عمومی

8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

۸ بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

دوباره فصل مالیات است و بسیاری از مردم به دنبال یافتن نحوه ثبت مالیات و مکان‌های مناسب برای اطمینان از اینکه این کار به درستی انجام می‌شود، هستند. ما هشت مورد از بهترین خدمات تهیه مالیات را بررسی خواهیم کرد تا به شما در پرداخت مالیات های سال ۲۰۲۳ کمک کنیم. بیایید شروع کنیم.



مالیات چیست؟ خدمات آماده‌سازی؟

شرکت‌های خدمات آماده‌سازی مالیات مکانی هستند که می‌توانید برای تکمیل اظهارنامه مالیاتی خود به دنبال کمک باشید. یک متخصص مالیات می‌تواند به فرم‌های مالیاتی کمک کند، درآمد ناخالص تعدیل‌شده‌تان را محاسبه کند، و به شما اطلاع دهد که چه کسرها و اعتباراتی را که واجد شرایط آن هستید، سریع‌تر و کمتر گیج‌کننده‌تر می‌کند.

بهترین مکان برای دریافت مالیات کجاست؟

این کار را می خواهید انجام دهید مالیات های خود را دریافت کنید یا می خواهید از متخصصان مالیاتی کمک بگیرید، گزینه های بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد. در بالای لیست ما H&R Block با قیمت های عالی، خدمات آنلاین با استفاده آسان و مکان های فراوانی قرار دارد که به راحتی آن را به بهترین حالت تبدیل می کند. سرویس‌های جکسون هویت ساده‌ترین روش‌ها برای استفاده هستند و ابزارهای زیادی را برای پر کردن پرونده ارائه می‌دهند. اگر دوست دارید مالیات خود را به صورت آنلاین و از راحتی خانه خود انجام دهید، Turbo Tax Live یک گزینه فوق العاده برای انجام صحیح مالیات است. آخرین اما نه کم اهمیت، Ey TaxChat، یک سرویس آنلاین آماده سازی مالیاتی است که به ویژه برای پرونده مالیاتی خوداشتغال خوب است. ما در مورد این گزینه ها و چند گزینه دیگر در بخش های بعدی بیشتر خواهیم آموخت.

tax preparation services - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

۸ بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی ۲۰۲۳

ما فهرستی از ۸ بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی و نرم افزار مالیاتی آنلاین سال ۲۰۲۳ را گردآوری کرده ایم که کمک جامعی را برای ثبت مالیات شما ارائه می دهد. . این خدمات پشتیبانی قابل اعتمادی را از طرف یک متخصص مالیاتی باتجربه ارائه می‌کند که به صاحبان مشاغل کوچک و افراد کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که بازگشت آنها دقیق و به‌روز با همه کسرها و اعتبارات موجود است.

۱٫ H&R Block– بهترین کلی

svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

در سرفصل بهترین خدمات مالیاتی کلی بلوک H&R است. H&R Block در سال ۱۹۵۵ توسط دو برادر راه اندازی شد و به بیش از ۱۲۰۰۰ مکان در سراسر جهان رسیده است. دارای چندین خدمات برای انتخاب، بهترین نرم افزار مالیاتی، و قیمت های رقابتی است که تمام نیازهای آماده سازی مالیات بر درآمد فردی یا تجاری شما را برطرف می کند.

H&R Block Pros

  • قیمت مقرون به صرفه با شروع کمتر از ۱۰۰ دلار
  • حداکثر تضمین بازپرداخت
  • هزاران مکان برای انتخاب
  • خدمات مالیاتی مختلف در دسترس هستند
  • مشاوره مالیاتی رایگان را به پرونده‌کنندگانی که از خدمات آنلاین استفاده می‌کنند ارائه می‌کند
  • یک گزینه فایل رایگان برای اظهارنامه مالیاتی ساده ارائه می‌دهد

مضرات بلوک H&R

  • ممکن است حسابدار رسمی رسمی برای کمک به شما در دسترس نباشد
  • پرونده های پیچیده تر با قیمت های بالاتر ارائه می شوند

H&R Block Pricing

H&R Block قیمت گذاری شفافی را ارائه می دهد. یک متخصص مالیات شما را در تمام فرم‌هایی که نیاز دارید راهنمایی می‌کند، مشاوره مالیاتی رایگان را ارائه می‌کند، و هر گونه هزینه‌ای را به شما توصیه می‌کند تا بدانید قبل از شروع چه مقدار هزینه خواهید کرد. هزینه های اولیه از ۸۰ دلار شروع می شود و همچنین هزینه بازگشت ۶۵ دلار برای هر ایالت وجود دارد. بسته به فرم‌هایی که نیاز دارید، قیمت‌ها ممکن است افزایش یابد.

۲٫ جکسون هویت– سهولت استفاده

svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

Jackson Hewitt یک سرویس تهیه مالیات است که به عنوان یکی از ساده ترین خدمات برای استفاده شناخته شده است. در سال ۱۹۸۲ شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۶۰۰۰ مکان در سراسر ایالات متحده دارد. آنها انواع مختلفی از خدمات مختلف تشکیل پرونده و آماده سازی مالیات را برای افراد و مشاغل ارائه می دهند.

Jackson Hewitt Pros

  • Better Business Bureau دارای رتبه A+
  • گزینه های مختلف مانند تحویل دادن مدارک خود یا آپلود آن به صورت آنلاین
  • آماده سازی برای ورود به خانه در دسترس است
  • هزاران مکان دفتر جکسون هویت از جمله برخی از آنها در Walmart
  • وام پیش پرداخت بازپرداخت زودهنگام موجود است

مضرات جکسون هویت

  • گزینه تشکیل پرونده رایگان ارائه نمی دهد
  • همه متخصصان مالیاتی CPA نیستند

قیمت گذاری جکسون هویت

قیمت جکسون هویت واضح نیست و به راحتی در وب سایت آنها یافت می شود. اگر به صورت آنلاین ثبت نام می کنید، هزینه ثابتی معادل ۲۵ دلار برای مالیات های ایالتی و فدرال ارائه می دهند. اگر می خواهید وارد شوید و از یکی از متخصصان مالیاتی آنها استفاده کنید، قیمت ها به صورت موردی متفاوت است.

۳٫ Turbo Tax Live– Overall Best Online Experience

svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

Turbo Tax Live یک سرویس برتر آماده‌سازی مالیات است که تجربه ثبت آنلاین آسان و راحت را ارائه می‌دهد. این نرم افزار در سال ۱۹۹۳ توسط Intuit راه اندازی شد و چندین بار به عنوان بهترین خدمات مالیاتی آنلاین رتبه بندی شده است و یکی از بهترین نرم افزارهای مالیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک است.

Turbo Tax Live Pros

  • به شما امکان می دهد مالیات خود را به صورت آنلاین یا با استفاده از یک برنامه تلفن همراه ثبت کنید
  • راهنمای پرسش و پاسخ عمیق ۲۴/۷ در دسترس است. با حسابداران واقعی
  • تخمین بازپرداخت فوری

مضرات زنده Turbo Tax

    نرم افزار مالیاتی برای مشاغل کوچک نیست. .
  • شما نمی توانید به یک مکان فیزیکی بروید و شخصاً با شخصی صحبت کنید

Turbo Tax Live Pricing

Turbo Tax Live سطوح مختلفی را با قیمت گذاری واضح برای فیلرها ارائه می دهد. بسته پایه برای تشکیل پرونده مالیاتی ایالتی و فدرال رایگان است. بعدی Deluxe است که شامل ۸۹ دلار هزینه بایگانی و ۴۹ دلار برای ثبت مالیات های ایالتی می شود. انتخاب دیگر Premier است و برای ثبت مالیات های ایالتی ۱۳۹ دلار به علاوه ۴۹ دلار هزینه دارد. آخرین و گران‌ترین رده، خوداشتغال‌ها است که هزینه آن ۱۶۹ و ۴۹ دلار است.

۴٫ EY TaxChat-بهترین برای خود استخدام شده

svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

EY TaxChat یک سرویس برتر آماده‌سازی مالیات است که از طریق رایانه یا تلفن شما تکمیل می‌شود و بهترین کار برای ثبت‌کنندگان درآمد آزاد و صاحبان مشاغل کوچک. در سال ۱۹۸۶ توسط ارنست و یانگ راه اندازی شد و به دلیل خدمات مالیاتی با کیفیت بالا شهرت زیادی دارد.

طرفداران EY TaxChat

  • قابلیت برای صحبت با یک تهیه کننده مالیاتی که می تواند به شما در درک معنای کسری استاندارد کمک کند، موارد را در وب‌سایت‌های مالیاتی دولتی که چندان واضح نیستند، یا کمک می‌کنند تا مالیات مشاغل جانبی.
  • به راحتی ارسال کنید اسناد با استفاده از رایانه یا دستگاه های الکترونیکی شما
  • با متخصصی که می تواند به شما در رفع نیازهای مالیاتی خاص شما کمک کند، جفت شوید

موارد EY TaxChat

  • می تواند گرانتر از سایر رقبا باشد
  • گزینه ای برای صحبت رو در رو با کسی وجود ندارد

EY TaxChat Pricing

قیمت EY TaxChat از ۱۹۹ دلار شروع می شود و بسته به نیاز هر فرد متفاوت است.

۵٫ مالیات برنامه های نقدی

svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

Cash App Taxes یک سرویس برتر آماده‌سازی مالیات است که راهی سریع و آسان برای انجام مالیات‌های شما ارائه می‌دهد. این برنامه در ابتدا Credit Karma بود و Cash App خدمات مالیاتی را خریداری کرد که اکنون Cash App Taxes است. این یک راه سریع و آسان برای دریافت آنلاین مالیات است.

Cash App Taxes Pros

  • فایل آنلاین از طریق دستگاه تلفن همراه خود
  • با قیمت پایه رایگان و هزینه بایگانی مالیات ایالتی
  • بازپرداخت خود را دو روز زودتر با واریز مستقیم وجه به حساب Cash App خود دریافت کنید
  • ضمانتی برای دریافت حداکثر بازپرداخت ممکن به شما ارائه می دهد

مضرات مالیات برنامه های نقدی

  • همه ایالت‌ها نمی‌توانند از طریق مالیات برنامه‌های نقدی ثبت نام کنند
  • این بهترین گزینه نیست برای کسانی که نیازهای مالیاتی پیچیده تری دارند

قیمت گذاری مالیات برنامه های نقدی

مالیات برنامه های نقدی بدون توجه به شرایط شما همیشه رایگان است.

۶٫

TaxSlayer حرفه ای

پرونده مالیاتی رایگان فدرال برای تمام نیروهای نظامی فعال بدون محدودیت

  • گزینه های بایگانی مقرون به صرفه برای نیازهای فردی شما
  • Simply Free یک گزینه ۱۰۰٪ رایگان برای پرونده های ساده است. موقعیت های مالیاتی با این گزینه، تشکیل پرونده مالیاتی فدرال و همچنین اولین پرونده ایالتی رایگان است.
  • TaxSlayer Cons

    • بدون خدمات وام بازپرداخت زودهنگام
    • برای افرادی که خواهان خدمات مالیاتی رایگان با درآمد بالا هستند مناسب نیست

    قیمت گذاری TaxSlayer

    TaxSlayer چهار سطح قیمت گذاری را برای نیازهای مالیاتی مختلف ارائه می دهد. ردیف یک به سادگی رایگان است و برای ساده ترین اظهارنامه های مالیاتی است. ردیف دو کلاسیک است که ۱۷٫۹۵ دلار برای فدرال و ۳۶٫۹۵ دلار برای بازده ایالتی است. بعد، حق بیمه است که ۳۷٫۹۵ دلار برای فدرال و ۳۶٫۹۵ دلار برای بازگشت هر ایالت است. این ردیف برای پرونده‌های مالیاتی با شرایط مالیاتی پیچیده‌تر بهترین است. آخرین ردیف خوداشتغال است. این هزینه ۴۷٫۹۵ دلار برای فدرال و ۳۶٫۹۵ دلار برای بازگشت هر ایالت است و شما به تیمی از متخصصان دسترسی خواهید داشت که می‌توانند به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند.

    ۷٫ مالیات آزادی

    svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023
    Liberty Tax یک سرویس تهیه مالیات است که در ویرجینیا بیچ، ویرجینیا در سال ۱۹۹۷ و به افراد و مشاغل کوچک خدمات می دهد. در ایالات متحده و کانادا، بیش از ۲۵۰۰ شعبه وجود دارد و آنها در طول سالها برای خدمات مثال زدنی خود جوایز متعددی دریافت کرده اند.

    طرفداران Liberty Tax

    • برنامه برای تشکیل پرونده از راه دور در دسترس است
    • مالیات خود را به صورت آنلاین انجام دهید و از تیم پشتیبانی مجازی استفاده کنید
    • مکان‌های آجر و ملات موجود برای تجربه بیشتر بایگانی شخصی

    مضرات LibertyTax
    • گزینه بایگانی رایگان برای مالیات ساده وجود ندارد turns
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه نمی دهد

    قیمت گذاری مالیات لیبرتی

    Liberty Tax دارای قیمت پایه ۳۶٫۹۵ برای بازپرداخت های ایالتی و یک سیستم قیمت گذاری طبقه بندی شده برای بازپرداخت فدرال است که متناسب با نیازهای خاص هر پرونده مالیاتی ایجاد شده است. طبقه اول Basic نام دارد و ۴۴٫۹۵ دلار برای شما هزینه خواهد داشت. این یک انتخاب خوب برای کسانی است که کسرهای جزئی دارند اما خیلی پیچیده نیستند. بعدی، Deluxe است که دارای تمام امتیازات در سطح پایه با اضافه کردن ادعای درآمد از یک کسب و کار خوداشتغالی است و قیمت آن ۶۴٫۹۵ دلار است. در نهایت و بالاترین قیمت، Premium برای موقعیت های مالیاتی پیچیده تر است و ۸۹٫۹۵ دلار به صورت حساب شما اضافه می کند.

    ۸٫ TaxAct

    svg%3E - 8 بهترین خدمات آماده سازی مالیاتی سال 2023

    در سال ۱۹۹۸ TaxAct تاسیس شد و به بسیاری از آنها کمک کرد افراد و مشاغل بدون توجه به وضعیت مالیاتی خود، مالیات خود را به صورت دیجیتالی ثبت می کنند. این نرم‌افزار آنلاین همچنین مجهز به ابزارهای زیادی است تا تشکیل پرونده را برای هر پرونده مالیاتی آسان کند.

    TaxAct Pros

    • برنامه قابل بارگیری برای ثبت مالیات از طریق دستگاه های تلفن همراه
    • مشاوره رایگان در دسترس از یک کارشناس مالیاتی زنده
    • دسترسی به ابزارهای رایگانی که ثبت مالیات شما را آسان‌تر می‌کند

    TaxAct Cons

    • بدون مکان فیزیکی
    • احتمال بروز مشکلات فنی در نرم افزار

    قیمت گذاری TaxAct

    TaxAct برای نیازهای مالیاتی مختلف، از جمله یک گزینه فایل رایگان برای فایل‌های فدرال که بازدهی ساده انجام می‌دهند، قیمت‌گذاری پلکانی ارائه می‌کند. طبقه لوکس و محبوب ترین برای افرادی که وام های فدرال دارند یا درخواست فرزند دارند ایده آل است. این بسته ۲۴٫۹۵ دلار برای مالیات های فدرال به اضافه ۴۴٫۹۵ دلار برای هر مالیات ایالتی ثبت شده است. پریمیر بعدی است و برای پرونده‌هایی که سرمایه‌گذاری دارند عالی است. برای هر ایالت ثبت شده ۳۴٫۹۵ دلار و ۴۴٫۹۵ دلار است. آخرین ردیف Deluxe برای پرونده‌ساز خوداشتغالی است که درآمد شخصی و همچنین کسب و کار را گزارش می‌کند. با شروع از ۶۴٫۹۵ دلار برای تشکیل پرونده فدرال و ۴۴٫۹۵ دلار برای هر ایالت ثبت شده، گران ترین سطح ارائه شده توسط TaxAct است

    نرم افزار مالیاتی

    نرم افزار مالیاتی مشاغل کوچک به مودیان مالیاتی در تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر درآمد کمک می کند. آنها می‌توانند نرم‌افزار مالیاتی مبتنی بر فرم یا نرم‌افزار مالیاتی مبتنی بر مصاحبه باشند که خدمات تشکیل پرونده الکترونیکی، ذخیره‌سازی اسناد، پیشنهادات اعتباری و کسر، و موارد دیگر را ارائه می‌دهند.

    آیا ارزش رفتن به تهیه کننده مالیات را دارد؟

    فصل مالیاتی می تواند بسیار دردسرساز باشد و بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا ارزش دارد برای کمک به یک تهیه کننده مالیات مراجعه کنید. پاسخ بله است! ممکن است برای استخدام فردی برای کمک مالیاتی حرفه ای هزینه بیشتری داشته باشد، اما زمان و تلاشی که در درازمدت صرفه جویی می شود می تواند ارزش آن را داشته باشد.

    یک تهیه کننده مالیات معمولاً دانش گسترده ای از کد مالیاتی و کاهش‌های مالیاتی مانند مالیات‌های خوداشتغالی، که می‌توانند از آن برای به حداکثر رساندن بازده شما یا به حداقل رساندن بدهی شما استفاده کنند. با ممیزی مواجه هستند. تهیه‌کنندگان مالیات همچنین به آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دسترسی دارند که تشکیل پرونده مالیاتی را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند، یعنی استرس کمتری برای شما در این زمان شلوغ وجود دارد.

    بنابراین، اگر در مدیریت امور مالی خود در طول فصل مالیات غرق هستید، یک تهیه‌کننده مالیاتی حرفه‌ای می‌تواند به ساده‌تر کردن کارها کمک کند.

    چه کسی باید از خدمات آماده‌سازی مالیاتی استفاده کند؟

    هر صاحب کسب و کار کوچک یا خوداشتغالی که برای ثبت مالیات خود به کمک نیاز دارد، باید از خدمات آماده سازی مالیات استفاده کند. این خدمات می توانند در همه چیز از محاسبه و ادعای کسر مالیات گرفته تا ثبت به موقع مالیات شما کمک کنند. آنها همچنین مشاوره و راهنمایی های تخصصی ارائه می دهند که می تواند به شما کمک کند بدهی مالیاتی خود را به حداقل برسانید و بازپرداخت خود را به حداکثر برسانید.

    بهترین رایگان کدام است. نرم افزار مالیاتی؟

    اگر به دنبال کمک مالیاتی رایگان و تشکیل پرونده رایگان برای اظهارنامه مالیاتی ساده هستید، نسخه رایگان H&R Block بهترین انتخاب برای شما. شما نه تنها می‌توانید مالیات‌های خود را به‌سرعت و به‌راحتی آنلاین ثبت کنید، بلکه به کمک مالیات آنلاین دسترسی خواهید داشت و همه این‌ها کاملاً رایگان است.

    کدام خدمات مالیاتی آنلاین بیشترین بازپرداخت را ارائه می دهد؟

    Turbo Tax و H&R Block زمانی که صحبت از کدام سرویس آنلاین می شود بسیار به هم نزدیک می شوند. بزرگترین بازپرداخت مالیات را می دهد. این بیشتر به این دلیل است که هر دو توسط بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک استفاده می شوند که می توانند کسرهای مختلفی از مالیات خود را درخواست کنند. اغلب به دلیل پرداخت بیش از حد مالیات به آنها بدهکار می شود که بازپرداخت مورد انتظار آنها را نیز جبران می کند. در نهایت، هر دو سرویس حداکثر تضمین بازپرداخت را برای خدمات خود ارائه می‌دهند.

    اینکه شخص دیگری مالیات شما را آماده کند چقدر هزینه دارد؟

    هزینه اگر شخص دیگری مالیات شما را آماده کند می تواند از ۱۰۰ دلار به بالا متفاوت باشد. معمولاً با نحوه قیمت گذاری خدمات خود و اینکه آیا آنها نرخ ثابتی دریافت می کنند یا برای اقلام جداگانه هزینه می کنند، شروع می شود. Additionally, factors including your location, the complexity of your taxes, and software costs will also influence how much you will pay. More complex tax situations come with a higher price tag.

    How Is a Tax Preparation Service Different From Tax Preparation Software?

    While tax preparation software can help you prepare your taxes, it does not offer the same level of expertise and guidance that a professional tax preparation service can. Tax services are staffed by tax professionals who are experienced in dealing with all aspects of tax filing and have the knowledge and resources to help you get the most out of your return.

    Tax services typically offer additional services like document storage and e-filing that are not available with tax preparation software. The decision to use a tax preparation service or software comes down to your needs and preferences as a taxpayer.

    How long does it take for a tax preparer to do your taxes?

    The time it takes for a tax preparer to complete your taxes will depend on a number of factors, including the complexity of your return and the efficiency of the tax preparation service. A professional tax preparer may be able to complete and file your taxes in as little as a few hours, or it may take several days or weeks depending on your needs and situation.

    Truly, the best way to find out how long it will take for a tax preparer to do your taxes is to consult with a tax professional directly.

    Should I hire a tax preparation service or use tax prep software to do it myself?

    There is no right or wrong answer when it comes to whether you should use a tax preparation service or software. Both options offer benefits and drawbacks, and the right choice will depend on your personal situation, budget, and preferences.

    Some factors to consider when deciding between a tax prep service and software include the level of expertise and support you need, the complexity of your taxes, and the cost. In the end, it all depends on your individual needs.

    How much can a small business make before paying taxes in the US?

    According to the IRS, small businesses in the US are typically required to pay taxes on any income earned above $400. Other factors that may impact your tax liabilities, such as expenses, deductions, and credits, may also affect the amount of taxes you owe.

    Image: Envato Elements


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی