عمومی

بخشودگی وام دانشجویی می تواند نزدیک باشد … و می تواند یک تغییر دهنده بازی برای کارآفرینان

بخشودگی وام دانشجویی می تواند نزدیک باشد … و می تواند یک
تغییر دهنده بازی برای کارآفرینان

در صورتی که جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن با بخشش وام دانشجویی.

حدود یک سوم صاحبان مشاغل کوچک می گویند که بدهی وام دانشجویی توانایی آنها در شرکت‌های خود را رشد دهند. این نظرسنجی که با مشارکت شرکت اطلاعات تصمیم گیری Morning Consult تکمیل شد، از ۱۲۰۰ مالک کسب و کار کوچک و ۳۰۰ صاحب نمایندگی خودرو در اواخر مارس نظرسنجی کرد.

بایدن یکی از مدافعان سرسخت بخشش وام دانشجویی، با گزارش‌هایی که می‌گویند او در حال بررسی پیشنهادی برای کاهش ۱۰۰۰۰ دلار بدهی دانشجویی برای برخی از وام‌گیرندگان است. کاخ سفید همچنین ممکن است بخشش را برای کسانی که در سال گذشته ۱۵۰۰۰۰ دلار یا کمتر درآمد دارند یا ۳۰۰۰۰۰ دلار برای کسانی که مالیات خود را به طور مشترک ثبت می‌کنند محدود کند، واشنگتن پست قبلا گزارش داده بود. با این حال، کاخ سفید این گزارش را رد کرده است و یک سخنگوی گفته است که ” هنوز تصمیمی در مورد این طرح گرفته نشده است. بر اساس گزارش Education Data Initiative، سازمانی که داده‌های مربوط به سیستم آموزشی ایالات متحده را جمع‌آوری می‌کند، تقریباً ۴۴ میلیون آمریکایی تقریباً ۱.۷ تریلیون دلار بدهی وام دانشجویی دارند.

به گفته ادی مونروی، مدیر اجرایی NextGen، طرح بخشودگی وام دانشجویی گامی در مسیر درست برای نجات کارآفرینی آمریکایی است. . او می‌گوید بخشش وام، فقط بار شروع یا گسترش یک کسب‌وکار جدید را کاهش نمی‌دهد، «بلکه در نهایت برای بسیاری از آمریکایی‌هایی که از بدهی‌ها رنج می‌برند – به ویژه زنان و اقلیت‌ها – دسترسی بیشتری به ثروت‌سازی فراهم می‌کند. ایجاد یک اقتصاد فراگیرتر».

پرداخت وام‌های دانشجویی سرمایه‌ای را که می‌توان برای مقاصد دیگر، مانند سرمایه‌گذاری مجدد در یک کسب‌وکار در حال رشد، استفاده کرد، منحرف می‌کند. میانگین بدهی وام دانشجویی فدرال تقریباً ۳۷۰۰۰ دلار است، اگرچه اعتقاد بر این است که این رقم برای بدهی خصوصی به ۴۱۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد – و با افزایش هزینه‌های شهریه کالج هر ساله، انتخاب‌های لمسی اغلب باید توسط کارآفرینان مشتاق انجام شود.

از لونی روبن در مجموع سه دانش آموز کسب و کار کوچک و … فارغ التحصیل … ۱۵۶۰۰۰ دلار در حین کار در یک توزیع کننده مواد غذایی، الهام بخش روبن به ذهنش خطور کرد: ماشین های خودکار بخرید و آنها را برای رژیم های غذایی خاص سفارشی کنید. او شرکتی به نام بانی جیمز راه‌اندازی کرد، اما برای پرداخت اجاره‌بها و پرداخت وام دانشجویی‌اش، روبن مجبور شد دو شغل کار کند. روبن قبلاً به شرکت گفته بود: «کسب و کار تمام وقت به من نیاز داشت، اما به دلیل وام‌ها نمی‌توانستم بپرم.»

نه همه طرفدار طرح بایدن هستند. گروهی از سناتورهای جمهوری‌خواه، از جمله سناتور میت رامنی از یوتا، لایحه‌ای را در ماه می ارائه کردند که بایدن را از لغو بدهی وام دانشجویی منع می‌کرد. رامنی گفته است که «لغو قرض‌های وام دانشجویی به مبلغ ۲ تریلیون دلار برای دولت بایدن منطقی نیست» زیرا برای کسانی که قبلا وام‌های خود را پرداخت کرده‌اند یا راه‌های آموزشی جایگزین را انتخاب کرده‌اند، ناعادلانه خواهد بود.

علی‌رغم منتقدان، شتابی برای پاک کردن حتی بخشی از بدهی وام دانشجویی وجود دارد، با توجه به پتانسیل آن برای افزایش سرمایه‌گذاری تجاری یا کاهش بار روی اهرم بیش از حد. خانوارها برخی حتی موضع خود را در مورد لغو بدهی دانشجویی تغییر داده اند، مانند مارک کوبان، که اکنون از این اقدام نیز حمایت می کند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی