عمومی

آیا فرهنگ شرکت شما برای آینده WFH آماده است؟

آیا فرهنگ شرکت شما برای آینده WFH آماده است؟

آخرین اخبار “دلگرم کننده” از رسانه های شیکاگو این است که شاید ۵۰ درصد از نیروی کار قبل از کووید به دفاتر خود بازگشته اند. در منطقه تجاری مرکزی حداقل برای چند روز در هفته. ظاهراً، شیکاگو از نظر نرخ اشغال مجدد بهتر از تعدادی از همتایان خود عمل می کند، اگرچه من همه چیز را – به خصوص در بحبوحه رقابت شدید شهرداری – با یک لقمه نمک قبول می کنم.

تقریباً همه کسانی که در گزارش و تولید آنها مشارکت دارند، در اطراف این آمارها، منافع شخصی زیادی وجود دارد. صنعت، رسانه‌ها، رستوران‌های مرکز شهر، تئاترها، فروشندگان انواع و اقسام، و کارفرمایان که مضطرب بر لانه‌های هنوز تا حد زیادی خالی نظارت می‌کنند. همه آنها در حال دعا برای موجی از کارگران سرگردان برای بازگشت به جمع هستند. مرز بسیار باریکی بین دعا کردن و ناله کردن وجود دارد، بنابراین تشخیص اینکه چه کسی حقیقت را می گوید دشوار است. من این جمله قدیمی اد برک، رئیس قدیمی شیکاگو را دوست دارم: اگر “اگر” و “اما” آب نبات و آجیل بود، هر روز کریسمس بود.

بنابراین، همانطور که ممکن است تصور کنید، پول من صرف برنامه‌ریزی برای مدیریت نیروی کار ترکیبی است که نه تنها از نظر جغرافیایی تغییر کرده است، بلکه از نظر زمانی نیز به طور غیرقابل برگشتی تغییر کرده است. و احتمالاً وقتی چند سال دیگر به گذشته نگاه می‌کنیم، خیلی بهتر خواهد شد. اگر “شیفت” ۹ به ۵ یا هر چیزی شبیه به آن معقول بود، برای کارخانجات و برای راحتی سرکارگران، پیشخوان ها، حاضرین و سایر سرپرستان بود. که هیچ ارتباطی با اثربخشی توسعه دهندگان، کدنویسان، کارکنان دانش یقه سفید و مدیران ندارد. به همان اندازه کهنه و معکوس بود فرستادن دانش‌آموزان کم‌خواب به مدرسه در سحرگاهی که تمام دنیا می‌دانند که احتمالاً تا بعد از وقت ناهار چیزی یاد نمی‌گیرند.

بازیابی ساعت‌های گذشته از زمان رفت‌وآمد روزانه، متعادل کردن و مدیریت مسئولیت‌های مراقبت از کودک با موفقیت و مقرون‌به‌صرفه، گذراندن زمان باکیفیت با کودکان در ساعات بیداری و کار در زمانی که آنها در حالت دیگری بودند. درگیر، و طفره رفتن از وقفه های بی شمار و جلسات بی معنی چیزی به ما آموخته است. یعنی، کار کردن در هر جایی به جز دفتر کار از ۹ تا ۵ بسیار منطقی است و بهره‌وری ما را افزایش می‌دهد. یعنی حداقل در میان بزرگسالان جدی و خودراهبر. من نمی توانم به جای برادرانی که هنوز در خانه کار می کنند صحبت کنم که آبجو می مکند، همه چیز را روی جعبه سینه می خورند و بیشتر از هر چیز سودمند بازی می کنند. من در واقع فکر می کنم که ایلان و مارک در نهایت از آنها مراقبت خواهند کرد.

اما با فرض اینکه علاقه مند به حفظ و الهام بخشیدن به کارمندان از راه دور خود هستید، باید از ابزارهای جدید استفاده کنید. تکنیک‌ها و فن‌آوری‌هایی برای کمک به انجام خوب کار. و شما مجبور خواهید بود بر برخی از نگرانی‌ها و کاستی‌هایی که ما با آن‌ها زندگی می‌کردیم به دلیل اقدامات توقفی که در عجله و درهم شکستن کووید-۱۹ اتخاذ شد، غلبه کنید.

 (۱) زمان یا مسافت را سرزنش نکنید

شما می توانید از هر جایی رهبری کنید. رهبری یک موضوع حضور فیزیکی یا نزدیکی نیست، همه چیز در مورد عملکرد و نتایج است. اما تیم مدیریت شما تغییری در تفکرات خود خواهد داشت. برای افرادی که عادت داشتند به همه افراد نگاه کنند و سفرهای اطراف دفتر را ردیابی کنند، آسان نخواهد بود تا بفهمند که امروز به جای مشغله کاری، به بهره وری و مراقبت از تجارت مربوط می شود. فعالیت معیاری برای موفقیت نیست. آنها نشانه های بصری و ارتباطات و برخوردهای روزانه را که در گذشته اکوسیستم اطلاعاتی دفتر را تشکیل می دادند، نخواهند داشت. آنها باید این “ارتباط” را به روش های جدید ایجاد کنند.

مدیران خط قدیمی نیز باید فضا را برای بهترین ها باز کنند. مردم کارها را آنطور که شما می خواهید انجام دهید بدون اینکه دستشان گرفته شود. کسب‌وکارهای پیچیده و توزیع‌شده فردا به‌جای قوانین رفتاری معمولی، بر اساس فرهنگ شرکت و انتظارات عملکردی پیش می‌روند. شما نمی توانید کتابچه راهنما به اندازه کافی بزرگ بنویسید که بتواند با چالش هایی که تیم شما در آینده با آن مواجه خواهد شد، مقابله کند. شما باید به افراد خود اعتماد کنید تا تصمیمات درست را در زمان واقعی بگیرند و کار را انجام دهند.

 <(2) کنترل مکالمه را پس بگیرید

به اندازه افزایش استقلال کارمندان ضروری خواهد بود، به همان اندازه مهم است که کسب و کارها از برخی رفتارهای چند سال گذشته که از شرایط عجیب و غریب و منحصر به فرد این همه گیری ناشی شده اند، یک گام به عقب بردارند. اول، اثر مسطح سلسله مراتبی فناوری‌هایی مانند زوم و اسلک بود، جایی که به نظر می‌رسید همه افراد حاضر در کانال یا روی صفحه در مکالمه‌های جاری زمان، صدا، تأثیر و گفتار برابری دارند. این ایده که هر ایده ای ارزش دارد، هر فکری باید بیان شود، که جلسات بیشتر شبیه جلسات به اشتراک گذاری و درمان هستند – به جای فرصت های ساختاریافته برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تصمیمات مهم، در غیاب ایجاد شد. سابقه و تازگی کل تجربه. این نگرش باید تغییر کند.

دوم این تأثیر بود — به ویژه در میان کارمندان جوان تازه کار که قبل از کووید هرگز در این تجارت کار نکرده بودند — که دموکراسی یک فضیلت بود در هر جلسه و تصمیم گیری. و اینکه تصمیمات حیاتی باید و نتیجه آرا یا نظرسنجی هایی باشد که پس از گفتگوهای گسترده که در نهایت به یک اجماع منجر می شود، گرفته می شود. واقعیت این است که کارگران انبار آمازون هرگز حق تصمیم گیری درباره بسته بندی و ارسال کتاب را نخواهند داشت. پیام گمشده این است که، در حالی که وظیفه یک رهبر باهوش همیشه گوش دادن و تصمیم‌گیری ایده‌آل و در نهایت درست بود، هرگز مسئولیت برقراری آخرین و دشوارترین تماس‌ها را تفویض یا رها نکرد.

در نهایت، مانند جامعه ما به طور کلی، وعده گفتگوی مداوم و مستمر در بسیاری از موارد منجر به عدم ارتباط نزدیکتر، فرهنگ مشترک و یک جامعه قوی شد. ، اما به مناقشات و مناظره های جناحی در شرکت ها. به‌جای ارتباط، ما دچار تفرقه بیشتر و بیشتر شده‌ایم. هیچ چیز سریعتر از دعواهای پشت سر و پشت سر فرهنگ را از بین نمی برد. یک دوست واقعی همیشه به شما خنجر می‌زند.

 (۳) جلسات را تشکیل دهید. اینکه شما موضوع دارید

چه شخصاً باشند یا در Zoom یا Teams، باید این را بدانید ، بیش از هر زمان دیگری، جلسات باید نیازهای همه اعضای تیم را برآورده کند. آنها فقط به عنوان یادآوری زیبایی از روزهای قدیم نیستند – مجامع اطمینان بخشی برای ایجاد احساس در مدیریت که همه در هیئت مدیره هستند، یا نشان دادن تعهد به این دلیل که افراد چند ساعتی که وارد دفتر می شوند یا جلوی نمایشگر خود می نشینند، کشته می شوند. جلسات باید واضح باشند: مختصر، دقیق، فوری، کوتاه و سریع، زیرا زمان کمیاب‌ترین منبع در زندگی امروز ما است.

مهمتر از همه، به‌ویژه زمانی که شرکت‌کنندگان زیادی دارند. از راه دور هستند، رهبران جلسات باید اصرار داشته باشند که جلسات به‌عنوان یک انجمن محدود برای مکالمات به‌جای اینکه به‌عنوان نقطه‌ای پرش برای یک میلیون نوار فرعی بعدی عمل کنند. اگر برای گفتن چیزی در طول جلسه آمادگی ندارید، آن را بعد از جلسه به مخاطبان کوچکتر و منتخب تری نگویید. اطمینان از اینکه همه نظرات و نظرات انتقادی در تمام سطوح کسب و کار به اشتراک گذاشته شده و ظاهر می شوند، یکی از مزایای فناوری ها و خدمات جدید مانند بالون، که می‌تواند به برخی از بیشترین پاسخ دهد. نیازهای نیروی کار ترکیبی. علاوه بر این، زمانی را برای بررسی دمایی یک به یک اختصاص دهید و دعا کنید که مردم شما حقیقت را به شما بگویند.

در نهایت، باید مطمئن شوید که پیام‌های اساسی و اطلاعات و دستورالعمل‌های حیاتی در حال دریافت هستند. تخلیه داده ها کارساز نیست. حتی قانع‌کننده‌ترین حقایق نیز باید در زمینه مناسب قرار داده شوند – مرتبط با داستان شرکت – و با احساسات ارائه شوند، که انجام دادن آن در هنگام صحبت با تعدادی از افراد در جعبه‌های کوچک بسیار سخت است در ویدیوهای مزخرف. از آنجایی که کانکلاوهای آبسردکن که قبلاً همه و همه مکالمات شرکت بودند، از بین رفته‌اند، به راحتی می‌توان این توهم را پذیرفت که وقتی واقعاً فقط با خود صحبت می‌کنید، ارتباط مؤثر برقرار است. درباره آنچه آرزو می کنید و امیدوارید اتفاق بیفتد.

نظرات ستون نویسان Inc.com که در اینجا بیان شده متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی