عمومی

20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار

۲۰ کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از ۱۰۰ دلار

برای راه اندازی یک کسب و کار نیازی به پول نقد ندارید. در واقع، بسیاری از ایده های کسب و کار کوچک وجود دارد که می توانید با کمتر از ۱۰۰ دلار از آنها استفاده کنید. در اینجا، ما چند گزینه برای راه اندازی یک تجارت کم هزینه در سال جاری به شما ارائه می دهیم. آنها همچنین ایده‌های درآمد غیرفعال بسیار خوبی برای افراد انفرادی هستند که می‌خواهند بدون سرمایه‌گذاری اولیه زیاد کسب‌وکاری بسازند.

ایده های کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از ۱۰۰ دلار

اگر به دنبال یک ایده کسب و کار کوچک هستید، می توانید با ۱۰۰ دلار یا کمتر شروع کنید، چندین صنعت و جاهای مختلف وجود دارد. در نظر گرفتن. در اینجا بهترین ایده های کسب و کار محلی و آنلاین است که می توانید با کمتر از ۱۰۰ دلار شروع کنید.

۱٫ کسب و کار قدم زدن سگ

سگ های پیاده روی برای صاحبان حیوانات خانگی در جامعه شما یک ایده تجاری ساده است که نیاز اولیه کمی دارد. شما ممکن است علائمی ارسال کنید یا یک آگهی طبقه بندی شده برای اطلاع رسانی به مردم در مورد خدمات خود ارسال کنید. اما بسیاری از این مشاغل از طریق تبلیغات شفاهی یا بازارهای آنلاین رایگان نیز رشد می‌کنند.

۲ . ایجاد کننده دوره آنلاین

svg%3E - 20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار

دوره های آنلاین تقریباً برای همه چیز، از موضوعات تجاری گرفته تا کلاس های آشپزی آنلاین. می‌توانید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید یا از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین برای در دسترس قرار دادن پیشنهادات خود در اختیار دانش‌آموزان استفاده کنید. سپس محتوای ویدیویی بگیرید یا دروس متنی و صفحات کتاب کار را در دسترس دانش‌آموزانی قرار دهید که ثبت‌نام می‌کنند.

۳٫ خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی عموماً رایگان هستند و می‌توانید برای کمک به کسب‌وکارها یا اینفلوئنسرها برای افزایش حضورشان در این حساب‌ها، هزینه‌ای دریافت کنید. بستر، زمینه. تنها چیزی که برای اجرای کسب و کار رسانه های اجتماعی. و اکثر مردم از قبل این موارد را تحت پوشش دارند. با این حال، داشتن تجربه و دانش پیرامون بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز مهم است.

۴٫ سرویس SEO

بهینه سازی موتورهای جستجو یکی دیگر از تمرکز اصلی بسیاری از مشاغل است. این شامل افزودن کلمات کلیدی و سایر ویژگی‌ها به وب‌سایت‌ها است که باعث می‌شود آنها را از طریق جستجوی آنلاین راحت‌تر پیدا کنید. اگر در این زمینه تجربه دارید، به سادگی با صاحبان مشاغل مرتبط به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا خدمات خود را به اشتراک بگذارید. برای شروع به‌عنوان کسب و کار SEO جدید، نباید به تجهیزات گران قیمتی نیاز داشته باشید. الف>. و این یک تجارت است که به راحتی می توان آن را از راه دور اداره کرد.

۵٫ سرویس جزئیات موبایل

اگر از کار با اتومبیل لذت می برید، این ایده تجاری بعدی ممکن است برای شما باشد. با سرویس جزئیات تلفن همراه به رانندگان منطقه خود کمک کنید تا وسایل نقلیه خود را تمیز نگه دارند. الف>. برای شروع، فقط به چند وسیله تمیزکننده ساده مانند پارچه، آبگیر و محلول های تمیزکننده خودرو نیاز دارید. و می‌توانید برای انجام خدمات مستقیماً به مشتریان خود سفر کنید و نیاز به مکان فیزیکی را از بین ببرید.

۶٫ نشستن در خانه

نشستن در خانه صرفاً شامل ماندن یا نگاه کردن به خانه مشتری در زمانی است که او در خانه نیست. این ممکن است یک ایده تجاری مرتبط به ویژه برای کسانی باشد که در مناطقی هستند که بسیاری از مردم آن را برای تابستان یا زمستان ترک می کنند. با این حال، مردم به تعطیلات در هر جایی می روند. و حتی می توانید با اضافه کردن خدمات اضافی مانند نشستن حیوانات خانگی، درآمد بیشتری کسب کنید.

۷٫ خدمات سفارشی

در ازای دریافت پول نقد، کارهایی مانند خرید خواربار فروشی یا وانت خشک شویی برای افراد پرمشغله جامعه خود انجام دهید. این باید به اندازه کافی ساده باشد و نیازی به تجهیزات یا خرید اولیه نداشته باشد. تنها چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید حمل و نقل قابل اعتماد است. اما اگر در یک منطقه قابل پیاده‌روی یا شهری با امکانات حمل‌ونقل عمومی زندگی می‌کنید، نیازی به ماشین نیست.

۸٫ کسب و کار نظافت منزل

svg%3E - 20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار

برای شروع نظافت خانه کسب و کار، شما فقط به برخی از لوازم نظافت اولیه و راهی برای تبلیغ خدمات خود نیاز دارید. برخی از کسب و کارها در این طاقچه تبلیغات طبقه بندی شده یا تابلوهایی را در اطراف شهر ارسال می کنند. اما اگر قبلاً برخی از ارتباطات موجود دارید، می‌توانید به سادگی تجارت خود را از طریق دهان به دهان توسعه دهید.

۹٫ کسب و کار آموزش شخصی

یک مربی شخصی یک- یک نفر با مشتریان برای بهبود تناسب اندام آنها. می توانید برنامه های تمرینی مناسب برای هر فرد ایجاد کنید یا در نوع خاصی از تمرین مانند وزنه برداری تخصص داشته باشید. بسیاری از مربیان شخصی خارج از سالن بدنسازی خانگی کار می کنند. بنابراین می توانید برای شروع به سادگی از وزنه یا تشک تمرینی استفاده کنید. دیگران با باشگاه های ورزشی محلی همکاری می کنند تا فضا و تجهیزات مورد نیاز هر مشتری را فراهم کنند.

۱۰٫ کسب و کار محوطه سازی

svg%3E - 20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار

برای کسب و کار محوطه سازی، شما فقط به یک ماشین چمن زنی و چند ابزار اولیه تعمیر و نگهداری نیاز دارید که اکثر صاحبان خانه باید از قبل داشته باشند. اگر این لوازم را ندارید، شروع این کسب و کار ممکن است کمی بیش از ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد. اما همیشه می‌توانید کارهای کوچک را شروع کنید و با کسب بودجه کافی برای پوشش خرید تجهیزات جدید، خدمات بیشتری اضافه کنید.

ایده‌های عالی بیشتر برای کسب‌وکارها به فقط با ۱۰۰ دلار شروع کنید

اغلب، ایده های کسب و کار آنلاین برای کسانی که نمی خواهند پول زیادی را برای یک کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنند عالی است. این ایده ها کمتر از ۱۰۰ دلار هزینه دارند.

۱۱٫ فروشگاه آنلاین

انبوهی از محصولات وجود دارد که می‌توانید آنلاین بفروشید که در ابتدا هزینه زیادی ندارند به عنوان مثال، ممکن است محصولات ارزان قیمتی مانند تی شرت یا لیوان ارائه دهید. بنابراین شما فقط می توانید موجودی محدودی خریداری کنید و هزینه یک وب سایت و لوازم حمل و نقل را بپردازید.

از طرف دیگر، بسیاری از کارآفرینان سفرهای تجارت الکترونیک خود را در سایت های بازار مانند eBay یا Amazon شروع می کنند. سپس می توانید پس از کسب درآمد کافی برای پوشش این هزینه ها، به وب سایت خود مهاجرت کنید.

۱۲٫ شما به عنوان یک نویسنده آزاد خدمات خود را به مشاغل و نشریات ارائه می دهید. به صورت قراردادی شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه تکالیفی را انجام دهید، اما شرکت‌هایی که برای آنها می‌نویسید باید بیشتر وظایف و هزینه‌های مربوط به راه‌اندازی یک وب‌سایت یا انتشارات را انجام دهند.

این یک ایده تجاری خوب برای کسانی است که برخی از آنها را دارند. مهارت‌های نوشتاری که فقط می‌خواهند در آخر هفته‌ها یا علاوه بر پروژه‌های دیگر مقداری پول نقد اضافی به دست آورند.

۱۳٫ کسب و کار دستیار مجازی

یک دستیار مجازی ممکن است وظایف مختلفی را برای صاحبان مشاغل انجام دهد، از مدیریت صندوق ورودی گرفته تا برنامه ریزی و ارسال در رسانه های اجتماعی. تنها چیزی که برای این تجارت نیاز دارید یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت است. و تعداد زیادی تابلوی کار آنلاین وجود دارد که می توانید خدمات خود را تبلیغ کنید و با مشتریانی که به دنبال کمک هستند ارتباط برقرار کنید. استفاده از بسیاری از آنها رایگان است.

۱۴٫ کسب و کار دست ساز

svg%3E - 20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلارتجارت دست ساز بسته به چیزی که قصد فروش آن را دارید بسیار متفاوت است. با این حال، بسیاری از آنها می توانند منابع رایگان یا کم هزینه را ادغام کنند، که شروع آنها را ارزان می کند. به عنوان مثال، ممکن است یک جواهرفروشی راه اندازی کنید که مواد بازیافتی موجود در اطراف خانه شما را ادغام می کند.

سپس تنها چیزی که برای خرید نیاز دارید، برخی از لوازم اولیه صنایع دستی و مواد حمل و نقل است. بازارهای آنلاین مانند Etsy به شما این امکان را می دهند که تقریباً بدون هیچ هزینه ای به مردم در سراسر جهان بفروشید. همچنین نمایشگاه‌های صنایع دستی و بازارهای غیر حضوری وجود دارد که می‌توانید برای فروش محصولات خود وارد آنها شوید. با این حال، برخی ممکن است با هزینه کمی ارائه شوند.

۱۵٫ کسب و کار برنامه ریزی رویداد

به عنوان برنامه ریز رویداد، می توانید به افراد جامعه خود کمک کنید تا جزئیات رویدادهای خود را مشخص کنند. برای مثال، می‌توانید با فروشنده‌ها برای برگزاری مراسم عروسی یا طراحی و بازاریابی کنفرانس‌های تجاری هماهنگ کنید.

عملیات شما تا حد زیادی می‌تواند به صورت آنلاین یا تلفنی انجام شود، بنابراین این یکی از بسیاری از ایده‌های کسب‌وکار خانگی است که نمی‌تواند انجام شود. هزینه زیادی برای شروع هزاران تقویم رایگان، برنامه‌های صفحه‌گسترده، و ماشین‌حساب‌های بودجه وجود دارد که می‌توانید از آنها برای مدیریت عملیات خود بدون هزینه‌های اولیه استفاده کنید.

۱۶٫ مشاوره

مشاوره یکی از بهترین مشاغل کوچک است. ایده‌هایی برای کسانی که تخصص دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی برای شروع کار خرج کنند. به حوزه ای فکر کنید که در آن دانش یا تجربه زیادی دارید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید به دیگرانی که در این فرآیند پیمایش می کنند کمک کنید.

به عنوان مثال، یک کارآفرین باتجربه ممکن است خدمات مشاوره تجاری یا بازاریابی ارائه دهد. با این حال، کسانی نیز هستند که در موضوعات شخصی تخصص دارند، مانند یک مربی زندگی یا مشاوران دوستیابی آنلاین.

وقتی جایگاهی را ایجاد کردید، فقط به یک وب سایت نیاز دارید که خدمات شما را مشخص کند، راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان، و احتمالاً برخی از روش‌ها برای تبلیغات پیشنهادات شما.

۱۷٫ کسب و کار Dropshipping

یک مدل کسب و کار dropshipping یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که در آن شما در واقع موجودی خود را اداره نمی کنید. در عوض، شما با یک مرکز انجام کار برای ذخیره و ارسال محصولات خود کار می کنید. بسته به آنچه می فروشید و ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید، این روش ممکن است بیش از ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد.

اما برای کسانی که اقلام ارزان قیمت دارند، قطعا می توانید این ایده تجاری را به لیست خود اضافه کنید. حتی ارائه دهندگان dropshipping وجود دارند که کاربران را با طیف گسترده ای از محصولات بر اساس بودجه و علایقشان مرتبط می کنند. بنابراین می‌توانید به سادگی شروع کنید و سپس در طول زمان با شروع کسب درآمد از کسب‌وکار خود، مقیاس را افزایش دهید.

۱۸٫ خدمات حسابداری

svg%3E - 20 کسب و کار کم هزینه برای شروع با کمتر از 100 دلار

اگر تخصص مالی دارید، یک < یک href="https://smallbiztrends.com/2017/10/starting-a-bookkeeping-business.html">خدمات حسابداری که در آن امور مالی سایر صاحبان مشاغل را مدیریت می کنید. این به طور کلی فقط به یک کامپیوتر و برخی نرم افزارهای مالی یا صفحات گسترده نیاز دارد. نسخه‌های پولی موجود است.

اما می‌توانید از ابزارهای رایگان نیز برای حفظ امنیت سوابق مالی استفاده کنید. و این مدل کسب و کار به شما این امکان را می دهد که روابط مستمری با مشتریان ایجاد کنید تا در طول زمان درآمد ثابتی داشته باشید.

۱۹٫ خدمات ترجمه

اگر به بیش از یک زبان صحبت می کنید و/یا می نویسید، خدمات خود را به عنوان مترجم ارائه دهید. ممکن است به صورت قراردادی با شرکت‌ها یا افراد دیگر کار کنید و برای رویدادهای خاص، محتوای صوتی و حتی کتاب ترجمه کنید.

برای شروع به تجهیزات زیادی نیاز ندارید. بنابراین این ایده تجاری ممکن است به سادگی نیاز به تبلیغات یا بازاریابی خدمات شما برای افراد علاقه مند به صورت آنلاین یا در جامعه محلی شما داشته باشد.

۲۰٫ بازاریابی وابسته

بازاریابان وابسته وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوای آنلاین هستند که پیوندهای وابسته را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. وقتی شخصی چیزی را از طریق پیوند وابسته خریداری می‌کند، شخصی که آن را به اشتراک گذاشته است، کمیسیون کمی از هر فروش دریافت می‌کند.

شما می توانید یک کسب و کار کامل را حول محور بازاریابی وابسته ایجاد کنید، یا فقط از آن به عنوان یک جریان درآمد اضافی برای یک وبلاگ یا کسب و کار تأثیرگذار استفاده کنید. این به طور بالقوه بهترین ایده کسب‌وکار برای کسانی است که می‌خواهند درآمدی غیرفعال و بدون هزینه‌های اولیه زیادی ایجاد کنند.

تنها چیزی که نیاز دارید یک وب‌سایت یا حساب‌های اجتماعی محبوب و روابط با شرکت‌هایی است که برنامه‌های وابسته را اجرا می‌کنند. ثبت‌نام بسیاری از این برنامه‌ها رایگان است، البته تا زمانی که نیازهای مخاطبان را برآورده کنید و در زمینه‌های مرتبط با هر شرکت تأثیر کافی داشته باشید.

استراتژی‌هایی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق کم‌هزینه

ابزارهای دیجیتال اهرمی

در عصر دیجیتال امروزی، ابزارها و منابع آنلاین متعددی می‌توانند به ساده‌سازی عملیات کسب‌وکار شما کمک کنند. استفاده از ابزارهای دیجیتالی رایگان یا کم هزینه برای کارهایی مانند زمان بندی، صورتحساب، مدیریت پروژه و مدیریت ارتباط با مشتری می تواند باعث صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی شود.

< تمرکز بر ایجاد یک حضور آنلاین قوی

داشتن حضور آنلاین قوی بسیار مهم است، به ویژه برای مشاغلی که عمدتاً به صورت آنلاین فعالیت می کنند. برای ساختن یک وب‌سایت با ظاهر حرفه‌ای، بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو و فعال بودن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط با مخاطبان هدف خود، زمان بگذارید.

از تکنیک‌های بازاریابی رایگان استفاده کنید

Word-of -دهان، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و خبرنامه های ایمیلی راه های قدرتمند و مقرون به صرفه ای برای بازاریابی کسب و کار شما هستند. ایجاد و به اشتراک گذاری منظم محتوای ارزشمند می تواند به جذب و حفظ مشتریان کمک کند.

خدمات مشتریان استثنایی ارائه دهید.

خدمات عالی به مشتریان می تواند کسب و کار شما را از رقبا متمایز کند. به سوالات و بازخوردهای مشتری پاسخگو باشید و سعی کنید از انتظارات مشتری فراتر بروید. احتمال بازگشت مشتریان خوشحال و ارجاع دیگران به کسب و کار شما بیشتر است.

هزینه های عملیاتی را پایین نگه دارید

مستمر نگاه کنید. راه هایی برای پایین نگه داشتن هزینه های عملیاتی خود بدون به خطر انداختن کیفیت محصولات یا خدمات شما. این ممکن است شامل مذاکره درباره نرخ‌های بهتر با تامین‌کنندگان، بهینه‌سازی فرآیندهای شما، یا استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مقرون‌به‌صرفه باشد.

شبکه و همکاری

شبکه‌سازی با دیگر صاحبان کسب‌وکار و متخصصان می‌تواند درها را به روی فرصت‌های جدیدی مانند مشارکت، همکاری یا ارجاع باز کند. در رویدادهای صنعت شرکت کنید، به انجمن‌های آنلاین بپیوندید و در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنید تا شبکه خود را گسترش دهید.

سازگار باشید و برای یادگیری باز بمانید

چشم‌انداز کسب‌وکار دائما در حال تغییر است، بنابراین سازگار و باز بمانید. ایده ها و استراتژی های جدید بسیار مهم است. به یادگیری در مورد صنعت، روندهای بازار و مدیریت کسب و کار خود ادامه دهید تا به طور مستمر کسب و کار خود را بهبود بخشید.

اهداف واقع بینانه تنظیم کنید و پیشرفت را رصد کنید

اهداف واضح و قابل دستیابی برای کسب و کار خود تعیین کنید و به طور منظم پیشرفت خود را به سمت این اهداف زیر نظر داشته باشید. این به شما کمک می‌کند در مسیر خود بمانید و درباره رشد و مسیر کسب‌وکارتان تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرید.

آیا می‌توانید کسب‌وکار خود را با کمتر از ۱۰۰ دلار راه‌اندازی کنید؟

بله، ممکن است شروع کنید. یک تجارت با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار، تا زمانی که به مکان فیزیکی، تجهیزات زیاد یا موجودی گران قیمت نیاز نداشته باشید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین که خدمات یا محصولات دیجیتالی ارائه می‌دهند، نیاز به سرمایه‌گذاری اندکی یا بدون نیاز دارند. به عنوان مثال، یک ایده تجاری کم هزینه ممکن است مشاوره یا ارائه خدمات دستیار مجازی باشد.

ارزان ترین کسب و کار برای شروع چیست؟

ایده های کسب و کار بسیاری با هزینه های راه اندازی کم وجود دارد. اما چند مورد را می توان بدون هیچ چیز شروع کرد. به دنبال ایده‌های تجاری بگردید که در آن می‌توانید با استفاده از یک پلتفرم آنلاین که پیوستن به آن رایگان است، خدماتی را ارائه دهید. به عنوان مثال، ممکن است خدمات VA را در یک بازار آنلاین تبلیغ کنید یا مدیریت رسانه های اجتماعی را با استفاده از حساب های اجتماعی رایگان برای ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه دهید.

سودآورترین ایده کسب و کار برای شروع با سرمایه کم چیست؟

سودآوری دقیق هر ایده تجاری بسیار متفاوت است. با این حال، کسانی که خدمات حرفه ای مانند مشاوره کسب و کار یا پشتیبانی بازاریابی را ارائه می دهند، معمولاً می توانند هزینه خدمات بیشتری را نسبت به کسانی که کمک ساده برای انجام وظایف یا ورود اطلاعات ارائه می دهند، دریافت کنند. و این ایده‌های تجاری نیز با هزینه‌های سربار پایین همراه هستند، به شرطی که تجربه و ارتباطات لازم برای شروع کار را داشته باشید.

آسانترین کسب و کار کم هزینه برای شروع چیست؟

ایده های تجاری آسان و کم هزینه بسیاری وجود دارد که می توانید بلافاصله شروع کنید. یک لیست کامل در بالا گنجانده شده است، اما چند نمونه شامل خدمات سفارش، کسب و کار VA، و یک فروشگاه دست ساز است.

نتیجه گیری

این تصور که شروع یک کسب و کار به مقدار زیادی از خدمات نیاز دارد. سرمایه به سرعت در حال منسوخ شدن است، زیرا ایده های تجاری کم هزینه زیادی وجود دارد که می توان آنها را با کمتر از ۱۰۰ دلار شروع کرد. این ایده‌ها نه تنها مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه دامنه فرصت‌های درآمد غیرفعال را برای افراد انفرادی که به دنبال استقلال مالی بدون تعهد مالی اولیه اساسی هستند، باز می‌کند.

پاسخ قاطع به این سوال، «آیا می‌توانید کار خود را شروع کنید». کسب و کار خود را با کمتر از ۱۰۰ دلار؟ بله قطعی است شروع یک سرمایه گذاری تجاری با منابع مالی محدود کاملاً امکان پذیر است، مشروط بر اینکه این سرمایه گذاری نیازی به مکان فیزیکی، تجهیزات قابل توجه یا موجودی پرهزینه نداشته باشد.

تعدادی از مشاغل آنلاین که خدمات یا محصولات دیجیتالی ارائه می دهند می توانند با حداقل هزینه اولیه راه اندازی شود.

چشم انداز کارآفرینی معاصر به طور فزاینده ای توسط دیجیتالی شدن شکل می گیرد و ایجاد کسب و کارهایی را که نیاز به سرمایه گذاری اولیه اندک یا بدون نیاز دارند، آسان تر از همیشه می کند. به عنوان مثال می‌توان به خدمات مشاوره، نقش‌های دستیار مجازی، و تلاش‌های مختلف بازاریابی دیجیتال اشاره کرد.

برای نشان دادن بیشتر فرصت‌های موجود، طیف متنوعی از ایده‌های تجاری کم‌هزینه را بیان کرده‌ایم که می‌توانند با کمتر از ۱۰۰ دلار راه‌اندازی شوند:

  1. کسب و کار پیاده روی سگ: یک سرمایه گذاری ساده که مستلزم راه رفتن سگ برای صاحبان حیوانات خانگی در جامعه شما است، با حداقل هزینه های اولیه برای بازاریابی و لوازم.
  2. دوره آنلاین. ایجاد کننده: ارائه دوره های آنلاین در موضوعات مختلف، که می تواند به راحتی از طریق پلتفرم های آموزش آنلاین با حداقل سرمایه اولیه تسهیل شود.
  3. خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی: استفاده از شبکه های اجتماعی شما تخصص رسانه ای برای کمک به کسب و کارها و تأثیرگذاران برای افزایش حضور آنلاین خود، با الزامات اولیه رایانه و اتصال به اینترنت.
  4. سرویس SEO: کمک به کسب و کارها در بهینه سازی وب سایت های خود برای موتورهای جستجو، کسب‌وکاری که می‌توان از راه دور و بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت راه‌اندازی کرد.
  5. سرویس جزئیات موبایل: ارائه خدمات به صاحبان خودرو با ارائه خدمات سیار جزئیات خودرو، که فقط به لوازم تمیز کردن اولیه نیاز دارد و بدون نیاز به موقعیت فیزیکی.
  6. نشستن در خانه: ارائه خدمات خانه نشینی، که می تواند به ویژه در مناطقی که مردم اغلب در آن سفر می کنند مرتبط باشد، و می تواند برای در آمد بیشتر به حیوانات خانگی نیز اضافه شود.
  7. سرویس سفارش: انجام امور برای افراد پرمشغله، مانند خرید مواد غذایی یا وانت خشک شویی، که حمل و نقل نیاز اولیه است.
  8. خانه. کسب و کار نظافت: ارائه خدمات نظافتی به خانوارها، با حداقل هزینه مرتبط با لوازم نظافتی و بازاریابی.
  9. کسب و کار آموزش شخصی: ارائه خدمات آموزش تناسب اندام به صورت انفرادی. ، که می تواند با تجهیزات اصلی تمرین یا با همکاری با باشگاه های محلی شروع شود.
  10. محوطه سازی کسب و کار: ارائه خدمات مراقبت از چمن و محوطه سازی، با حداقل تجهیزات مورد نیاز مانند ماشین چمن زنی و ابزارهای نگهداری اولیه.
< td class="column-1">تجارت نظافت منزل
ایده تجاری توضیحات ویژگی های کلیدی
کسب و کار راهپیمایی سگ سگ های راهپیمایی برای صاحبان حیوانات خانگی در جامعه شما که حداقل هزینه را برای بازاریابی و لوازم مورد نیاز دارد. . هزینه های اولیه پایین، مبتنی بر جامعه.
خالق دوره آنلاین ارائه دوره های آنلاین در موضوعات مختلف، که از طریق پلتفرم های آموزش آنلاین با حداقل سرمایه اولیه تسهیل می شود. استفاده از تخصص، مقیاس پذیر آنلاین.
بازاریابی رسانه های اجتماعی< /td> از تخصص رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین برای مشاغل و افراد تأثیرگذار استفاده کنید، که فقط به کامپیوتر و اتصال اینترنت نیاز دارد. مهارت های دیجیتالی ، پتانسیل کار از راه دور.
سرویس SEO به کسب‌وکارها در بهینه‌سازی وب‌سایت‌های خود برای موتورهای جستجو کمک کنید، یک کسب‌وکار از راه دور بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت. کار از راه دور، تقاضای بالا برای خدمات SEO.
سرویس جزئیات تلفن همراه ارائه خدمات سیار جزئیات خودرو به صاحبان خودرو، نیاز به لوازم تمیز کردن اولیه و بدون مکان فیزیکی. موبایل، حداقل تجهیزات مورد نیاز.
نشستن در خانه ارائه خدمات خانه نشینی، به ویژه مربوط به مناطقی با مسافران مکرر ، و گسترش دهید تا برای درآمد اضافی، نشستن حیوانات خانگی را نیز در نظر بگیرید. انعطاف پذیری، سازگاری با نیازهای محلی.
سرویس سفارش اجرای وظایف برای افراد پرمشغله، مانند خرید مواد غذایی یا وانت خشک شویی، با حمل و نقل نیاز اولیه. خدمات محلی، رفع نیازهای روزانه.
خدمات نظافتی را با حداقل هزینه های مربوط به لوازم نظافت و بازاریابی به خانواده ها ارائه دهید. تقاضای ثابت، مقیاس پذیر با ارجاعات.
آموزش شخصی کسب و کار خدمات آموزش تناسب اندام را به صورت انفرادی، با تجهیزات اولیه تمرینی یا با همکاری با باشگاه های محلی ارائه دهید. تخصص تناسب اندام، سازگار با مکان.
کسب و کار محوطه سازی خدمات مراقبت از چمن و محوطه سازی را با حداقل تجهیزات مورد نیاز مانند ماشین چمن زنی و ابزارهای نگهداری اولیه ارائه دهید. کار فصلی، فرصت هایی برای رشد.

به‌علاوه، ما ایده‌های مختلف کسب‌وکار آنلاین را بررسی کرده‌ایم که می‌توان آنها را با کمتر از ۱۰۰ دلار شروع کرد، مانند راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین، نویسندگی آزاد، نقش‌های دستیار مجازی، مشاغل دست ساز، برنامه ریزی رویداد، مشاوره، دراپ شیپینگ، خدمات حسابداری، خدمات ترجمه و بازاریابی وابسته.

از نظر مقرون به صرفه بودن، بیشترین کسب‌وکارهای مقرون‌به‌صرفه معمولاً از پلت‌فرم‌های آنلاینی استفاده می‌کنند که دسترسی رایگان را ارائه می‌دهند و کارآفرینان را قادر می‌سازد تا هزینه‌های اولیه را به حداقل برسانند.

ارائه خدمات حرفه‌ای، مانند مشاوره کسب‌وکار یا پشتیبانی بازاریابی، اغلب راهی برای سودآوری بالاتر فراهم می‌کند، زیرا مشتریان مایلند برای تخصص و دانش تخصصی هزینه بپردازند.

به‌علاوه، این مشاغل مبتنی بر خدمات ارائه می‌شوند. با حداقل هزینه های سربار، مشروط بر اینکه کارآفرین دارای مهارت های لازم و ارتباطات صنعتی باشد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: اطلاعات بیشتر در: ایده ایجاد کنید


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی