عمومی

5 اصل راهنما برای حضور در یک مدیر عامل جدید

۵ اصل راهنما برای حضور در یک مدیر عامل جدید

گریس مورفی، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو در آتلانتا، تأسیس Advanced Care Partners (ACP) در سال ۲۰۱۰ به منظور افزایش کیفیت خدمات پرستاری در منزل برای بیماران شکننده پزشکی در جنوب شرقی ایالات متحده مورفی، ACP را به عنوان مدیر عامل خود از آغاز تا ژوئن ۲۰۲۱ رهبری کرد. در طول رهبری او، ACP با نرخ سالانه ۴۰ تا ۵۰ درصد رشد کرد. ساخت لیست ۵۰۰۰ شرکت شش سال متوالی. او نحوه انتخاب موفقیت آمیز مدیر عامل جدید را پس از استراتژی رشد M&A.

بین ۵۰ و ۷۰ درصد مدیران عامل در ۱۸ ماه اول خود با شکست مواجه می شوند. در حالی که این آمار ممکن است شما را شگفت زده کند، اما برای متخصصان این موقعیت یک واقعیت تلخ است. معمولاً اعضای هیئت مدیره افراد واجد شرایط با دانش و تجربه لازم را برای تصدی سمت مدیرعاملی انتخاب می کنند. بنابراین، اگر این صلاحیت آنها نیست، چه چیزی باعث می‌شود چنین درصد بالایی از مدیران عامل جدید شکست بخورند؟ از تجربه‌ام، آموخته‌ام که فرآیند منسوخ شدن و عدم آماده‌سازی می‌تواند منجر به مرگ نهایی مدیرعامل شود.

مدیرعامل اغلب از ایده رهبری یک سازمان جدید هم هیجان زده و هم غرق می شوند. چند ماه اول در این موقعیت به عنوان فرصتی برای ایجاد اعتبار و اعتماد با بقیه اعضای تیمشان عمل می کند. با این حال، هدایت این موضوع می‌تواند دشوار باشد و برخی از رهبران تحت فشار نقش‌های جدید خود، حرکات استراتژیک ضعیفی انجام می‌دهند. به همین دلیل است که توسعه و اجرای یک طرح دقیق برای کمک به مدیران عامل جدید برای تطبیق با مسئولیت‌های خود مهم است. از نقش مدیر عامل در شرکتم، تجربه ارزشمندی را در کمک به جایگزین خود به دست آوردم. اگرچه این زمان عدم اطمینان و بی ثباتی بالقوه بود، اما درس های مهمی آموختم که به دیگران در موقعیت مشابه کمک می کند.

در اینجا آمده است. پنج قدمی که می‌توانید برای موفقیت در یک مدیر عامل جدید بردارید و از موفقیت آینده شرکت خود اطمینان حاصل کنید:

۱٫ زمان لازم را برای برقراری ارتباط با فرهنگ و هدف سازمان اختصاص دهید.

در نظر بگیرید که مدیر عامل جدید چه چیزی باید در مورد سازمان و افراد آن بیاموزد. ، تاریخ و ارزش ها برای ارتقای رهبری آنها. به طور واضح در مورد فرهنگ و هدف شرکت ارتباط برقرار کنید، در حالی که خرید آنها را به دست آورید. ارزش این مرحله را دست کم نگیرید، زیرا فرهنگ از بالا به پایین ساخته می شود و با مدیر عامل شرکت شروع می شود.

۲٫ از بارگذاری بیش از حد مدیر عامل جدید با نیازهای فوری تجاری خودداری کنید.

مدیرعامل جدید باید زمان کافی برای درک چشم انداز و فرآیندهای شرکت داشته باشد. قبل از اینکه آنها باید مسئولیت های بزرگتری را بر عهده بگیرند. به آن‌ها اجازه دهید تا با اعضای تیم جدید خود ملاقات کنند تا در مورد چالش‌های کلیدی کسب‌وکار بیاموزند، اهداف اصلی خود را تعیین کنند و برنامه‌ای برای رسیدگی به آن‌ها ایجاد کنند. همانطور که آنها با سازمان راحت تر می شوند، می توانند به آرامی به موضوعات مهم تری بپردازند. کاهش سرعت، پرسیدن سؤال و به دست آوردن اطلاعات، به جای پرش فوری به اقدام، به مدیر عامل کمک می کند تا درازمدت رهبری کند.

۳٫ به مدیر عامل جدید اجازه دهید چشم انداز استراتژیک را هدایت کند.

هر مدیر عاملی دارای سبک رهبری منحصر به فردی است که نحوه انجام تجارت آنها را راهنمایی می کند. ممکن است وسوسه انگیز باشد که رهبر جدید را با چشم انداز فعلی خود برای آینده شرکت تحت تأثیر قرار دهید. با این حال، مهم است که به آنها فرصت دهیم تا جاه طلبی نشان دهند و نقش اصلی را در ایجاد مسیر خود ایفا کنند. مدیر عامل جدید را تشویق کنید تا با حفظ ارزش ها و فرهنگ سازمان، کارها را به روش خودش انجام دهد.

۴٫ پشتیبانی ارائه دهید.

به مدیر عامل جدید پشتیبانی خود را ارائه دهید و به او بگویید که می تواند برای تخصص به چه کسی مراجعه کند. یک عضو هیئت مدیره یا مشاور با تجربه می تواند به مدیر عامل کمک کند تا مسیر کسب و کار را به طور موثر هدایت کند، به خصوص در طول انتقال آنها به نقش جدید. آنها همچنین باید از حمایت کامل تیم اجرایی برخوردار باشند، تیمی که می تواند بینش مهمی در مورد جنبه های مختلف سازمان ارائه دهد.

۵٫ آنها را تشویق کنید تا با ذینفعان تعامل داشته باشند.

بدون تلاش عمدی، مدیر عامل جدید ممکن است دیدگاه ها و بینش های ارزشمند سهامداران مختلف را از دست بدهد. در طول چند ماه اول در سمت جدید خود، مدیرعامل باید ایجاد روابط پایدار با کارکنان، تیم های مدیریتی و اعضای اجرایی خود را در اولویت قرار دهد. دیده شدن در نقش جدید به آنها کمک می کند تا اعتماد کل کارکنان را به دست آورند و یک محیط همکاری را تقویت کنند. به عنوان یک عضو هیئت مدیره یا مشاور، می توانید به مدیر عامل جدید کمک کنید تا با ذینفعان مختلفی در سازمان تعامل داشته باشد تا نگرش های مثبت رهبری ارشد را ایجاد کند.

استقرار یک مدیر عامل جدید نیاز به برنامه ریزی و پشتیبانی زیادی قبل و بعد از تاریخ شروع آنها دارد. انتقال مدیر عامل باید با دقت انجام شود و به طور جامع با یک استراتژی سنجیده مدیریت شود. اگر به خوبی مدیریت شود، این انتقال ممکن است منجر به احساس سردرگمی و سرخوردگی در کل تیم شود. اگرچه هر تغییر مدیر عاملی ملاحظات منحصر به فرد خود را دارد، اما اصول راهنما در بالا می تواند به شکل گیری دوره انتقالی برای موفقیت آینده کمک کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی