عمومی

مدیر عامل آمازون فقط 1 کاری را انجام داد که هیچ رهبر نباید هرگز انجام دادن

مدیر عامل آمازون فقط ۱ کاری را انجام داد که هیچ رهبر نباید هرگز
انجام دادن

رئیس آمازون، اندی جاسی، به دلیل کمتر از دو سال. فکر می‌کنم منصفانه است که بگوییم به خصوص اخیراً کمی خشن بوده است. این شرکت فقط ۱۸۰۰۰ کارمند را اخراج کرد–بیشترین میزان در تاریخ خود– و درآمدهای اخیرش کمترین رشد در سال های اخیر بوده است. اوه، و قیمت سهام این شرکت تقریباً به نصف کاهش یافت. در سال ۲۰۲۲٫

برای واضح بودن، هیچ کدام از اینها به ویژه تقصیر جاسی نیست . خب، او مطمئناً اخراج‌ها را امضا کرد، اما بقیه آن ترکیبی از یک اقتصاد کند است در مقایسه با برخی از سریع‌ترین رشدهای تاریخ در طول همه‌گیری زمانی که مردم همه چیز را آنلاین می‌خریدند.

اکنون که همه چیز به هر شکلی که نسخه جدید نرمال به نظر می رسد در حال تنظیم است، رهبری آمازون از کارمندان می خواهد که به روش قدیمی، زیرا آنها می دانند چگونه آمازون را رشد دهند. در وهله اول شرکت اینگونه رشد کرد.

به طور خاص، جاسی ایمیلی به کارمندان ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که از آنها انتظار می رود. از اول ماه مه حداقل سه روز در هفته را در دفتر بگذرانید. اینجا چگونه جاسی این تغییر را توضیح می دهد، که به گفته او پس از یک سری مشاهدات در مورد شرکت ایجاد شده است:

در نهایت، آنها ما را به این نتیجه رساندند که باید با هم در دفتر حضور داشته باشیم. زمان (حداقل سه روز در هفته). ما این تصمیم را در جلسه تیم s اوایل این هفته گرفتیم، و به دلایلی (از جمله تنظیماتی که می دانم برای برخی از کارمندان ما لازم است)، می خواستم هرچه زودتر با شما در میان بگذارم، حتی اگر ما هنوز تمام جزئیات اجرا را مشخص نکرده اند. البته، همانطور که قبل از همه‌گیری وجود داشت، هنوز نقش‌های خاصی وجود خواهد داشت (مانند برخی از فروشندگان، پشتیبانی مشتری و غیره) و استثناهایی از این انتظارات، اما اقلیت کوچکی خواهند بود. ما قصد داریم این تغییر را از اول ماه مه اعمال کنیم.

ببینید، سه روز یک مدل ترکیبی بسیار رایج در حال حاضر است. به خصوص در میان شرکت های فناوری. این قسمت لزوماً مشکل نیست. در عوض، مشکل این است که شرکت اعتراف می‌کند که همیشه اشتباه کرده است.

Amazon قبلاً گفته بود که معتقد است تیم های انفرادی برای تعیین نحوه کارشان مناسب تر بودند. اتفاقاً فکر می کنم درست است. اتفاقاً فکر می‌کنم بهترین راه برای تصمیم‌گیری درباره نحوه همکاری یک تیم این است که به آن تیم اجازه دهیم تصمیم بگیرد و سپس آنها را برای نتایج خود پاسخگو بدانیم. اکنون، آمازون می‌گوید انتظار پیش‌فرض – با چند استثنا – این است که بهترین راه برای کار در دفتر است. می‌گویند آن تیم‌ها – آنهایی که تصمیم گرفتند کار از راه دور برای آنها بهترین است – اشتباه کردند.

منصفانه بگویم، جاسی. چند نکته خوب را بیان می کند به عنوان مثال، حضور افراد در کنار هم برای برخی چیزها بهتر است، مانند پیشرفت حرفه ای، راهنمایی، آموزش و تعاملات خودجوش.

چیزی که واقعاً می گویید این است که در مواردی مانند همکاری، نوآوری و اختراع عقب افتاده اید. . شما می گویید که شرکت شما مشکلی دارد و از کارمندان می خواهید که برای رفع آن، خود را تطبیق دهند.

اصولا، مدیران ارشد آمازون از کارمندان خود می خواهند که روش کار خود را تغییر دهند تا زندگی مدیران را کمی آسان تر کنند. . این مدیران در حال حاضر با فشار زیادی روبرو هستند زیرا آمازون ماشین رشدی نیست که در گذشته بود. این چیزی نیست که آنها می توانند در حال حاضر درست کنند. اما آنها باید کاری انجام دهند. به این فکر نکنید که کاری که آنها انجام می دهند تقریباً هیچ ربطی به مشکل ندارد. این تنها کاری است که یک رهبر هرگز نباید انجام دهد.

شما نمی توانید وانمود کنید که روش کار افراد در طول زمان تغییر نکرده است. سه سال گذشته شما نمی توانید به مردم بگویید که به دفتر بازگردند و فرض کنید که این بدان معنی است که آنها ناگهان به انواع تعاملاتی که قبلا داشتند باز خواهند گشت. بسیاری از آن‌ها حتی نمی‌خواهند آنجا باشند، وگرنه تیم‌هایشان قبلاً تصمیم گرفته بودند به دفتر بازگردند.

مطمئنا، حضور در کنار هم بودن قطعاً مزایایی دارد، اما اگر تیم شما به کار از راه دور عادت کرده است، قبل از اینکه بتوانید آنها را دوباره گرد هم بیاورید و فرض کنید می‌توانید نوعی تغییر همکاری را تغییر دهید، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. . این فقط به این شکل کار نمی کند.

علاوه بر این، مشکلاتی که آمازون در حال حاضر با آن مواجه است با آن حل نمی شود. وادار کردن مردم به بازگشت به دفتر شما نمی توانید به طور جادویی اقتصاد را بهتر کنید یا عادات خرید مردم را تغییر دهید. شما نمی توانید به طور جادویی به رشد عظیم در یک تجارت ابری که به شرکت های دیگر وابسته است بازگردید – که همگی در حال حاضر دوران سختی را سپری می کنند.

در برخی مواقع، یک رهبر باید بفهمد که چه نوع شرکتی را می‌خواهد رهبری کند. این به معنای انتخاب های سخت است، اما این انتخاب ها نباید باری را بر دوش کارمندان شما بگذارد تا زندگی خود را کمی آسان تر کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی