عمومی

4 روش برای ساکت نگه داشتن کارگران ژنرال Z ترک کردن

۴ روش برای ساکت نگه داشتن کارگران ژنرال Z
ترک کردن

رهبران تجاری با مدیریت جدیدی روبرو هستند چالش: مدیریت کارگرانی که “بی سر و صدا ترک می کنند.” به گفته Pew Research — در محل کار انجام می دهند. افراد آرام که ترک می‌کنند رد می‌کنند hustle فرهنگ و طبق وال استریت ژورنال.

برخلاف نسل‌های قبلی، Gen-Z – که در سپیده‌دم همه‌گیری شروع به کار کرد – از TikTok برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های محل کار خود استفاده می‌کند. طبق ژورنال، کارگران Gen-Z هم “مرزهای مبهم بین کار و زندگی” و هم احساس توانمندی ناشی از نرخ پایین بیکاری را تجربه کرده اند.

<. div class="standardText" readability="38">

تحقیق گالوپ نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی که ساکت را ترک می‌کنند درگیر کار نیستند. به عنوان مثال، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، تنها ۳۱ درصد از کارگران متولد سال ۱۹۸۹ و بعداً احساس می کردند که مشغول کار هستند. ژورنال

اما شواهد حکایتی به من نشان می‌دهد که ترک آرام ممکن است اصطلاح جدیدی برای هوشمندتر کار کردن باشد. در اینجا چهار مثال از داستان ژورنال آورده شده است:

  • کلیتون فاریس چهل و یک ساله گفت که ترک بی سر و صدا نام جدیدی برای کاری است که او در تمام طول این مدت انجام می داده است — انجام کار خود بدون اینکه “خود را در درون خود تحت فشار قرار دهد.”
  • موهای پیج وست بیست و چهار ساله در حال ریزش بود و به دلیل استرس کاری نمی توانست بخوابد، بنابراین از تمرین کردن و تلاش برای معاشرت با همکاران خودداری کرد. این باعث شد او بیشتر در جلسات شرکت کند و بازخورد مثبت بیشتری برای او به همراه داشت.
  • زید خان (۲۴ ساله) یک ویدیوی TikTok پست کرد — میلیون ها بازدید داشت —  که در آن استدلال کرد افرادی که بهره وری را بالاتر از همه چیز قرار می دهند، بازدهی نمی بینند.
  • جاش بیتینگر (۳۲ ساله) به درخواست‌های بیشتر نه می‌گوید، در طول شب کار نمی‌کند، و ایمیل خود را در تعطیلات بدون علامت می‌گذارد. با وجود این، او کارش را انجام می‌دهد و بازخورد مثبت دریافت می‌کند.

موج ترک بی سر و صدا می تواند توانایی شرکت ها برای توسعه نسل بعدی رهبران را تهدید کند. در حالی که این حکایات نشان می دهد که استرس کمتر در مورد کار باعث می شود افراد شادتر و بهتر بتوانند کار خود را انجام دهند، عدم مشارکت آنها ممکن است به این معنی باشد که رهبران تجاری نمی توانند این کارگران را برای ایفای نقش های رهبری پرورش دهند.

در اینجا چهار کاری وجود دارد که رهبران کسب و کار باید انجام دهند.

۱٫ ارزش‌های خود را واضح بیان کنید.

مدیران کسب‌وکار باید ارزش‌های خود را روشن کنند. اگر از مردم انتظار دارید ساعت های طولانی کار کنند و شرکت را در اولویت قرار دهند، باید این ارزش را روشن کنید.

برخی از موفق ترین ها هستند. رهبران کسب و کار دقیقاً این کار را انجام می دهند. در واقع، مارک زاکربرگ الف> اخیراً پیشنهاد داده است که کارمندان متا که مایل به کار سخت نیستند باید کار را ترک کنند. دیگر رهبران تجاری موفق — مدیر عامل ویدیوی زوم اریک یوان به ذهن متبادر می‌شود – برعکس ارزش قائل می‌شوید: خوشحال کردن کارکنان و مشتریان.

مگر اینکه ارزش‌های خود را برای کارمندان باسابقه و استخدام‌های جدید به طور یکسان شفاف سازی نکنید، در معرض خطر سردرگمی مردم در مورد معنی کار در شرکت شما بدون معنی روشن، احتمالاً کارگران شما مشغول کار نیستند. و این عدم مشارکت به این معنی است که شما فرصت توسعه رهبران بالقوه را از دست خواهید داد.

۲٫ به سخنان کارگران Gen-Z گوش دهید.

برای جلوگیری از این فرصت از دست رفته، رهبران کسب و کار باید با دقت به سخنان کارگران Gen-Z خود گوش دهند. این امر به ویژه برای رهبرانی که بیشتر به سمت یوان و کمتر به زاکربرگ تمایل دارند صادق است.

به عنوان مثال، وقتی هوبرت Joly در آگوست ۲۰۱۲ به عنوان مدیرعامل Best Buy انتخاب شد، او ماه ها را صرف ملاقات با افرادی کرد که ارتباط مستقیمی با مشتری داشتند و با سایر کارکنان خط. با انجام این کار، او استراتژی‌های بسیاری را در نظر گرفت که به چرخش شرکت کمک کرد.

با گوش دادن به سخنان کارگران Gen-Z، کسب‌وکار رهبران ممکن است ایده های جدیدی را کشف کنند که می تواند به بهبود موقعیت شرکت در بازار کمک کند و به طور بالقوه کارگران جوان خود را در تحقق یک چشم انداز قانع کننده برای آینده شرکت مشارکت دهد.

۳٫ افراد ساکت را تشویق کنید تا بیشتر درگیر شوند.

رهبران کسب و کار باید پس از جلسات گوش دادن با کارگران جوان‌تر خود اقدام کنند. برای مثال، جولی مدیران فروشگاه‌ها را تشویق کرد تا راه‌هایی برای همسو کردن مأموریت Best Buy با رویاهای افرادی که در فروشگاه آنها کار می‌کردند پیدا کنند.

۴٫ به طور فعال کارگرانی را استخدام کنید که قصد دارند مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرند.

سه استراتژی اول ممکن است برای توسعه نسل بعدی رهبران کافی نباشد. بنابراین، رهبران باید فعالانه افراد جدیدی را استخدام کنند که ارزش‌هایشان را به اشتراک بگذارند و اشتهای رشد حرفه‌ای داشته باشند.

رهبران تجاری که این کار را انجام می‌دهند. این چهار چیز می‌تواند برخی از افراد آرام را درگیر کند و به ساختن نسل بعدی رهبران آنها کمک کند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی