عمومی

چگونه یک محل کار فراگیر داشته باشیم – حتی زمانی که هنوز هستید کار از خانه

چگونه یک محل کار فراگیر داشته باشیم – حتی زمانی که هنوز هستید
کار از خانه

بیش از دو سال پس از همه گیری، کار از راه دور برنامه پایدار است. در بهار ۲۰۲۲، ۵۸ درصد از کارمندان آمریکایی گزارش دادند که فرصتی برای کار از خانه حداقل یک روز در هفته، طبق نظرسنجی شرکت مشاوره مدیریت مک کینزی از ۲۵۰۰۰ کارمند آمریکایی. اگرچه تعداد زیادی از کارمندان از انعطاف پذیری تنظیم مجازی، کارگران LGBTQ+ می‌گویند آنها در محیط کار از راه دور کمتر حمایت می‌شوند.

نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که ۳۳ درصد از کارمندان LGBTQ+ رفتارهای غیر فراگیر را تجربه کرده‌اند. بر اساس نظرسنجی جهانی Deloitte که در فوریه از بیش از ۶۰۰ کارمند LGBTQ+ انجام شد، به عنوان نظرات ناخواسته با ماهیت جنسی و حذف اجتماعی در محیط های اداری و کار از راه دور. این گزارش نشان می دهد که ۲۰ درصد از کارمندان LGBTQ+ فقط رفتارهای غیر فراگیر در یک محیط مجازی.

همچنین جداکننده است. رابرت پترارکا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل برند کوکی Maxine Heavenly مستقر در لس آنجلس، می‌گوید: «کار در یک محیط از راه دور می‌تواند باعث ایجاد حس قطع ارتباط شود، که در تجربه من، هسته اصلی مبارزه LGBTQ+ است. عضوی از جامعه LGBTQ+.

در اینجا نحوه ایجاد یک محل کار مجازی فراگیرتر برای کارمندان LGBTQ+ آمده است:

اشارات راه زیادی را پیش می‌برند

دفتر خانه شما ممکن است فضای بسیار مناسبی برای ارائه سیگنال باشد. سارا رینولدز، مدیر ارشد اجرایی شرکت استعدادهای دیجیتال Udacity در امریویل، کالیفرنیا، که ضمیر «آنها» را ترجیح می‌دهد، به این شرکت می‌گوید که همکاران خود را تشویق می‌کنند که پرچم کوچک رنگین کمانی را در پس‌زمینه Zoom-call به اهتزاز درآورند تا شرایط امن را برای بحث پخش کنند. نگرانی های LGBTQ+.

ضمایر خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید  

رینولدز اضافه می کند که رهبران کسب و کار اگر در انجام این کار احساس راحتی می‌کنند، باید گامی اضافی برای تشویق کارمندان در همه سطوح بردارند تا ضمایر خود را در Slack و Zoom به اشتراک بگذارند. با ارائه آموزش‌هایی در مورد نحوه تغییر نام‌های نمایش ویدئو کنفرانس برای گنجاندن ضمایر، کارمندان احساس راحتی بیشتری می‌کنند که خود واقعی خود در محل کار باشند.

“به عنوان یک فرد غیر دودویی، وقتی می‌شنوم که شخصی هنگام معرفی خود، ضمایر خود را داوطلبانه می‌گوید، یا وقتی آنها را در امضای ایمیل می‌بینم، فوراً می‌دانم که این شخص کسی است که می‌توانم با او احساس راحتی کنم که خودم هستم و اهمیت آن را درک می‌کنم. رینولدز می‌گوید: «هویت و شمولیت».

از بین بردن تعصب در برنامه‌های مزایا

“والدین دگرباشان جنسی++” او می‌گوید که باید با رحم اجاره‌ای، حمایت از فرزندخواندگی در همان سطحی که کارمندی در سفر بارداری است، احساس کند.

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه یک محل کار فراگیر داشته باشیم - حتی زمانی که هنوز هستید
کار از خانه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی