عمومی

چرا بازاریابی ایمیلی هنوز در دیجیتال مهم است؟ عصر

چرا بازاریابی ایمیلی هنوز در دیجیتال مهم است؟
عصر

روندهای بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می آیند و می روند. در برخی مواقع، بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی شما ممکن است دیگر وجود نداشته باشد – MySpace و Vine را به خاطر دارید؟

اما، چیزی که دارد و خواهد بود. مقاومت در برابر آزمون زمان ایمیل است. از همان ابتدا، کسب‌وکارها از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می‌کردند و این چیزی نیست که در سال‌های آینده تغییر کند.

چرا بازاریابی ایمیلی هنوز موثر است

برخلاف سایر کانال‌های بازاریابی، بازاریابی ایمیلی به شما امکان می‌دهد به طور مداوم با مشتریان خود در تماس باشید. فرقی نمی‌کند فقط یک «متشکرم برای اشتراک» باشد یا یک ایمیل خوش‌آمدگویی، این شکل از ارتباط (به نظر من) یکی از مؤثرترین و آسان‌ترین راه‌ها برای این است که به مشتریانتان بفهمانید که برایشان ارزش قائل هستید.

بیشتر مشتریان دوست دارند که کسب‌وکارها با آن‌ها به‌عنوان یک فرد رفتار کنند نه مانند دیگران.

شما باید این مقدار را با ایمیل هایی که ارسال می کنید نشان دهید. هرچه ارزش بیشتری به مخاطبان هدف خود ارائه دهید، بیشتر تمایل دارند از شما بشنوند. وقتی به آن نقطه رسیدید، تعامل با CTA شما (تماس برای اقدام) برای آنها بسیار آسان تر می شود.

برخی از سایر مزایای ارائه شده توسط ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار شما را می توانید در اینجا بیابید.

محتوای شخصی و هدفمند

با بازاریابی ایمیلی، می‌توانید مشتریان را بر اساس آنچه که دوست دارند و ترجیحات آنها به فهرست‌های مختلفی تقسیم کنید تا امکان ارسال محتوای شخصی. از ایجاد یک موضوع جذاب گرفته تا انتخاب تصاویری که با مشتریان شما طنین انداز می شود و ارائه محتوای ارزشمند که برای مخاطبان شما مفید است، ایمیل راه ایده آل برای افزایش تعامل است.

می‌توانید پیام‌های خود را برای هر مخاطبی که خطاب می‌کنید تنظیم کنید تا ایمیل‌هایی که ایجاد می‌کنید همیشه جذاب باشند. سعی کنید جذابیت «فروش سخت» را در مراحل اولیه نادیده بگیرید. قبل از اینکه بخواهید چیزی به آنها بفروشید باید اعتماد ایجاد کنید.

برای کسب و کار خود اعتبار ایجاد کنید

همچنین شایان ذکر است که همه خطوط موضوعی برای یکسان کار نمی کنند. مشتریان به عنوان مثال، برخی به ایموجی ها پاسخ می دهند در حالی که برخی دیگر پاسخ نمی دهند. سفارشی کردن ایمیل‌ها برای خوانندگان شخصی شما بسیار مهم است.

همچنین ممکن است هوشمندانه باشد که یک لیست ایمیل مبتنی بر مجوز ایجاد کنید که شامل یک چک باکس برای انتخاب کاربران برای شرکت در لیست ایمیل شما.

ایجاد ایمیل هایی که نتایج را تضمین می کند 

با ایمیل مارکتینگ، چندین نکته وجود دارد که باید در نظر داشت. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات بالا را در ذهن خود نگه داشته اید، که به شما کمک می کند پیام های بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید که به شما در ایجاد کسب و کار و تشویق به نتایج کمک می کند. این بدون توجه به اندازه یا صنعت، در دراز مدت برای کسب و کار شما نتیجه خواهد داد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی