عمومی

Salesforce برای تقویت هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل در Einstein 1 سکو

Salesforce برای تقویت هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل در Einstein 1
سکو

Salesforce به‌روزرسانی‌هایی را برای پلتفرم Einstein 1 خود با معرفی پایگاه داده ابری داده و جستجوی کمکی انیشتین اعلام کرده است که دوره جدیدی را در هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل و اتوماسیون برای استفاده از داده‌های تجاری نشان می‌دهد.

پایگاه داده ابری داده یک توسعه پیشگامانه است که هدف آن یکپارچه سازی تمام داده های کسب و کار، از جمله داده های بدون ساختار مانند فایل های PDF، ایمیل ها، و رونوشت ها با داده های CRM است. این یکپارچه‌سازی برای پایه‌گذاری اعلان‌های هوش مصنوعی در زمینه کسب‌وکار واقعی بسیار مهم است، و ویژگی Copilot انیشتین را قادر می‌سازد بدون نیاز به تنظیم دقیق و پرهزینه مدل‌های زبان بزرگ (LLM) عمل کند.

Rahul Auradkar، EVP و GM Unified Data Services & Einstein در Salesforce اظهار داشت: «پایگاه داده بردار ابری داده چالش فرآیندهای پرهزینه و پیچیده برای مهار ارزش داده‌های بدون ساختار را برطرف می‌کند. اکنون، مشتریان ما می‌توانند بر روی طیف کامل داده‌های سازمانی خود استدلال کنند تا برنامه‌های تجاری خود را به طور مؤثرتری تقویت کنند. با ادغام داده‌های ساختاریافته و بدون ساختار، پایگاه داده‌های ابری جدید ما تمام داده‌های تجاری، از ایمیل‌ها گرفته تا اسناد و رونوشت‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی را به بینش‌های ارزشمند تبدیل می‌کند.”

نوآوری های کلیدی

  1. پایگاه داده بردار ابر داده: این پایگاه داده که در پلتفرم انیشتین ۱ تعبیه شده است، به همه برنامه های تجاری اجازه می دهد تا از قدرت داده های بدون ساختار برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنند. و بینش مشتری این نیاز به تنظیم دقیق LLM ها را با استفاده از تمام داده های تجاری برای غنی سازی اعلان های هوش مصنوعی حذف می کند. این ویژگی می‌تواند کارایی را برای رهبران خدمات مشتری با ارائه فوری مقالات دانش مرتبط به عوامل خدمات افزایش دهد.
  2. جستجوی کمکی انیشتین: این ویژگی جدید اعلام‌شده، انیشتین کوپایلوت موجود، دستیار هوش مصنوعی Salesforce را بهبود می‌بخشد. ، با قابلیت جستجوی هوش مصنوعی. می‌تواند با بهره‌برداری از منابع داده‌های متنوع، پرسش‌های پیچیده کاربران را تفسیر و به آنها پاسخ دهد و اطلاعات دقیقی را در یک تجربه هوش مصنوعی مکالمه ارائه کند. این امر با حل مشکلات و تولید محتوا از داده‌های هم‌زمان به تیم‌های فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، بازرگانی و فناوری اطلاعات کمک می‌کند.

تاثیر بر کاربران تجاری

  • خدمات مشتری: > پیشنهادهای وضوح مبتنی بر داده‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه می‌شود و مسائل مشتریان را از منابع بدون ساختار به سابقه پشتیبانی آن‌ها مرتبط می‌کند.
  • بازاریابی و تجارت: بازاریابان می‌توانند کمپین‌ها را بر اساس مصرف‌کننده تنظیم کنند. هدف از داده های بدون ساختار تجزیه و تحلیل شد. تیم‌های بازرگانی می‌توانند با استفاده از بینش‌های هوش مصنوعی، توضیحات محصول جدید را سریع‌تر ایجاد کنند.

چرا مهم است

داده‌ها برای ارائه تجربیات دقیق مشتری و ایجاد نوآوری در هوش مصنوعی بسیار مهم است. با وجود ۹۰ درصد داده‌های سازمانی در قالب‌های بدون ساختار، چالش در دسترس قرار دادن این داده‌ها برای برنامه‌های کاربردی تجاری و مدل‌های هوش مصنوعی است. هدف راه حل Salesforce با پایگاه داده بردار داده ابری و جستجوی کمکی انیشتین، رفع این مشکل از طریق توانمندسازی کاربران تجاری برای استفاده مؤثرتر از هوش مصنوعی است، در نتیجه بهره‌وری و تجارب مشتری را افزایش می‌دهد.

بهبودهای آینده span id=”ezoic-pub-ad-placeholder-661″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>

Salesforce همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی ویژگی های ارسال خودکار است که امکان ارسال خودکار فهرست ها در رسانه های اجتماعی را فراهم می کند. و استفاده بیشتر از فناوری نوآورانه برای اتصال مردم و ایجاد فرصت‌های اقتصادی.

پایگاه داده‌های ابری جدید Salesforce و جستجوی کمکی انیشتین، گامی مهم به جلو در استفاده از قدرت داده‌های بدون ساختار برای هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل و اتوماسیون در سراسر جهان است. برنامه های کاربردی تجاری این ادغام نحوه تعامل کسب‌وکارها با داده‌ها را تغییر می‌دهد، تصمیم‌گیری هوشمندانه‌تر و تقویت نوآوری در چشم‌انداز CRM را ممکن می‌سازد.

تصویر: Salesforce


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی