عمومیمقالات

هنر کناره‌گیری

هنر کناره‌گیری

یک دقیقه در حال صحبت با یک گروه زنان در مورد م رمان جدید. در مرحله بعد، من به عنوان یک ترمیم کننده مبلمان و کار روزانه خود به عنوان یک سازمان دهنده حرفه ای در حال دور زدن هستم. الف>. قبل از اینکه بفهمم، دارم به عشقم به بروس اسپرینگستین اشاره می کنم.

وقتی کارگاه من به پایان می رسد، همه دست ها به یکباره بالا می روند. یک زن می خواهد بداند بهترین راه برای از بین بردن لکه ها از درب چوبی عتیقه چیست. زن دیگری می خواهد بداند که من چند بار اسپرینگستین را دیده ام. شخص دیگری از من در مورد بخشی از کتابم می پرسد که همه چیز در مورد نحوه درست کردن سس روز یکشنبه توسط ایتالیایی های آمریکایی است. قبل از اینکه بتوانم بفهمم هر یک از این سوالات چگونه با رمان جدیدم مرتبط است، متوجه می شوم که صف طولانی مردمی دارم که منتظر خرید کتاب من هستند.

چرخش، با نام مستعار جانبی

در میان خوانندگان یک زن پرانرژی و شیک به نام بتی گالوان وجود دارد. “گوش دادن به شما عالی بود. من هم اهل چرخش هستم.» با چشمک می گوید. نگاه متحیرانه من تعریفی را طلب می کند. او به من می گوید که «چرخش» اصطلاحی است که توسط فیلمنامه نویس، نویسنده و استراتژیست تبلیغاتی و محتوا ملیسا کاسرا ابداع شده است. /a>. “Swirler” به کسی اطلاق می شود که تمام بهترین قسمت های خود را در یک حرفه یا برند ترکیب می کند. گالوان حرفه‌ای پر پیچ و خم خود را با تدریس در حالی که در یک سالن زیبایی مشغول به کار بود آغاز کرد. که منجر به یک وبلاگ و شغل موفق در بازاریابی دیجیتال شد. امروز او همه این علایق را در مشاوره شغلی ترکیب کرده است زیرا به سایر Swirlers کمک می کند تا با شرکت خود به موفقیت تجاری در دنیای دیجیتال مارکتینگ و رسانه های اجتماعی دست یابند. _blank” rel=”noreferrer noopener”>دوست من بتی می گوید.

این معنای “چرخش” ممکن است جدید باشد، اما مفهوم ایجاد بیشتر درآمد نیست. مردم برای ایجاد جریان‌های درآمدی بیشتر برای نسل‌ها به مهتاب، کارهای جانبی و حتی سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات پرداخته‌اند. . تا این مرحله، من به اشتباه عادت های شغلی خود را به عنوان یک نوع بی حوصله، “جکلین از همه، معشوقه هیچ” برچسب زدم. اما زمان جدید نیاز به تعریف جدیدی دارد. بنابراین، من به کاسرا رفتم، که به معنای واقعی کلمه کتاب کار در مورد چرخش را نوشت. اثر چرخش اهمیت ترکیب را توضیح می‌دهد علایق شما با موفقیت تجاری.

او می‌گوید: «وقتی در حال انجام فعالیتی هستید که یکی از علایق شماست، احساس می‌کنید بهترین نسخه از خودتان هستید. زمانی که متوجه شدم، کسب و کار من را متحول کرد. درآمدم را چهار برابر کردم و کسب‌وکاری ساختم که هر سال چندین رقم شش رقمی به همراه دارد.»

هستلرهای جانبی اکثراً Millennials و Gen Z هستند.

من پس از صحبت با او، همان طور که مطمئن هستم اکثر مردم این کار را می کنند، قیامت داشتم. این مکالمه باعث شد متوجه شوم که در تمام زندگی ام در حال چرخش بوده ام. من با سازماندهی حرفه ای به کار انتشارات خود ادامه دادم و نوشتن رمانم را در حین اصلاح مبلمان شروع کردم. من هم مثل گالوان، همیشه یک کار فرعی یا به قول امروزی یک کار فرعی داشته ام. “Hustle” اصطلاحی است که هنگام گوش دادن به آن شوکت در حال ارائه کتابش، با آن آشنا شدم. زندگی بزرگ. این کتاب فضای قابل توجهی را به اهمیت شلوغی کناری اختصاص می دهد، فرصتی برای یادگیری چیزهای جدید در زمان خود. کتاب شوکت به سمت هزاره است که جای تعجب ندارد. او اولین بخش از زندگی حرفه ای خود را صرف ایجاد اعتماد به نفس زنان جوان به عنوان سردبیر در مجله Seveteen.

طبق گزارش Zapier 2022، ۵۹٪ از نسل Z و ۶۱٪ از پاسخ دهندگان هزاره در حال حاضر یک مزاحمت جانبی دارند، در حالی که فقط ۳۶٪ از نسل X و ۲۲٪ از بچه های بومرز همین را گفتند. علاوه بر این، ۶۰ درصد از نسل Z و ۵۵ درصد از نسل هزاره در سال ۲۰۲۲ در زمانی که مورد بررسی قرار گرفتند، برنامه‌ریزی کردند که یک حرکت جانبی را آغاز کنند، تنها ۳۵ درصد از نسل X و ۱۳ درصد از بچه‌های بوم‌کننده همین موضوع را گزارش کردند.

نیک لوپر بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Side Hustle Nation است. او می گوید که این روند را در میان هزاره ها بیشتر از سر ناچاری قوی می بیند تا اشتیاق. او می‌گوید: «ما شاهد افزایش سرسام‌آور هزینه‌های مسکن، آموزش و مراقبت‌های بهداشتی در ۳۰ سال گذشته بوده‌ایم، در حالی که دستمزدها ثابت بوده است.

لوپر از محبوبیت سایت خود به عنوان یک روند اجتماعی یاد می کند که در بین هزاره ها و فراتر از آن در حال رشد است. او این افزایش را به “یک حرکت پیشگیرانه برای تسلط بر زندگی مالی ما” نسبت می دهد.

لوپر زمانی که هیجان اصلی خود را گرفت، زندگی مالی خود را پس گرفت< /a>، یک سایت مقایسه خرید کفش، به یک کسب و کار تمام وقت. او بعداً متوجه شد که علاقه اش صحبت کردن در مورد تجارت و بازاریابی است و سایت خود را به عنوان منبعی برای افراد ایجاد کرد تا از طریق کارآفرینی بر رفاه مالی خود کنترل داشته باشند. او می‌گوید: «و این واقعاً چیزی است که سر و صدا در مورد آن است: فعال بودن در مورد تنها چیزی که می‌توانید کنترل کنید، یعنی تلاش خودتان».

بدون ترک شغل روزانه خود یک کارآفرین شوید

ایده شلوغی کناری می‌تواند برای کسی که یک ایده تجاری دارد و تمایلی به ترک شغل خود ندارد، آرامش بخش باشد. همچنین می تواند یک پیشنهاد ترسناک و اغلب غیر واقعی باشد. کریس گیبو Side Hustle School را تأسیس کرد تا به افراد کمک کند یک منبع جدید درآمد بدون ترک شغل روزانه.

“این بسیار مهم است، زیرا این روزها به همه می گویند که باید کارآفرین شوند، اما همه نمی خواهند این کار را انجام دهند. با این حال، همه پول بیشتر و گزینه های بیشتری می خواهند.»

پادکست Guillebeau از طریق تمرکز بر به اشتراک گذاشتن نحوه ارائه ایده های مردم و اشتباهات و پولی که انجام داده اند به ماموریت او کمک می کند. او این کار را از اقتصاد مبتنی بر گیگ متمایز می کند.، که به معنای کار قراردادی با تعهدات کوتاه مدت است. من روی کمک به مردم برای ایجاد دارایی برای خود متمرکز شده ام، نه فقط کار بیشتر یا یک شغل پاره وقت. من به داستان‌های افرادی که صبح از خواب بیدار می‌شوند، تلفن خود را چک می‌کنند و می‌بینند که در هنگام خواب ۲۰۰ دلار درآمد داشته‌اند، علاقه‌مندم.

Loper توصیه می‌کند با «Side Hustle Snowball.’ مخارج ماهانه خود را مشخص کنید و سپس سعی کنید آنهایی را که دارای جریان درآمد خارج از شغل روزانه خود هستند پاک کنید. او می‌گوید: «تعویض حقوق روزانه شغلی خود ترسناک است.

و برای کسانی از شما که هنوز سعی می کنید تصمیم بگیرید که کدام عبارت شما را تعریف می کند، به قول کاسرا، “Swirl on!”

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Viktoriia Hnatiuk/Shutterstock

b892e529d4622eaa1efe6a3657b1bbcc?s=150&d=mp&r=g - هنر کناره‌گیری

مری کارلوماگنو مالک Order است که در کنترل بهم ریختگی، راه حل های آپارتمان شهری، فضاهای اداری و اعتیاد به خرید تخصص دارد. فلسفه مری ساده است: اجازه ندهید به هم ریختگی زندگی شما را کنترل کند. رویکرد آسان، حس سبک و مهارت های ارتباطی قوی او فضایی را ایجاد می کند که سازماندهی را سرگرم کننده می کند. او نویسنده سه کتاب است، آن را رها کنید! سال یادگیری من برای بهتر زیستن با کمتر، رازهای سادگی و More. مری در نمایش اپرا وینفری، نمایش امروز، اخبار سی بی اس، در Redbook، واقعی ساده و روز زن. با او در رادیو عمومی ملی، نمایش جوآن هامبورگ و مارتا استوارت زنده مصاحبه شده است.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی