عمومی

چگونه کارآفرینی نسل بعدی را تشویق کنیم؟

چگونه کارآفرینی نسل بعدی را تشویق کنیم؟

فرهنگ کار در حال تغییر است و جوانان علاقه بیشتری نسبت به قبل به کارآفرینی و مالکیت کسب و کار نشان می دهند. در حالی که نسل بعدی انگیزه و انگیزه دارد، شروع یک کسب و کار همچنان چالش برانگیز است.

هنگامی که نسل بعدی وارد نیروی کار می شود، کارآفرینان با سابقه می توانند الهام بخش، تشویق و راهنمایی جوانان برای پیگیری مالکیت کسب و کار. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی تشویق مؤثر کارآفرینی در میان متفکران جوان آورده شده است 

به خلاقیت و تفکر منحصر به فرد پاداش دهید

در دنیای تجارت، تفکر خلاقانه و منحصر به فرد، مهارت های ارزشمندی هستند. خلاقیت منجر به نوآوری بیشتر می شود، که جزء کلیدی کارآفرینی موفق است.

جوانان اغلب خلاق ترین و منحصر به فردترین متفکران هستند زیرا انتظارات یا باورهای دیگران هنوز فرآیند فکری آنها را شکل نداده است. داشتن ایده های متفاوت از توده ها باید در سنین جوانی مورد استقبال قرار گیرد و به آنها پاداش داده شود. ایجاد محیطی که پذیرای خلاقیت باشد و به آن پاداش دهد، جوانان را قادر می‌سازد تا خود را باور کنند و اعتماد لازم را برای عمل کردن به ایده‌های تجاری آینده در اختیار آنها قرار دهد.

یک برنامه راهنمایی ایجاد کنید.

در حالی که نسل جوان انگیزه و مهارت باورنکردنی دارد، کارآفرینان مشتاق با چالش هایی روبرو هستند که با حمایت صاحبان مشاغل با تجربه آسان تر می شوند. . برنامه های منتورینگ فرصتی برای کارآفرینان موفق است تا جوانان را در مسیر درست آموزش دهند و راهنمایی کنند.

شرکت کنندگان در برنامه های مربیگری دانش دریافت خواهند کرد. مشاوره، پاسخ، و حمایت از الگوهای با تجربه تر. منتورینگ همچنین به سطح اطمینان بالاتری در میان مربیانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند کمک می کند.

به عنوان حامی کارآفرینی و مالکیت مشاغل کوچک، فروشگاه UPS تأثیر برنامه های مربیگری جوانان را درک می کند. فروشگاه UPS اخیراً برنامه جدیدی به نام “کوچک شروع کن، بزرگ شو معرفی کرده است. این برنامه که با کمک مالی از فروشگاه UPS شروع شد، مشتریان را در سراسر شبکه فروشگاه UPS با بیش از ۵۰۰۰ مرکز قادر می‌سازد تا در ثبت نام به Junior Achievement کمک مالی کنند. این کمک‌ها به آموزش‌های آمادگی شغلی و کارآفرینی برای دانش‌آموزان ابتدایی تا دبیرستان کمک مالی می‌کند و تضمین می‌کند که نسل بعدی قبل از شروع کسب‌وکار خود، توانمند شده و آموزش دیده‌اند.

تشویق ناشناخته

راه اندازی و اجرای یک کسب و کار با عدم اطمینان همراه است می تواند منجر به احساس ناراحتی و استرس شود. جامعه به مردم می آموزد که از ناشناخته ها بترسند و حتی در صورت امکان از آن دوری کنند. با این حال، تصمیم‌گیری بر اساس ترس، محدودیت‌هایی را برای آنچه ممکن است ایجاد می‌کند.

مراحلی وجود دارد که می‌توان برای راحت‌تر شدن با آن‌ها برداشت. عدم قطعیت، و اینها را باید به جوانان ما آموزش داد. همه از درک این موضوع که ناشناخته ها فرصت های رشد را ارائه می دهد سود خواهند برد، و این چالش ها فقط می توانند شما را قوی تر کنند.

به جوانان بیاموزید که چگونه “شکست” را در آغوش بگیرند

<.>

والدین و معلمان طبیعتاً دوست دارند جوانان یاد بگیرند و موفق شوند. با این حال، شکست بخشی از موفقیت است. پذیرش شکست بخش مهمی از رشد است زیرا یادگیری از اشتباهات به ما درس می دهد و به ما امکان می دهد تصمیمات بهتری بگیریم که منجر به موفقیت بیشتر در آینده می شود.

تقریباً هر کارآفرین حداقل یک تلاش “شکست” دارد. با این حال، در بیشتر موارد، این شکست های ظاهری آنها را قوی تر کرده و راه را برای موفقیت های آینده هموار کرده است. آموزش طرز فکری که در آن شکست به عنوان فرصتی برای تلاش مجدد تلقی می شود، اولین گام برای کمک به کودکان در تشخیص اشتباهات، به چالش کشیدن خود و عملکرد بهتر آنهاست.

در حالی که کارآفرینی با چالش هایی همراه است، پر از پاداش است. از آنجایی که نسل بعدی امکان مالکیت کسب و کار را در مقابل داشتن یک شغل سنتی می سنجد، توانمندسازی و تشویق جوانان ما برای باور به خود بیش از هر زمان دیگری مهم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی