عمومی

بازاریابی رسانه های اجتماعی پرهزینه و بسیار کمتر از آن است یک بار بود. به جای آن چه باید کرد

بازاریابی رسانه های اجتماعی پرهزینه و بسیار کمتر از آن است
یک بار بود. به جای آن چه باید کرد

روزی روزگاری، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند سوخت جت برای برندهای مصرف‌کننده بودند: می‌توانستید یک مقدار معقول بریزید مقداری پول در یک کمپین تبلیغاتی فوق هدفمند صرف کنید و شاهد افزایش سرسام آور درآمد خود باشید. آن لحظه گذشت.

هزینه جذب مشتریان جدید در رسانه های اجتماعی به طرز چشمگیری افزایش یافته است: در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، هزینه در هزار برداشت‌ها در پلت‌فرم‌های اجتماعی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشته است. در عین حال، قوانین جدید حفظ حریم خصوصی و راه‌اندازی iOS14 در اوایل سال ۲۰۲۱ (که هدف‌گذاری تبلیغات فیس‌بوک را محدود کرد) به این معنی است که چالش‌برانگیزتر از همیشه است مصرف کنندگان خاص را به صفر برسانید. ناگفته نماند که این پلتفرم ها ممکن است به نقطه اشباع برند رسیده باشند. همین کافی است که شما را متعجب کند که آیا نباید بازاریابی رسانه های اجتماعی را به طور کلی نادیده بگیرید.

به طور فزاینده ای این چیزی است که مایکل دودا و برنت وارتان به مشتریان Bullish، شرکت مستقر در نیویورک خود توصیه می کنند. این بخشی از شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر، بخشی از آژانس تبلیغاتی است.

دودا ۵۰ ساله و وارتان ۴۵ ساله استدلال می کنند که مشتریانی که از طریق رسانه های اجتماعی به دست می آیند به هر حال وفادار نیستند. . آنها وفاداری را با نگاه کردن به امتیاز خالص تبلیغ کننده اندازه گیری می کنند، یا اینکه مشتری چقدر احتمال دارد که یک نام تجاری را توصیه کند، و همچنین درصد مشتریانی که در طی یک سال یک خرید مجدد انجام می دهند. آنها دریافته اند که کمپین های رسانه های اجتماعی به ندرت این معیارها را به اندازه کافی بالا می برند. وارتان می‌گوید: «وقتی مهم است که مشتریان کم‌هزینه به دست آورید، شما مشتریان باکیفیتی دریافت نمی‌کنید.

آیا آماده اید که در بازاریابی رسانه های اجتماعی سهولت داشته باشید یا حتی آن را به طور کامل کنار بگذارید؟ توصیه های Duda و Vartan را برای استراتژی های جایگزین برای استفاده از مشتریان فعلی خود و جذب مشتریان جدید بررسی کنید.

۱٫ به ایمیل و ایمیل مستقیم تکیه کنید.

این روش‌های ارتباطی مقرون به صرفه هستند و می‌توانند به آسانی منجر شوند. وفاداری اگر درست انجام شود با ایمیل، کلید هر دو است مشتریان را جذب کنید و به آنها چیزی بدهید که آنها را بازگرداند. دودا و وارتان می‌گویند که اعلام درست می‌تواند مورد اول را انجام دهد، و معرفی یک محصول آینده می‌تواند دومی را انجام دهد. وارتا توصیه می‌کند با افزودن عنصری مانند مسابقه، ایمیل‌ها را تعاملی کنید تا تجربه را شخصی‌تر کنید. انجام این کار همچنین به شما امکان می دهد بینش بیشتری در مورد ترجیحات و رفتارهای مشتری جمع آوری کنید. او می‌گوید: «با مردم درباره چیز بعدی که می‌توانید به آنها بفروشید گفتگو کنید.

پست مستقیم یک استراتژی موثر برای دعوت مجدد مشتری است که مدتی است خرید نکرده است. دودا به Function of Beauty، یک شرکت شامپوی شخصی که Bullish سرمایه گذاری کرده است، استناد می کند. به عنوان مثال: این برند پس از اجرای استراتژی پست مستقیم، شاهد افزایش ۲۳ درصدی در فروش برگشتی مشتری بود. اگر مشتری مشترک نبود و در عرض شش ماه خرید دوم را انجام نداده بود، Function of Beauty برای او یک ایمیل ارسال می کرد و از او می خواست دوباره خرید کند. در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود، یک نامه می تواند فکری تر و شخصی تر به نظر برسد. دودا می‌گوید: «نقاط لمسی فیزیکی [یک] نشانه اعتبار هستند.

۲٫ یک محصول جدید را به عنوان وسیله ای برای جلب توجه مخاطبان جدید معرفی کنید.

یک محصول جدید و مبتکرانه یا نسخه ای که نسخه محدودی دارد می تواند مخاطبانی را جذب کند که کسب و کار شما ممکن است در غیر این صورت به آن دسترسی نداشته باشد – بدون صرف هزینه برای تبلیغات. به عنوان مثال، NomNom، یک برند غذای حیوانات خانگی که Bullish روی آن سرمایه‌گذاری کرد و اکنون مشتری آژانس برند است، خطی از مکمل‌های حیوانات خانگی را در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد. در حالی که خط غذای حیوانات خانگی NomNom یکی از بسیاری از محصولات موجود در قفسه‌های PetSmart بود، مکمل‌های آن یکی از این مکمل‌ها بود. تعداد کمی. بنابراین به این برند فرصتی داد تا با یک محصول جدید، توجه مصرف کنندگان نگران سلامتی را به خود جلب کند. وارتان می گوید: «این در حال یافتن راه هایی برای نشان دادن در سفر تصمیم گیری طبیعی مصرف کننده است. و به محض اینکه آن شخص را داشته باشیم، او را به جمع می آوریم.» انجام این کار می تواند به سادگی دعوت از مشتریان جدید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برند از طریق ایمیلی باشد که محصول اصلی شما را معرفی می کند.

۳٫ یک شراکت استراتژیک ایجاد کنید.

مزایای مشارکت‌ها، به گفته دودا و وارتان، دو جنبه دارند: آنها می‌توانند به طور ارگانیک همه مخاطبان احزاب را بدون صرف هزینه‌های قابل توجه افزایش دهند. تبلیغات؛ و آنها می توانند ارزش های برند شما را به گونه ای برجسته کنند که شما به تنهایی نمی توانید انجام دهید. دودا به شراکت بین هالی هیر، شرکت رنگ‌سازی موی Bullish که در آن سرمایه‌گذاری کرده است، و فیلم دیزنی پیکسار قرمز شدن اشاره می‌کند، داستانی در مورد دختر جوانی که با تاریخچه خانوادگی و هویت خود دست و پنجه نرم می‌کند. . او آن را شراکت «یک به علاوه یک برابر با سه» می‌نامد.

“آنها در مو نیستند.” دودا از هالی هیر می‌گوید: «تجارت رنگ، آن‌ها در تجارت خود بیانی هستند. “و قرمز شدن یک بیانیه برند عالی است. … ارزش های برند و هاله آنچه [فیلم] مخفف آن است کاملاً هماهنگ هستند.” این همکاری، که هنوز ادامه دارد، شامل انتشار نسخه ویژه رنگ مو Code Red با الهام از Mei Lee، قهرمان Red Turning بود.

.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی