. و فریلنسرها می توانند مشاغلی را پیدا کنند که به بهترین وجه با سطح مهارت و تجربه آنها مطابقت دارد.

    تعداد گسترده ای از دسته بندی ها در سایت وجود دارد، از جمله مشاغل طراحی، بازاریابی، ترجمه، ویدئو، صدا، فنی و نویسندگی. و هزاران فریلنسر در سراسر جهان برای این مشاغل رقابت می کنند، بنابراین با پیمانکاران بین المللی کار کنید رایج است. Fiverr همچنین بسته های تجاری ساخته شده برای تیم ها را ارائه می دهد. با این کار، می‌توانید با استعدادهای مناسب مطابقت داشته باشید و همکاری با همه فریلنسرهای خود را به‌طور هم‌زمان مدیریت کنید.

    مانند بسیاری از وب‌سایت‌های فریلنسری دیگر، Fiverr معاملات را مستقیماً در پلتفرم خود میزبانی می‌کند. این به آنها اجازه می دهد تا برای فریلنسرها و مشاغل کارمزدهای مبتنی بر تراکنش دریافت کنند. اینها بر اساس قیمت پروژه متفاوت است. آن‌ها همچنین حساب‌های تجاری پولی را با قیمت ۱۴۹ دلار در سال ارائه می‌کنند که سال اول رایگان است.

    ۳٫ LinkedIn ProFinder

    LinkedIn ProFinder یک پلت فرم برای یافتن کار آزاد در سایت محبوب شبکه های تجاری است. به عنوان یک کسب و کار، می توانید یک پروژه ایجاد کنید و سپس از حداکثر پنج ارائه دهنده پیشنهاد دریافت کنید. یا می‌توانید ارائه‌دهندگان خدمات را در دسته‌بندی انتخابی خود مرور کنید.

    کاربران آزاد می‌توانند برای این پیشنهادات درخواست دهند یا پیشنهادات خود را ایجاد کنند که کسب‌وکارها بتوانند آن‌ها را مرور کنند. طیف متنوعی از فرصت‌ها برای تقریباً هر کسی در LinkedIn وجود دارد.

    دسته‌ها شامل امور مالی، عملیات، حقوق، املاک، عکاسی و مشاغل نویسندگی آزاد و غیره است. البته یکی از بزرگترین مزایای این گزینه این است که بسیاری از مشاغل و فریلنسرها از لینکدین برای مقاصد دیگر استفاده می کنند. بنابراین مجموعه بالقوه شما از مشاغل و/یا متقاضیان بزرگ است. و اگر از قبل یک حساب لینکدین دارید، شروع کار آسان است.

    LinkedIn ProFinder به جای کارمزد مبتنی بر تراکنش، طرح های اشتراک را ارائه می دهد. ارائه دهندگان خدمات ۱۰ پروژه اول خود را رایگان دریافت می کنند و سپس برای ادامه باید برای اشتراک تجاری LinkedIn Premium با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار ثبت نام کنند. ارسال شغل و استخدام کارگران رایگان است.

    ۴٫ TaskRabbit

    TaskRabbit یک وب سایت مستقل است که هدف آن کسانی است که به دنبال مشاغل سریع یا کمک در کارهای روزمره هستند. هم افراد و هم مشاغل می توانند کارگران را در این پلتفرم استخدام کنند. به عنوان مثال، یک کسب و کار کوچک ممکن است شخصی را پیدا کند که اسناد را به شریک خود در سراسر شهر تحویل دهد یا یک قطعه خراب از تجهیزات را در دفتر کارش تعمیر کند. برای فریلنسرها، این پلتفرم برای دست‌کاران، جابجایی‌ها، رانندگان حمل‌ونقل و هر کسی که به دنبال کسب درآمد سریع از مشاغل مبتنی بر نیروی کار است، عالی است. TaskRabbit همچنین در خدمات یک روزه تخصص دارد. بنابراین برای کسانی که به دنبال کمک سریع یا پرداخت سریع هستند ایده آل است. و یک رابط کاربرپسند برای کسانی که به دنبال کمک یا فرصت هستند وجود دارد.

    در نرخ ساعتی هزینه خدمات ۱۵ درصدی وجود دارد. کسانی که وظیفه استخدام می کنند، نرخ های ساعتی را می بینند که قبلاً شامل این هزینه است. کارمندان همچنین می‌توانند برای مواردی مانند مسافت پیموده شده یا پارکینگ بازپرداخت دریافت کنند که هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

    ۵٫ ۹۹Designs

    کسانی که به دنبال طراحان آزاد یا مشاغل آزاد مبتنی بر طراحی هستند، باید ۹۹Designs. وب سایت فریلنسری متعلق به Vistaprint است. و در خدماتی مانند طراحی لوگو، وب سایت و گرافیک تخصص دارد. این پلتفرم عمدتاً بر روی “مسابقه ها” اجرا می شود، جایی که فریلنسرها بر اساس مشخصات یک پروژه پیشنهادات خود را ارائه می دهند. سپس کسب‌وکارها می‌توانند مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند و به کار بپردازند.

    درعوض، می‌توانید از وب‌سایت فریلنسری مانند یک هیئت شغلی سنتی‌تر استفاده کنید و یک طراح خاص را برای مدت کوتاهی استخدام کنید. برای طراحان، برای کسانی که می‌خواهند روی پروژه‌های مختلف کار کنند یا با ایده‌های منحصربه‌فرد رقابت کنند، عالی است.

    این کار همچنین بر اساس تقاضا انجام می‌شود. بنابراین اگر یک طراح با یک شغل تمام وقت هستید و فقط می خواهید در مواقعی مقداری پول نقد اضافی به دست آورید، رقابت برای مناقصه ممکن است راه ایده آلی برای یافتن بهترین شغل آزاد باشد.

    مسابقات با قیمت ثابت همراه هستند. برای شرکت ها، از ۲۹۹ دلار شروع می شود. همچنین اگر برای آژانسی کار می‌کنید که به کمک طراحی زیادی نیاز دارد، می‌توانید ابزارهای نصب و استخدام سفارشی دریافت کنید. برای طراحان، رقابت برای مشتریان بالقوه در ۹۹Designs رایگان است.

    ۶٫ Thumbtack

    Thumbtack متخصص در ارتباط با متخصصان محلی است که به دنبال کار با صاحبان خانه و مشاغلی که به کمک نیاز دارند. کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای همه چیز از برف‌روبی گرفته تا نقاشی اداری کمک بیابند. و متخصصان محلی می توانند برای یک نمایه ثبت نام کنند و دقیقاً در جوامع محلی خود برای مشاغل رقابت کنند.

    این یکی از بهترین راه ها برای ارائه دهندگان خدمات برای بازاریابی خدمات خود یا افرادی است که به دنبال کار پاره وقت برای یافتن هستند. مشاغل قراردادی یا آزاد در صورت نیاز. برخی از این ارتباطات حتی ممکن است به روابط تجاری طولانی مدت تبدیل شوند. اما دیگران ممکن است به سادگی راهی برای کسب مقداری پول نقد در صورت نیاز ارائه دهند.

    Thumbtack هم برای حرفه ای ها و هم برای کسانی که به دنبال کمک آزاد هستند رایگان است. این سایت از طریق Thumbtack Pro که در اصل یک گزینه تبلیغاتی است، درآمد کسب می کند. ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانند یک نمایه ایجاد کنند و سپس در نتایج جستجو برای مشاغل در دسته خود بالاتر نشان داده شوند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال تبدیل خدمات آزاد خود به یک کنسرت تمام وقت هستند.

    ۷٫ Freelancer

    Freelancer یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای مشاغل است. که نیاز به کار با انواع فریلنسرها دارند. دسته بندی های زیادی وجود دارد، از جمله پشتیبانی وب، ورود داده ها، ترجمه، توسعه برنامه، رسانه های اجتماعی و فروش. بنابراین اگر به طور مرتب برای پروژه های مختلف به فریلنسر نیاز دارید، می توانید فقط برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و در صورت نیاز هر ساعت افراد را استخدام کنید. برای کسانی که سعی در یافتن کار دارند، شبکه بزرگ کسب‌وکارهایی که از تابلوی شغلی استفاده می‌کنند، یک مزیت بزرگ را فراهم می‌کند.

    کسب‌وکارها می‌توانند به سادگی یک پروژه پست کنند و پیشنهادات را بررسی کنند تا با مترجمان آزاد واجد شرایط ارتباط برقرار کنند. فریلنسرها می‌توانند نمایه‌ها را تکمیل کنند، مشاغل را مرور کنند و پیشنهادات بنویسند. همچنین محدود کردن فرصت‌ها بر اساس کلمات کلیدی، موقعیت مکانی، مهارت‌ها و بسیاری از عوامل دیگر آسان است. وب‌سایت فریلنسری همچنین دارای یک پلت فرم پرداخت امن است تا اطمینان حاصل کند که هر دو طرف راضی هستند و پس از اتمام کار، پرداخت دریافت می‌شود.

    فریلنسر رایگان برای ثبت‌نام و شروع کار است. این سایت برای مشاغلی که پیشنهادات را می پذیرند، کارمزد تراکنش دریافت می کند. هزینه های دقیق می تواند متفاوت باشد، اما معمولاً حدود ۳ درصد کاهش می یابد.

    ۸٫ Toptal

    Toptal یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای حرفه ای است. متخصصان و شرکت هایی که به دنبال استخدام آنها هستند. در واقع، این وب‌سایت خود را به عنوان یک سرویس آزاد برای کارگرانی که در سه درصد برتر در حوزه کاری خود قرار دارند، علامت‌گذاری می‌کند.

    کسب و کارها می‌توانند افراد حرفه‌ای از صنایع مختلف، از جمله توسعه نرم‌افزار، مدیران پروژه، و کارشناسان امور مالی را پیدا کنند. و می توانید مطمئن باشید که در حال یافتن متخصصان واجد شرایطی هستید که خدمات سطح بالایی را ارائه می دهند. البته، هر کسی نمی تواند برای یک حساب کاربری در Toptal ثبت نام کند.

    ابتدا باید واجد شرایط باشید. با این حال، متخصصانی که واجد شرایط بازاریابی خدمات خود در Toptal هستند می توانند به راحتی با شرکت هایی که مایل به پرداخت هزینه برای کیفیت هستند ارتباط برقرار کنند. این اغلب با کسانی که در تابلوهای شغلی سنتی هستند که به دنبال یافتن بهترین معامله در هنگام پر کردن یک شغل آزاد هستند، فاصله دارد.

    Toptal یک سرویس سفارشی است. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند مستقیماً با سایت کار کنند تا برنامه‌ای برای استخدام و یافتن بهترین فریلنسرها در یک بودجه تعیین شده ایجاد کنند. وب سایت فریلنسری معمولاً به یک سپرده اولیه ۵۰۰ دلاری نیاز دارد که سپس به اولین فاکتور شما می رود.

    ۹٫ Behance

    Behance یک سایت مستقل است که با یک شبکه اجتماعی ترکیب شده است. برای طراحان کسانی که به دنبال شغل طراحی هستند می توانند تصاویر بصری را برای نمایش کار خود یا پیشنهاد شغل ارسال کنند. و شرکت‌هایی که به دنبال استخدام طراحان هستند، می‌توانند سایت را برای الهام گرفتن و یا پست کردن مشاغل خود مرور کنند.

    علاوه بر مشاغل آزاد، این سایت همچنین به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا مشاغل طراحی تمام وقت و پاره وقت را برای کسانی که به دنبال استخدام هستند ارسال کنند. خانه علاوه بر صفحه کار، Behance همچنین می تواند به سادگی برای نمایش کارهای خلاقانه استفاده شود. بنابراین اگر یک طراح هستید، می توانید یک نمایه ایجاد کنید و برخی از کارهای خود را آپلود کنید. سپس می‌توانید آن را در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت خود یا هر جای دیگر آنلاین به اشتراک بگذارید. این ممکن است سنتی ترین راه برای یافتن بهترین مشاغل آزاد نباشد. اما شرکت‌های زیادی وجود دارند که ممکن است طراحان را بر اساس مجموعه‌ای آنلاین مانند این استخدام کنند.

    درخواست برای مشاغل در Behance کاملا رایگان است. با این حال، باید از شما دعوت شود تا برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. برای مشاغل، ارسال مشاغل حتی در حال حاضر رایگان است، اگرچه برای مدت زمان محدودی است. این سایت متعلق به Adobe است. بنابراین، کسب‌وکارها ممکن است در آینده برای ارسال مشاغل به یک طرح اشتراک نیاز داشته باشند.

    ۱۰٫ گورو

    گورو یک پلت فرم امن برای مترجمان آزاد برتر ارائه می دهد. این سایت دسته بندی های مختلفی را برای مشاغل آزاد ارائه می دهد، از جمله مدیریت، برنامه نویسی، نویسندگی، هنر، امور مالی، حقوقی و آموزشی. این سایت فریلنسرها را تأیید می کند و بازخوردهایی را منتشر می کند تا به کسب و کارها آرامش خاطر بدهد. به طور کلی مکانی برای موقعیت های سطح ورودی نیست. بنابراین برای شرکت‌هایی که مایلند کمی بیشتر برای کیفیت بپردازند، بهتر است.

    از طرف فریلنسر، Guru برنامه‌ها و پرداخت انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد. شرایط برای کسانی که می خواهند تجربه خود را ایجاد کنند. برندسازی سایت همچنین شانس مناسبی برای یافتن شرکت هایی فراهم می کند که مایل به پرداخت هزینه برای استعدادهای برتر هستند. بنابراین اگر سال‌ها تجربه دارید یا مهارت‌هایی دارید که به شدت دنبال می‌شوند، این ممکن است یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری برای شما باشد.

    وب‌سایت فریلنسری راه‌حل‌های سفارشی را برای مشاغل با اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند ساختار کارمزد را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای آنها سازگار است. برخی به شما اجازه می دهند هزینه ها را با کارگران تقسیم کنید. و دیگران می توانند گزینه های ساختارمندتری را انتخاب کنند. علاوه بر این، این شرکت به خود می بالد که آنها کمترین هزینه ها را در صنعت دارند، اگرچه ماهیت قابل تنظیم ساختار هزینه آنها به این معنی است که هیچ اطلاعات خاصی به صورت آنلاین ارائه نمی شود.

    ۱۱٫ SimplyHired

    SimplyHired بیشتر یک تابلوی شغلی سنتی است. اما می توانید از آن برای پست و یافتن مشاغل آزاد و همچنین موقعیت های ساعتی و حقوقی استفاده کنید. مشاغل آزاد ارسال شده در سایت در وب سایت های برتر مانند Indeed توزیع می شوند و به شرکت ها امکان انتخاب گسترده ای از نامزدهای بالقوه را می دهند. و از نیاز شما به صرف زمان و هزینه برای ایجاد لیست های متعدد جلوگیری می کند. همچنین می‌تواند برای شرکت‌ها مفید باشد که کارمندان داخلی و مستقل را با استفاده از یک پلتفرم استخدام کنند.

    برای فریلنسرها، طیف متنوعی از گزینه های شغلی مزیت اصلی این سایت است. برخی حتی ممکن است بخواهند کاری پیدا کنند که با نقش سنتی تری مطابقت داشته باشد. بنابراین این سایت به شما امکان می دهد چندین نوع فرصت را در یک مکان مرور کنید.

    ثبت نام و شروع به ارسال مشاغل در SimplyHired رایگان است. کسب‌وکارها فقط پس از ایجاد نامزدهای واجد شرایط، نام متقاضی و اطلاعات تماس را پرداخت می‌کنند.

    قیمت دقیق اطلاعات تماس بسته به نوع شغل ارسال شده متفاوت است. و شما فقط برای تعداد دقیق نامزدهایی که می خواهید با آنها تماس بگیرید، پرداخت می کنید. بنابراین اگر می‌توانید از طریق برنامه‌ها بگویید بهترین استخدام‌کننده فریلنسری چه کسی خواهد بود، فقط باید اطلاعات تماس آن شخص را خریداری کنید. اگر می‌خواهید با تعداد معدودی از کاندیداها مصاحبه کنید، می‌توانید دقیقاً آن‌ها را انتخاب کنید یا حتی در حین حرکت پرداخت کنید.

    ۱۲٫ اکنون بهتر کار کنید

    اکنون بهتر کار کنید یکی از بهترین ها است وب سایت های فریلنسری به طور خاص برای یافتن دستیاران مجازی. برای کسب و کارها، این زمان شما را آزاد می کند تا بتوانید روی کارهای مهمی که برای رشد کسب و کارتان لازم است کار کنید. برای فریلنسرها، مشاغل دستیار مجازی درآمد قابل اعتماد و کاری را فراهم می‌کنند که تقریباً از هر کجا می‌توانید انجام دهید.

    Work Better Now فقط دستیارهای مجازی تمام وقت ارائه می‌دهد. آنها با نرخ تعیین شده ۱۷۵۰ دلار در ماه کار می کنند. و این شامل همه هزینه‌ها می‌شود، بنابراین لازم نیست نگران هزینه‌های غیرمنتظره باشید.

    ۱۳٫ Upstack.co

    Upstack یک سایت مستقل است که مخصوص توسعه دهندگان است. از آنجایی که این زمینه به سرعت در حال رشد است، در حال تبدیل شدن به یک گزینه به طور فزاینده ای محبوب برای شرکت هایی است که به کمک فنی اضافی در پروژه های خاص نیاز دارند.

    این سایت مجموعه بزرگی از کاندیداهای جهانی و بررسی شده را ارائه می دهد تا به کسب و کارها کمک کند تا به سرعت بهترین توسعه دهندگان آزاد را پیدا کنند. و برای فریلنسرها، این سایت امکان دسترسی به شرکت هایی را فراهم می کند که به دنبال نامزدهای هدف هستند. بنابراین شانس شما برای یافتن شغل آزاد مرتبط بسیار زیاد است. استفاده از Upstack تضمین می‌کند که هر دو طرف صنعت توسعه را درک می‌کنند و با شرایط و نرخ‌های مورد استفاده برای تسهیل این نوع کار آشنا هستند.

    Upstack با علامت‌گذاری نرخ‌های توسعه‌دهنده درآمد کسب می‌کند. بنابراین فریلنسرها مبلغی را که می خواهند پرداخت کنند تعیین می کنند. سپس شرکت ها اطلاعات قیمت گذاری را دریافت می کنند که شامل آن هزینه های اضافی است. این به هر دو طرف اجازه می دهد تا نرخ های مورد نظر خود را بدون محاسبه هزینه های غیرمنتظره دریافت کنند.

    ۱۴٫ AngelList

    AngeList بخشی از Angel.co، بزرگترین انجمن استارت آپی جهان است. این شامل یک هیئت شغلی است که هم فرصت های کاری داخلی و هم آزاد را ارائه می دهد. فریلنسرها می توانند فرصت ها را بر اساس صنعت، کلمه کلیدی یا مکان جستجو یا مرور کنند. و استارت‌آپ‌ها می‌توانند نامزدهایی را پیدا کنند که علاقه‌مند به پیوستن به تیمشان در روزهای اولیه هستند.

    برای استارت‌آپ‌ها، AngelList همچنین پشتیبانی و ابزارهایی را برای ارتباط با سرمایه‌گذاران و دریافت سایر منابع استارت‌آپ ارائه می‌کند. بنابراین مدیریت همه این عملکردها در یک حساب کاربری راحت است. و استفاده از این پلتفرم تضمین می‌کند که نامزدهایی را پیدا می‌کنید که برای سفر کار برای یک استارت‌آپ آماده هستند.

    از طرف دیگر، AngelList فرصت‌های هیجان‌انگیزی را به فریلنسرها ارائه می‌دهد تا در روزهای اولیه درگیر شوند. از اداره یک شرکت بسیاری از کارگران این نوع محیط را به دلیل آزادی و خلاقیت موجود در چنین موقعیت هایی ترجیح می دهند.

    ارسال و درخواست شغل در AngelList رایگان است. این شرکت از طریق مدیریت صندوق و سایر خدمات درآمد کسب می کند.

    ۱۵٫ PeoplePerHour

    svg%3E - بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار و کارگر

    PeoplePerHour یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای کسانی است که به دنبال کار ساعتی هستند یا کسانی که به دنبال استخدام افراد در ساعت هستند. کسب‌وکارها می‌توانند به سادگی یک پروژه پست کنند، کاندیداها را مرور کنند، و با کسانی که به نظر بهترین هستند ارتباط برقرار کنند.

    از طرف دیگر، فریلنسرها می توانند پیشنهادات را ارسال کنند، که مجموعه ای از خدمات است که کسب و کارها می توانند مرور کنند. این امر به آنها کنترل بیشتری بر فرآیند می‌دهد و می‌تواند با اجتناب از نیاز به ایجاد فهرست‌های شغلی واقعی، در وقت کسب‌وکارها صرفه‌جویی کند. این سایت دارای خدمات ارتباطی و پرداخت نیز می باشد. آن‌ها پرداخت‌ها را از قبل جمع‌آوری می‌کنند و آن پول را در امان نگه می‌دارند تا اطمینان حاصل کنند که به فریلنسرها هنگام انجام کار پرداخت می‌شود، اما نه قبل از آن.

    هیچ هزینه‌ای برای ثبت نام برای یک حساب وجود ندارد. افراد در هر ساعت به سادگی کارمزد تراکنش را دریافت می کنند که بین ۲۰ تا ۳٫۵ درصد متغیر است. اینها بر اساس یک مقیاس چرخشی محاسبه می شوند. بنابراین هر چه بیشتر در سایت کار کنید، هزینه کمتری از شما دریافت می شود.

    ۱۶٫ Indeed

    Indeed یکی از پربازدیدترین تابلوهای کار در کشور است که ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیون بازدیدکننده فعال دارد. بنابراین اندازه عظیم آن مزایایی را هم برای مشاغل و هم برای فریلنسرها فراهم می کند. کسب و کارها می توانند شغل سنتی یا آزاد پست کنند. یا کارگران می‌توانند رزومه خود را مستقیماً آپلود کنند.

    حتی بخش خاصی برای کار از راه دور وجود دارد که مخصوصاً برای مشاغل آزاد مرتبط است. و Indeed راهنماها و مطالب آموزشی را هم برای شرکت ها و هم برای جویندگان کار ارائه می دهد. به طور خاص، یک جوینده کار ممکن است بخواهد قبل از درخواست شغل، درباره یک شرکت خاص اطلاعات بیشتری کسب کند. در این مورد، بررسی‌های شرکتی از کارمندان و فریلنسرهای قبلی موجود است. این سایت همچنین اطلاعات حقوق و دستمزد را برای کمک به کارگران و شرکت‌ها در تعیین نرخ‌های رقابتی ارائه می‌دهد.

    هم پست کردن و هم درخواست شغل در Indeed رایگان است. این سایت با ارائه لیست های حمایت شده و سایر ارتقاها درآمد کسب می کند. بنابراین اگر می خواهید دید شغل یا رزومه خود را افزایش دهید، هزینه هایی وجود دارد. اما بسیاری از آنها با حساب‌های رایگان به فرصت‌های زیادی دسترسی پیدا می‌کنند، به‌ویژه اگر به‌دنبال کار آزاد یا کارگر عمومی هستید.

    ۱۷٫ FlexJobs

    FlexJobs در کار از راه دور و فرصت های شغلی انعطاف پذیر تخصص دارد. این ممکن است شامل یک شغل آزاد یا یک موقعیت سنتی باشد که به سادگی به افراد اجازه می دهد از راه دور یا طبق برنامه خود کار کنند. این برای هر کسی که توانایی کار در خانه را ارزش دارد یا کسانی که می خواهند سفر کنند عالی است. و فهرست نامزدها را برای مشاغلی که می خواهند برای مشاغل مستقل از موقعیت مکانی استخدام کنند باز می کند.

    <علاوه بر این، تیم شرکت ها و نامزدها را بررسی می کند. بنابراین همه در هر دو طرف فقط مرتبط ترین فرصت ها را می بینند. آنها همچنین پشتیبانی مشتری را در طول فرآیند ارائه می‌کنند تا مطمئن شوند که تجربه استخدام و عضویت به خوبی اجرا می‌شود.

    این سایت براساس طرح‌های عضویت اجرا می‌شود. بنابراین برای پست کردن مشاغل یا دیدن فرصت های کامل باید هزینه اشتراک بپردازید. برنامه های کارفرما از ۲۹۹ دلار در ماه شروع می شود. و طرح‌های عضو از ۱۴٫۹۵ دلار در ماه شروع می‌شود.

    ۱۸٫ Craigslist

    Craigslist تبلیغات طبقه بندی شده را تقریباً برای همه چیز – از جمله مشاغل آزاد مزیت اصلی این است که کاملاً قابل تنظیم است و همه در مورد آن می دانند. این می تواند به شما کمک کند تا به تعداد زیادی از نامزدها برای یک آگهی شغلی آزاد دست پیدا کنید. و فریلنسرها می توانند روزانه هزاران فرصت جدید را مرور کنند. حتی می توانید یک پست برای تبلیغ خدمات فریلنسری خود ایجاد کنید. Craigslist یک سرویس مبتنی بر مکان است. بنابراین برای مشاغلی که ممکن است به فردی در یک منطقه خاص نیاز داشته باشد، بهتر است، و برای فرصت‌های مستقل از موقعیت مکانی کمتر ایده‌آل است.

    با این حال، سایت‌های شخص ثالثی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند همه فرصت‌ها را در Craigslist جستجو کنید. و اگر کسب‌وکاری دارید و به یک شغل آزاد از راه دور نیاز دارید، می‌توانید آن را به Craigslist در چندین شهر پست کنید.

    پست‌های Craigslist هستند. به طور کلی رایگان اما اکنون هزینه ای برای آگهی های شغلی وجود دارد که بسته به موقعیت مکانی شما از ۱۰ تا ۷۵ دلار متغیر است. ایجاد یک حساب کاربری و ارسال انواع دیگر رایگان است.

    ۱۹٫ Crowdspring

    svg%3E - بهترین وب سایت های فریلنسری برای یافتن کار و کارگر

    crowdspring یک وب سایت آزاد است که هدف آن ساده سازی روند استخدام یک شخص طراحی مستقل است. این سایت انواع مختلفی از استعدادهای طراحی را ارائه می دهد از جمله کسانی که می توانند آرم ، کارت ویزیت ، گرافیک رسانه های اجتماعی و حتی بسته بندی ایجاد کنند. “/>

    چند روش برای استفاده از سایت وجود دارد. می توانید یک پروژه را شروع کرده و سپس بهترین طراحان را انتخاب کنید. یا می توانید یک پروژه ۱ به ۱ را برای کار مستقیم با طراحان مستقل شروع کنید. Crowdspring یک تیم پشتیبانی مشتری برای پاسخ به سؤالات و کمک به شما در یافتن بهترین نامزدهای مستقل است. برای طراحان ، این سایت به شما امکان می دهد تا پروژه هایی را که به خصوص به مهارت ها و تجربه های شما مربوط می شوند ، پیشنهاد دهید. مسابقه هایی که طراحان می توانند در یک شغل پیشنهاد دهند با ۲۹۹ دلار شروع می شوند. و پروژه هایی که در آن با یک طراح واحد کار می کنید با ۲۰۰ دلار شروع می شود. اما یک لیست انتظار در دسترس است. بنابراین می توانید اطلاعات تماس خود را اضافه کرده و با باز شدن یک دوره ثبت نام جدید به روزرسانی کنید. ۲۰٫ دایرکتوری مشاور Bizsugar

    bizsugar یک جامعه کامل است مشاغل کوچک ، آزاد و متخصصان. و دایرکتوری مشاوران یک مکان را برای افرادی که خدمات ارائه می دهند برای ارتباط با مشاغل که به کمک آنها نیاز دارند فراهم می کند. ، بین دیگران. فهرست مشاوران Bizsugar صرفاً لیستی از ارائه دهندگان خدمات است. بنابراین می توانید دسته بندی ها را مرور کنید یا یک حرفه ای را که می خواهید با آن کار کنید جستجو کنید. سپس مستقیماً با آنها تماس بگیرید. Bizsugar معاملات یا کار تضمین را تسهیل نمی کند. هنوز تعداد نسبتاً کمی از اعضای Vetted که خدمات ارائه می دهند وجود دارد. بنابراین ممکن است این یک فرصت خوب برای آزادکاران و متخصصان باشد که واقعاً از هم جدا شوند. در فهرست نمایش داده می شود. Bizsugar به روندهای مشاغل کوچک وابسته است. >

    وب سایت توضیحات ایده آل برای

    class class =” column-4 “> هزینه برای استخدام class class =” column-5 “> هزینه برای آزادکاران

    < /thead>

    upwork < /td> تجربه قابل تنظیم با یک شبکه بزرگ از آزادکاران و مشاغل. پروژه های مختلف در زمینه های مختلف. class = “column-4″> 3 ٪ هزینه معامله. هزینه مقیاس کشویی بر اساس درآمد. عجیب “خوانایی =” ۴ “> fiverer قیمت گذاری مبتنی بر پروژه با استخر جهانی فریلنسرها. خدمات خاص کار مانند طراحی و نوشتن. با قیمت پروژه متفاوت است. با توجه به قیمت پروژه متفاوت است. ستون ۲ “> کار آزاد را در سایت شبکه تجاری پیدا کنید. خدمات حرفه ای متنوع. اشتراک برای ارائه دهندگان خدمات. “> TaskRabbit کارهای سریع کار یا کارهای روزمره. محلی ، کار فوری مبتنی بر کار. ۹۹designs طراحی متمرکز پلتفرم در حال اجرا در مسابقات. طراحان مستقل و مشاغل مبتنی بر طراحی. /td> رایگان برای رقابت برای مشتری. ۱ “> Thumbtack متخصصان محلی را با مشاغل برای انواع خدمات متصل می کند. . رایگان برای استخدام. freelancer دامنه دسته گسترده برای پروژه ها و مشاغل مختلف. انواع مختلفی از پروژه ها در زمینه های مختلف. هزینه معامله در حدود ۳ ٪. ستون ۵ “> هزینه معامله متفاوت است. class = “column-2″> سایت مستقل سطح بالا برای متخصصان برتر. قیمت گذاری سفارشی ، سپرده اولیه مورد نیاز است. ۹ “> behance پلت فرم طراحی متمرکز با جنبه شبکه اجتماعی. مشاغل طراحی و نمایش طراحی نمایش. guru امن سکوی آزادکار با تجربه در چندین دسته. کار مستقل سطح بالا. هزینه استفاده از پلتفرم متفاوت است. > SimplyHired هیئت شغلی سنتی همچنین فرصت های مستقل را ارائه می دهد. td class = “column-4″> رایگان برای ارسال ، پرداخت اطلاعات تماس با نامزد. رایگان برای اعمال. ROW-13 ODD “خوانایی =” ۸ “> اکنون بهتر کار کنید در خدمات دستیار مجازی تخصص دارد. class = “column-3″> مشاغل نیاز به دستیاران مجازی تمام وقت. نرخ ثابت ۱۷۵۰ دلار در ماه. > قابل اجرا نیست (موقعیت های تمام وقت). > وب سایت آزاد برای توسعه دهندگان. پروژه های توسعه و فنی. در نرخ توسعه دهنده. = “ستون ۱″> Angellist صفحه کار برای استارتاپ ها ، از جمله نقش های آزاد. کار مستقل مرتبط. رایگان برای ارسال شغل. tr class = “row-16” readability = “8”> peopleperhour کار ساعتی را ارائه می دهد و بسته های خدمات را برای مشاغل تنظیم می کند. کار آزاد ساعتی در زمینه های مختلف کار می کند. class = “column-5″> هزینه های معامله از ۲۰ ٪ تا ۳٫۵ ٪. > در واقع صفحه اصلی کار که شامل مشاغل مستقل است. td class = “column-4″> رایگان برای ارسال ، ارتقاء پرداخت شده برای دید. رایگان برای اعمال. -۱۸ حتی “خوانایی =” ۸ “> flexjobs در فرصت های شغلی از راه دور و انعطاف پذیر تخصص دارد. کار از راه دور و کار آزاد. برای افراد متقاضی کار با ۱۴٫۹۵ دلار در ماه شروع می شود. class = “column-2″> طبقه بندی شده برای همه چیز ، از جمله مشاغل مستقل. فرصت های مستقل محلی و از راه دور. شارژ برای ارسال های شغلی بر اساس مکان متفاوت است. > crowdspring پلت فرم طراحی متمرکز بر فرآیند استخدام برای طراحان مستقل. کار و مسابقات طراحی مستقل. هزینه های ذکر شده. -۲ “> جامعه پر از مشاغل کوچک ، فریلنسرها و متخصصان. خدمات تجاری کوچک و فرصت های مستقل. دسترسی رایگان. برای لیست با bizsugar تماس بگیرید. >

    وب سایت های مستقل مکانهایی هستند که افراد آزاد می توانند مشتری های بالقوه را پیدا کنند و مشاغل می توانند کارگران مستقل را پیدا کنند. چندین نوع مختلف از این وب سایت ها در دسترس است. به عنوان مثال ، ۹۹Designs برای یافتن مشاغل طراحی گرافیک مناسب است. Fiverr با هدف کمک به افراد در ارتباط با مشاغل کوچک است. به همین ترتیب ، یک سریع بررسی quigig یک بستر را به دنبال ساده کردن روند آزاد سازی ها و کسانی که به دنبال آن هستند ، برجسته می کند آنها را استخدام کنید. و TaskRabbit یک روش عالی برای افراد برای پرداخت هزینه های کار یا انجام کارهای کوچک ارائه می دهد. span class = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_14″/>

    کار بهتر از آزاد است؟ شما به دنبال Upwork برای یافتن یا بازاریابی آزاد با تجربه ایده آل است ، در حالی که Freelancer یکی از وب سایت های برتر برای یافتن مشاغل مستقل مبتدی است.

    بهترین وب سایت مستقل کدام است؟ بسته به اینکه چه ویژگی هایی به دنبال کسب و کار شما است و همچنین چه مشاغل آزاد تقاضا هستند و حتی انطباق آزاد . اگر می خواهید شغل خود را به تعداد زیادی از آزادکار ارسال کنید یا کار خود را به بسیاری از مشتریان پرداخت کننده ، کار و در واقع گزینه های محبوب بازاریابی کنید. کسانی که می خواهند آن را برای طراحی مشاغل خاص نگه دارند ، از Behance یا ۹۹Designs انتخاب کنند. با این حال ، اگر شما به سادگی به دنبال بازاریابی پیشنهادات خود هستید یا فرآیند را به تنهایی کنترل می کنید ، فهرست مشاوران Bizsugar را در نظر بگیرید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی