عمومی

چگونه با مزرعه کریکت درآمد کسب کنیم

چگونه با مزرعه کریکت درآمد کسب کنیم

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کشاورزی کریکت در حال حاضر یک تجارت پر رونق در آسیا، آفریقا، و آمریکای جنوبی و مرکزی است. در آن مناطق جهان، افرادی که جیرجیرک پرورش می دهند به طور متوسط ​​بین ۵ تا ۱۰۰۰۰ دلار درآمد خالص دارند. و این در مناطقی است که متوسط ​​درآمد ناخالص آن کمتر از ۶۰۰۰ دلار است.

مردم و مشاغل ۷۰ سال است که جیرجیرک را به عنوان غذا برای مرغ ها، خزندگان و ماهی ها پرورش می دهند. در حال حاضر، بازار پرورش حشرات سالانه بیش از ۲۰ درصد رشد می‌کند.

ZYXV6WWm 4 - چگونه با مزرعه کریکت درآمد کسب کنیم ۷۳۰″ src=”https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/07/ZYXV6WWm-4.png?ezimgfmt=ng%3Awebp%2Fngcb12%2Frs%3Adevicetrends. rscb12 src ng ngcb12 srcset” loading=”eager” important=”high” fetchpriority=”high”/>

حشره

طبق ائتلاف آمریکای شمالی برای پختن مواد غذایی با پروتئین بالا (NAC) توسط حشرات و حشرات کشاورزی آماده می شود. آرد شدن آرد تبدیل به یک ماده پروتئینی بالا در مواد غذایی مختلف مانند چیپس تورتیلا و میله های پروتئینی می شود.

رابرت ناتان آلن یکی از اعضای هیئت مدیره NACIA و بنیانگذار Little Herds است. این سازمان‌ها برای هر کسی که می‌خواهد جیرجیرک پرورش دهد، به ویژه برای مصرف انسان، سازمان‌های ارزشمندی هستند. هدف آنها کمک به مردم برای غلبه بر هرگونه بیزاری از خوردن حشرات است.

کشاورزی کریکت چیست؟

به عبارت ساده، آنها را برای فروش مزرعه پرورش دهید. متداول ترین استفاده نهایی به صورت زنده خوراک حیوانات. آنها را می توان به جوجه ها، پرندگان دیگر، ماهی ها و خزندگان مختلف داد.

اندازه یک مزرعه می تواند از ۱۰۰۰ تا صدها هزار متغیر باشد. حدود دوازده مزرعه کریکت در مقیاس بزرگ در ایالات متحده وجود دارد. برخی از آن‌ها برای سه نسل کار می‌کنند.

svg%3E - چگونه با مزرعه کریکت درآمد کسب کنیم

مزرعه‌های کریکت با پرورش جیرجیرک و فروش آنها درآمد کسب می‌کنند. آنها می توانند آنها را به صورت زنده یا منجمد بفروشند.

جرجیرک هایی که برای فرآوری در صنایع غذایی انسان قرار می گیرند با انجماد برداشت می شوند. آنهایی که در صنعت حیوانات خانگی استفاده می شوند به صورت زنده به فروش می رسند. این به این دلیل است که اکثر حیوانات خانگی که با جیرجیرک‌ها تغذیه می‌شوند، حیوانات مرده را نمی‌خورند.

هزینه اولیه برای شروع کار بین ۱۵ تا ۶۰ دلار برای هر ۱۰۰۰ دلار برای شروع است. طول عمر فقط ۸-۱۰ هفته است. در طول این مدت، ماده‌ها از ۱ تا ۲۰۰ تخم می‌گذارند.

همانطور که می‌بینید، به سرعت به تعداد بیشتری رسیده‌اید. اگر نیمی از گروه شروع کننده شما ماده هستند (۵۰۰)، می توانید ۵۰۰۰۰ بعلاوه جیرجیرک از تخم های آنها بیرون بیایید. شما به اندازه کافی نگه دارید تا نسل دیگری داشته باشید و بقیه را بفروشید.

خوراک حیوانات زنده: محبوب ترین حشرات تغذیه کننده

core apet یا petspan شما را می یابند ، پول در خواهید آورد.

به عنوان حشرات حیوانات زنده، جیرجیرک ها تقاضای بیشتری نسبت به ملخ ها و مورچه ها دارند.

C section-end”/>

جیرجیرک‌ها به‌عنوان طعمی «آجیلی یا خاکی» توصیف می‌شوند. در صنایع غذایی انسان، پس از مرگ و انجماد آنها به عنوان یک محصول غذایی منجمد تنظیم می شود. برای برچسب زدن و بسته بندی الزاماتی وجود دارد.

جیرجیرک دارای چربی کم و اسیدهای آمینه و امگا ۳ بالایی است. آنها مقدار زیادی پروتئین در آن بدن کوچک دارند. برای مصرف انسان، آنها به عنوان یک غذای فوق العاده با فواید سلامتی معرفی می شوند.

و دوستدار محیط زیست هستند. آنها ضایعات بسیار کمی ایجاد می کنند و تقریباً به اندازه سایر پایه های اصلی بازار پروتئین، مانند گاو و خوک، فضای زیادی را اشغال نمی کنند. طبق مطالعات، ۱۰۰ گرم از محصول (پودرتر از آرد معمولی)، دو برابر ۱۰۰ گرم استیک پروتئین دارد. ۱۰۰ گرم آرد کریکت دارای ۲۱ گرم پروتئین است.

در مقایسه با آردهای استاندارد، ۳۵ دلار به ازای هر پوند گران است.

Bait

۰/۱ ۳۲۰۰-۱۹۲۵۵ ۳Ag%3ADowAAOSwKXpjnN7r%26amp%3Bamdata%3Denc%253AAQAIAAAAwKpVUnTpFr5NoaeMZYKw%252Fe2F%252Fepgdoi0POZgcAr7%252Fdw2NWLMMO6w0B nu5YiAs8r4yUFLHFPGKjuS%252FXPeNhNTfs7Ng8b5HqY9jkP0T2kZAkIOi5hXwnqiSPd5aUSx%252FwL%252FJt0CZF4A5%252Fa9%25000FXBclBt CbZIxayLgdhSrhUPRsrLsIDUQXffZHbVuyFJbT7VMz63tMUE2kWqElKSw%253D%253D%257Ctkp%253ABk9SR4ijreiCYg” rel=”sponsored basponsorednopsored fish

جرجیرک هایی که به عنوان غذا برای حیوانات خانگی فروخته می شوند معمولاً در حدود ۳ هفتگی فروخته می شوند. در آن سن، خزندگان کوچک، حتی مارمولک‌های کوچک، به اندازه‌ای کوچک هستند که بتوانند آنها را بخورند.

وقتی آنها بیش از ۵ هفته سن دارند، اسکلت بیرونی آنها سخت‌تر و درشت‌تر می‌شود. در آن زمان است که آنها برای ماهیگیران مناسب هستند زیرا اسکلت بیرونی به اندازه کافی محکم است که بتواند قلاب را نگه دارد.

اما این زمانی است که برخی از فروشگاه های حیوانات خانگی آنها را قبول نمی کنند زیرا برای خزندگان کوچکتر بسیار بزرگ هستند.

جیرجیرک ها بر اساس سن و اندازه قیمت گذاری می شوند. زمانی که آنها ۱۰ روزه هستند، حدود ۱/۸ اینچ طول دارند، و از آن زمان است که تقاضا برای آنها شروع می شود.

ساده ترین راه برای فروش جیرجیرک، حمل و نقل محلی و تحویل است. اگر حمل کنید، معمولاً بیش از دو روز نمی توانند در ترانزیت باشند. و باید آنها را گرم نگه داشت.

/tbody>

جریان درآمد Description <3>class=”column-2>><3>Description
خوراک حیوانات زنده جرجیرک ها به صورت زنده به صاحبان حیوانات خانگی و فروشگاه های حیوانات خانگی فروخته می شوند. آنها یک غذای محبوب برای حیوانات خانگی مانند خزندگان و پرندگان هستند. باید گرما و رطوبت را با دقت مدیریت کرد. تقاضا نسبت به سایر حشرات تغذیه کننده مانند ملخ و مورچه بیشتر است.
منبع غذایی انسان جرجیرک ها برداشت، منجمد و برای مصرف انسان فروخته می شوند. آنها به عنوان یک منبع غذایی با پروتئین بالا، کم چربی و سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شوند. جرجیرک ها باید الزامات برچسب گذاری و بسته بندی خاصی را به عنوان یک محصول غذایی منجمد برآورده کنند. آنها طعم “آجیل یا خاکی” مشخصی دارند.
آرد جیرجیرک جرجیرک ها به آرد پودری تبدیل می شوند که دارای پروتئین بالا است.
طعنه برای ماهیگیری جرجیرک ها به عنوان طعمه برای ماهیگیری به ماهیگیران فروخته می شوند. از آنجایی که اسکلت بیرونی آنها سخت تر و محکم تر است.
فروش جیرجیرک زنده جرجیرک ها بر اساس سن و اندازه فروخته می شوند و تقاضا از زمانی شروع می شود که باید حدود ۱۰ روز باشد. نباید بیش از دو روز در حال حمل و نقل باشد. تحویل و تحویل محلی اغلب ساده‌ترین روش‌های فروش هستند.

کشاورزی کریکت چقدر سودآور است؟svg%3E - چگونه با مزرعه کریکت درآمد کسب کنیم<:He
  1. شما جیرجیرک‌های آغازین خود را می‌خرید، با پرداخت ۵۰ دلار برای ۱۰۰۰٫
  2. نیمی از این ۱۰۰۰ زن هستند. ۵۰۰ ماده هر کدام ۱۰۰ تخم می گذارند.
  3. اگر نیمی از این ۵۰۰۰۰ تخم را با موفقیت جوجه کشی کنید، ۲۵۰۰۰ جیرجیرک پرورش خواهید داد.
  4. شما ۵۰۰۰ جیرجیرک را نگه دارید تا نسل دیگری را پرورش دهید. شما ۲۰۰۰۰ جیرجیرک را به قیمت ۵۰ دلار در هر ۱۰۰۰ می فروشید.

هزینه تجهیزات مورد نیاز کم است (به زیر مراجعه کنید). هزینه کمی برای تغذیه جیرجیرک ها وجود دارد.

البته متغیرهایی برای این اعداد وجود دارد. اگر خروجی برای فروش جیرجیرک نداشته باشید، فرآیند جوجه کشی را به هم بزنید، یا نوساناتی در دما و رطوبت وجود داشته باشد و جیرجیرک های شما بمیرند، چه؟ oc-section-end”/>

بهترین گونه c%20ryllodes%20sigillatus%20%DA%A9%D9%87%20%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AC%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D9%86%D9%88%D8%B9%20%D8%A2%D9%86%20%D9%86%DB%8C%D8%B2%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.

%DB%8C%DA%A9%DB%8C%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8%20Acheta Domesticus یا کریکت خانگی. با این حال، این جیرجیرک‌های خانگی می‌توانند یک ویروس کشنده داشته باشند که می‌تواند همه جیرجیرک‌ها را از بین ببرد.

هزینه راه‌اندازی یک کریکت چقدر است. تارت کردن یک مزرعه کریکت ممکن است یک سرمایه گذاری منحصر به فرد به نظر برسد، اما پتانسیل قابل توجهی دارد، به ویژه با توجه به محبوبیت فزاینده پروتئین حشرات و استفاده از جیرجیرک ها به عنوان غذای حیوانات خانگی و طعمه ماهیگیری. با این وجود، مانند هر راه اندازی کسب و کار، هزینه هایی را به همراه دارد. هزینه کلی می‌تواند بسته به مقیاسی که تصمیم دارید در آن کار کنید متفاوت باشد.

اگر قصد دارید با موجودی اولیه تجهیزات خود شروع به کار کنید، احتمالاً ۲۰۰$ تا ۰،۰۰۰ دلار هزینه دارید. این تخمین شامل ظروف مسکن، تجهیزات گرمایشی، غذا و آب است. اما به یاد داشته باشید، این یک هزینه تخمینی برای یک استارتاپ در مقیاس کوچک است. با افزایش مقیاس، این هزینه ها به طور متناسب افزایش می یابد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید با ۲۰۰۰ جیرجیرک شروع کنید، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه تجهیزات دو برابر شود، تقریباً حدود ۴۰۰ دلار.

با این حال، کشاورزان در مقیاس بزرگ اغلب به مبتدیان توصیه می کنند که از کوچک شروع کنند. در اینجا چند دلیل وجود دارد:

  • عدم اطمینان بازار: بزرگترین چالش شما لزوماً بالا بردن جیرجیرک ها نیست، بلکه داشتن بازاری آماده برای فروش سریع آنهاست. بسته به موقعیت مکانی و پایگاه مشتری شما، تقاضا ممکن است نوسان داشته باشد، که شروع آن را در مقیاس کوچکتر محتاطانه می کند.
  • پنجره فروش کوتاه: پنجره زمانی برای فروش جیرجیرک زنده معمولاً بسیار باریک است. جیرجیرک ها معمولا بین ۳ تا ۸ هفتگی فروخته می شوند، به این معنی که شما حدود ۵ هفته فرصت دارید تا برای محصول خود خریدار پیدا کنید. پس از این مرحله، ارزش بازار آنها ممکن است کاهش یابد زیرا در درجه اول به عنوان طعمه از سن ۸ تا ۱۰ هفتگی فروخته می شوند.
  • پیچیدگی حمل و نقل: پرورش جیرجیرک ممکن است ساده به نظر برسد، اما می تواند عوارضی داشته باشد. حفظ دمای مناسب، اطمینان از تغذیه مناسب و مقابله با بیماری‌های احتمالی، همگی چالش‌هایی هستند. شروع کوچک به شما این امکان را می دهد که قبل از اینکه بخواهید گسترش دهید، این مسائل را در مقیاسی قابل کنترل بررسی کنید.
  • هزینه توسعه: هزینه افزایش مقیاس می تواند به سرعت افزایش یابد. جیرجیرک بیشتر به معنای ظروف بیشتر، تجهیزات گرمایشی بزرگتر، غذا و آب بیشتر و فضای بالقوه بیشتر است. با شروع کوچک، می‌توانید با افزایش سود خود به تدریج افزایش پیدا کنید و ریسک‌های مالی را به حداقل برسانید.

چگونه یک کلاس DIY را شروع کنید

چیزهایی که برای بزرگ کردن جیرجیرک نیاز دارید

شما به ظرفی برای نگهداری جیرجیرک ها. رایج‌ترین ظرف ۱۴ گالن است که ۵۰۰ جیرجیرک را در خود جای می‌دهد.

برای کنترل دما، دماسنج و رطوبت‌سنج به یک لامپ حرارتی نیاز دارید. رطوبت سنج را می توان به صورت آنلاین یا در فروشگاه های حیوانات خانگی خریداری کرد.

هزینه شروع با ۱۰۰۰ جیرجیرک به این صورت است:

>>

  • ۴ لامپ حرارتی، لامپ تعویض لامپ حرارتی، ۴ دماسنج، ۴ رطوبت سنج. تقریباً ۲۰۰ دلار.
  • ایجاد صفحه اصلی کریکت: چگونه شروع کنیم
  • startable.cricket. تامین کنندگان منابع با ارزشی برای مشاوره و اطلاعات هستند.
  • سطل های زباله خود را راه اندازی کنید. نوع را با یک تاپ خریداری کنید. تقریباً نیمی از قسمت بالایی را برش دهید و آن دهانه را با غربال بپوشانید. غربالگری را با چسب یا نوار چسب به درب بچسبانید. همچنین یک نگهدارنده تهویه در هر طرف ایجاد کنید، که همچنین با غربال پوشانده شده است.
  • یک لایه بستر فراهم کنید.اکثر آنها از ورمیکولیت استفاده می کنند. ورمیکولیت همچنین به کنترل بو کمک می کند. آن را در عمق حدود ۱-۲ اینچ قرار دهید.
  • کنترل دما. مطمئن شوید که دما را در ۸۵ تا ۹۰ درجه فارنهایت حفظ کنید. سطح رطوبت را در حدود ۵۰ درصد نگه دارید. اگر در طرفین ظروف تراکم مشاهده کردید، سطح رطوبت بسیار بالاست.
  • به جیرجیرک‌های خود غذا دهید. در رژیم غذایی آنها غذای جیرجیرک مانند نان، آرد ذرت و سبوس تهیه کنید.
  • CBuyucketys” oc-section-end”/>

    جرجیرک ها زمانی که حدود ۴ یا ۵ هفتگی دارند شروع به تولید مثل می کنند. شما باید جیرجیرک‌های جوانی را بخواهید تا مطمئن شوید که تولید مثل می‌کنند.

    اکثر تامین‌کنندگان برای تحویل به موقع با حمل و نقل زمینی به USPS متکی نیستند. برای اطمینان از سالم و گرم بودن جیرجیرک‌ها، گزینه‌های شما برای یک شب یا هوای روز دوم است.

    می‌توانید از:

    • Amazon
    • Petco
    • eBay
    • Josh’s Frog
    • Basset’s Cricket Ranch
    • گفتن تفاوت: مطمئن شوید که تعداد جیرجیرک های زن به اندازه کافی وجود دارد

    خوشبختانه، این کار از زن ها آسان است. ماده از قسمت پشتی بدن خود امتداد دارد. اکستنشن شبیه یک سوزن است. این همان چیزی است که آنها برای تخم گذاری استفاده می کنند.

    تغذیه: جیرجیرک ها چه می خورند؟

    جرجیرک ها به مقدار زیادی آب نیاز دارند. به همین دلیل است که آب با استفاده از یک اسفنج یا پارچه مرطوب یا در ظرف کم عمق ارائه می‌شود. -leader-3″>

    در رژیم غذایی خود، حشرات از اقلام گیاهی مانند خیار و خیار می خورند. آنها آرد ذرت یا سبوس یا نان دانه دار می خورند.

    وقتی تازه از تخم در می آیند، اضافه کردن پروتئین به رژیم غذایی مانند توفو خوب است. دلیل آن این است که جیرجیرک‌های جوان هنگام ساختن اسکلت بیرونی خود به پروتئین نیاز دارند.

    Building the Importity of Maternity. -toc-section-end”/>

    یک سینی کم عمق را با خاک سطحی پر کنید. برای مرطوب نگه داشتن خاک، هر روز آب بپاشید.

    دوره پرورش و تخم‌گذاری حدود دو هفته طول می‌کشد. هنگامی که ماده ها تخم های خود را بگذارند، چیزهایی را می بینید که شبیه دانه های ریز برنج هستند.

    سینی کم عمق را به سطل دیگری منتقل کنید، جایی که آنها را جوجه کشی می کنید.

    جوانه کشی تخم مرغ ها class=”H/><-pansehity-endum" و دما از اهمیت بالایی برخوردار است. برای جوجه کشی، سطح رطوبت باید از 90 تا 100 درصد باشد. خاک داخل سینی را روزانه اسپری کنید.

    جرجیرک ها باید از ۷ تا ۱۰ روز بیرون بیایند. آنها کاملاً شکل گرفته اند، اما کوچک هستند.

    بالا بردن جیرجیرک های بچه

    رطوبت می تواند کمی کمتر باشد. holder-636″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>

    کودک جیرجیرک‌ها می‌توانند آنچه بزرگسالان می‌خورند بخورند. اما شما باید منبع پروتئینی مانند توفو را در حین رشد و رشد اسکلت بیرونی آنها اضافه کنید. آنها همچنین کارتن های تخم مرغ را برای سرپناه دوست دارند.

    به هیچ جیرجیرک بزرگسالی اجازه ندهید که داخل محل پرورش باشد. جیرجیرک‌های بزرگ‌تر، جیرجیرک‌های کوچک را آدمخوار می‌کنند. همچنین در برابر عنکبوت‌ها هوشیار باشید.

    برداشت جیرجیرک‌ها

    اگر می‌توان از ۶ هفته به عنوان غذا برای انسان استفاده کرد. pan id=”ezoic-pub-ad-placeholder-637″ class=”ezoic-adpicker-ad”/>

    از آنجایی که آنها نسبت به تغییرات دما بسیار حساس هستند، می توانید منبع گرما را حذف کنید. جیرجیرک ها به سرعت تسلیم آن تغییر می شوند و به راحتی می توان آنها را جمع کرد. می‌توان آن‌ها را در کیسه‌های فریزر شمارش کرد و منجمد کرد.

    شروع چرخه دوباره

    برای شروع مجدد چرخه، مقداری از این چرخه را افزایش دهید. این که چه تعداد را حفظ کنید بستگی به رشد کسب و کار شما و بازارهای فروش پیش بینی شده دارد.

    svg%3E - چگونه با مزرعه کریکت درآمد کسب کنیم<5SHpanhpU3 class=" ez-toc-section id="Where_to_Sell_Crickets">جرجیرک‌ها را کجا بفروشیم

    یکی از نکات مهم در مورد محل فروش جیرجیرک این است که چگونه جیرجیرک‌ها را تحویل دهیم. اگر کسب و کار شما محلی است، می توانید ترتیب تحویل یا تحویل مشتری را بدهید. You might also look into how to sell at a farmers market.

    If you’re going to ship crickets, you’ll need to take special cautions to make sure the crickets stay warm enough in transit.

    On An E-Commerce Site

    You can set up an online store and sell your crickets that way. Craig’s list is a popular source, and you can provide our email address there. You can also promote your business using a newsletter or blog. Using a newsletter or blog keeps your customers up to date about your business and helps spread the word.

    Selling Crickets on Social Media

    You can set up a FB page to promote your sales. If you get established with a pet store, you can ask them to add a link to your page on their home page.

    You can also ask your source for the starter crickets to provide a link. This can be helpful to all because it can help with shorter times for regular ground delivery.

    Selling to Pet Stores as Animal Feed

    Need more inspiration to raise crickets? Here’s an example to show you just how many they may need:

    Bearded dragons grow very fast when they’re young. A bearded dragon from 1 to 3 months old needs 450 crickets a week. They must be small, about 1/8 inch long, and are fed at 25-60 at a time, three times a day.

    When the bearded dragon is 3 to 9 months old, they eat 40-65 medium ones, two times a day. After 9 months old, the bearded dragon will eat 50-70 medium-size per week.

    The bearded dragon needs to eat while it’s offered for sale in the pet store. And it needs to eat when someone buys it. The pet store owner replaces the sold bearded dragon with another one.

    And just like that, the cricket demand has doubled.

    Selling Crickets as Pets

    Many people like the sound of a cricket, and they are thought to bring luck to a home.

    For that reason, they can be sold along with a small cage and instructions about food and water. The caveat is that the cricket life span is only about ten weeks.

    Pros of Cricket Farming

    • Small space needed to raise
    • Little financial outlay to get started
    • Sustainable
    • Rich in protein
    • Less demand on land and water resources

    Cons of Cricket Farming

    • Temperature and humidity requirements are specific. If you make a mistake, you can wipe out hundreds or thousands.
    • As human food. they can trigger allergic reactions, which are most likely in people who are allergic to crustaceans such as shrimp and lobster.
    • In large numbers, they are very noisy. به شدت پر سر و صدا Try to set up in the spare room of your condo, and your neighbors will not be pleased.
    • In large numbers, they have an odor. One way to combat this is to keep the bedding clean. Don’t reuse it for successive groups.

    Things to Avoid

    • Keep adult populations separate from the newly-hatched.
    • Be careful about providing water. They can drown in a water dish.
    • If you’re feeding leftovers, such as squash or carrots, don’t give them any food that you have spiced. Eating food that has been spiced can kill them.
    • If you feed leftovers, watch carefully for rotting. Remove any leftovers that are rotting or have fungus.
    • Watch for signs of spiders, such as webs.

    The Bottom Line

    A cricket farm is a great starter business and can be a home-based business. It’s also a great business for family involvement.

    How long does it take for cricket eggs to hatch?

    Cricket eggs will hatch is 7 to 10 days.

    How long does it take to grow crickets?

    They only live for 10 weeks. They are sold at as young as 3 weeks when they are about 1/8 inch long.

    How do you keep crickets alive?

    They have simple needs for food and water. The most critical part of their care is making sure temperature and humidity levels are correct.

    Save money on shipping costs for your Amazon purchases. Plus, enjoy thousands of titles from Amazons video library with an Amazon Prime membership. Learn more and sign up for a free trial today.

    Image: Depositphotos


    More in: Farming Business
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی