عمومی

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ساوت وست، هرب کلهر، این انتخاب ساده را گفت رهبران بزرگ را از دیگران جدا می کند

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ساوت وست، هرب کلهر، این انتخاب ساده را گفت
رهبران بزرگ را از دیگران جدا می کند

امروز زمان عجیبی به نظر می رسد برای نوشتن در مورد Southwest Airlines و رهبری.

مسافران جنوب غربی پس از تعطیلات کریسمس که شاهد تعداد زیادی از پروازهای لغو شده بود، عصبانی هستند. کارمندان Southwest از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا آنچه را که فکر می کنند اشتباه کرده اند بگویند.

اما شاید این لحظه فرصتی برای نگاه کردن به گذشته باشد. به انتخابی که هرب کلهر، بنیانگذار و مدیر عامل افسانه ای خطوط هوایی ساوت وست، گفت که همه رهبران باید انجام دهند.

گفت این کار را بکن و موفق می شوی. انتخاب اشتباهی داشته باشید، و همه چیز بد می شود.

همانطور که کلهر در مقاله ای که در مجله مدیریت ریسک وام و اعتبار در سال ۱۹۹۸:

سالها پیش، متخصصان تجارت معمای مدرسه کسب و کار را برای من اعمال کنید:

‘چه کسی اول می آید؟ سهامداران، کارمندان یا مشتریان شما؟’

گفتم، “خب، این آسان است”، اما پاسخ من در آن زمان بدعت بود. گفتم کارمندان اول هستند و اگر با کارمندان درست رفتار شود، با دنیای بیرون درست رفتار می کنند، دنیای بیرون دوباره از محصول شرکت استفاده می کند و این باعث خوشحالی سهامداران می شود.

این واقعاً روشی است که کار می‌کند و اصلاً معمایی نیست.

کارمندان شما باید اولین مشتریان شما باشند و بسیار مهم است که آن را با همه در میان بگذارید.

من خواندم همین سال پیش، وقتی برای اولین بار شروع به نوشتن در مورد خطوط هوایی کردم.

من آن را به خاطر آوردم (اگرچه یافتن آن کار زیادی طول کشید دوباره!) این هفته پس از لغو هزاران پرواز Southwest، که Southwest ابتدا آب و هوا را مقصر دانست (اگرچه همه خطوط هوایی را تحت تأثیر قرار داد) و ثانیه در سیستم برنامه ریزی قدیمی آنها، که طبق گزارش ها بیش از ۲۰ سال از عمر آنها می گذرد.

برخی از کارمندان Southwest تقصیر را یک قدم جلوتر می‌گذارند — از آب و هوا و سیستم‌های کامپیوتری گذشته و دقیقاً به دلیل تغییر فرهنگی که به گفته آنها پس از بازنشستگی کلهر شروع شد.

کیسی موری، رئیس انجمن خلبانان خطوط هوایی جنوب غربی، به NBC News. “اکنون انگیزه دادن، به جای جنوب غربی قدیمی با قلب، تهدید و ارعاب است.”

در فیس بوک، لاری لون مستقیماً در جنوب، بیش از ۳ سال است که به مدت ۵ سال چیزهایی را در جنوب می گوید. پستی با بیش از ۱۵۰۰۰۰ لایک، کامنت و اشتراک گذاری:

هرب کلهر… رهبر بسیار عملیاتی بود. هرب زمان زیادی را در خط مقدم گذراند. او همیشه نبض خود را در عملیات روزانه و افرادی که آن را اداره می کردند، داشت.

این فلسفه از طریق درجات رهبری به مدیران خط مقدم سرازیر شد.

ما از بالا تا پایین عملیات سختی داشتیم. ما ابزار، رهبری و جذب کارکنان داشتیم. همه چیزهایی که برای اجرای یک عملیات درجه یک لازم بود.

اما پس از بازنشستگی کلهر، لونرو به موارد دیگری اشاره می کند. فرهنگ اعداد محور:

زمان گذشته عملیات شروع به وخامت کرد.

ما یک گروه کارمند با انگیزه، مشتاق و مغرور بودیم که می‌خواستیم به مشتریان خود خدمت کنیم و سنت خطوط هوایی محبوبمان، ایرلاینی که ساختیم و هواپیمایی که عموم مسافران برای تشویق و علاقه به آن رشد کردند، حفظ کنیم.

اما ما با ناامیدی و ناباوری تماشا می‌کردیم که هواپیمایی زمانی شگفت‌انگیز ما در حال تبدیل شدن به خانه‌ای از کارت بود.

هرب زمانی گفت که بزرگترین تهدید برای خطوط هوایی ساوت وست از داخل خواهد آمد. نه از خطوط هوایی دیگر. چه بصیرتی بود. الان بیشتر از همیشه دلم برای هرب تنگ شده است.

من زمانی یکی از مشتریان وفادار خطوط هوایی Southwest بودم، اما تا به حال نبودم طی چندین سال آنها را پرواز نکردم – اما فقط به این دلیل که اکنون در جایی زندگی می کنم که فرودگاه خانه من در جنوب غربی بزرگی نیست.

و من اطلاعات داخلی ندارم که بدانم آیا خلبانانی مانند موری و لونرو وقتی که تغییر فرهنگ را توصیف می کنند درست می گویند یا خیر. برای شرکت هواپیمایی و کارمندانش آرزوی سلامتی دارم، اما به این دلیل نیست که ما آنها را دنبال می کنیم.

در عوض، به این دلیل است که صنعت هواپیمایی تنها صنعت کالای آمریکایی است که یک رژه بی وقفه از مطالعات موردی به سبک مدرسه کسب و کار را با ارتشی از تحلیلگران، سرمایه گذاران و روزنامه نگاران ارائه می دهد که هر حرکتی را که انجام می دهند بررسی می کنند.

همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، کلاس تجاری پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران از خطوط هوایی ایالات متحده، واقعاً مهم نیست که در چه تجارتی هستید. اگر به مبارزات خطوط هوایی توجه کنید، چیزهایی را یاد خواهید گرفت که می تواند به سرمایه گذاری شما کمک کند.

درس امروز: ماموریت اول، تیم دوم، نتایج سوم. یا به عنوان کلهر،  که در سال ۲۰۱۹ درگذشت، همه آن سال ها پیش بیان کرد:

شما نمی توانید با یک کارمند بدرفتاری یا بدرفتاری کنید و سپس بگویید: “حالا می خواهم لبخند بزرگی بزنی و بیرون بروی و سرگرمی و جذابیت کنی. مسافران.’ قلب کارمند باید در آن باشد تا آن را صادقانه و واقعی کند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی