عمومی

eBay جوایز 500,000 دلاری را برای رونق کسب و کار کوچک اهدا می کند موفقیت فروشنده

eBay جوایز ۵۰۰,۰۰۰ دلاری را برای رونق کسب و کار کوچک اهدا می کند
موفقیت فروشنده

eBay راه اندازی برنامه Up & Running 2023 خود را با هدف ارائه کمک های مالی سالانه و فناوری ضروری به فروشندگان مشاغل کوچک آینده دار در این پلتفرم اعلام کرده است. این طرح برای کمک به کارآفرینان برای ارتقای کسب‌وکار خود با منابعی برای بهبود فروشگاه، تجهیزات و موجودی جدید، استخدام، آموزش و بازاریابی طراحی شده است.

امسال، eBay به ۵۰ فروشنده کسب‌وکار کوچک ایالات متحده کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری اهدا خواهد کرد. هر یک. علاوه بر این، هر دریافت کننده کمک هزینه ۵۰۰ دلار برای خرید فناوری اداری و ابزار ضروری از eBay Refurbished دریافت می کند. تعهد eBay به حمایت از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده بین سال های ۲۰۲۰-۲۰۲۳ بیش از ۲ میلیون دلار بوده است.

یک نظرسنجی از دریافت کنندگان کمک های مالی eBay’s Up & Running در سال ۲۰۲۰ نشان داد که ۹۱٪ دریافت این کمک هزینه برای مشاغل خود بسیار یا بسیار مفید بوده است. ، در حالی که ۴۱٪ افزایش قطعی درآمد کسب و کار پس از دریافت کمک هزینه را گزارش کردند.

آدام ایرلند، معاون و مدیر کل ایالات متحده در eBay، اظهار داشت که حمایت از فروشندگان در قلب بازار eBay قرار دارد و Up & اجرای برنامه کمک‌های مالی بخشی از سرمایه‌گذاری مداوم و تعهد شرکت به موفقیت فروشنده است.

برای چهارمین سال، eBay با Hello Alice، یک پلت‌فرم رایگان که به کسب‌وکارها در راه‌اندازی و رشد کمک می‌کند، برای مدیریت کمک‌های مالی شریک شده است. برنامه Hello Alice همچنین دسترسی به راهنمایی و منابع را برای همه فروشندگانی که درخواست می کنند، صرف نظر از اینکه آیا کمک هزینه دریافت می کنند یا خیر، فراهم می کند.

الیزابت گور، یکی از بنیانگذاران و رئیس Hello Alice، در مورد امسال ابراز هیجان کرد. برنامه کمک مالی و منابع اضافی ارائه شده برای کمک به موفقیت صاحبان مشاغل کوچک. گور گفت: «برنامه کمک‌های بلاعوض eBay در چند سال گذشته تأثیر فوق‌العاده‌ای بر صاحبان مشاغل کوچک در سراسر ایالات متحده داشته است.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-3"/>

فروشندگان مشاغل کوچک در ایالات متحده می توانند از هم اکنون تا جمعه، ۹ ژوئن ۲۰۲۳، ساعت ۶ بعد از ظهر (EST) برای یک کمک هزینه به روز و در حال اجرا درخواست دهند. برای درخواست یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط واجد شرایط بودن، به ebay.helloalice.com مراجعه کنید. این ابتکار به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک فرصتی می‌دهد تا شرکت‌های خود را گسترش دهند، به جامعه eBay کمک کنند و موفقیت مالی خود را تقویت کنند.

برای اطلاع از آخرین، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی