عمومی

نحوه استفاده از NFT برای برندسازی در Metaverse

نحوه استفاده از NFT برای برندسازی در Metaverse

توسط Vikas Agrawal، یکی از بنیانگذاران Infobrandz، یک شرکت بازاریابی محتوا.

محبوبیت غیر توکن‌های قابل تعویض (NFT) در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۰، ارزش بخش NFT 10 میلیون دلار بود. یک سال بعد، این صنعت به یک ۲۲ میلیارد دلار– و ممکن است محبوب‌تر شود.

یکی از مورد انتظارترین برنامه های NFT استفاده بالقوه آنها در متاورژن است. متاورس به جای یک موجودیت واحد و یکپارچه، یک شبکه غیرمتمرکز از جهان های مجازی است که در آن کاربر می تواند خرید کند، معاشرت کند و بازی کند.

با جلب توجه بیشتر متاورس، شرکت های چند ملیتی و کوچک کسب و کارها به طور یکسان به دنبال ادغام NFT ها در استراتژی های بازاریابی و برندینگ خود هستند. /a>.

من سال‌هاست که به طور فعال در NFT سرمایه‌گذاری می‌کنم، و آژانس من NFT‌ها را نیز طراحی می‌کند. ما برای مشتریان زیادی در این فضا کار کرده ایم و در این مسیر دانش زیادی به دست آورده ایم. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه شرکت‌ها می‌توانند از NFT برای ایجاد مارک‌های خود در متاورس استفاده کنند.

راه‌هایی برای گیمیفی کردن برند خود پیدا کنید.

NFT ها را می توان به راحتی در اکثر بازی های مدرن به عنوان روشی جدید برای کسب درآمد از محتوای درون بازی ادغام کرد. برخلاف محتوای قابل دانلود سنتی (DLC)، NFT ها قابل تکرار نیستند. همه آن‌ها، حتی NFT‌های مشابه بصری، منحصربه‌فرد هستند و هر کدام کد خاص خود را در بلاک چین دارند.

این باعث می‌شود آنها به بهترین شکل ممکن تبدیل شوند. ارز برای شرکت هایی که می خواهند به مشتریان وفادار خود با محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد پاداش دهند. شرکت‌ها می‌توانند از این به‌عنوان فرصتی برای هماهنگ کردن پیام‌ها و ارزش‌های اصلی برندشان استفاده کنند.

به عنوان مثال، برندهای ورزشی می‌توانند یک NFT- ایجاد کنند. بازی مبتنی بر جایی که کاربران می توانند لباس های مجازی بازیکنان مورد علاقه خود را جمع آوری کنند. شرکت‌ها همچنین ممکن است کپی‌های دیجیتالی از محصولات خود را برای مشتریان ایجاد کنند تا در خانه‌های مجازی خود در متاورس قرار دهند.

نه تنها این پیاده‌سازی‌ها را انجام می‌دهند. نام تجاری شما را در متاورس بیشتر نمایان می کنند، اما آنها همچنین به کاربران احساس مالکیت و سهام در شرکت شما می دهند.

کاربران را به بخشی از فرآیند فروش تبدیل کنید.

درگیر کردن مشتریان در فرآیند فروش کلی برند شما راهی عالی برای تقویت وفاداری است. و برای NFT ها فرقی نمی کند. NFTها به مشتریان امکان خرید، فروش یا تجارت کالاهای مجازی را بین خودشان می دهند.

به عنوان مثال، برندهای مد می توانند محیطی را در درون خود ایجاد کنند. دنیای متاورزی که در آن بازیکنان می توانند لباس ها و لوازم جانبی مختلفی را امتحان کنند که با محصولات واقعی مطابقت دارد. به این ترتیب، آنها می توانند قبل از خرید مشاهده کنند که محصول روی آنها چگونه است. در عین حال، پوشیدن این اقلام مد مجازی هر زمان که سایر کاربران آنها را ببینند، به طور منفعلانه برند را تبلیغ می کند.

از طرف دیگر، شرکت‌ها می‌توانند یک برنامه وفاداری مبتنی بر NFT ایجاد کنند که در آن مشتریان می‌توانند امتیازهای پاداشی کسب کنند که می‌توانند از آن برای بازخرید انحصاری مجازی استفاده کنند. موارد. همانطور که متاورس همچنان در جریان اصلی پذیرفته می شود، داشتن سهم در اقتصاد مجازی بیشتر و بیشتر ارزشمند می شود.

تجارب را به رویدادهای دنیای واقعی بچسبانید.

با ماهیت غیرقابل تکرار NFTها، کسب و کارها این فرصت را دارند که تجربیات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه دهند که با رویدادهای دنیای واقعی مرتبط است.

به عنوان مثال، پلتفرم پخش آنلاین Twitch رویدادهای زنده ای را میزبانی می کند که در آن مخاطبان می توانند مسابقات ورزشی الکترونیکی را تماشا کنند. این پلتفرم دارای ویژگی است که در آن می‌توانید لحظاتی را در جریان کلیپ و برجسته کنید. سپس می‌توان این لحظات را به NFT تبدیل کرد و یا نگهداری کرد یا فروخت.

یک مثال دیگر از این کار، NFL Super Bowl است. NFL با توجه به خشکسالی در نرخ باز ایمیل های بازاریابی خود، NFT های یادبود رایگان را بین شرکت کنندگان توزیع کرد که به آنها امکان دسترسی به بازی های پلی آف یا فصل عادی را می داد. این حرکت موفقیت آمیز بود – و درگیری ایمیل های بازاریابی NFL به طور قابل توجهی، از میانگین نرخ باز شدن ۲۰ درصد تا ۶۰ درصد.

جذابیت این است که مشتری نه تنها رویداد را تجربه می کند، بلکه یک یادگاری نیز دریافت می کند که به آن متصل است. به ویژه، یکی که منحصراً مال آنها در بلاک چین است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی