عمومی

3 استراتژی برای حمایت از مراقبان خانواده در کار کنید

۳ استراتژی برای حمایت از مراقبان خانواده در
کار کنید

علی رغم تمرکز روزافزون کارفرمایان برای رسیدگی به نیازهای کل نگر نیروی کارشان، مراقبان خانواده شاغل اغلب در مزایا نادیده گرفته می شوند. استراتژی.

براساس اداره سرشماری ایالات متحده، بیش از شش میلیون نفر که در مارس ۲۰۲۲ کار نمی کردند، گفتند که به این دلیل است که آنها کار نمی کردند. از شخص دیگری مراقبت می کردند — و چهار برابر بیشتر از فرزندان خود از همسر، خواهر و برادر یا بزرگتر مراقبت می کردند.

حمایت مراقب یکی از نادیده گرفته‌ترین شکاف‌ها در مراقبت‌های بهداشتی و مزایا، و لجستیک و بار روانی بر مراقبین، که بیشتر زنان و رنگین پوستان هستند، منجر به فرسودگی شغلی، غیبت و استعفا می شود. جسیکا کیم، مراقب خانواده و کارآفرین، زمانی که شغل خود را برای مراقبت از مادرش در طول یک نبرد سرطان ترک کرد، این موضوع را به شدت احساس کرد.

” من احساس می‌کردم که حمایت و هدایت نشده‌ام. در نهایت، از یک منبع استفاده نکردم، زیرا نمی‌دانستم چه چیزی در دسترسم است. اگر دسترسی و پشتیبانی داشتم، تصمیم‌های متفاوتی می‌گرفتم.” تجربه.

حمایت از مراقبین شاغل باید در استراتژی‌های مزایای کلی کارفرمایان نقش داشته باشد. به گفته Integrated Benefits Institute.

پس از مرگ مادرش، کیم مأموریت خود را ایجاد یک سیستم حمایتی بهتر برای مراقبین شاغل کرد. در سال ۲۰۱۸، او و هم بنیانگذارش، استیون لی، پلتفرم مراقبتی ianacare را ایجاد کردند تا راه حلی مقیاس پذیر را به کارفرمایان ارائه دهند. برای رفع نیازهای ۵۳ میلیون مراقب خانواده آمریکا. کیم می‌گوید: «این کافی نیست که یک «راه‌حل نقطه‌ای» داشته باشیم که بخشی از مشکل را حل کند. آنچه ما باید ایجاد کنیم، زیرساختی از پشتیبانی مداوم است.

Build. فرهنگ شفافیت

بر اساس مطالعه از مدرسه بازرگانی هاروارد، حدود ۷۳ درصد از کارمندان گزارش داده اند که “نوعی از مسئولیت های مراقبت فعلی” دارند. بسیاری از مراقبین شاغل همچنان در سکوت رنج می برند، زیرا بحث در مورد چالش ها در خانه در مطب عادی نشده است.

بیرون آمدن از محیط کار. همه گیر، کارکنان آماده هستند تا بیشتر از هر زمان دیگری از خود سر کار بیاورند. کیم می‌گوید: «وقتی مسئولیت‌های خود را در خانه به اشتراک می‌گذاریم، کارمندان ما راه‌های جدیدی را برای ادغام کار و مراقبت تشخیص می‌دهند.

اطمینان حاصل کنید که مزایا نیازهای واقعی کارکنان شما را برآورده می‌کند

در شرایطی که کارفرمایان برای افزودن مزایای جدیدتر و مد روز تحت فشار هستند. رهبران منابع انسانی برای همگام شدن با تقاضاهای استخدام باید یک قدم به عقب بردارند. با بررسی اینکه کدام مزایا واقعاً در حمایت از کارکنان در زمان نیاز مؤثر است، شروع کنید.

“زمانی که کارکنان می توانند منحصر به فرد خود را ببینند. کیم می‌گوید: وضعیتی که در برنامه‌های مزایا نشان داده می‌شود، نتایج به طور مثبت بر کارمند و کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد.

فرای حمایت از رویدادهای زندگی سنتی. مانند مزایای مرخصی والدین و مزایای مراقبت از کودک، در نظر بگیرید که آیا مزایای شما از طیف واقع بینانه ای از رویدادهای زندگی، از جمله مراقبت حمایت می کند، که در هر زمان از هر پنج کارمند یک نفر تأثیر می گذارد.

براساس یک منتشر شده در Journal of Medical Internet Research به بررسی تاثیر راه حل ianacare بر نیروی کار در Elevance Health (سابق Anthem) می پردازد. ارائه یک پلت فرم پشتیبانی از مراقبین مبتنی بر فناوری به عنوان یک مزیت کارمند به کارمندان کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشند، احساس استرس، فشار، و غرق شدن را کاهش می دهد و باعث می شود آنها احساس کنند بیشتر مورد حمایت کارفرمای خود هستند.

بازگشت متفکرانه به دفتر را در نظر بگیرید

در حالی که کارکنان انعطاف پذیری دارند تجربه در دو سال گذشته برای بسیاری یک امر تجملی بوده است، همچنین برای برخی یک ضرورت بوده است – به ویژه کسانی که در خانه از یک عزیز مراقبت می کنند. چالش‌هایی که این کارمندان با بازگشت جهان به حالت عادی با آن مواجه می‌شوند، بر بهره‌وری و حفظ تأثیر می‌گذارد.

“حقوق و مزایای سنتی همچنان مهم است. کیم می‌گوید، اما شرکت‌هایی که تلاقی زندگی و کار را تشخیص می‌دهند و مراقب نحوه حمایت از کارمندان در این لحظات هستند، در صدر قرار خواهند گرفت.

اگر تیم شما در نظر دارد به دفتر بازگردد، حتماً در نظر داشته باشید که چه جنبه‌هایی از کار انعطاف‌پذیر برای کارمندان شما موفقیت‌آمیز بوده است و آنها ترجیح می‌دهند کدامیک را در محل خود نگه دارند. خط‌مشی دفتر را حول این واقعیت‌های جدید بسازید، و مواردی مانند روزهای کاری از خانه، ساعات کاری انعطاف‌پذیر، و برنامه‌های مزایایی را که به مدیریت مسئولیت‌ها در خانه کمک می‌کنند، اجازه دهید تا کارمندان بتوانند راحت‌تر وارد دفتر شوند. 

متمرکز کردن جنبه‌های مختلف سفر مراقبتی نه تنها برای مراقب اصلی حمایت می‌کند، بلکه اطمینان می‌دهد که همه افراد درگیر طرفین در یک صفحه هستند و در ارائه مراقبت هماهنگ هستند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی