عمومیمقالات

17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

۱۷ ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

از آنجایی که فضای جشن محیط های کاری را در بر می گیرد، به دنبال بهترین بابا نوئل مخفی باشید هدیه برای همکاران آغاز می شود. علیرغم رویکرد محتاطانه ای که بسیاری نسبت به روابط حرفه ای اتخاذ می کنند، غیرقابل انکار است که هر فرد یک همکار گرامی دارد که روزش را روشن می کند. در واقع، ارتباطات مثبت بین همکاران اکنون به عنوان یک استراتژی قوی برای ایجاد یک محیط کاری جذاب و سازنده شناخته شده است. این فصل تعطیلات فرصتی طلایی برای القای روح تعطیلات در محل کارتان از طریق هدایایی که با دقت انتخاب شده برای همکاران فراهم می کند. . از تزیینات میز کار دلربا گرفته تا لوازم جانبی شخصی‌شده، برگزیده‌های ما را با بهترین ایده‌های هدیه برای همکاران کاوش کنید. gift-ideas-for-coworkers-who-prioritize-self-care”>ایده های هدیه برای همکارانی که مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهند

۱٫ سبد هدیه مجموعه عطر حمام و بدن فریدا و جو

۲۷٫۹۹ دلار در class=”pz-block”>imaget=”pz-block”> >

Freida Joe Lavender Fragrance Bath Body Collection Gift Basket gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

بعد از گذراندن یک روز طولانی در محل کار، چه چیزی بیشتر از یک حمام آب گرم و کمی مراقبت از خود مفید است؟ این سبد هدیه شامل ژل دوش، حمام حباب، نمک حمام، یک سبد قابل استفاده مجدد و یک پوف سفید است.

۲٫ ست جت برزیلی Bum Bum

۳۰ دلار در Sephora

Sephora Brazilian Bum Bum Jet Set gifts for workers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

به این حس ویروسی بپیوندید که علاقه مندان به زیبایی TikTok در آغوش گرفته اند: Bum Bum برزیلی. با ست Sephora بهترین خوراک کریسمس را به همکار خود هدیه دهید. این بسته دلپذیر شامل کرم بام بوم برزیلی، ژل کرم دوش برزیلی ۴ Play و مه آلود بدن غیرقابل مقاومت برزیلی است.

۳٫ پیشبند سرآشپز

۱۴٫۹۹ دلار از Amazon

Chef Apron gifts for coworkers 1 - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

برای کسی که دوست دارد پختن و همیشه خوراکی های خوشمزه را برای به اشتراک گذاشتن به ارمغان می آورد، این پیشبند ضروری است. مجهز به جیب و محافظ لکه که در برابر پاشیده شدن، لکه ها و بقایای آشپزخانه مقاوم است، همراهی عالی برای عالی آشپزی است.

۴٫ مجموعه دوتایی ضد عفونی کننده دست احیاگر Glow Mist

۲۵ دلار در سفورا

Glow Mist Revitalizing Hand Sanitizer Duo Set best gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

ناز کردن ژرمافوب در دفتر با ست ضد عفونی کننده دست Touchland. این مجموعه شامل دو غبار ضدعفونی کننده دست احیا کننده با رایحه تسکین دهنده گل رز است که هم ضد عفونی کننده و هم ظرافتی را ارائه می دهد که ظاهر جوانی پوست را بازیابی می کند.

۵٫ Work Bestie Candle 

۱۸٫۹۹ دلار از Amazon

work bestie candle gifts for coworkers 1 - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

شمع بهترین هدیه کاری برای همکارانی است که دوست دارند محیطی ذن ایجاد کنند. این لذت هفت انسی نه تنها با رایحه اسطوخودوس خود یک تجربه معطر آرام بخش را ارائه می دهد، بلکه پیامی معنادار نیز دارد و آن را به هدیه ای ایده آل برای بهترین کار شما تبدیل می کند.

ایده های هدیه برای همکارانی که اهل غذا هستند

۱٫ زیرا Workless Wine Glass

۱۳٫۹۵$ از Amazon

Because Work Stemless Wine Glass gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

یک لیوان شراب بدون ساقه هدیه دهید— هدیه ای که به شراب مورد علاقه شما هدیه می دهد. هر ریختن گرانبها پیشنهاد محبت آمیز شما را به آنها یادآوری می کند و هر نوشیدنی را نان تست لذت بخشی برای دوستی پایدار شما می سازد.

۲٫ کیت قهوه WAKE ME UP

۳۱ دلار از هدف

wake me up coffee set gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

کیت قهوه WAKE ME UP رویایی است که برای قهوه شناسان به حقیقت پیوسته است. صبح‌های همکارتان را با طعم‌های غنی قهوه آرزوی مرگ، لاوازا و قهوه صلح بالا ببرید.

۳ . مجموعه پاپ کورن شب فیلم

۲۲ دلاری از Amazon

Movie Night Popcorn Set gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

چه کسی فیلم خوب را دوست ندارد شب با میان وعده اساسی پاپ کورن؟! برای هر طعمی، از جمله چدار سفید، ذرت کتری شیرین و شور، آهک فلفلی، ذرت کاراملی کره ای و سیریراچای تند سیزلین، طعم هایی را تهیه کنید.

۴٫ ست لیوان قهوه سرامیکی

۱۶٫۹۹ دلار از Amazon

Ceramic Coffee Mug Set gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد< /figure>

تجربه هدیه دادن خود را با ست لیوان قهوه سرامیکی که شامل یک قاشق طلایی ضد زنگ، درب سرامیکی و یک جعبه زیبا است، افزایش دهید. این هدیه متفکرانه به شما این امکان را می‌دهد که قدردانی خود را از همکار که دوست بدل شده است، ابراز کنید.

۵٫ مجموعه تخته غذاخوری

۲۴٫۹۷ دلار از Amazon

Charcuterie Board Set best gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

این مجموعه تخته شیرینی برای همکار عالی است که میزبان بهترین مهمانی ها و مجالس است! پنیر، کراکر و میوه های کوچک را می توان با ظروف داخلی کوچک برای چیزهایی مانند آجیل یا انگور به خوبی سرو کرد و نمایش داد. بعلاوه، با یک صفحه تخته سنگی مخفی گسترش می یابد که ظروف سرو زیر آن ذخیره می شوند.

۶ . درب بازکن برقی بطری شراب

۱۵٫۹۹ دلار از Amazon

Electric Wine Bottle Opener small gift ideas for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

همه چیزهایی که همکار جمع‌آوری شراب شما برای لذت بردن و حفظ هر بطری شراب به آن نیاز دارد، در مجموعه شراب‌باز برقی طراحی شده یک مرحله‌ای Elktry گنجانده شده است! برش فویل حذف مهر و موم را ساده می کند و به عنوان پایه درب بازکن شراب دو برابر می شود، دستگاه ریخته کننده اطمینان حاصل می کند که قطره ای وجود ندارد و طعم شراب شما را بهبود می بخشد و درب خلاء از هدر رفتن شراب جلوگیری می کند و نوشیدنی را به مدت یک هفته تازه نگه می دارد.

۷٫ مجموعه هدیه ویسکی استونز

۱۸٫۹۹ دلار از Amazon

Whiskey Stones Gift Set small gift ideas for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد< /figure>

ست لیوان ویسکی و سنگ های خنک کننده در یک جعبه هدیه چوبی عرضه می شود که آن را به یک هدیه ایده آل برای همکارانی تبدیل می کند که بعد از کار از اسکاچ، بوربون یا ویسکی لذت می برند.

ایده های هدیه برای همکارانی که فضای دنج را دوست دارند

۱٫ پتوی پوشیدنی پشمی

۲۶٫۹۹ دلار از Amazon

wearable Fleece Blanket best gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

<اگر همکارتان همیشه سرد است، یک پتوی پشمی پوشیدنی بهترین هدیه است. این پتوی دنج که برای راحتی و راحتی طراحی شده است، چیزی فراتر از یک وسیله جانبی است—این آغوشی است که می توانند هنگام کاهش دما بپوشند.

۲٫ پایه تلفن همراه با بلندگوی بلوتوث بی‌سیم

۱۹٫۹۹ دلار از Amazon

812mzfPoIHL. AC SL1500  784x1024 - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

آیا همكاری دارید كه امتناع كند در سکوت کار کنید و یک لیست پخش شگفت انگیز دارید؟ این پایه تلفن همراه و بلندگوی بلوتوث بی‌سیم می‌تواند روز کاری آنها را به مهمانی تبدیل کند.

۳٫ درخت کریستال شفابخش آمیتیست

۱۴٫۹۹ دلار از آمازون

Amethyst Healing Crystal Tree small gift ideas for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

با درخت کریستال شفابخش آمیتیست، فضای کاری همکار خود را متحول کنید. ایده آل برای کسانی که در ایجاد محیط های دلپذیر و آرام مهارت دارند، این دکور منحصر به فرد میز میز آرامش و پیچیدگی را به هر فضای کاری اضافه می کند.

۴٫ سازمان‌دهنده میز Becomrock با نگهدارنده قلم

۱۲٫۹۹ دلار از Amazon

Becomrock Desk Organizer with Pen Holder gifts for coworkers - 17 ایده هدیه کوچک که همکاران شما از آنها قدردانی خواهند کرد

هدیه نهایی را برای همکار سازمان یافته خود ملاقات کنید! این سازمان دهنده میز شامل هفت لوازم جانبی رومیزی برای فضای کاری بدون درهم و برهم است. ایده آل برای کسانی که بر اساس سفارش پیشرفت می کنند!

ایده هدیه برای همکاران که هرگز شکست نمی خورد…

گیفت کارت آمازون 

هنوز در حال تلاش برای انتخاب هدیه برای همکار شما با وجود مرور ایده های متعدد؟ هرکسی دلایل خود را برای طرفدار آمازون بودن دارد. چه راهی بهتر از یک کارت هدیه برای کمک به اعتیاد همکارتان به آمازون؟ این به آن‌ها اجازه می‌دهد هر آنچه را که نیاز دارند یا می‌خواهند انتخاب کنند و فشار یافتن هدیه عالی را کاهش می‌دهد. این راه‌حل عالی برای هدیه‌ای متفکرانه و بدون استرس است!

می‌خواهید ایده‌های هدیه دیگری را برای همکارانتان مرور کنید؟ گزینه های هدیه ما برای افرادی که از خانه کار می کنند و < یک href="https://www.success.com/christmas-gifts-for-coworkers/">هدایایی که دنبال کنندگان اجتماعی ما می گویند می خواهند.

عکس توسط Monkey Business Images/Shutterstock.com

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی