عمومیمقالات

هیچ چیزی که ارزش آن را داشته باشد با اریکا آسان نیست هاموند

هیچ چیزی که ارزش آن را داشته باشد با اریکا آسان نیست
هاموند

“در زندگی کاری شما، در تمرینات، در روابطتان، هیچ چیز آسان نیست، و همیشه سختی‌هایی وجود دارد… فکر می‌کنم به قدرت درونی [خود] ضربه بزنید و بگویید «من می‌توانم این کار را انجام دهم». اریکا هاموند در این قسمت ازافکار درخشان می‌گوید: من می‌توانم بر این چیزها غلبه کنم.» در حالی که حرفه او پر از لحظات و چالش های سخت بوده است – از ترک WWE تا شروع از پایین در حرفه جدید برای یادگیری چگونه یک کسب و کار ایجاد کنیم—هاموند به فتح همه آنها ادامه داد.

ورود به WWE یکی از برنامه‌های او نبود – در واقع، او فقط قرار بود میزبان باشد. اما در طول آزمون دو هفته ای، ورزشکاری او باعث شد تا به عنوان یکی از کشتی گیران جایگاهی کسب کند. اگرچه دو سال بعد او را ترک کرد، اما سفر او در تناسب اندام ادامه یافت. در حالی که او در طبقه همکف حرفه جدید خود از نو شروع می کرد، این فرصت را به او داد تا چیزی که او همیشه دوست داشت: بوکس. و حرفه او فقط از آنجا به تکامل خود ادامه داد.

امروز، هاموند خالق برنامه تمرینی خود به نام Knockout است که با مشارکت Equinox ساخته شده است. این ایده در دوران COVID-19 شروع شد، زمانی که او تمرینات رایگان اینستاگرام لایو انجام داد و پلتفرم آنلاین او از آنجا توسعه یافت. Knockout و STRONG اثر اریکا هاموند اولین کسب‌وکارهایی هستند که او کاملاً به تنهایی ایجاد کرده است، و در حالی که مشکلات خود را ارائه کرده‌اند، به او این فرصت را نیز داده‌اند تا کاری را که همیشه می‌خواست انجام دهد – به مردم کمک کند نسخه‌ای قدرتمندتر از خودشان شوند. .

هاموند و مجری برنامه تریستان آهومادا در مورد داستان حرفه‌اش بحث می‌کنند، اهمیت شبکه و تصمیم گیری در مورد فرصت هایی که می خواهید دنبال کنید، و او به دنبال کجا در آینده است.

اشاره شد:

اریکا هاموند، که قبلاً یک دیوای دبلیو دبلیو ای بوده و مربی بنیانگذار رامبل بوکسینگ، یکی از استودیوهای تناسب اندام گروهی پیشرو در جهان است، به یک نام آشنا در حوزه سلامت تبدیل شده است. و فضای سلامتی او را در اینستاگرام پیدا کنید @erikaannhammond یا در strongbyerica.com، و را کشف کنید ناک اوت در وب سایت Equinox.

قسمت کامل را در زیر یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی