خبر

اگر واحد نیمه ساخته دارید می‌توانید این وام را بگیرید

اگر واحد نیمه ساخته دارید می‌توانید این وام را
بگیرید

356124 581 - اگر واحد نیمه ساخته دارید می‌توانید این وام را
بگیرید

اقتصاد۲۴– ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن از روز گذشته آغاز شد؛ اقتصاد آنلاین در این راستا به گفتگو با خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پرداخته است.

وی درباره وام‌های مسکن  گفت: یکی از وام‌های مسکن، وام ودیعه مسکن است که برای تهران ١٠٠میلیون تومان، مراکز استان‌ها ٧٠میلیون تومان و شهر‌های کوچک نیز ۴٠میلیون تومان است و از پنج شنبه سامانه باز شده و متقاضیان وام ودیعه مسکن می‌توانند ثبت نام کنند و از تسهیلات استفاده کنند.

محبت خواه ادامه داد: مورد دوم وام‌های نهضت ملی مسکن است که ۴۵٠میلیون تومان برای خود تهران است؛ البته در تهران نهضت ملی مسکن نداریم، ولی واحد‌های خود مالک و بافت فرسوده می‌توانند از این وام استفاده کنند. در حریم حضرت عبدالعظیم حسنی هم وام ۶٠٠میلیون تومان است. در شهر‌ها نیز به تناسب رقم متفاوت است. اقساط وام ۴۵٠میلیون تومانی ٢٠ساله است و این می‌تواند بهترین کمک باشد.


بیشتر بخوانید:  پرداخت وام مسکن ارزان به کارگران


مدیر کل راه و شهرسازی تهران درباره ساخت ۴میلیون واحد در ۴سال توضیح داد: زمین این طرح برای دو سال آماده است و در تمام استان‌ها عملیات اجرایی شروع شده و ما سعی خواهیم کرد امسال کل زمین‌های تعهدشده را آماده کنیم که عملیات اجرایی آغاز شود. این عملیات قطعا تاثیر مثبتی بر قیمت مسکن دارد، زیرا عرضه و تقاضا را مدیریت می‌کند. تا زمانی که متقاضی باشد ما موظف هستیم زمین را تهیه کنیم و کار‌ها را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: این واحد‌ها در اکثر استان‌ها در داخل شهر‌ها هستند و در تهران هم افرادی که واحد‌های نیمه‌ساخته و… دارند، می‌توانند این وام را دریافت کنند. واحد‌های نیمه ساخته‌ای که در شهر تهران به صورت اسکلت بالا رفته می‌توانند مراجعه کنند و با دریافت تسهیلات واحد را به اتمام برسانند.

منبع: اقتصاد آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی