عمومی

نتفلیکس مستتر استروک دیگری نیاز دارد

نتفلیکس مستتر استروک دیگری نیاز دارد

یکی از محورهای مهم “بدون شبکه” در تاریخ فناوری، تصمیم جسورانه مدیر عامل نتفلیکس، رید هستینگز برای غروب غروب اصلی شرکت بود. کسب و کار DVD-by-mail که تقریباً تمام درآمد آن در آن زمان را تشکیل می داد. هاستینگز اساساً مزرعه را بر روی تحویل دیجیتالی فیلم ها شرط بندی کرده است، که در نهایت منجر به ایجاد سرویس پخش ویدیوی برتر – همراه با بسیاری از رقبای کپی برداری – شد که امروزه همه ما آن را بدیهی می دانیم.

<. div class="standardText" readability="38.315018315018">

این تغییر حیاتی مسیر شرکت را تغییر داد. نکته مهم این است که سرویس DVD ادامه یافت و در آن سال‌های انتقالی که سرویس استریم نمی‌توانست هزینه خود را بپردازد، به سود نتفلیکس کمک قابل توجهی و حیاتی کرد. شما همیشه می‌خواهید مطمئن شوید که چوب بعدی را می‌بینید که روی آن فرود می‌آید، همانطور که با شادی از رودخانه خروشان عبور می‌کنید. برای تغییر آهسته و پیوسته، چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، به خصوص در هر بازار B2C که در آن خدمات جدید، فناوری‌های جدید را معرفی می‌کنید و انتظار تغییرات قابل توجهی در رفتار مصرف‌کننده دارید.

این درسی است، با توجه به مشکلات فعلی و جدی آن،  که تیم رهبری نتفلیکس باید امروز نیز مانند گذشته در ذهن داشته باشد. در نهایت، صدها میلیون مشترک ویدیوی جریانی نتفلیکس، این شرکت را به گوریل ۸۰۰ پوندی صنعت تبدیل کرد. مطمئناً چند گام اشتباه در این راه وجود داشت، مانند شکست کوییکستر در سال ۲۰۱۱، اما مسیر رو به جلو به طور قابل توجهی پایدار و تصاعدی بود – حداقل تا امسال. حتی ورود رقبای متعدد، در مقیاس بزرگ و با بودجه خوب نیز به نظر نمی رسید که رشد نتفلیکس یا پیشرفت رو به جلو را کاهش دهد.

اما اکنون، تأثیر ترکیبی همه این پیشنهادها به همراه افزایش قیمت‌های منظم نتفلیکس، جهان پس از همه‌گیری که به آرامی بازگشایی می‌شود و از دست دادن مشترکان بین‌المللی به دلیل جنگ در اوکراین، با انتقام به خانه بازگشته است. . از ژانویه، با هشدارهای اولیه در مورد کاهش تعداد اولین مشترکان، پیش‌بینی‌های دلهره‌آور حاکی از تسریع حرکت‌های آینده است. به همین ترتیب، آخرین گزارش‌های درآمدی بسیاری از افسانه‌ها، رهبری و میراث نتفلیکس را تضعیف کرده‌اند. ارزش بازار این شرکت بیش از ۱۷۰ میلیارد دلار کاهش یافته است و قیمت سهام آن از ۷۰۰ دلار در هر سهم به حدود ۱۸۰ دلار کاهش یافته است.

با اعتراف خود نتفلیکس ، این شرکت تنها در سه ماهه آینده حدود دو میلیون مشترک دیگر را از دست خواهد داد. به جرات می توان گفت، این افراد به این زودی ها باز نخواهند گشت و مطمئناً نه با قیمت اشتراکی که قبلاً ارائه می کردند. خلاصه داستان: با توجه به تثبیت کامل بازار سهام با اعداد، تسکین کمی در بخش کلان مشاهده می شود. سایه آینده استریم برای مدتی قابل توجه ادامه خواهد داشت و انفجار CNN+ نمی توانست در زمان بدتری برای صنعت رخ دهد.

بنابراین، به نظر می‌رسد چالش اصلی برای مدیریت NFLX، موضوع خرد داخلی در مورد نحوه جایگزینی ده‌ها میلیون دلار درآمد از دست رفته با جریان‌های درآمدی جایگزین است. و چگونه می توان این کار را در اسرع وقت بدون پریدن از ماهیتابه به داخل آتش با حرکت خیلی سریع انجام داد. اگر قرار نیست مشترکین فعلی رشد کنند و مشترکین خارج شده برنگردند، تنها دو راه پیش رو اضافه کردن مشترکین جدید از مجموعه ای رو به کاهش و پرهزینه یا افزایش هزینه ماهانه هر یک از مشترکین باقی مانده است.

جای تعجب نیست که هاستینگز – که باعث ناراحتی تقریباً کل تیمش شد – بلافاصله پیشنهاد کرد یک نسخه پشتیبانی شده از تبلیغات از سرویس اصلی خود اضافه شود. ترکیبی برای جذب اعضای جدید “با یارانه تبلیغاتی”، حتی اگر این مفهوم همیشه توسط شرکت به عنوان توهین آمیز تلقی شده است و آخرین چیزی است که اعضای فعلی نتفلیکس می پذیرند، زیرا تجربه سنتی NFLX را کاملاً تغییر می دهد. در حقیقت، این پیشنهاد آسیب زا و عجولانه بیش از هر نوع راه حل منطقی، بوی ناامیدی و واکنش تند تند می دهد. این بیشتر شبیه تبدیل یک سرویس با دقت متمایز و برتر به یک پیشنهاد دیگر “من هم” و قربانی کردن سالها ارزش ویژه برند و حسن نیت در این فرآیند است.

یک نگرانی جانبی این است که آیا، چون شرکت می‌دانست که میلیون‌ها مشتری به‌طور تقلبی از خدمات آن استفاده می‌کنند، افشاگری‌ها و سایر مسائل حسابداری نادیده گرفته شده یا پنهان شده است. البته، ما همچنان در زمانی زندگی می کنیم که وضعیت اخلاقاغلب رفتار را دیکته می کند و هیچ دلیلی وجود ندارد که انتظار پایان آن را داشته باشیم. آمازون می‌داند که میلیون‌ها فروشنده تقلبی دارد که خرده‌فروشان کوچک را با پاره کردن محصولاتشان و فروش نسخه‌های ارزان و معیوب در طول روز می‌کشند، اما اقدامات لازم را برای بستن این کلاهبرداران انجام نخواهد داد. زمانی که بنیان‌گذاران اسنپ چت می‌دانستند که عکس‌های آن واقعاً زودگذر نیستند، بسیار پیش می‌رود. /a> اما به خود زحمت نداد که به کاربران یا عموم مردم بگوید. و البته، دروغ‌های مداوم و کلاهبرداری‌های مداوم که به ترانوس اجازه می‌دهد زنده ماندن بسیار بیشتر از آنچه باید باشد فقط جدیدترین نمونه ها هستند.

موافقت چند ساله مدیریت نتفلیکس در دزدی از خدمات خود به هر دلیلی و امتناع آن از انجام هر گونه اقدامی برای تأیید یا از بین بردن نشتی، بهتر از کلاهبرداری های قدیمی درآمدزای ادی آنتار دیوانه. حداقل، در یک محاسبه تا حدی منحرف، آنها اکنون باید با تأخیر به مشکل رسیدگی کنند. جالب است که ببینیم نتفلیکس چگونه تلاش می کند راه خود را برای خروج از حفره عظیم مالی و اخلاقی که برای خود حفر کرده است توضیح دهد. سخاوت و سخاوت را سرزنش کرده و ذینفعان دیرینه دانسته، اما سست و کوته بینانه آن را سرزنش می کند. من مطمئن هستم که هیئت مدیره شرکت فقط دعا می کند که کل مشکل به نحوی از بین برود، اما متأسفانه شما نمی توانید دروغ بگویید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی