عمومی

چگونه در کسب و کارهای کوچک به صورت تصاعدی بزرگ فکر کنیم

چگونه در کسب و کارهای کوچک به صورت تصاعدی بزرگ فکر کنیم

در کسب و کار کوچک، ما همیشه گفت بزرگ فکر کن اما وقتی باید هر روز با مسائل کوچک تاکتیکی دست و پنجه نرم کنید، واقعاً چگونه می‌توانید این کار را در داخل شرکت خود انجام دهید.

در نمایش رادیویی کسب و کارهای کوچک این هفته، در این مورد با Aaron Bare که یک تسهیل کننده استراتژیک، آینده پژوه، داستان نویس و نویسنده وال استریت ژورنال، USA Today، و شماره ۱ کتاب پرفروش آمازون، “نظریه نمایی، قدرت تفکر بزرگ” است. “. او یک رهبر آگاه متمرکز بر نتایج است که می‌داند چگونه سازمانی با عملکرد بالا ایجاد کند، پیامی را به توده‌ها برساند و اعتماد را برای حل هر موضوعی، در هر اتاق، هر کجا و در هر زمان ایجاد کند. اکنون، آرون آموخته های خود را از تئوری نمایی و حرفه خود به عنوان یک تسهیل کننده در جامعه یادگیری آنلاین خود برای رهبران نمایی، XMBA، تقطیر کرده است.

در اینجا چیزی است که من و آرون در این مصاحبه در مورد آن صحبت کردیم:

  1. چگونه “نظریه نمایی” به این معنی است که وقتی رهبران بزرگتر فکر می کنند، نسبت به نتایجی که واقعاً می خواهند آگاه تر می شوند.
  2. XMBA که مخفف ذهنیت، باورها و نگرش های اکسپونسیال است. دوره و جامعه ای که به رهبران کمک می کند تا بر اساس هفت حقیقت جهانی در تئوری ایکس به پتانسیل کامل خود دست یابند.
  3. قانون رودیوم، که در نظریه نمایی ابداع شده است، بسط قانون طلایی و قانون پلاتینی است که رهبران آن را ارائه می دهند. باید کل اکوسیستم را در هنگام تصمیم گیری که به ناچار دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد در نظر گرفت.
  4. مرس شات، که در نظریه نمایی ابداع شده است، گسترشی است در نماهای ماه که رهبران را تشویق می کند تا در سطح جهانی دیگر بیشتر فکر کنند.
  5. >

  6. شکوفایی، که در تئوری نمایی ابداع شده است، حالتی ایده آل از وجود است که در آن رهبران بر بقا، قابلیت نگهداری، یا حتی پایداری تمرکز نمی کنند، و در عوض چگونه می توانند همیشه پیشرفت کنند.

به کل مصاحبه هارون در برنامه رادیویی The Small Business Show گوش دهید.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: aaronbare


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی