عمومی

5 هک بزرگ بهره وری که هر کسی می تواند استفاده کند

۵ هک بزرگ بهره وری که هر کسی می تواند استفاده کند

برای بسیاری از بنیانگذاران، ماندن سازمان یافته و سازنده می تواند به خودی خود یک وظیفه باشد. هنگام تلاش برای اجرای یک کسب و کار موفق، گرفتار شدن در پروژه های بزرگ می تواند آسان باشد و اجازه دهید اولویت های کمتر یا زمان شخصی از بین برود.

۱٫ تقویم‌ها فقط برای جلسات نیستند

A مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا ارواین نشان داد که کارمندان به طور متوسط ​​هر سه دقیقه یک بار قطع می شوند. به همین دلیل است که Boomerang آیه موآ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، از تقویم خود برای چیزی فراتر از برنامه ریزی جلسات استفاده می کند. موآ می‌گوید: «من به این فکر می‌کنم که پنجره‌های زمانی را که می‌توانم بدون وقفه روی کارهای خاصی برای روز تمرکز کنم، مسدود می‌کنم.

۲٫ با شخصی نگه داشتن آن

موآ به عنوان مدیر عامل شرکتی که به بهره وری در محل کار اختصاص دارد، درک می کند که اجازه دادن به فناوری و اتوماسیون چقدر آسان است. روزت را دیکته کن او می‌گوید: «به خصوص در یک محیط کاری ترکیبی، مهم است که هنگام کار با همکاران، مشتریان یا مشتریان، ارتباط انسانی را از دست ندهید.

اگرچه ابزارهای فناوری می‌توانند زندگی همه را کارآمدتر کنند، استفاده از فناوری که به تقویت ارتباط شخصی به جای جایگزینی آن کمک می‌کند، برای هر کسی که یک شرکت را اداره می‌کند، کلیدی است. علاوه بر جلوگیری از کارکردن کارمندان با خلبان خودکار، محیط های کاری پربارتری را تقویت می کند که به همه اجازه می دهد احساس کنند شنیده می شوند.

۳٫ ایجاد روال های سالم

تحقیق نشان داده است که وقتی افراد از خانه کار می کنند، بهره وری می تواند تا ۷۷ درصد افزایش یابد. و با توجه به این سطوح افزایش بهره وری، مهم است که مطمئن شوید زندگی کاری به زمان شخصی شما وارد نمی شود.

استیون واینستین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت سرمایه لرزه ای، به پایبندی به یک روال و ایجاد فضاهای مجزا برای کار و خانه اشاره می کند. زندگی “این خطر وجود دارد که زمان کار و زمان شخصی ممکن است به جایی برسد که شما نتوانید تشخیص دهید که روشن هستید یا خاموش. من فکر می کنم زمانی که زمان توجه به خانواده و دوستان است خاموش کردن آن سالم تر است. واینستین می‌گوید.

افسانه‌ای که همه کارآفرینان باید ۲۴ ساعت در روز کار کنند و هرگز برای آن استراحت نکنند. موفق بودن بیش از حد بازی می شود. واینستین می‌گوید: «این تقسیم زمان و مکان نه تنها به جلوگیری از فرسودگی شغلی کمک می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که می‌توانید در طول ساعات کاری کاملاً روی کار تمرکز کنید تا بهره‌ورترین خودتان باشید».

<.>۴٫ برای تغییر به آنالوگ بروید

آیا همه چیز باید دیجیتال باشد؟ با استفاده از فناوری روی مچ دست، در دامان و در جیب ما، آفلاین کردن کارهایتان برایتان ضرری ندارد. واینستین ادامه می‌دهد: «من از یک دفترچه کاغذی برای فهرست کارهایم (سمت چپ) و برای یادداشت‌های دست‌نویس (سمت راست) استفاده می‌کنم. “این مدرسه قدیمی است، اما دیدن کارهایم در یک مکان به من کمک می کند تا آنها را انجام دهم، و همچنین به من کمک می کند تا بدانم چه زمانی کاری را که امروز باید انجام دهم انجام دهم – همه اینها بدون اینکه وابسته به یک دستگاه الکترونیکی باشم.”

من این رویکرد را برای استفاده از آنالوگ بیشتر به اشتراک می‌گذارم. اگر برای پیگیری لیست ها و مراحل بعدی در برگه ها و اسناد مشکل دارید – یا فقط لپ تاپ یا تلفن خود را کنار می گذارید – ممکن است قلم و کاغذ بهترین روش برای شما باشد. اگر برای هیچ چیز دیگری، چیزی ذاتاً در مورد حذف چیزی از فهرست کارهای شما رضایت بخش وجود دارد.

واینشتاین تنها بنیانگذار نیست. آفلاین کردن چیزها جاستین کلاین، یکی از بنیانگذاران شرکت اینفلوئنسر مارکتینگ Markerly، از پوشه های فیزیکی برای سازماندهی خود استفاده می کند. اولین بار در کتاب دیوید آلن در سال ۲۰۰۱ معرفی شد، انجام کارها، رویکرد کلاین شامل کنار گذاشتن ۳۱ پوشه، یکی برای هر روز از ماه است. سپس کلاین یک تکه کاغذ با یک کار که باید در هر روز انجام شود را در پوشه مربوطه قرار می دهد. آیا باید در ۱۲ اکتبر با کسی تماس بگیرید؟ کلاین توصیه می‌کند، «آن را روی یک تکه کاغذ بنویسید و در پوشه دوازدهم قرار دهید. وقتی روز رسید، آن را باز کنید و همان‌جا، آن یادآوری را همراه با هر یادآوری دیگری که در آن قرار داده‌اید، خواهید دید. آن روز انجام شود.” 

۵٫ صندوق ورودی خود را سازماندهی کنید

حتی با افزایش برنامه‌های پیام‌رسانی در محل کار، بسیاری از کارآفرینان اکثر برنامه‌های خود را قیف می‌کنند. وظایف از طریق صندوق پستی آنها کلاین از این مزیت استفاده می کند و از صندوق ورودی خود استفاده می کند تا اساساً به عنوان یک لیست کارها عمل کند. او می‌گوید: «ایمیل‌ها را به سه دسته فیلتر می‌کنم: «اقدامات (کارهایی که باید انجام دهم)، انتظار برای (چیزهایی که دیگران باید به آن رسیدگی کنند) و مرجع (چیزی که ممکن است نیازی به انجام آن نباشد، اما مفید خواهد بود. این سیستم به من این امکان را می دهد که بدانم کجا باید زمان و تلاش خود را در قالبی با کاربری آسان اختصاص دهم.”

به نظر کلاین، گرفتار شدن در تعداد زیادی از ایمیل‌ها می‌تواند آسان باشد، اما با ایجاد صندوق ورودی شما، کارآفرینان می‌توانند به طور موثرتری با روزهای خود سپری کنند.

<. div class="standardText lastItem" readability="39">

چه در خانه کار کنند و چه در اداره، کارآفرینان وقتی نوبت به ادامه وظایفشان می‌رسد، کارشان را قطع می‌کنند. اولویت‌ها و وقفه‌های رقابتی یک واقعیت زندگی کاری است، و بنیان‌گذارانی که نکات خود را برای این مقاله به اشتراک گذاشته‌اند، هر روز با این موانع مقابله می‌کنند. بنابراین، اگر به دنبال افزایش بهره وری خود هستید، یکی از این نکات را امتحان کنید و از روزهای خود نهایت استفاده را ببرید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی